Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
34201/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Harry se aikuinen mies jonka Meghan saa itkemään?

Vierailija
34202/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, se olikin ääkkösidiootti, joka taas aloitti sivistymättömän hyökkäilynsä. 

Sinä olet mitätön, täysin yhdentekevä, riitaa haastava, epämiellyttävä ja aika tyhmältäkin vaikuttava jankuttaja, joka ei uskalla palstailla englanniksi englanninkielisillä palstoilla, vaan yrität esittää täällä jotain roolia. Tämä tässä, älä enää vaivaudu, vaan rupea jo iltapuuhiin siellä Kontulassa.

Tämä on mitä ilmeisimmin Tuksu, joka on jossain vaiheessa käyttänyt noita ääkkösettömiä, kun halusi antaa vaikutelman asumisestaan Miamissa. 

No nyt ;D Molemmat ainakin briljeeraavat "älykkyydellään". Tuksulla tais ollakin muuten hyvät yo-paperit, jossain oli muistaakseni ihan kuvakin niistä, oliko Hymy-lehti, missä siitä aikoinaan kovin kirjoiteltiin.

Olihan se sievä aikoinaan, prinsessana vaaleanpunaisessa Betsy -jotain hörselöhamosessaan, pinkkiä huulipunaa ja valtava tekotukkaviritys. Niin huoliteltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34203/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, se olikin ääkkösidiootti, joka taas aloitti sivistymättömän hyökkäilynsä. 

Sinä olet mitätön, täysin yhdentekevä, riitaa haastava, epämiellyttävä ja aika tyhmältäkin vaikuttava jankuttaja, joka ei uskalla palstailla englanniksi englanninkielisillä palstoilla, vaan yrität esittää täällä jotain roolia. Tämä tässä, älä enää vaivaudu, vaan rupea jo iltapuuhiin siellä Kontulassa.

Tämä on mitä ilmeisimmin Tuksu, joka on jossain vaiheessa käyttänyt noita ääkkösettömiä, kun halusi antaa vaikutelman asumisestaan Miamissa. 

No nyt ;D Molemmat ainakin briljeeraavat "älykkyydellään". Tuksulla tais ollakin muuten hyvät yo-paperit, jossain oli muistaakseni ihan kuvakin niistä, oliko Hymy-lehti, missä siitä aikoinaan kovin kirjoiteltiin.

Olihan

Livets Ord lahko rikkoi Johannan mielen. Moni sen nuorisojäsentä on tehnyt itsemurhan.

Vierailija
34204/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla ei taida olla kaalikääryleistä neulottua maihinnousutakkia vaikka ulkona on jo niin kylmä, että siilien laktoosi häiriö on huomattavasti pienempi haitta otsonikerrokselle kuin Muumilaakson kanootti.

Vierailija
34205/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites toi prinssi Harryn vierailu Diddyn bileissä? Lehdissä sanotaan että Harrya ei syytetä eikä epäillä mistään. Mutta onko hänestä niitä kiristysvideoita? Yorkit ovat myös olleet bileissä.

Harry nyt on törkeillyt ties missä bileissä vuosien varrella ja niissä bileissä ei ole kohdeltu naisia mitenkään kivasti. Harrya on aina suojeltu tekojensa seurauksilta, mutta öykkärihän hän on ja pilalle lellitty.

Vierailija
34206/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kuninkaallinen kommentaattori kertoo että lähipiirin lähteiden mukaan Harry on kyllästynyt olemaan julkkis ja haluaa jättää taakseen siihen liittyvän hömpän ja alkaa taas keskittymään vakavasti hyväntekeväisyyteen ja tehdä itsestään sillä saralla voimahahmon. Lähde on korostanut että Harry ei halua takaisin kuninkaallisiin tehtäviin ja rakastaa elämäänsä Kaliforniassa. Kommentaattorin mukaan Harryn on kuitenkin vaikeaa saavuttaa tätä ellei tee sopua perheensä kanssa.

Olisin valmis uskomaan tämän stoorin. En usko että Harry on koskaan kovasti edes halunnut olla julkkis, hän varmasti kaipaa siihen työhön jonka tuntee ja osaa. Mutta riita perheen kanssa on rikka rokassa, se syö hänen uskottavuuttaan. Ja perheen tuella, hän toki yltäisi helposti korkeammalle.

Ja siksi hän osallistui Jimmy Fallonin showhun? Kun ei halua olla julkkis.

Vierailija
34207/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.newsweek.com/meghan-markle-brother-thomas-youtube-troll-189…

Voi kun joku kaantaisi mummoille miten puoli-veli Thomas postaa valheita Meghanista You Tubeen ja saa siita jopa maksun. Se siita kohdunpoistosta. Taman Thomasin pojalla on marihuanafarmi, taitaa sekin olla aika huuruissa.

Ääkkösetön on kova mummottelemaan. Mummoikäinen itsekin.

Minä olen mummoikäinen ja ääkkösetön on selvästi minua vanhempi. Mikähän mahtaa olla oikea määritelmä? Vanhus, ikäihminen, ikääntynyt?

