Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun aiheena on Harry, mutta näköjään kaikkia kiinnostaa vain Meghan ja joku ääkkönen.
Siitä vaan sitten lätisemään penaalin tylsästä kynästä. Älä anna meidän häiritä. Jos muihin kirjoittajiin kohdistuu joka päivä yhden imbesillin taholta samaa puuduttavaa nyppimistä, niin kai meillä on oikeutemme analysoida ja arvioida mistä se johtuu. Jos vaikka voitaisiin auttaa, kun ongelmaa näyttäis tyypillä olevan.
Kukaan kun ei ole alun perin tälle Amerikan näsäviisaalle dosentille mitään uhitellut, vaan itse on aloittanut ääkkösettömän ristiretkensä, paasaten opettelemiaan englannin kielen sanontoja putkeen.
En ole ketjua läpi lukenut, mutta vaikuttaisi viime sivujen perusteella, että yksi ihminen haukkuu aamusta iltaan tätä ääkköstä ja
Näytätkö, missä tuota kuninkaallista monikkoa käytetään?
Juurihan tuo edellä lainattu viesti oli täynnä kuninkaallista monikkoa. Kai meillä on oikeutemme analysoida ja arvioida, kirjoittaa yksinäinen kiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Juurihan tuo edellä lainattu viesti oli täynnä kuninkaallista monikkoa. Kai meillä on oikeutemme analysoida ja arvioida, kirjoittaa yksinäinen kiusaaja.
Tuossa ylempänä ja eilen on ääkkösettömän touhua käsitellyt ainakin kaksi henkeä, toinen niistä minä. Minun viimeisin kirjoitukseni koski muun muassa sitä, että kouluttautumattomuus ei ole mikään häpeä.
Älä viitsi rakennella olkiukkoja, edes sitä yhtä yksinäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asian vierestä mutta mistä noita Dianan iltapukuja tulee usein myyntiin? Kuka ne omistaa?
Muistelen niitä ainakin huutokaupatun vuosia sitten. Olisko hyväntekeväisyyden nimissä ollut. Mietin silloin, että mistä löytyy hänenlaisensa vartalolla siunattuja naisia ;D Huvitti, kun tuli mieleen, kuinka paksut matamit suurennuttavat pukuja.
No, entäs kun Kardashian kiskoi kirurgilla suurennetun takapuolensa päälle Marilynin kimallepuvun? Repihän se sen rikki. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asian vierestä mutta mistä noita Dianan iltapukuja tulee usein myyntiin? Kuka ne omistaa?
Muistelen niitä ainakin huutokaupatun vuosia sitten. Olisko hyväntekeväisyyden nimissä ollut. Mietin silloin, että mistä löytyy hänenlaisensa vartalolla siunattuja naisia ;D Huvitti, kun tuli mieleen, kuinka paksut matamit suurennuttavat pukuja.
No, entäs kun Kardashian kiskoi kirurgilla suurennetun takapuolensa päälle Marilynin kimallepuvun? Repihän se sen rikki. 🙄
Se oli pyhäinhäväistys. Onneksi pyhän kolminaisuuden muut osat, jumpperi ja puuterihuisku, säilyivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ylempänä ja eilen on ääkkösettömän touhua käsitellyt ainakin kaksi henkeä, toinen niistä minä. Minun viimeisin kirjoitukseni koski muun muassa sitä, että kouluttautumattomuus ei ole mikään häpeä.
Voin vahvistaa että kyllä meitä eilen (vai tänä aamuna, en muista) oli useampi sitä kommentoimassa ja ihan aiheesta, hän kun nimenomaan päivittäin nälvii täällä muita. Tietysti varmaan rauhoittuisi, jos ei hänelle kukaan vastailisi, kuka tietää.
