Miten väsyneitä olette olleet kun ollut työupumus?
Vuosi ollut tosi rankkaa henkisesti ja yksi ahdistava tapaus viime viikolla, teki jopa mieli viillellä. Nyt sen jälkeen ihan superväsynyt.
Voiko tämmöinen vaan mennä itsestään ohi?
Kommentit (31)
Mulla vaikutti kykyyn ajatella loogisesti mitään. En ymmärrä enää syy- ja seuraussuhteita. Lähimuisti heikentynyt. Itkeskelen. Joudun tarkistamaan mikä päivä ja kuukausi on menossa.
Niin väsynyt että palstalla jaksaa hyvin päivystää, kirjoitella pitkiä provoja ja ilmiantaa iltayhteentoista.
- Naiset 40-60v
Vierailija kirjoitti:
Mulla vaikutti kykyyn ajatella loogisesti mitään. En ymmärrä enää syy- ja seuraussuhteita. Lähimuisti heikentynyt. Itkeskelen. Joudun tarkistamaan mikä päivä ja kuukausi on menossa.
Voi kyynel 😢.
Olet tyypillinen suomalainen sekopäämuija, ap.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kovin tutulta. Yritin vielä painaa töitä tekemällä pidempää päivää ja lopputulos ei ollut kaksinen. Pitkä sairausloma tarvittiin ja uusi harrastus, jotta toivuin.
Ihan järkkyä millaisia vähätteleviä kommentteja tulee näinkin hyvään ja tärkeään aloituspostaukseen. Joku inhottava ihminen tulee purkamaan pahaa oloaan.
Jaha, trollit eivät taas muuta keksi kuin yrittää ärsyttää. Onko ikää 15 vuotta?
Olin niin väsynyt että nukahdin olohuoneen sohvalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kovin tutulta. Yritin vielä painaa töitä tekemällä pidempää päivää ja lopputulos ei ollut kaksinen. Pitkä sairausloma tarvittiin ja uusi harrastus, jotta toivuin.
Millainen oli sinun "ei niin kaksinen lopputulos"? Kuka sen huomasi? Kauanko kesti toipua
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkkyä millaisia vähätteleviä kommentteja tulee näinkin hyvään ja tärkeään aloituspostaukseen. Joku inhottava ihminen tulee purkamaan pahaa oloaan.
Nyyh 😢.
Vierailija kirjoitti:
Olin niin väsynyt että nukahdin olohuoneen sohvalle
Onko se siis sairaalloista?
Minä nimittäin nukahdan siihen harva se ilta jo klo19 aikaan..
Muisti alkoi olla todella aukkoinen ja kognitiiviset kyvyt heikkenivät. Vaikutti puheeseenkin, kun sanoja piti haeskella niin paljon. Ei mene itsestään ohi. Tarvit lepokauden ja palautuminen on pitkä prosessi.
Vierailija kirjoitti:
Jaha, trollit eivät taas muuta keksi kuin yrittää ärsyttää. Onko ikää 15 vuotta?
Oletko itse Ritva 68 v, eläkkeellä oleva kirjastotäti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel 😢.
Voi kyynel😢 -sulle myös
Miten ne sitä lääkärissä tutkii ja mitä sanoa siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyyh 😢.
Koulukiusaajakin heräsi
Vierailija kirjoitti:
Muisti alkoi olla todella aukkoinen ja kognitiiviset kyvyt heikkenivät. Vaikutti puheeseenkin, kun sanoja piti haeskella niin paljon. Ei mene itsestään ohi. Tarvit lepokauden ja palautuminen on pitkä prosessi.
Masentuneisuus, mielialan vaihtelut ja aloitekyvyttömyys liitetään vaihdevuosioireisiin, mutta oireiden yhteys estrogeenin puutteeseen on epäselvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyyh 😢.
Koulukiusaajakin heräsi
Onko tämä palsta sinulle koulu?
Väsymys ei ole sama kuin uupumus. Uupumus ei ole diagnoosi.