Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimisit itse tässä tilanteessa

Vierailija
02.06.2026 |

Miten käsittelisisitte itse tilanteen tai henkilön joka tuntuu monesti kyseenalaistavan ja olettavan asioita puheistanne mitä ootte sanonu? 

Esimerkiksi eilen ku olin lähdössä kauppaan, ja olin tuttujen/kavereiden kanssa (discord) ryhmä puhelussa, ja kerroin heille "Ai että vois ostaa suklaata ja leipää" Niin yks henkilö alko kommentoimaan "Ai etkö sää muuta ajatellut ostaa?" "Leipä on epäterveellistä". Niinku mikä hitto saa ihmisen tokaisemaan tollasia asioita. Ei mitään kysymistä aattelinko ostaa jotain muuta vain suoraan olettaa että ne on ainut asiat mitä haen kaupasta :D Sitäpaitsi ei se oo hänen asiansa elänkö epäterveellisesti vai en, en alkanut selittää mitää omista ruokailutottumuksista. Ja hänkin vai kommentoi että kyllä hän saa sanoa kans mitä haluaa kun kerta toin asian ilmi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerran sanoin töissä että taidanpa käydä hakemassa kaupasta pullaa kun niin tekee mieli. Johan oli oletuksena etten muuta syökään kuin pullaa päivät pitkät. Huvittavinta oli kun itse olen hoikka luonnostani niin ne jotka huolestuivat mun pullan syönnistä olivat itse pullukoita.

Vierailija
2/12 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja miten itse haluaisit toimia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joka päivä rukoilen, että mun ongelmat olisi tota luokkaa.

Vierailija
4/12 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran oksennukselta kuulosti että ei riittänyt mielenkiinto lukea ensimmäistä lausetta enempää

Vierailija
5/12 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun en viitsi olettaa tarkempaa viitekehystä

Vierailija
6/12 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on ihmeellinen tarve moiseen negatiivisuuteen, olen huomannut saman.

Vierailija
7/12 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ilomielin vaihtaa :D elämä atm aika tylsää 

Vierailija
8/12 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisiin kommentteihin kannattaa vastata vaan jotain yhtä alhaista takaisin, kuten "ja sinä olet ruma" eikä kiinnittää asiaan sen enempää huomiota. Eteenpäin, sanoi mummo lumessa.

Vierailija
9/12 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ryhmät toimi. Suomessa liikaa retardeja. Jos valitsee ihmiset, se toimii ihan sattumalta jonkin aikaa. Sano sille takas.

Vierailija
10/12 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on ihmeellinen tarve moiseen negatiivisuuteen, olen huomannut saman.

Joillakin on aina huono päivä, ei voi mitään. Ei kannata ottaa näiden törppöjen tunteita itseensä vaan ajatella, että he ovat vapaata riistaa itsellekin. Jos on tosi kypsä niin voi kokea myötätuntoa heitä kohtaan. Jos taas petty niin vittuilla takaisin tai ärsyttää lisää ja osoittaa, ettei välitä tippaakaan tuollaisesta nillityksestä. Esim. "jaa hyvä kun mainitsit, ostankin lisäksi vähän namusia"

Vierailija
11/12 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensaa liekkeihin ap

Vierailija
12/12 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP oli kyllä mielenkiintoinen keskustelu eli mitä kaupasta ostetaan. Ihailen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi