Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.newsweek.com/meghan-markle-brother-thomas-youtube-troll-189…
Voi kun joku kaantaisi mummoille miten puoli-veli Thomas postaa valheita Meghanista You Tubeen ja saa siita jopa maksun. Se siita kohdunpoistosta. Taman Thomasin pojalla on marihuanafarmi, taitaa sekin olla aika huuruissa.
Kultapieni. Lueppa nyt itse tuo artikkeli jonka postasit. Missä siinä esim. sanotaan että "Thomas postaa valheita"? Ei missään!
Sinä itse olet täynnä valheita! postaat tänne artikkelin, luotat ettei kukaan vaivaudu lukemaan sitä ja sepustat itse valheellisen kuvauksen artikkelista.
Artikkelissa ei sanota että Thomas Markle VALEHTELEE. siinä ei sanota, että hän keksii juttuja omasta päästään, siinä sanotaan että hän levittää hirmu ikäviä salaliittoteorioita Archiesta ja Lilibetistä. Mutta valehtelusta häntä ei uskalleta syyttää koska se olisi jo kunn
Trevorilta ei kuitenkaan sellaista lausuntoa löydy mikä tukisi tätä juorua. Meghan ei hyötyisi mitään velipuolensa syyttämisestä oikeudessa, eihän hän ole syyttänyt isäänsä eikä siskopuoltaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se jotenkin hienoa kuulla sanontoja ja mielipiteitä kymmenien vuosien takaa, historian havinaa ja kenties sotamuistojakin. Samalla nämä ladyt terapoituvat täällä ja loppuu se hoivakodissa kiukuttelukin. Ääkkösetön taitaa olla juuri tällaisen tarpeessa, sen verran aggressiivinen on.
Se kiukuttelu vain yltyy, jos sille vain antaa mahdollisuuden. Nyt on jo koossa muutama mielipide, joista hän saa kimmokkeen kiljua virtuaalisesti, että kumpa te vain tietäisitte ettekä te tiedä miten tärkeä minä olen täällä ulkomailla missä monissa eri maissa minua kunnioitetaan ja arvostetaan niin kuin te suomilorttanat ette ymmärrä minua arvostaa.
Och samma på engelska. Lisättynä ei-mummosanoilla, kuten sweet pea. Honey taas on mummosana, ja mietin, mitkä muut voisivat olla myös sellaisia. Sweetheart? Darl
Pumpkin ja coconut taitavat olla Harlineille varatut, oisko Rennyn idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se jotenkin hienoa kuulla sanontoja ja mielipiteitä kymmenien vuosien takaa, historian havinaa ja kenties sotamuistojakin. Samalla nämä ladyt terapoituvat täällä ja loppuu se hoivakodissa kiukuttelukin. Ääkkösetön taitaa olla juuri tällaisen tarpeessa, sen verran aggressiivinen on.
Se kiukuttelu vain yltyy, jos sille vain antaa mahdollisuuden. Nyt on jo koossa muutama mielipide, joista hän saa kimmokkeen kiljua virtuaalisesti, että kumpa te vain tietäisitte ettekä te tiedä miten tärkeä minä olen täällä ulkomailla missä monissa eri maissa minua kunnioitetaan ja arvostetaan niin kuin te suomilorttanat ette ymmärrä minua arvostaa.
Jospa dementia on jo sillä asteella, että Ääkkösetön vaatii pitempiaikaista siedätystä :D ne roolihahmotkin sekoittuvat aika usein. Kielipuoli on nyt jäähyllä ilmeisesti.
Ok, en Lauri Harjolan seikkailuja ole teeveestä katsonut, että minulle nuo ovat täysin uusia nimityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ok, en Lauri Harjolan seikkailuja ole teeveestä katsonut, että minulle nuo ovat täysin uusia nimityksiä.
Ja taitavat olla lapselle, ei rakastetulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Och samma på engelska. Lisättynä ei-mummosanoilla, kuten sweet pea. Honey taas on mummosana, ja mietin, mitkä muut voisivat olla myös sellaisia. Sweetheart? Darl
Hellittelynimien vastapainoksi tuo hyvinkasvatettu täti-ihminen kiroilee englanniksi ja hindiksi, koska ulkomaankielisiä kirouksia ei lasketa, eikä niitä täällä kielitaidottomien maassa kukaan tunnista. Bassackwardskin on siitä hauska sanaleikki, ettei sitä kukaan tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun joku kaantaisi mummoille miten puoli-veli Thomas postaa valheita Meghanista You Tubeen ja saa siita jopa maksun. Se siita kohdunpoistosta. Taman Thomasin pojalla on marihuanafarmi, taitaa sekin olla aika huuruissa.
Ääkkösetön on kova mummottelemaan. Mummoikäinen itsekin.
Minä olen mummoikäinen ja ääkkösetön on selvästi minua vanhempi. Mikähän mahtaa olla oikea määritelmä? Vanhus, ikäihminen, ikääntynyt?