Vierailija
34208/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääkkösetön on muinaisjäänne, fossiili.

Vierailija
34209/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun joku kaantaisi mummoille miten puoli-veli Thomas postaa valheita Meghanista You Tubeen ja saa siita jopa maksun. Se siita kohdunpoistosta. Taman Thomasin pojalla on marihuanafarmi, taitaa sekin olla aika huuruissa.

Minä olen mummoikäinen ja ääkkösetön on selvästi minua vanhempi. Mikähän mahtaa olla oikea määritelmä? Vanhus, ikäihminen, ikääntynyt?

Mummoikäinen on ihan hyvä nimitys joissakin tilanteissa. Tällä palstalla mummoiksi ja mammoiksi kuitenkin nimitellään negatiiviseen sävyyn kaikkia muita, vaikka omassa peilissä näkyisikin moninkertainen isoäiti.

Mummoikäisen määritelmäksi täällä sopisi "jokainen, joka on eri mieltä kuin minä".

Vierailija
34210/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummoikäinen on ihan hyvä nimitys joissakin tilanteissa. Tällä palstalla mummoiksi ja mammoiksi kuitenkin nimitellään negatiiviseen sävyyn kaikkia muita, vaikka omassa peilissä näkyisikin moninkertainen isoäiti.

Mummoikäisen

No minä olen viisinkertainen isoäiti, ja vanhin lastenlapsi on jo täysi-ikäinen. Silti ääkkösetön käyttää kieltä, mikä tuntuu minun korvissani vanhahtavalta.

Vierailija
34211/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummoikäinen on ihan hyvä nimitys joissakin tilanteissa. Tällä palstalla mummoiksi ja mammoiksi kuitenkin nimitellään negatiiviseen sävyyn kaikkia muita, vaikka omassa peilissä näkyisi

No eikö hänellä ollut se rikas faffa jonka sukulaislikkaa ei torppareille naitettu? Eli tuolla puheella on ollut 1920-luvulla lapsi noin suurin piirtein? Eli karkeasti laskien 100-vuotias teräsvanhus.

Vierailija
34212/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ämericän senior tai toisinpäin. Sellainen Leena Heffner-Herppeenluoma -tyyppinen, joka paikkaan nenänsä työntävä, ja parhaat päivänsä nähnyt katkera ja yksinäinen madame. Kissa kenties kaverina.

Vierailija
34213/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ämericän senior tai toisinpäin. Sellainen Leena Heffner-Herppeenluoma -tyyppinen, joka paikkaan nenänsä työntävä, ja parhaat päivänsä nähnyt katkera ja yksinäinen madame. Kissa kenties kaverina.

Tsot tsot, eipä nyt liitetä ihania kisuleita tuohon katkeraan kanaan. 

Vierailija
34214/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ämericän senior tai toisinpäin. Sellainen Leena Heffner-Herppeenluoma -tyyppinen, joka paikkaan nenänsä työntävä, ja parhaat päivänsä nähnyt katkera ja yksinäinen

---------------

Voidaan liittää kisulitkin. Ne saavat nimittäin yleensä mitä parhainta hoitoa ja huolenpitoa iäkkäämpien rouvien lemmikkeinä, ellei niille sitten syötetä vääränlaista ravintoa tai jätetä hampaita ja turkkia jne. hoitamatta.

Ei ole enää lapsia kiusaamassa ja aikaa on rajattomasti kissakaverille. Kisu ei myöskään puolestaan vaadi ulkoilutusta ja antaa ääkkösettömän rauhassa keskittyä palstaräksytykseensä.

Vierailija
34215/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisrintamasta sen verran että Harry jatkoi matkaansa Afrikkaan, kivoja juttuja kirjoitettu visiitistä sairaiden lasten luo.

William on tänään vieraillut jossain lentotukikohdassa David Beckhamin kanssa.

Vierailija
34216/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultapieni. Lueppa nyt itse tuo artikkeli jonka postasit. Missä siinä esim. sanotaan että "Thomas postaa valheita"? Ei missään! 

Sinä itse olet täynnä valheita! postaat tänne artikkelin, luotat ettei kukaan vaivaudu lukemaan sitä ja sepustat itse valheellisen kuvauksen artikkelista.

Artikkelissa ei sanota että Thomas Markle VALEHTELEE. siinä ei sanota, että hän keksii juttuja omasta päästään, siinä sanotaan että hän levittää hirmu ikäviä salaliittoteorioita Archiesta ja Lilibetistä. Mutta valehtelusta häntä ei uskalleta syyttää koska se olisi jo kunnianloukkaus josta Thomas voisi haastaa lehden oikeuteen. Tähän sotkuun joutuisi sekaantumaan myös Meghan, joka olisi pakoitettu todistamaan veljensä väitteet vääriksi.

