Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Hollywoodin julkkikset on käyneet Diddyn bileissä. Diddy on järjestänyt bileet täälläkin ja ystäväni on niissä ollut. Suomessakin on jokaisen räppikeikan ja rockkeikan jälkeen artistin "postbileet".
En usko että että paikalla olleet on olleet mukana ihmiskaupassa. Diddy ja Usher suurella todennäköisyydellä ovat syyllisiä.
---
On kyllä varmaan pienemmän piirin sekoilua. Silti se tuhat pulloa babyoilia on joko ylilyönti tai sitten bileet ovat olleet vilkkaita. Tai CostCo:ssa on ollut todella hyvät tarjoukset. Varmaa on se että kukaan noista julkkiksista ei halua tulla millään lailla liitettyä tuohon sotkuun.
Pahimmin tässä tietenkin käy Seanille. Tästä tulee niin paljon infoa etten ehdi kaikkea lukemaan. Kanye rooli on mielenkiintoinen. LeBron nyt on ihan selvä. Olen aina inhonnut DiCapriota joten hänen kaatumisesta olen ihan tyytyväinen.
Beyonce ja Jay-Z on mielenkiintoinen pari. Heillä on aika paljon ikäeroa ja Bee ollut aika nuori Jay-Z:n tavatessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pian ne ovat kulutettu, ja milläs lisää?"
Ketjumamma ei ole kuullut sijoittamisesta? Ei ole tottunut liikuttelemaan suuria summia?
Mietipä mitä niiden vuotuiset turvatoimet maksaa...plus kaikki muu ökyily.
Mietipa sina sita etta Harry sai syntymapaivanaan n.$10 miljoonaa muiden miljooniensa paalle. En rupea sinua opettamaan sijoittamista mutta laske ihan itse kuinka paljon tuo summa tuottaa 17.29% korolla.
Kauppakoulun laskuopillako täällä taas opastetaan muita sijoittamisessa, vaikkei itse osata senkään vertaa?
Kymmenellä miljoonalla Harry saa perheelleen nykyiset turvajärjestelynsä 4-5 vuodeksi edellyttäen, että lapset eivät liikuskele yksinään nostamassa hintaa. Siis vain turvajärjestelyt, ei muuta elämässä maksettavaksi lankeavaa. Siinä saa sijoitella hiki hatussa, jos haluaa ylläpitää samaa elintasoa ja elämäntyyliä seuraavat 40 vuotta, ja jolleivät lapset kasva hankkimaan omia rahojaan, laskua riittää paljon pitemmäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Hollywoodin julkkikset on käyneet Diddyn bileissä. Diddy on järjestänyt bileet täälläkin ja ystäväni on niissä ollut. Suomessakin on jokaisen räppikeikan ja rockkeikan jälkeen artistin "postbileet".
En usko että että paikalla olleet on olleet mukana ihmiskaupassa. Diddy ja Usher suurella todennäköisyydellä ovat syyllisiä.
---
On kyllä varmaan pienemmän piirin sekoilua. Silti se tuhat pulloa babyoilia on joko ylilyönti tai sitten bileet ovat olleet vilkkaita. Tai CostCo:ssa on ollut todella hyvät tarjoukset. Varmaa on se että kukaan noista julkkiksista ei halua tulla millään lailla liitettyä tuohon sotkuun.
Pahimmin tässä tietenkin käy Seanille. Tästä tulee niin paljon infoa etten ehdi kaikkea lukemaan. Kanye rooli on mielenkiintoinen. LeBron nyt on ihan s
Mitä mä luin 100 miljoonasta yhdestä yöstä Lebronin kanssa? Siis että Puffy olisi maksanut.
Prinssi Archien "nativity story" on hyvin dokumentoitu.
"Meg oli todella tyyni. Niin olin minäkin. Keksin kuitenkin kaksi tapaa olla vielä tyynempi. Yksi Nandos -ravintolan kana. (henkivartijoiden noutamana) Kaksi: ilokaasusäiliö Megin sängyn vieressä. Otin muutamat hitaat tötsyt. Meg pomppi valtavalla jumppapallolla -tunnettu tapa panna Luontoäitiin vauhtia -ja nauroi epäuskoisena. Imaisin kaasua vielä pari kertaa ja sitten pompin minäkin. Kun supistukset alkoivat voimistua, huoneeseen tuli kätilö, joka yritti antaa ilokaasua Megille. Se oli lopussa. Hän katsoi säiliötä ja sitten minua. Meg nauroi. Kätilö nauroi ja vaihtoi nopeasti säiliön ja Meg kiipesi kylpyyn.