Mummoikäinen on ihan hyvä nimitys joissakin tilanteissa. Tällä palstalla mummoiksi ja mammoiksi kuitenkin nimitellään negatiiviseen sävyyn kaikkia muita, vaikka omassa peilissä näkyisikin moninkertainen isoäiti.
Mummoikäisen
"Mummo" ei ole ikä vaan mielentila. Ketjussa on paljon nuoria 'mummoja' jotka ovat jämähtäneet uskomaan teorioihin jossa ei ole mitään perää.
"Väite ei ole mikään "teoria". Se on konkreettinen, selvästi todistettavissa oleva asia, joka on joko tosi tai epätosi."
Millä todistat selvästi että jollekin on tehty kohdunpoisto Amerikassa? Missäpäin maata asut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääkkösetön on kova mummottelemaan. Mummoikäinen itsekin.
Minä olen mummoikäinen ja ääkkösetön on selvästi minua vanhempi. Mikähän mahtaa olla oikea määritelmä? Vanhus, ikäihminen, ikääntynyt?
Mummoikäinen on ihan hyvä nimitys joissakin tilanteissa. Tällä palstalla mummoiksi ja mammoiksi kuitenkin nimitellään negatiiviseen sävyyn kaikkia muita, vaikka omassa peilissä näkyisi
Suomessa on tasan yksi merkitys sanalle mummo ja tuo ei ole se.
Mammat kinaa palstalaisen identiteetistä kun ei taaskaan ole mitään muuta puheenaihetta. Maailma ja Harry porhaltavat vaan eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Uutisrintamasta sen verran että Harry jatkoi matkaansa Afrikkaan, kivoja juttuja kirjoitettu visiitistä sairaiden lasten luo.
William on tänään vieraillut jossain lentotukikohdassa David Beckhamin kanssa.
William on oppinut läksynsä, ei toista enää Aberdeenin katastroofia. Nyt on "wingman" David takaamassa edes vähän kansaa paikalle. Sääliksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Mammat kinaa palstalaisen identiteetistä kun ei taaskaan ole mitään muuta puheenaihetta. Maailma ja Harry porhaltavat vaan eteenpäin.
Ei täällä kukaan kinaa. Ääkkösetön tunnetaan jo oikein hyvin, ja konsensus vallitsee.
Harry ei ole vielä saanut tehdyksi mitään mainittavaa. Ehkä huomenna sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=V89vKAbKpFc
On kylla ennen toiminut.
Yhdessäkään kuvassa ei näe heidän kasvojaan. Archien hiusten väri vaihtuu punaisesta ruskeaan. Pitäisikö ihmisten uskoa tuon perusteella? Varsinkin kun Meghanin velipuoli sanoi että Meghanille tehtiin kohdunpoisto alle kolmekymppisenä. Ainoa syy, miksi lapsista löytyy vain muutama kasvokuva on se, että ihmiset eivät äkkäisi että kyseessä on aina eri lapset.
Jos heillä todella on lapsia niin silloin homma muuttuu entistä traagisemmaksi. Meghania on jo tituleerattu alaistensa toimesta demoniksi ja psykoksi. Lapset eivät ikinä pääse mihinkään, eivät edes Englantiin isänsä kanssa. He ovat kotiopetuksessa, isä ei vie heitä konsertteihin, poolo-otteluihin, ei urheilukisoihin. Ainoa sukulainen mikä on heihin yhteydessä on Doria "huumemamma" joka hylkäsi aikoinaan oman pienen tyttär
Ne muutamat tuhruiset kuvat jotka ovat kaikenlisäksi vanhoja on säälittävä yritys muka esitellä Artsia ja Lilliputtia.
Tuosta jäi mieleen ainoastaan kaksi asiaa. Tyypillinen Hartsan lässytys kuinka Markle on kuin Diana ja Marklen jättikokoiset kaviot kun seisoi Frogmoressa muka pakkailemassa.
Vierailija kirjoitti:
Harry on alkanut värjäämään hiuksia ja partaansa. 🤣
Sitä sisäkumiako se värjää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota.
https://i.pinimg.com/736x/59/78/a3/5978a390a29a7485f1da1c2626c11820.jpg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisäkumeille on olemassa hiustuuhenteita, joilla voi kätevästi suihkutella tai sirotella harvan karvan läpi kuultavan kaljun piiloon. Kastanjanruskeaa, Harrylle aika hyvin sopivaa väriä on saatavilla. Ei vain pidä oleskella sateessa tai hikoilla, jottei käy kuten Rudy Giulianille taannoin.
Och samma på engelska. Lisättynä ei-mummosanoilla, kuten sweet pea. Honey taas on mummosana, ja mietin, mitkä muut voisivat olla myös sellaisia. Sweetheart? Darling? Brittien käyttämä pet (kaikki Vera Stanhopea katsoneet tietävät tämän, ja Verahan on jo iällä)? Mitä niitä hellittelyjä nyt vielä on?