Miten tulkitset, jos deitti ei halua nähdä kahvilassa?
On kuulemma huono puhumaan asioistaan kahvilassa. Kävelyllä käyminen sensijaan olisi ok.
Kommentit (328)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin ahdistaisi treffit kahvilassa. Se pienen pöydän ääressä istuminen, jos ei olekaan mitään puheen aiheita. Kävely oisi kiva etenkin jossain virikkeellisessä paikassa, missä on paljon nähtävää ja kommentoitavaa.
En tiedä onko tämä nyt tyhmä kysymys kun en paljoa ole treffeillä käynyt mutta miksi sellaisille menisi jonkun kanssa jonka kanssa ei ole puhuttavaa?
Nykyään monet täysin tuntemattomat treffaavat muutaman minuutin kirjoittelun jälkeen. Silloin voi tulla tilanteita, ettei mitä sanoisi ensitreffeillä.
Itse en kokisi tällaista tilannetta yhtään vähemmän kiusallisena kävelyllä kuin kahvilassa. Ja jos ajatus on, että kävelyllä voi aina kommentoida jotain mitä näkee ("kauheesti puluja tuolla", "onpa iso puu", "ai tuolla menee joku lenkkeilijä") niin eikö samalla lailla triviaaleja asioita voi kommentoida kahvilassakin? Kummassakin tapauksessa syy on se, että ei juttu kulje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin kummallisena. Kävelytreffit ovat täysin ok, kävelyllä kävin omankin puolisoni kanssa, mutta minua ihmetyttäisi suuresti se, että joku ei halua nähdä kahvilassa, koska on huono puhumaan asioistaan siellä. Miten sitten jatkossa, jos kehittyisi parisuhde, eikö sittenkään käytäisi kahviloissa? Entä ravintoloissa, baareissa...?
Ei enää yli 30-vuotiaana käydä kahviloissa paitsi ulkomailla.
Minusta taas yli 30-vuotiaat ei enää käy treffeillä "hengaamassa kulmilla" kuin jotkut teini-ikäiset, kun ei vielä ollut ikää baariin eikä rahaa kahvilaan/ravintolaan.
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies intti aina autoajelulle. Ihmettelin miksei julkinen paikka käy. En tietenkään suostunut. Myöhemmin käveli keskustassa vastaan jonkun naisen kanssa. Oli varmaan naimisissa ja siksi ehdotteli vain ajelutapaamista.
Pikkuveli vei naisen ajelutreffeille. He ovat nyt naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies intti aina autoajelulle. Ihmettelin miksei julkinen paikka käy. En tietenkään suostunut. Myöhemmin käveli keskustassa vastaan jonkun naisen kanssa. Oli varmaan naimisissa ja siksi ehdotteli vain ajelutapaamista.
Avioliitto ei varmaan olisi toteutunut lainkaan, jos nainen olisi halunnut tavata julkisella paikalla tai jopa kahvilassa.
Ehkä se on se, ettei tyyppi halua julkisesti tulla nähdyksi jonkun randomin kanssa, varsinkin jos jutusta ei tule mitään.
Joku kertoi, ettei lääkärideitti halunnut ravintolaan. Hänet olisi moni siellä varmasti tunnistanut ja juorut lähteneet heti liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on se, ettei tyyppi halua julkisesti tulla nähdyksi jonkun randomin kanssa, varsinkin jos jutusta ei tule mitään.
Joku kertoi, ettei lääkärideitti halunnut ravintolaan. Hänet olisi moni siellä varmasti tunnistanut ja juorut lähteneet heti liikkeelle.
Itselleni on tullut tinderin kautta niin epämiellyttäviä ylläreitä tavatessa että olen saanut hävetä, kun olen näyttäytynyt sellaisen ihmisen seurassa. Pahin oli ehkä mies, joka oli minua huomattavasti lyhyempi ja sirompi eikä naamastaankaan näyttänyt yhtä hyvältä kuin kuvat antoivat olettaa. Toivon ettei kukaan meidät kävelytreffeillä nähnyt kuvitellut, että olisimme pari.
Kuulostaa tosi normaalilta ja kivalta. Miksi aloitus?