Portland hospitalin "kyyniset mummot" kuitenkin kritisoivat että Portlandin yksityis sairaalan synnytyshuoneissa, -sviiteissä ja synnytysosastoilla ilokaasu ei ole säiliössä vaan tulee letkulla seinästä. Sitä voivat antaa vain hoitajat ja potilaat eivät pääse siihen edes käsiksi.Hoitajat ovat koko ajan vieressä valvomassa koska jotkut voivat menettää tajuntansa ilokaasusta.
Meghanin tuskat pahenivat ja hän sai kaksi epiduraalia. Synnytys kesti epiduraalien antamisesta 2h.
"En muista että olisin soittanut tai tekstannut kenellekkään. Muistan vain että kätilöt tutkivat tunnin ikäisen poikamme ja sitten pääsimme lähtemään. Hissiin, parkkiluolaan, tila-autoon, pois. Kahden tunnin kuluttua poikani syntymästä olimme taas kotona Frogmoressa. Olimme kotona ennen kuin virallinen tieto julkaistiin.."
Portland hospitalin "kyyniset mummot": tosin huomauttaa, että epiduraalipuudutuksen jälkeen äiti kotiutetaan vasta vähintään puolen vrk:n tarkkailun jälkeen. Äidin alapää ja jalat voi olla useammankin tunnin "halvaantuneet" puudutuksen jäljiltä ja hänen pitää maata muutaman tunnin paikoillaa koska esim. istuminen voi aiheuttaa ankaraa päänsärkyä. Lisäksi ketään juuri synnyttänyttä naista ei päästetä tunnin sisällä synnytyksestä kotiutumaan ja varsinkin kun on geriatrinen eli iäkäs synnyttäjä ja lisäksi ensisynnyttäjä, hänen pitää olla sairaalassa takkailussa muutamia lisäpäiviä. Meghan väitti syöneensä meksikolaista ruokaa ja synnyttäneensä altaassa. Epiduraalia ja muita kipukääkkeitä ei saa missään tapauksessa antaa allassynnytyksessä.
Archien synnytyslääkärin nimi on jostain syystä salattu. Se minkä Harry nimesi synnytyslääkäriksi oli valetietoa. Kyseisen synnytyslääkärin puoliso korjasi närkästyneenä asioita useammalekin lehdelle. Hänen vaimonsa oli matkoilla eikä lähelläkään sairaalaa.
Syntymän ainoa todistaja on siis Harry. kyseinen todistus on kopsattu hänen kirjastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjumamma ei ole kuullut sijoittamisesta? Ei ole tottunut liikuttelemaan suuria summia?
Mietipa sina sita etta Harry sai syntymapaivanaan n.$10 miljoonaa muiden miljooniensa paalle. En rupea sinua opettamaan sijoittamista mutta laske ihan itse kuinka paljon tuo summa tuottaa 17.29% korolla.
Kauppakoulun laskuopillako täällä taas opastetaan muita sijoittamisessa, vaikkei itse osata senkään vertaa?
Kymmenellä miljoonalla Harry saa perheelleen nykyiset turvajärjestelynsä 4-5 vuodeksi edellyttäen, että lapset eivät liikuskele yksinään nostamassa hintaa. Siis vain turvajärjestelyt, ei muu
Täällä on sanottu jo kaks vuotta että niiden rahat on loppu. Silti vielä porskuttaa joten en olis huolissani heidän rahatilanteestaan, eivätköhän he pärjää ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmenellä miljoonalla Harry saa perheelleen nykyiset turvajärjestelynsä 4-5 vuodeksi edellyttäen, että lapset eivät liikuskele yksinään no
Mutku, mutku niitten piti jo erota ainakin ja nyt ei oo edes rahat loppu.?
Kaikkein hauskinta ja samalla surkuhupaisinta satua ja tarinaa oli Harryn kertomus ilokaasun hinaamisesta omiin sisuksiinsa. Mutta mitä muuta addiktilta voisi odottaakaan, kuin tarinointia päihteiden käytöstä.
Tai ehkä se sitten oli paikalla siellä sijaissynnyttäjän kanssa ja ihan oikeasti hinasi sijaissynnyttäjälle varatun ilokaasun nokkaansa. Eipä tuota tiedä.
