Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tulkitset, jos deitti ei halua nähdä kahvilassa?

Vierailija
09.01.2023 |

On kuulemma huono puhumaan asioistaan kahvilassa. Kävelyllä käyminen sensijaan olisi ok.

Kommentit (328)

Vierailija
161/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä en ymmärrä, ketä aikuista, tervettä ihmistä ahdistaa kahvilassa/ravintolassa käynti? Ahdistaako heitä muutkin julkiset paikat, kuten leffateatterit, kuntosalit, kauppakeskukset?

Ei nyt varsinaisesti ahdista, mutta eivät nekään mitään mukavia paikkoja ole. Varsinkaan silloin, kun on paljon ihmisiä liikkeellä. Pyrin ajoittamaan menoni niin, etten ole pahimpina ruuhka-aikoina liikkeellä.

Kahvila on helvetti maan päällä silloin, kun se on tupaten täynnä.

Vierailija
162/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran tilanne, että kaksi miestä ehdotti ensitreffejä samalle päivälle. Toinen ehdotti ravintolaa ja toinen viiniä miehen kotona. Mitään en ole katunut elämässäni niin paljon kuin sitä, että valitsin ravintolamiehen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Mä en ymmärrä, ketä aikuista, tervettä ihmistä ahdistaa kahvilassa/ravintolassa käynti? Ahdistaako heitä muutkin julkiset paikat, kuten leffateatterit, kuntosalit, kauppakeskukset?

Ei. Ainoastaan kahvila ahdistaa. Ehkä siksi, etten juo kahvia ollenkaan ja sitten pitäisi miettiä jotain väkinäista sen tilalle. Sitten istua siihen pöytään kuin työhaastatteluun, sivullisten ympäröimänä. On parempia tapoja treffata.

Voithan sinä sen kahvin sijasta ottaa teetä, kaakaota, tuoremehun tai jäätelöannoksen tai jotain muuta vastaavaa mitä siellä on tarjolla. "Lähdetkö kahville" on enemmänkin sanontatapa etenkin jos ei harrasta kaljoittelua. Kun tapasimme viimeksi paikallisessa ABC-ravintolassa,  minä otin kahvin, yksi kaverini otti kaakaon, toinen kaveri teen ja tuon toisen kaverin tyttöystävä otti jonkilaisen juustosämpylän. Eivät ne juomat olleet olleellisia vaan että istuttiin porukalla saman pöydän ääressä ns. maailmaa parantamassa.

Vierailija
164/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ei. Ainoastaan kahvila ahdistaa. Ehkä siksi, etten juo kahvia ollenkaan ja sitten pitäisi miettiä jotain väkinäista sen tilalle. Sitten istua siihen pöytään kuin työhaastatteluun, sivullisten ympäröimänä. On parempia tapoja treffata.

Jos tunnet noin, tapaat vääriä ihmisiä.

Vierailija
165/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydän kävelylle mielummin kun sillä karsin läskit pois. Ne haluaa vaan viinerille ja minä hoikan naisen.

Nyt on hyvät kelit pyytää hiihtolenkille. Itse saan näin karistettua kaikki liian hitaat. T. sm-tason hiihtäjä

Vierailija
166/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[ Käsittämätöntä miten paljon meillä on metsäläisiä, joille normaalit kaupunkilaistavat ovat vaikeita. 

Hyvin sanottu!

Ehkä tosiaan ne metsäsläismiehet eivät ihan ole minun tyyppiäni. Onneksi suurin osa Tinder-mieheistä on suorastaan innosta piukeana lähdössä minun kanssani ensitreffeille siihen kohteeseen, mitä minä ehdotan.

Mikset ole alkanut seurustelemaan kenenkään kanssa niistä 20 miehestä, joiden kanssa olet käynyt treffeillä?

Ehkä kenenkään kanssa ei ole kemiat kohdanneet. Treffit ovat osoittaneet, ettei kiinnostusta olekaan. Tai ovat johtaneet uuteen tapaamiseen/uusiin tapaamisiin mutta sitten on käynyt ilmi, että homma ei toimi.