Vierailija kirjoitti:
Meghan luulee olevansa Disneyn Toive-elokuvan päähenkilön ulkonäön malli ja esikuva..
katsotaan koska lähtee uutiset liikenteeseen..
korjaan sen verran että sinä luulet, kukaan muu ei luule mitään varsinkaan Meghan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vahvistaa että kyllä meitä eilen (vai tänä aamuna, en muista) oli useampi sitä kommentoimassa ja ihan aiheesta, hän kun nimenomaan päivittäin nälvii täällä muita. Tietysti varmaan rauhoittuisi, jos ei hänelle kukaan vastailisi, kuka tietää.
No mitä tykkäät siitä, että joku sisällyttää sinutkin me-muotoiseen kirjoitteluunsa? Itseäni häiritsisi silloinkin, jos olisin periaatteessa samaa mieltä.
"No mitä tykkäät siitä, että joku sisällyttää sinutkin me-muotoiseen kirjoitteluunsa? Itseäni häiritsisi silloinkin, jos olisin periaatteessa samaa mieltä."
Tuossa käytiin täsmäkeskustelua yhdestä aiheesta. Minä en ole tuo, jolta nyt kysyt, mutta olin keskustelemassa, eikä minua häirinnyt yhtään, että me olimme siinä samoilla linjoilla.
Lainaus ei onnistunut, mutta tuossa kun yhtä henkilöä syytettiin asiasta, johon osallistui muita, en itse ainakaan kokisi tuota "kyllä meitä oli muitakin", häiritsevänä, mutta riippuu varmasti asiasta. Lopetan kuitenkin tämän aiheen osaltani. Jospa ketjun aihe järjestää vielä jotain puitavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun aiheena on Harry, mutta näköjään kaikkia kiinnostaa vain Meghan ja joku ääkkönen.
Siitä vaan sitten lätisemään penaalin tylsästä kynästä. Älä anna meidän häiritä. Jos muihin kirjoittajiin kohdistuu joka päivä yhden imbesillin taholta samaa puuduttavaa nyppimistä, niin kai meillä on oikeutemme analysoida ja arvioida mistä se johtuu. Jos vaikka voitaisiin auttaa, kun ongelmaa näyttäis tyypillä olevan.
Kukaan kun ei ole alun perin tälle Amerikan näsäviisaalle dosentille mitään uhitellut, vaan itse on aloittanut ääkkösettömän ristiretkensä, paasaten opettelemiaan englannin kielen sanontoja putkeen.
En ole ketjua läpi lukenut, mutta vaikuttaisi viime sivujen perusteella, että yksi ihminen haukkuu aamusta iltaan tätä ääkköstä ja
Tottahan toki sinusta vaikuttaa siltä, että vain yksi ihminen, ja jonkin edeltävän mielestä vieläpä humalainen ihminen, kuittailee Kontulan matamille ympäri päissään. Selailehan vaan ketjua taaksepäin, ja tutkiskele noita alati hyökkääviä ja herjaavia viestejä. Milloin aakkosilla ja milloin ääkkösillä.
On aivan eri asia vastailla kipakasti itseen kohdistettuihin solvaaviin kommentointeihin, mutta kun ei ole hänestä kyse, vaan ihan muut keskustelevat keskenään ja tämä on syöksyy räksyttämään väliin. Taitaa itse pössytellä idolinsa lailla...
Seuraa ketjua, ja kun se taas ilmestyy, ota yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti noin tyhmä? Kirjoitin, että MEILLÄ on oikeutemme jne. kun näin toisenkin samankaltaisen kommentin ennen omaani. Meitä oli siinä samalla asialla katsos kaksi. Emme taida kuitenkaan kumpikaan olla kuninkaallisia.
Ja jos vaan osaat, niin keskity itse pointtiin, eli muille räkyttävään Kontulalaiseen, ollaan me täällä sitten "me, minä, hän tai he"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeä. Se oli paha floppi. Tunkea nyt itsensä ja persimplanttinsa maailman kovimman seksisymbolilegendan pukuun :/ Ihan sama Dianan asuilla, ei muiden päälle, ne olivat niin hänen tyylisiään. Ikoniset puvut.