Vierailija kirjoitti:
"Meg oli todella tyyni. Niin olin minäkin. Keksin kuitenkin kaksi tapaa olla vielä tyynempi. Yksi Nandos -ravintolan kana. (henkivartijoiden noutamana) Kaksi: ilokaasusäiliö Megin sängyn vieressä. Otin muutamat hitaat tötsyt. Meg pomppi valtavalla jumppapallolla -tunnettu tapa panna Luontoäitiin vauhtia -ja nauroi epäuskoisena. Imaisin kaasua vielä pari kertaa ja sitten pompin minäkin. Kun supistukset alkoivat voimistua, huoneeseen tuli kätilö, joka yritti antaa ilokaasua Megille. Se oli lopussa. Hän katsoi säiliötä ja sitten minua. Meg nauroi. Kätilö nauroi ja vaihtoi nopeasti säiliön ja Meg kiipesi kylpyyn.
Portland hospitalin "kyyniset mummot" kuitenkin kritisoivat että Portlandin yksityis sairaalan synnytyshuoneissa, -sviiteissä ja synnytysosastoilla ilokaasu ei ole säiliössä vaan tulee letkulla seinästä. Sitä voivat antaa vain hoitajat ja potilaat eivät pääse siihen edes
On taas uutiset vahissa kun pitaa kaivaa esille yli viiden vuoden takaiset tapahtumat. Ja P. Diddyn bileet.
Ai jaa, Meghan-fanaatikolle ei kelpaa tarinointi Meghanin "synnyttämisestä"?
Outoa. Perin outoa.
Mistä sitten pitäisi puhua, että matamille kelpaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Portland hospitalin "kyyniset mummot" kuitenkin kritisoivat että Portlandin yksityis sairaalan synnytyshuoneissa, -sviiteissä ja synnytysosastoilla ilokaasu ei ole säiliössä vaan tulee letkulla seinästä. Sitä voivat antaa v
On taas uutiset vahissa kun pitaa kaivaa esille yli viiden vuoden takaiset tapahtumat. Ja P. Diddyn bileet.
Huhut kertovat että Andystä on sellainen Freak Out-video. Oli totta tai ei, tämä vetää taas kaikki edelliset sotkut esiin koska hänen kohdallaan ei ole kauhean vaikea uskoa tuohon tarinaan. On myös huhuja siitä että Harrysta ja Meghanista olisi video mutta rehellisesti sanottuna en oikein jaksa uskoa tähän koska Meghan on niin varovainen. Harry toki voisi kännissä hölmöillä mutta en jaksa uskoa mihinkään kovin Hard Core-hommaan. Toisaalta kuninkaallinen seksivideo olisi kyllä ennennäkemätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Portland hospitalin "kyyniset mummot" kuitenkin kritisoivat että Portlandin yksityis sairaalan synnytyshuoneissa, -sviiteissä ja synnytysosastoilla ilokaasu ei ole säiliössä vaan tulee letkulla seinästä. Sitä voivat antaa vain hoitajat ja potilaat eivät pääse siihen edes
Kiinassa naiset menee pellolle töihin heti synnytyksen jälkeen.
Vieläkö on kauppakouluja?
Tulipa nyt mieleen, kun oppikoulujakaan ei enää ole ollut melkein 50 vuoteen. Kauppakoulukin kuulostaa niin kuuskytlukulaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---
Pahimmin tässä tietenkin käy Seanille. Tästä tulee niin paljon infoa etten ehdi kaikkea lukemaan. K
En muista summaa. Olin liian järkyttynyt luettuani jutun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Portland hospitalin "kyyniset mummot" kuitenkin kritisoivat että Portlandin yksityis sairaalan synnytyshuoneissa, -sviiteissä ja synnytysosastoilla ilokaasu ei ole säiliössä
Ei ole videoita Harrystä ja Meghanista. Meghan ei tuolla ole edes käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Tulipa nyt mieleen, kun oppikoulujakaan ei enää ole ollut melkein 50 vuoteen. Kauppakoulukin kuulostaa niin kuuskytlukulaiselta.
Ei. On ammattikorkea ja yliopisto. 80-luvulla taisi olla vielä kauppaoppilaitos. Kauppakoulusta ei ole tietoa minulla.
Harry on jo Lesothossa. Kylla se kerkiaa. Bravo!
"On taas uutiset vahissa kun pitaa kaivaa esiin yli viiden vuoden takaiset tapahtumat"
Onneksi sinä et ikinä muistele kuinka Elisabet nimitti Waleseja laiskoiksi - paljon paljon kauemmin kuin viisi vuotta sitte.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kauppakoulut on lopetettu viime vuosituhannella. Toki jossainn Pohjanmaalla on Porvari- ja kauppakoulut mutta se lienee joku yksityinen koulu.
Jotenkin ymmärrän että Bea on ollut bileissä mukana mutta Eugenien mukana olo kyllä yllätti.