Thomas Markle sanoi, että Meghan Marklelle tehtiin kohdunpoisto kun hän oli alle kolmekymppinen. Thomas sanoi että Meghanin ex mies Trevor oli tästä surullinen. Tämä ei ole vain "trollausta" tai "bullying" vaan kyseessä on hyvin vakava kunnianloukkaus Meghania kohtaan. Tämä väite myös asettaa kyseenalaiseksi Archien ja Lilibetin oikeudet titteleihinsä ja paikkaansa kruununperimysjärjestyksessä, tämä väite myös asettaa Meghanin epäillyksenalaiseksi että hän on syyllistynyt petokseen monarkiaa kohtaan, mikä on rikos. On suoranainen "ihme ja yllätys" (käsi ylös, kuka on hämmästynyt?)  että Meghan ei haasta veljeään oikeuteen kunnianloukkauksesta! Veikkaan, että kukatahansa muu nainen ja äiti haastaisi veljensä oikeuteen tässä tilanteessa.

Jack Royston on Sussex Squadin ja Meghanin uuttera nuoleskelija, joten artikkelin sävy ei yllätä. Sen sijaan, että Meghan haastaisi veljensä oikeuteen, hän yrittää tällaisella artikkelilla tehdä veljestään ilkeää bully kiusaaja-hahmoa ja itsestään viatonta uhria. Miksi? Thomasin väite on jo niin vakava että se täyttää jo kevyesti kunnianloukkauksen tuntomerkit. Ei se ole enää vain "bullying". 

Koko artikkelin tarkoitus on saadaThomas näyttämään epäluotettavalta katkeroituneelta bullylta ja salaliittoteoreetikolta mutta edes Jack Royston ei uskalta sanoa että Thomas Markle levittää valheita tai että hän valehtelee. Thomas Markle ei levittänyt sitäpaitsi mitään "salaliittoteorioita". Hän sanoi hyvin suoraan, Että Meghanille tehtiin kohdunpoisto nuorena. Väite ei ole mikään "teoria". Se on konkreettinen, selvästi todistettavissa oleva asia, joka on joko tosi tai epätosi.

Vierailija
34217/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummoikäinen on ihan hyvä nimitys joissakin tilanteissa. Tällä palstalla mummoiksi ja mammoiksi kuitenkin nimitellään negatiiviseen sävyyn kaikkia muita, vaikka omassa peilissä näkyisi

"No minä olen viisinkertainen isoäiti, ja vanhin lastenlapsi on jo täysi-ikäinen. Silti ääkkösetön käyttää kieltä, mikä tuntuu minun korvissani vanhahtavalta."

Minä tunnen muutamia 50-70-luvuilla ulkomaille muuttaneita ihmisiä, jotka puhuvat sitä suomea, mitä puhuivat nuorina Suomessa. Sanavarasto ei laajene eikä kehity, vaan kapenee ja yksinkertaistuu, vaikka ympäristössä olisikin muita suomea puhuvia. Eräs tuttuni asui vuosia kalifornialaisessa hoivakodissa ja pikkuhiljaa dementoituessaan unohti englannin. Hän puhui lopulta vain nuoruutensa suomea ja opetti sitä myös henkilökunnalle. Hän turhautui tosi helposti ja äksyili kaikesta kaikille, kun ei ymmärtänyt täysin eikä tullut ymmärretyksi.

Mistäpä sitä tietää, jos nykyteknologia on tuonut keskustelupalstoille äreitä ja koti-ikäväisiä dementikkoja kaukomailta.

Vierailija
34218/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutisrintamasta sen verran että Harry jatkoi matkaansa Afrikkaan, kivoja juttuja kirjoitettu visiitistä sairaiden lasten luo.

William on tänään vieraillut jossain lentotukikohdassa David Beckhamin kanssa.

Ovatko lapset piilotettuina matkalaukkuihin, koska Harryhän sanoi seuraavansa niiden kasvua joka päivä? Matkustelevat ahkeraan jo noin nuoriksi, nämä Harryn lapset. New Yorkista hups Lontooseen ja äkkiä vaihdetaan taas mannerta Afrikkaan saakka. Kansainvälisiä lapsia! 

Vierailija
34219/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jotenkin hienoa kuulla sanontoja ja mielipiteitä kymmenien vuosien takaa, historian havinaa ja kenties sotamuistojakin. Samalla nämä ladyt terapoituvat täällä ja loppuu se hoivakodissa kiukuttelukin. Ääkkösetön taitaa olla juuri tällaisen tarpeessa, sen verran aggressiivinen on.

Vierailija
34220/46129 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se jotenkin hienoa kuulla sanontoja ja mielipiteitä kymmenien vuosien takaa, historian havinaa ja kenties sotamuistojakin. Samalla nämä ladyt terapoituvat täällä ja loppuu se hoivakodissa kiukuttelukin. Ääkkösetön taitaa olla juuri tällaisen tarpeessa, sen verran aggressiivinen on.

Se kiukuttelu vain yltyy, jos sille vain antaa mahdollisuuden. Nyt on jo koossa muutama mielipide, joista hän saa kimmokkeen kiljua virtuaalisesti, että kumpa te vain tietäisitte ettekä te tiedä miten tärkeä minä olen täällä ulkomailla missä monissa eri maissa minua kunnioitetaan ja arvostetaan niin kuin te suomilorttanat ette ymmärrä minua arvostaa.

Ketju on lukittu.