Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Kun puhelimen ilmoitusta klikkaa, pääsee tällaiselle sivulle. Osoitteesta huolimatta teksti on ihan suomeksi, YouTuben ohjeita tekoälyn tuottamien videoiden suhteen.
https://support.google.com/youtube/answer/14328491?hl=fi&co=GENIE.Platf…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se jotenkin hienoa kuulla sanontoja ja mielipiteitä kymmenien vuosien takaa, historian havinaa ja kenties sotamuistojakin. Samalla nämä ladyt terapoituvat täällä ja loppuu se hoivakodissa kiukuttelukin. Ääkkösetön taitaa olla juuri tällaisen tarpeessa, sen verran aggressiivinen on.
Se kiukuttelu vain yltyy, jos sille vain antaa mahdollisuuden. Nyt on jo koossa muutama mielipide, joista hän saa kimmokkeen kiljua virtuaalisesti, että kumpa te vain tietäisitte ettekä te tiedä miten tärkeä minä olen täällä ulkomailla missä monissa eri maissa minua kunnioitetaan ja arvostetaan niin kuin te suomilorttanat ette ymmärrä minua arvostaa.
Och samma på engelska. Lisättynä ei-mummosanoilla, kuten sweet pea. Honey taas on mummosana, ja mietin, mitkä muut voisivat olla myös sellaisia. Sweetheart? Darl
Sweetheart darling on enemmän tuttu Todella upeeta -sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites toi prinssi Harryn vierailu Diddyn bileissä? Lehdissä sanotaan että Harrya ei syytetä eikä epäillä mistään. Mutta onko hänestä niitä kiristysvideoita? Yorkit ovat myös olleet bileissä.
Kukaan ei tiedä... vielä.
Toi on kyl iso juttu, uusi versio Epsteinistä. Oprah on mm. ollut Diddyn kavereita pitkään ja uhrilista on näyttävä. Oprah'ta ja esim. Jennifer Lopezia epäillään jollain lailla osallisiksi, samoin montaa muuta isoa nimeä, kuten Jay-Z:ta ja Beyoncea. Bileissä on myös ollut Tyler Perry. Paljon tuntuu pyörivän Sussexien lähipiirin porukkaa siellä.
Tähän olet täällä väittänyt että Beyonce ja kumppanit ei ole kiinnostuneita Harrysta ja Meghanista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se jotenkin hienoa kuulla sanontoja ja mielipiteitä kymmenien vuosien takaa, historian havinaa ja kenties sotamuistojakin. Samalla nämä ladyt terapoituvat täällä ja loppuu se hoivakodissa kiukuttelukin. Ääkkösetön taitaa olla juuri tällaisen tarpeessa, sen verran aggressiivinen on.
Se kiukuttelu vain yltyy, jos sille vain antaa mahdollisuuden. Nyt on jo koossa muutama mielipide, joista hän saa kimmokkeen kiljua virtuaalisesti, että kumpa te vain tietäisitte ettekä te tiedä miten tärkeä minä olen täällä ulkomailla missä monissa eri maissa minua kunnioitetaan ja arvostetaan niin kuin te suomilorttanat ette ymmärrä minua arvostaa.
Och samma på engelska. Lisättynä ei-mummosanoilla, kuten sweet pea. Honey taas on mummosana, ja mietin, mitkä
Englantia osaa kaikki ihmiset maailmassa. Minä puhun suomen lisäksi 9 kieltä ja osaan sen päälle vielä kolmea kuollutta kieltä. Haluatko että kerron sinulle hellittelynimiä viroksi, espanjaksi, ranskaksi, baskiksi, italiaksi, puolaksi, hepreaksi, ruotsiksi ja saksaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites toi prinssi Harryn vierailu Diddyn bileissä? Lehdissä sanotaan että Harrya ei syytetä eikä epäillä mistään. Mutta onko hänestä niitä kiristysvideoita? Yorkit ovat myös olleet bileissä.
Harry nyt on törkeillyt ties missä bileissä vuosien varrella ja niissä bileissä ei ole kohdeltu naisia mitenkään kivasti. Harrya on aina suojeltu tekojensa seurauksilta, mutta öykkärihän hän on ja pilalle lellitty.
