Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
34241/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaude. Sisäistäjä osaa tällä kertaa löytää ääkköset. Now I'm flabbergasted! 😲

Vierailija
34242/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Väite ei ole mikään "teoria". Se on konkreettinen, selvästi todistettavissa oleva asia, joka on joko tosi tai epätosi."

Millä todistat selvästi että jollekin on tehty kohdunpoisto Amerikassa? Missäpäin maata asut?

Eli kun ei mee kaaliin, ei mee kaaliin. Figures. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34243/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat kinaa palstalaisen identiteetistä kun ei taaskaan ole mitään muuta puheenaihetta. Maailma ja Harry porhaltavat vaan eteenpäin.

Mistä identiteetistä? Mitä ihmettä sinä taas kälätät??

Harry porhaltaa lapset matkalaukuissa ympäri maailmaa ja välttelee Meghania kuin ruttoa. On siinä elämä. 🙄

Vierailija
34244/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ero sweet pean ja honeyn välillä minua kiinnostaa ihan oikeasti. Saisiko vastauksen, miksi toinen on mummokieltä ja toinen ei! 

Vierailija
34245/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34246/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Amerikassa ei prinssejä kumarrella, vaan siellä arvostetaan bisnestä ja uutteraa huippuosaamista. Harrylla tätä ei ole, vaan ainoastaan hyödytön titteli. Tiukille vetää, stressiä pukkaa. Markle hiostaa, kun itselläänkään ei mene kaksisesti."

Harrylla on kasoittain  synnynnäistä charmia jota ei voi ostaa eikä opiskella. Sitä joko on tai sitten ei ole. 

Vierailija
34247/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Väite ei ole mikään "teoria". Se on konkreettinen, selvästi todistettavissa oleva asia, joka on joko tosi tai epätosi."

Millä todistat selvästi että jollekin on tehty kohdunpoisto Amerikassa? Missäpäin maata asut?

Haluaisin nahda taman todisteen joka on niin konkreettinen ja tosi. Tosiaan, missapain maata asut kun olet noin varma asiastasi? Trumpisti osavaltiossa? Nyt todisteet poytaan!

Vierailija
34248/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Amerikassa ei prinssejä kumarrella, vaan siellä arvostetaan bisnestä ja uutteraa huippuosaamista. Harrylla tätä ei ole, vaan ainoastaan hyödytön titteli. Tiukille vetää, stressiä pukkaa. Markle hiostaa, kun itselläänkään ei mene kaksisesti."

Harrylla on kasoittain  synnynnäistä charmia jota ei voi ostaa eikä opiskella. Sitä joko on tai sitten ei ole. 

No niin on miljoonakertaisesti Pittillä, Clooneylla, Beyonceellä, Taylor Swiftillä ja monilla monilla miljonääreillä, mutta meinaatko, että ovat pelkällä charmilla miljoonansa tehneet? ;D Harry on saanut omansa perintönä, että sekin vielä. Pian ne ovat kulutettu, ja milläs lisää? Melkoisen korkean elintason vaatii perheelleen, ei ihan tuo charmi taida olla sitä luokkaa, ja amerikkalaisilleko se meinaa Dianasta jaaritella? 

Eli miten meinasit sen elävän tuolla sen charmilla? 

Taisin kylläkin kirjoittaa, että sillä ei ole huippuosaamista, bisneksiä eikä sen pahemmin uutteruuttakaan, laiskaksi haukuttu, ja vapaamatkustajaksi.

Prinssin tittelillä se on viime vuodet elänyt. Nyt näyttää loppusuora sen suhteen häämöttävän.

Kirjoitinko nyt jotain vääriä väittämiä? Korjaa ihmeessä.

Vierailija
34249/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin on miljoonakertaisesti Pittillä, Clooneylla, Beyonceellä, Taylor Swiftillä ja monilla monilla miljonääreillä, mutta meinaatko, että ovat pelkällä charmilla miljoonansa tehneet? ;D Harry on saanut omansa perintönä, että sekin vielä. Pian ne ovat kulutettu, ja milläs lisää? Melkoisen korkean elintason vaatii perheelleen, ei ihan tuo charmi taida olla sitä luokkaa, ja amerikkalaisilleko se meinaa Dianasta jaaritella? 

Eli miten meinasit sen elävän tuolla sen charmill

En ala mitään korjailemaan, sen huomion vai tein että et ole oikein maailman menossa mukana etkä yhtään seurannut Harryn viimeaikaisia tekemisiä.

Vierailija
34250/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puhelimeni ilmoittaa, että tuossa on muokattu tai keinotekoinen sisältö. 

Ei sen paremmin voi tuota kuvailla. 😁

Vierailija
34251/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelimesi ei varoita Dan Woottonista tai Lady C:stä?

Vierailija
34252/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pian ne ovat kulutettu, ja milläs lisää?"

Ketjumamma ei ole kuullut sijoittamisesta? Ei ole tottunut liikuttelemaan suuria summia?

Vierailija
34253/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelimesi ei varoita Dan Woottonista tai Lady C:stä?

Ei. Ne on tehnyt aito ihminen, ei tekoäly, kuten tuon sinun postaamasi kyhäelmän. Tekoälyn muokkaamasta ja keinotekoisesta sisällöstä ilmoitti kolmen vuoden vanha Sony Xperia 10 III. 

