Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija wrote:
Ei noiden avioliitto voi kummoisissa kantimissa olla. Meghan on naimisissa this onen kanssa ja Harry on synkkä, kun haluaisi puhua vakavia lavalla, mutta Meghan kikattelee omiaan Harrynkin puheajalla.
Ei ihme, että hotellit kutsuvat kumpaakin. Eivät kestä olla toistensa kanssa muuten kuin julkisesti on rahantekemisen kannalta pakko.
Alkaisikohan Harrylta löytyä edes pikkuisen sympatiaa isälleen, Charlesille, joka aikoinaan turhautui samalla tavalla Dianaan ja tämän temppuihin, joilla Diana tiesi saavansa kaiken huomion. Charles olisi halunnut puhua asiaa ja ihan vakavaakin, mutta tiesi että häntä pidetään Dianan rinnalla vain ns. pakollisena siedettävänä kuviona. Onhan se turhauttavaa, jos itse haluaisi profiloitua ihan asiaihmisenä.
Charlesiahan haukuttiin vain kateelliseksi, ja varmasti mukana oli sitäkin ja ehkäpä aiheesta. En jaksa uskoa vieläkään, että Charles olisi ollut kateellinen sinänsä Dianan saamasta huomiosta ja julkisuudesta, hyötyihän koko kuninkaallinen perhe siitä, vaan kyse oli enemmän siitä, missä tilaisuuksissa ja tilanteissa se tapahtui.
Vierailija wrote:
Eipä tullut sitä walkaboutiakaan, jota olivat lupailleet (uhkailleet?) Vai oliko se vain median levittämä huhu? No, eipä siellä mitään innostuneita väkijoukkoja näkynyt - itse asiassa ei minkäänlaista yleisöä. Toisaalta: onhan Meghan tottunut parkkipaikoilla esiintymään, miksipä ei siis parkkihallissakin!
Olisivat varmasti tehneet walkaboutin, mutta kun tosiaan ei ollut sellaisen edellyttämää ihmisjoukkoa hurraamassa, paitsi yksinäinen booaaja. Tyhjästä on paha nyhjästä.
Oho. Minä kirjoitin ihan asiallisen kommentin aiheesta. Ei kiroilua, ei alatyylisiä sanoja, ei haukkumista tms, mutta niin vain ”meni hyväksyntään” eli hylättiin.
Vierailija wrote:
Oho. Minä kirjoitin ihan asiallisen kommentin aiheesta. Ei kiroilua, ei alatyylisiä sanoja, ei haukkumista tms, mutta niin vain ”meni hyväksyntään” eli hylättiin.
Samoin minulla, vaikka ihan asiallisesti kommentoit, kuinka Dianan "temppuilulle" oli aika hyvä syy; Camilla ja Charlesin rakkaus tätä kohtaan, mikä selvisi jo ennen häitä.
Nuori morsianrukka yritti taistella miehen huomiosta, ja samalla hänestä tuli lohdullisesti kansan suuresti rakastama Walesin prinsessa. Katkera ja kostonhimoinen, kypsymätön ja epätoivoinen. Mielenterveyskin siinä jo prakasi.
Ja aina häntä pidetään syyllisenä kaikkeen.
Keskittyisitte iloisiin ja positiivisiin asioihin, eikä ilkeilyyn.
Vierailija wrote:
Mitähän ne iloiset ja positiiviset asiat sitten olisivat? Kerro nyt, minulle tämä jää muuten epäselväksi.
Vierailija wrote:
Iloisia ja positiivisia asioita tämän pariskunnan ollessa kyseessä on kyllä vaikea löytää.
Kyllä hän varmaankin Vauvapenaalissa olisi keskimääräistä terävämpi kynänpätkä.
Vierailija wrote:
Kyllä hän varmaankin Vauvapenaalissa olisi keskimääräistä terävämpi kynänpätkä.
Hyvä, että sulle kelpais. Mä en huolisi lähellekään mun penaalia.
Vierailija wrote:
Harry ja Meghan taas lomailemassa kaksin.
Outo kuva! Ei lapsia tietenkään - kuka niitä nyt raahaisi mukaan lomaa pilaamaan - mutta ei muutenkaan ristinsielua missään! Ei sen enempää hurraavia kuin buuaaviakaan väkijoukkoja, mutta ei edes yhtään satunnaista kadulla liikkujaa missään. Missä kaikki ovat?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Harry ja Meghan taas lomailemassa kaksin.