Yorkin sisarusten, Philipin, Mapelli Mozzin ja Andrewin bileissä on kohdeltu erittäin huonosti.
Kreivi Mozzi myy vaikka sielunsa kunhan pääsee piireihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Och samma på engelska. Lisättynä ei-mummosanoilla, kuten sweet pea. Honey taas on mummosana, ja mietin, mitkä
Edina kutsui tytärtään Saffronia sweetheartdarling aina kun halusi jotain.
Joo, mä en sitten ollenkaan ala kommentoida jonkun toimittajan tai youtuberin edesottamuksia. Minua kiinnostaa vain Harryn ja Meghanin aidot toilailut ja tekemiset ja tekemättä jättämiset. Se on se ja sama, mitä niistä raportoivat muuten elämässään tekevät, kunhan raportoivat Sussexien jutut oikein ja totuudellisesti. Nämä tekoälykehumiset tietysti täytyy ymmärtää juuri sellaisiksi kuin ne ovat: ihmisten hämääminen uskomaan pariskunnasta yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista kertomatta niiden valheista yhtään mitään. Ja näiden tällaisten videoiden suoltamia valheita kuninkaallisen perheen jäsenistä en sulata sitten ollenkaan.
Hyvä, että YouTube on herännyt tekoälyongelmaan, mutta on niillä vielä paljon tehtävää edessä.
Onko kukaan maininnut sitä, että Beatrice on raskaana ja saa toisen lapsensa ensi vuoden alkupuolella?
Siis ihan oikean lapsen, kaiken lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on kyl iso juttu, uusi versio Epsteinistä. Oprah on mm. ollut Diddyn kavereita pitkään ja uhrilista on näyttävä. Oprah'ta ja esim. Jennifer Lopezia epäillään jollain lailla osallisiksi, samoin montaa muuta isoa nimeä, kuten Jay-Z:ta ja Beyoncea. Bileissä on myös ollut Tyler Perry. Paljon tuntuu pyörivän Sussexien lähipiirin porukkaa siellä.
Ohi menee, mutta minäkin on sukeltanut tähän kaninkoloon ja aika hurjalta vaikuttaa jos pitää paikkaansa. On puhuttu Diddyn sekaantuneen murha
Kaikki Hollywoodin julkkikset on käyneet Diddyn bileissä. Diddy on järjestänyt bileet täälläkin ja ystäväni on niissä ollut. Suomessakin on jokaisen räppikeikan ja rockkeikan jälkeen artistin "postbileet".
En usko että että paikalla olleet on olleet mukana ihmiskaupassa. Diddy ja Usher suurella todennäköisyydellä ovat syyllisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pian ne ovat kulutettu, ja milläs lisää?"
Ketjumamma ei ole kuullut sijoittamisesta? Ei ole tottunut liikuttelemaan suuria summia?
Mietipä mitä niiden vuotuiset turvatoimet maksaa...plus kaikki muu ökyily.
Mietipa sina sita etta Harry sai syntymapaivanaan n.$10 miljoonaa muiden miljooniensa paalle. En rupea sinua opettamaan sijoittamista mutta laske ihan itse kuinka paljon tuo summa tuottaa 17.29% korolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi menee, mutta minäkin on sukeltanut tähän kaninkoloon ja aika hurjalta vaikuttaa jos pitää paikkaansa. On puhuttu Diddyn sekaantuneen murha
Eminem ja aika moni nainen (mm Jaguar ja Cassie) on kertonut Diddystä mutta heitä ei ole uskottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjumamma ei ole kuullut sijoittamisesta? Ei ole tottunut liikuttelemaan suuria summia?
Mietipa sina sita etta Harry sai syntymapaivanaan n.$10 miljoonaa muiden miljooniensa paalle. En rupea sinua opettamaan sijoittamista mutta laske ihan itse kuinka paljon tuo summa tuottaa 17.29% korolla.
Tunnistin sinut jo aiemmin. Sama itsetietoinen vänkyttäjä, ja muiden kimpussa jälleen. "Sinä, etkö itse, ketjumamma ei tiedä, ite oot" siinäpä sinun antisi ja muutama ulkoa opeteltu enkkulause.
Mietipä sitä että 17% korkokaan ei riitä 98% kulutukseen.