Vierailija kirjoitti:
Missä pikkukylillä oikein asutte? Jos minä menen sattumanvaraiseen kahvilaan täällä kotikaupungissani, tuskin kukaan edes tunnistaa minua. Ja toisaalta lukuisia kertoja olen ollut kahvilassa ihan vaan kavereiden tai työkavereidenkin/kollegoiden kanssa, joten johan olisi aihetta juoruiluun. Ketä oikeasti kiinnostaa, kenen kanssa ja miksi joku lääkäri istuu kahvilassa? Muuttakaa pois niistä tuppukylistä, niin elämä helpottuu - tuohan alkaa kuulostaa jo siltä, että kylän ahtaat juorukerhot estävät ihmisiä deittailemastakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioliitto ei varmaan olisi toteutunut lainkaan, jos nainen olisi halunnut tavata julkisella paikalla tai jopa kahvilassa.
Henkilö, jolla on pakonomainen tarve tavata vain jossain tietyssä paikassa esimerkiksi kahvilassa, voi missata elämänsä tilaisuuden kun erityyppiset treffit eivät sovi.
Persaukinen tai pusikkoraiskaaja
No kahvilat ovat aika perseestä. En muista, milloin olen viimeksi käynyt, mutta on siitä varmasti vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Treffit sikalassa siis?
Vierailija kirjoitti:
No ehkä jollain tosi pienellä paikkakunnalla, missä kaikki tuntee toisensa, mutta tämä lääkärimiesdeitti tapahtui siis isossa kaupungissa.
Siis miksi sen pitää aivan ehdottomasti olla kahvila, eikä vaikka ruokaravintola tai baari tai mikään muukaan paikka? En minäkään ikinä käy kahviloissa, eikä ole tullut mieleenkään, mutta varmaan sitten olen tietämättäni raiskaaja ja sika. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi sen pitää aivan ehdottomasti olla kahvila, eikä vaikka ruokaravintola tai baari tai mikään muukaan paikka? En minäkään ikinä käy kahviloissa, eikä ole tullut mieleenkään, mutta varmaan sitten olen tietämättäni raiskaaja ja sika. 🤣
Harvalla onkaan pakkomielle juuri kahvilaan, mutta monelle se kahvila on ruokaravintolaa helpompi paikka. Moni ei pysty syömään, jos treffeillä vaikka jännittää, ja toisaalta onhan yksi kahvikuppi myös halvempi kuin kokonainen ateria. Joten tuossa on lähinnä haettu matalan kynnyksen helppoa tapaamispaikkaa, jossa olisi helppo keskittyä jutteluun ja tutustumiseen. Ei pointtina ole kahvila sinänsä konseptina.
Kerran ehdotin eräälle Tinder-miehelle ensitreffejä ravintolassa. Tähän mies vastasi, että "olen vähän huono käymään ensitreffeillä ravintolass. Minulle kävisi kävelylenkki ja voin tarjota kahvit kotonani". Tähän en vastannut mitään ja muutaman viikon kuluttua mies poisti matchin.
Sitten kerran oli Tinderissä ollut puhetta erään miehen kanssa, että voitaisiin joskus tavata. Kun minä sitten ehdotin, että käytäisiinkö ensi viikon lauantaina illallisella ravintolassa, poisti mies matchin.
Ja nämä miehet olivat ihan hyvin palkatuissa töissä, että ei pitäisi olla siitä kiinni, ettei ole varaa käydä ravintolassa, jos minullakin hoitajana on varaa siihen.
Tulkitsen, että on hiljainen. Kävelyllä hiljaisuus ei ole niin tuskallista ja eteen tulee tilanteita ja maisemia, joita voi kommentoida.
Christiiina kirjoitti:
Kerran ehdotin eräälle Tinder-miehelle ensitreffejä ravintolassa. Tähän mies vastasi, että "olen vähän huono käymään ensitreffeillä ravintolass. Minulle kävisi kävelylenkki ja voin tarjota kahvit kotonani". Tähän en vastannut mitään ja muutaman viikon kuluttua mies poisti matchin.
Sitten kerran oli Tinderissä ollut puhetta erään miehen kanssa, että voitaisiin joskus tavata. Kun minä sitten ehdotin, että käytäisiinkö ensi viikon lauantaina illallisella ravintolassa, poisti mies matchin.
Ja nämä miehet olivat ihan hyvin palkatuissa töissä, että ei pitäisi olla siitä kiinni, ettei ole varaa käydä ravintolassa, jos minullakin hoitajana on varaa siihen.
No oletkin mt-ongelmaine.
Nykyään monet täysin tuntemattomat treffaavat muutaman minuutin kirjoittelun jälkeen. Silloin voi tulla tilanteita, ettei mitä sanoisi ensitreffeillä.