Outo kuva! Ei lapsia tietenkään - kuka niitä nyt raahaisi mukaan lomaa pilaamaan - mutta ei muutenkaan ristinsielua missään! Ei sen enempää hurraavia kuin buuaaviakaan väkijoukkoja, mutta ei edes yhtään satunnaista kadulla liikkujaa missään. Missä kaikki ovat?
Niinpä, ja aika onnistunut kuva ohikulkijan pikaisesti räppäämäksi. Jos on huoli lapsista ja äitiys on tärkeintä ja parasta, niin voisi hieman miettiä mitä lapsiin vaikuttaa pitkät lomat ilman heitä. Lapselle yhdentekevää mikä on hylkäämiskokemuksen syy.
Mutta olihan se loma kovasti tarpeen! Kokonaista kolme tuntia tekivät ”töitä” Nykissä, eli istuivat lavalla mikrofoni kädessä puhumassa bullshittiä + M. kuvautti itsensä lapsensa menetystä surevan äidin kanssa, M:llä kestovirne naamallaan. Jos tuo ei oikeuta kunnon lomaan, niin ei sitten mikään!
Ja Invictuksen jälkeen kävivät Portugalissa lomailemassa. On se niin rasittavaa ja työteliästä tuo julkkiksen elämä, että vähintään joka kuukausi täytyy ottaa irtiotto arjesta! Ilman lapsia, tietenkin.
Mistä tiedätte, ettei lapset olleet mukana?
Ai siksi, ettei kuvassa näkynyt?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Iloisia ja positiivisia asioita tämän pariskunnan ollessa kyseessä on kyllä vaikea löytää.
On sulla kyllä aikamoiset mt- ja asenneongelmat. Ja ihan ylpeänä niitä täällä tuot esiin. No meitä on moneen junaan 🤷
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tässä videolla on hauskoja memejä Meghanista, kohdasta 14.30 eteenpäin. mm. pakkopaita vertailukuvia.Katsokaa jos haluatte nauraa.
Aika retardi saa olla jos tuontasoiset jutut naurattaa.Laitoin äänen pois, kun se oli niin rasittava, joten en tiedä, oliko se söpö koira siinä suht lopussa heidän rescue koira ?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
On sulla kyllä aikamoiset mt- ja asenneongelmat. Ja ihan ylpeänä niitä täällä tuot esiin. No meitä on moneen junaan 🤷
Millaisella junalla sinä kuljet, kun täytyy jossain mielipidepalstalla solvata tuntemattomia? Tämä ketju nimenomaan on Harrysta ja Meghanista, JOISTA ESITETÄÄN NE MIELIPITEET, ei muista palstalla olijoista. Vai otatko sitten tämän vähän turhan vakavissaan?
Koeta nyt sinäkin ymmärtää näin yksinkertainen asia. On tolkutettu sataan kertaan. Eikö äly riitä?
Ja samaa mieltä olen edellisen kirjoittajan kanssa. Koeta kestää.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
On sulla kyllä aikamoiset mt- ja asenneongelmat. Ja ihan ylpeänä niitä täällä tuot esiin. No meitä on moneen junaan 🤷Millaisella junalla sinä kuljet, kun täytyy jossain mielipidepalstalla solvata tuntemattomia? Tämä ketju nimenomaan on Harrysta ja Meghanista, JOISTA ESITETÄÄN NE MIELIPITEET, ei muista palstalla olijoista. Vai otatko sitten tämän vähän turhan vakavissaan?
Koeta nyt sinäkin ymmärtää näin yksinkertainen asia. On tolkutettu sataan kertaan. Eikö äly riitä?
Ja samaa mieltä olen edellisen kirjoittajan kanssa. Koeta kestää.
Sinä se otat Meghanin ja Harryn elämän liian tosissaan. Koetapa keksiä jotain muuta sisältöä elämääsi kuin ihmisten kyttääminen ja solvaaminen netissä, ressukka. Ja hae rohkeasti apua, muuten olet samanlainen luuseri koko loppuelämäsi.
Tai sitten muuten samanlaisessa poseerauksessa katselee palvoen ylöspäin Harryyn. Oi niitä aikoja!