Älä enää vingu, olet vastenmielinen. Me muut jutellaan keskenään, keksi sinä jotain muuta tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siitä tarvitse maksaa perintöveroa? Outo perintö. Sitä paitsi Harryllä on paljon rahanreikää: ahne vaimo, tuomarin määräämät maksamiset sinne ja tänne oikeusjutuista ja lakimiesten palkkiot. Plus turvamiehet ja jokunen muu pikkujuttu, kun asuu jättimäisessä kartanossa henkilökunnan palveltavana. Miksi ihmeessä luulet Harryn saavan pienen perinnön jokaisen dollarin ja sentin omaan lompsaansa? Oletko jotenkin tyhmä vai?
Onhan Madeleine (se Ruotsin prinsessa) ollut tuolla shäftäilemässä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan maininnut sitä, että Beatrice on raskaana ja saa toisen lapsensa ensi vuoden alkupuolella?
Mä olen kyllä iloinen tästä uutisesta. Yorkeja on aina käynyt vähän sääliksi koska Andy ja Fergie eivät välttämättä ne helpoimmat vanhemmat. He eivät koskaan ole saaneet oikein sympatiaa osakseen, vaikka vanhempien julkinen ero on varmasti ollut nöyryyttävä lapsille. Ja myöhemmin tietysti Andrewn sekoilut aiheuttivat lisää huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.newsweek.com/meghan-markle-brother-thomas-youtube-troll-189…
Voi kun joku kaantaisi mummoille miten puoli-veli Thomas postaa valheita Meghanista You Tubeen ja saa siita jopa maksun. Se siita kohdunpoistosta. Taman Thomasin pojalla on marihuanafarmi, taitaa sekin olla aika huuruissa.
Kultapieni. Lueppa nyt itse tuo artikkeli jonka postasit. Missä siinä esim. sanotaan että "Thomas postaa valheita"? Ei missään!
Sinä itse olet täynnä valheita! postaat tänne artikkelin, luotat ettei kukaan vaivaudu lukemaan sitä ja sepustat itse valheellisen kuvauksen artikkelista.
Artikkelissa ei sanota että Thomas Markle VALEHTELEE. siinä ei sanota, että hän keksii juttuja omasta päästään, siinä sanotaan että hän levittää hirmu ikäviä salaliittoteorioita Archiesta ja Lilibetistä. Mutta valehtelusta häntä ei uskalleta syyttää koska se olisi jo kunn
Raskaudet, synnyrykset ja imetykset oli ainakin mulla niin isoja elämänvaiheita ja kivuliaitakin, että jos joku väittäisi wtten ole oikeasti synnyttänyt omia lapsiani vetäisin herneen nenään reippaasti. Harklesit ovat vieläoä hyvin oikeudenkäyntiherkkiä niin miten tuollaista saa väittää ilman syytteitä?
Kaikki Hollywoodin julkkikset on käyneet Diddyn bileissä. Diddy on järjestänyt bileet täälläkin ja ystäväni on niissä ollut. Suomessakin on jokaisen räppikeikan ja rockkeikan jälkeen artistin "postbileet".
En usko että että paikalla olleet on olleet mukana ihmiskaupassa. Diddy ja Usher suurella todennäköisyydellä ovat syyllisiä.
---
On kyllä varmaan pienemmän piirin sekoilua. Silti se tuhat pulloa babyoilia on joko ylilyönti tai sitten bileet ovat olleet vilkkaita. Tai CostCo:ssa on ollut todella hyvät tarjoukset. Varmaa on se että kukaan noista julkkiksista ei halua tulla millään lailla liitettyä tuohon sotkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä iloinen tästä uutisesta. Yorkeja on aina käynyt vähän sääliksi koska Andy ja Fergie eivät välttämättä ne helpoimmat vanhemmat. He eivät koskaan ole saaneet oikein sympatiaa osakseen, vaikka vanhempien julkinen ero on varmasti ollut nöyryyttävä lapsille. Ja myöhemmin tietysti Andrewn sekoilut aiheuttivat lisää huolta.
Beatrice saanut onnittelujen lisäksi viestejä liittyen Sean Combsin alias Puff Diddyyn.