Vierailija kirjoitti:
"No mitä tykkäät siitä, että joku sisällyttää sinutkin me-muotoiseen kirjoitteluunsa? Itseäni häiritsisi silloinkin, jos olisin periaatteessa samaa mieltä."
Tuossa käytiin täsmäkeskustelua yhdestä aiheesta. Minä en ole tuo, jolta nyt kysyt, mutta olin keskustelemassa, eikä minua häirinnyt yhtään, että me olimme siinä samoilla linjoilla.
Se olin minä, joka uskalsin käyttää monikkoa, eli me :D Aika outoa, että joku takertuu tällaisiin lillukanvarsiin, varsinkin kun yksikään ei ilmoittanut, ettei halua kuulua mihinkään "me-joukkoon" :D
Mutta voihan itse asian siirtää sivuraiteelle näinkin. Ihan vastaavaa näykkimistä kuin kontulalaisellakin. Taitaakin tulla samalta laitteelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ketjua läpi lukenut, mutta vaikuttaisi viime sivujen perusteella, että yksi ih
Ei muuten edes riitä, että selaa tätä ketjua taaksepäin, vaan sama hyökkäily muita kirjoittajia kohtaan alkoi jo edellisessä, sittemmin poistetussa, tuhatsivuisessa ketjussa. Siellä eräs amerikkalaisena viestinsä allekirjoittava haukkui muita kirjoittajia milloin tolloiksi, idiooteiksi, köyhiksi, kouluttamattomiksi, mummoiksi ja mitähän vielä. Köyhä voi olla ja kouluttamaton, mummokin toki, mutta muun viestin sävystä kyllä ymmärtää, milloin se on haukuksi tarkoitettu.
"No mitä tykkäät siitä, että joku sisällyttää sinutkin me-muotoiseen kirjoitteluunsa"?
Minä sisällytän, koska meitä on useampia, joille Ämericcäläinen räksyttää, eli olemme siis "me". Näetkö tässä jotain loukkaavaa kenties? Eikö sinusta sitten tuo muille räkyttäminen ja jopa solvaaminen (kielitaidottomuus, tietämättömyys, joista syyttelee) ole loukkaavaa? Melkoisen tekopyhää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ketjua läpi lukenut, mutta
Jättiketjussa (ainakin sen loppupäässä) oli kaksi ääkkösetöntä. Jutut ja tyyli olivat hyvin samanlaiset, mutta sen toisen oikeinkirjoitus oli selvästi parempaa kuin tänne siirtyneen.
Jättiketju varmaan poistettiin sen vuoksi, että siellä ei voinut enää vaihtaa mielipiteitä. Ääkkösetön oli koko ajan potkimassa muita nilkkoihin, ja vielä pahempi oli eräs hyvin tunnistettava mölisijä, jota en nyt kuvaile, vaan koputan puuta.
Kate pyytänyt anteeksi Meghanilta. Jos siitä seuraakin iso sovinto kaikkien kesken.
Vierailija kirjoitti:
Kate pyytänyt anteeksi Meghanilta. Jos siitä seuraakin iso sovinto kaikkien kesken.
Mitä se nyt on anteeksi pyydellyt? "Vauvasta tulee varmaan niin söpö", ja sitten jotain ulkonäön arviointia hyvässä hengessä, mikä täysin normaalia, mutta nyt joutuu pyytelemään tuolta narskulta jotain anteeksi?
Onneksi narsku on rutkasti sen alapuolella, ja siellä pysyy. Camilla vois kans hieman ojentaa tuota kiipijää ja kiristää Charlesia pitämään sen hovista kaukana.
En ole ketjua läpi lukenut, mutta vaikuttaisi viime sivujen perusteella, että yksi ihminen haukkuu aamusta iltaan tätä ääkköstä ja puhuu itsestään kuninkaallisessa monikossa. Olisikohan hyvä välillä tehdä jotain muuta, jos joku keskustelija alkaa noin kiristää päätä?