Vierailija
34254/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry on alkanut värjäämään hiuksia ja partaansa. 🤣

Sitä sisäkumiako se värjää?

Sisäkumeille on olemassa hiustuuhenteita, joilla voi kätevästi suihkutella tai sirotella harvan karvan läpi kuultavan kaljun piiloon. Kastanjanruskeaa, Harrylle aika hyvin sopivaa väriä on saatavilla. Ei vain pidä oleskella sateessa tai hikoilla, jottei käy kuten Rudy Giulianille taannoin.

William ilmeisesti ajanut päänsä kaljuksi. 

Vierailija
34255/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.newsweek.com/meghan-markle-brother-thomas-youtube-troll-189…

Voi kun joku kaantaisi mummoille miten puoli-veli Thomas postaa valheita Meghanista You Tubeen ja saa siita jopa maksun. Se siita kohdunpoistosta. Taman Thomasin pojalla on marihuanafarmi, taitaa sekin olla aika huuruissa.

Ääkkösetön on kova mummottelemaan. Mummoikäinen itsekin.

Minä olen mummoikäinen ja ääkkösetön on selvästi minua vanhempi. Mikähän mahtaa olla oikea määritelmä? Vanhus, ikäihminen, ikääntynyt?

Mummoikäinen on ihan hyvä nimitys joissakin tilanteissa. Tällä palstalla mummoiksi ja mammoiksi kuitenkin nimitellään negatiiviseen sävyyn kaikkia muita, vaikka omassa peilissä näkyisikin moninkertainen isoäiti.

Mummoikäisen

Tänään peukutetaan omia vastauksia 9-12 kertaa😀

Vierailija
34256/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-----------------------

No meitähän näyttääkin olevan täällä melkoinen joukko, jotka eivät ole tietoisia Harryn viimeaikaisista tekemisistä. Mä olen kyllä lueskellut, ettei ihan putkeen taida hommat mennä. Kas kun ollaan tässä isolla porukalla ihan samaa mieltä oltu ja asiaa ihmetelty. Ja kyllä, toki se pyörii ja häslää siellä sun täällä, ja antaahan sekin tietty kuvaa jostain kiireisestä bisnesgurusta.

Ja edelleen kiinnostaa, että miten charmilla ansaitaan, ilman mitään ammattia tai koulutusta, lahjakkuutta ja  meriittejä (sori, osaa lentää kopterilla ja pelata hevospooloa). Jos ei olisi prinssi, niin missäköhän se olisi charmöörinä? Kaljuuntunut, keski-ikäinen ukko, joita on Amerikassa 16 tusinassa.

Vierailija
34257/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalla ei taida olla kaalikääryleistä neulottua maihinnousutakkia vaikka ulkona on jo niin kylmä, että siilien laktoosi häiriö on huomattavasti pienempi haitta otsonikerrokselle kuin Muumilaakson kanootti.

Aloittajan pitäisi miettiä vähän enemmän Yorkin sisaruksia, Andyä ja Philipin. Kaikilla näyttää olevan ikäviä bilekavereita. 

Vierailija
34258/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites toi prinssi Harryn vierailu Diddyn bileissä? Lehdissä sanotaan että Harrya ei syytetä eikä epäillä mistään. Mutta onko hänestä niitä kiristysvideoita? Yorkit ovat myös olleet bileissä.

Harry nyt on törkeillyt ties missä bileissä vuosien varrella ja niissä bileissä ei ole kohdeltu naisia mitenkään kivasti. Harrya on aina suojeltu tekojensa seurauksilta, mutta öykkärihän hän on ja pilalle lellitty.

Yorkin sisarusten, Philipin, Mapelli Mozzin ja Andrewin bileissä on kohdeltu erittäin huonosti. 

Vierailija
34259/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pian ne ovat kulutettu, ja milläs lisää?"

Ketjumamma ei ole kuullut sijoittamisesta? Ei ole tottunut liikuttelemaan suuria summia?

Mietipä mitä niiden vuotuiset turvatoimet maksaa...plus kaikki muu ökyily.

Vierailija
34260/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se jotenkin hienoa kuulla sanontoja ja mielipiteitä kymmenien vuosien takaa, historian havinaa ja kenties sotamuistojakin. Samalla nämä ladyt terapoituvat täällä ja loppuu se hoivakodissa kiukuttelukin. Ääkkösetön taitaa olla juuri tällaisen tarpeessa, sen verran aggressiivinen on.

Se kiukuttelu vain yltyy, jos sille vain antaa mahdollisuuden. Nyt on jo koossa muutama mielipide, joista hän saa kimmokkeen kiljua virtuaalisesti, että kumpa te vain tietäisitte ettekä te tiedä miten tärkeä minä olen täällä ulkomailla missä monissa eri maissa minua kunnioitetaan ja arvostetaan niin kuin te suomilorttanat ette ymmärrä minua arvostaa.

Och samma på engelska. Lisättynä ei-mummosanoilla, kuten sweet pea. Honey taas on mummosana, ja mietin, mitkä muut voisivat olla myös sellaisia. Sweetheart? Darl

Minua kutsuttiin Irlannissa termillä "Hello pet". Italiassa taas eri termillä ja Ranskassa olen ihan vaan 'mademoiselle'. 

Ketju on lukittu.