20 treffit ei ole paljon. En muista, monillako itse aikoinani kävin, mutta _karkeasti_ ottaen 1/3 tapaamisista päättyi siihen, ettei kumpikaan kiinnostunut; 1/3 siihen, ettei miestä kiinnostanut ja 1/3 siihen, ettei minua kiinnostanut. Joskus tapaamisia saattoi olla enemmän kuin yksi, mutta lopputulos oli tuo.

Eikö silloin kannata harrastaa vain kävelytreffejä ettei rahat mene Molokin kitaan kun harvat treffit onnistuvat?

No vaikka treffikumppanin kanssa ei natsannut niin ainakin ihan mukavaa, että sain samalla syötyä herkullista kakku tai kahvia niin ei treffit mennyt ihan kokonaan hukkaan kun oli kivassa paikassa. Kyllä keskivertoihminen pystyy silloin tällöin pistämään 10 euroa kahvilassa käyntiin.

Vierailija
167/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kerran tilanne, että kaksi miestä ehdotti ensitreffejä samalle päivälle. Toinen ehdotti ravintolaa ja toinen viiniä miehen kotona. Mitään en ole katunut elämässäni niin paljon kuin sitä, että valitsin ravintolamiehen. 

Koskaan ei pidä mennä ensitreffeille kenenkään kotiin. Todennäköisesti vältyit raiskaukselta.

Vaikka oikeastihan nämä viestit tulevat kotitreffiagendaa levittävältä Tinder-mieheltä, jonka mielestä naiset ovat hänelle velkaa seksiä kotiin kannettuna.

Vierailija
168/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilassa voi olla hankala puhua henkilökohtaisista asioista. On kokemusta treffeistä, joissa viereisen pöydän teinitytöt alkoivat oikein kyylätä, kun huomasivat, että treffeillä ollaan. Ei varsinaisesti tehnyt mieli kertoa mitään kovin henkilökohtaista siinä. Lisäksi paikasta ja ajankohdasta riippuen kahvilassa voi olla liikaa hälinää, joka vaikeuttaa keskustelua.

Siis miten henkiökohtaisia asioita te siellä ensimmäisillä deiteillä oikein puhutte? Ei kai kukaan puhu esim. lapsuuden traumoistaan tai seksimieltymyksistään heti alkuun?

Itseasiassa olen seksiseuraa hakiessa puhunut juurikin seksimieltymyksistä ekoilla treffeillä.

Vierailija
169/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Jos tunnet noin, tapaat vääriä ihmisiä.

Samaa mieltä, jos treffit tuntuvat haastattelulta niin silloin se treffikumppani on väärä oli se ympäristö sitten mikä tahansa. Samaten mahdollisesti kannattaa niitä omia keskustelutaitoja kehittää, jos ei saa treffien keskustelua etenemään luontevasti. Tottakai treffeillä kysytään kysymyksiä niinhän sitä opitaan tuntemaan sitä toista ihmistä.

Vierailija
170/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsen, että pelkää tulla nähdyksi siinä paikassa ja siinä seurassa.

Vierailija
171/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjadeittailee ja osa dieetistä luulee seurustelevansa tän miehen kanssa.

Vierailija
172/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjadeittailee ja osa dieetistä luulee seurustelevansa tän miehen kanssa.

Deiteistä.

Vierailija
173/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei pidä mennä ensitreffeille kenenkään kotiin. Todennäköisesti vältyit raiskaukselta.

Vaikka oikeastihan nämä viestit tulevat kotitreffiagendaa levittävältä Tinder-mieheltä, jonka mielestä naiset ovat hänelle velkaa seksiä kotiin kannettuna.

Olen oikeasti nainen. Tuo kotitreffejä ehdottanut mies oli kiva, vähän boheemi reppureissaajamies, ja tuo toinen sitten oli melkeinpä vastakohta, sellainen sliipattu. 

En usko että kotitreffimies olisi tehnyt mitään pahaa. Kertoi jo etukäteen jännittävänsä ja haluavansa ottaa rauhassa. Ravintolamies oli itseään korostava, päällekäyvä ällötys, jota selvästi kismitti kun ei päässyt ekana iltana sänkyyn eikä näin ollen rahoilleen vastinetta. Mies siis halusi itse tarjota ruokani.

Vierailija
174/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihminen käy kahviloissa? Ihan joutavanpäiväistä touhua ja ylihintaista kahvia.

Kerro meille, missä sinä käyt. Siis noin yleensä, kodin ja työpaikan lisäksi. Missä olet käynyt vaikkapa viimeisen kuukauden sisällä?

Itse olen käynyt

- useamman kerran kahvilassa

- ruokaravintolassa

- kerran elokuvissa

- ulkomaanmatkalla

- maksullisissa harrastuksissa

Nuo nyt ainakin heti nousevat mieleen.

Vierailija
175/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti nainen. Tuo kotitreffejä ehdottanut mies oli kiva, vähän boheemi reppureissaajamies, ja tuo toinen sitten oli melkeinpä vastakohta, sellainen sliipattu. 

En usko että kotitreffimies olisi tehnyt mitään pahaa. Kertoi jo etukäteen jännittävänsä ja haluavansa ottaa rauhassa. Ravintolamies oli itseään korostava, päällekäyvä ällötys, jota selvästi kismitti kun ei päässyt ekana iltana sänkyyn eikä näin ollen rahoilleen vastinetta. Mies siis halusi itse tarjota ruokani.

Ei varmaan kukaan, joka on tullut rskatuksi tai pahoinpidellyksi (tai jopa tapetuksi) ole jo etukäteen uskonut, että kotitreffimies (tai Audi-mies) tekisi jotain pahaa...

Minusta on äärettömän vastenmielistä ajaa sellaista agendaa, että naisten kannattaisi mennä ensitapaamisella miehen kotiin. Uskon itsekin, että olet Kotitreffimies, mutta JOS oikeasti olet nainen, niin älä tee tuollaista karhunpalvelusta nuorille tytöille ja naisille.

Vierailija
176/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Heitä ahdistaa se rahan törsääminen hömppään.

No sellainen mies ei varmaan haluaisi naista, jonka kanssa yhdessä käydään leffassa, ostarilla, maksullisissa harrastuksissa, matkoille, Woltataan ruokaa kotiin jne, eikö totta? Eli jos nainen haluaa elämältään muutakin kuin kotona istumista ja ilmaisia harrastuksia, tuollainen mies ei ole hänelle sopiva.

Vierailija
177/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ainakaan millekään ensimmäisille, enkä toisillekaan deiteille menis "kävelylle". Kyllä pitää useampi kerta tavata julkisella paikalla, jos ventovieraasta on kyse. Ehkä olen vainoharhainen mutta vähän voi lähteä mielikuvitus laukalle, et miksi haluaa kävelylle, eikä ns. ihmisten ilmoille... mitä se aikoo tehdä.

Vierailija
178/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan kukaan, joka on tullut rskatuksi tai pahoinpidellyksi (tai jopa tapetuksi) ole jo etukäteen uskonut, että kotitreffimies (tai Audi-mies) tekisi jotain pahaa...

Minusta on äärettömän vastenmielistä ajaa sellaista agendaa, että naisten kannattaisi mennä ensitapaamisella miehen kotiin. Uskon itsekin, että olet Kotitreffimies, mutta JOS oikeasti olet nainen, niin älä tee tuollaista karhunpalvelusta nuorille tytöille ja naisille.

En ole muita kannustamassa kotitreffeille. Uskon vaan, että tässä tapauksessa lopputulos olisi ollut huomattavasti kivempi, jos olisin valinnut toisen miehen.

Vierailija
179/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa ehdottaisin kävelytreffejä jossain kivassa ympäristössä.

Vierailija
180/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Heitä ahdistaa se rahan törsääminen hömppään.

Sinustako on sama asia keittää aina kahvit kotona kuin tavata ihmisiä kahvilassa tai laittaa aina ruokaa kotona sen sijaan että kävisi joskus syömässä ravintolassa mukavassa seurassa? Lounasbuffetit voivat olla hyvinkin edullisia ja samalla voi tulla vaihtelua siihen kotiruokaan.

Käyn mieluummin opiskelijaruokalassa. Ateria maksaa siellä 2,74€. Lounas buffet maksaa 13,50€.