Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Ja eihän Barack Obama kutsunut Harrya ja Meghania omiin 60-vuotissynttäreihin (toki juhlat kutistuivat koronan takia tuhansista satoihin, mutta silti)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohessa on linkki Expressin uutiseen tuosta National Portrait Galleryn tapauksesta. Iltalehdessä kerrotaan, että galleria olisi "kieltäytynyt" panemasta pariskunnan kuvaa esille, mutta eihän tuossa mistään ole kieltäydytty. Ei vain ole katsottu tarpeelliseksi ripustaa kuvaa seinälle. Galleria saa kuvansa lahjoituksina, ja niin on tämäkin saatu. Varastoon vain.
Oheisessa jutussa on kyseinen kuva. Ilmeet ovat sellaiset, että tuohon voisi liimata ajatuskuplat ja järjestää kilpailun siitä, mitä hahmot ajattelevat. Minun ehdotukseni: Meghanin kuplassa lukee "hähhää mä olen douchess", ja Harryn kuplassa näkyy pelkkää mustaa.
https://www.express.co.uk/news/royal/1952018/prince-harry-meghan-markle…
Eipä muuten taidakaan olla tuo kuva, jossa Megsu on punaisessa koltussa. Kuvatekstissä on kuvapankin
?????🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍?????
#33625:
"Michelle O. ei todellakaan ole liikkunut samoissa piireissä Meghanin kanssa, eivätkä he ole olleet tuttavia, saati ystäviä."
Voi reppana. kovasti sinä aina yrität mutta näin siinä sitten käy. - Michellen ja Meghanin ikäero on yli 20 vuotta, vaikea touhuta samoissa piireissä kun toinen on jo valmis juristi ja toinen vasta polkunsa alussa.
Sitäpaitsi Meghan tulee LA:n filmiteollisuuden piiristä ja Michelle Chicagon rahvaan syvistä riveistä.
Miksi michelle obama tutustuttaisi marklen joka on noubody prinssi harryyn tai edes toisinpäin? Marklehan valehteli jo jossain Vogue lehden haastattelussa syöneensä tacoja päivällisellä obaman kanssa kun haastatteli tätä. Obama sitten ilmoitti jonkun lehden tiedustellessa asiaa, että sananvaihto käytiin meilitse. Tuo psyko on siis valehdellut Michelle Obamasa jo aiemmin. Ihan sairas ihminen. Miten se edes saa jatkaa tuota valehteluaan koko ajan. En käsitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi michelle obama tutustuttaisi marklen joka on noubody prinssi harryyn tai edes toisinpäin? Marklehan valehteli jo jossain Vogue lehden haastattelussa syöneensä tacoja päivällisellä obaman kanssa kun haastatteli tätä. Obama sitten ilmoitti jonkun lehden tiedustellessa asiaa, että sananvaihto käytiin meilitse. Tuo psyko on siis valehdellut Michelle Obamasa jo aiemmin. Ihan sairas ihminen. Miten se edes saa jatkaa tuota valehteluaan koko ajan. En käsitä.
Kuvittelepa vain, miten paljon hän on valehdellut jäämättä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten sinä perustat kommenttisi jonkun muun tekemään joka on väärin käännetty. Laita linkki alkuperäiseen kommenttiin niin katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Ohessa on linkki Expressin uutiseen tuosta National Portrait Galleryn tapauksesta. Iltalehdessä kerrotaan, että galleria olisi "kieltäytynyt" panemasta pariskunnan kuvaa esille, mutta eihän tuossa mistään ole kieltäydytty. Ei vain ole katsottu tarpeelliseksi ripustaa kuvaa seinälle. Galleria saa kuvansa lahjoituksina, ja niin on tämäkin saatu. Varastoon vain.
Oheisessa jutussa on kyseinen kuva. Ilmeet ovat sellaiset, että tuohon voisi liimata ajatuskuplat ja järjestää kilpailun siitä, mitä hahmot ajattelevat. Minun ehdotukseni: Meghanin kuplassa lukee "hähhää mä olen douchess", ja Harryn kuplassa näkyy pelkkää mustaa.
Hähhää. "douchess", you are a douchebag yourself.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä muuten taidakaan olla tuo kuva, jossa Megsu on punaisessa koltussa. Kuvatekstissä on kuvapankin
Onko Harrimanin vaimo, Camilla Holmstroem suomalainen vai ruotsalainen? Aakkosvajakki sielläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hähhää. "douchess", you are a douchebag yourself.
Eikös olekin osuva kuvateksti? Ei ole ollenkaan mahdotonta, että Meghan, jonka ymmärrys kulttuurieroista on vain vähäinen, olisi alkujaan pähkäillyt, että kyllä tuokin sana varmaan kirjoitetaan brittienglannissa o-kirjaimella, ja jättänyt sitten tarkistamatta.
Olin aivan oikeassa arvellessani, että sieltä sinä rynnistät ensi töiksesi korjaamaan. Eikä muuten ole ensimmäinen kerta, kun lankeat virittämääni ansaan.
"Eikös olekin osuva kuvateksti? Ei ole ollenkaan mahdotonta, että Meghan, jonka ymmärrys kulttuurieroista on vain vähäinen, olisi alkujaan pähkäillyt, että kyllä tuokin sana varmaan kirjoitetaan brittienglannissa o-kirjaimella, ja jättänyt sitten tarkistamatta."
On todellakin aivan mahdotonta edes kuvitella että joku englantia osaava tekisi tuollaisen virheen. Seli, seli.
Vierailija kirjoitti:
#33625:
"Michelle O. ei todellakaan ole liikkunut samoissa piireissä Meghanin kanssa, eivätkä he ole olleet tuttavia, saati ystäviä."
Voi reppana. kovasti sinä aina yrität mutta näin siinä sitten käy. - Michellen ja Meghanin ikäero on yli 20 vuotta, vaikea touhuta samoissa piireissä kun toinen on jo valmis juristi ja toinen vasta polkunsa alussa.
Sitäpaitsi Meghan tulee LA:n filmiteollisuuden piiristä ja Michelle Chicagon rahvaan syvistä riveistä.
Kyllä se sinun armas Meksulisi on ihan sitä syvien rivien rahvasta. Michelle on kouluttautunut ja jopa (ex) USA:n presidentin puoliso, oli USA:n ensimmäinen nainen. Hänellä on myös fiksu, rakastava ja sosiaalisesti taitava aviomies. Todistettavasti heillä on jopa lapsia. Meghan elää ihan eri maailmassa eikä tule koskaan samaa saavuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
#33625:
Presidentti miehensä oli ja Michelle juristi.
Vierailija kirjoitti:
#33625:
Sinunko ystävät tai tuttavat ovat aina täysin samaa ikäluokkaa kuin itse olet? Minulla on laajalla skaalalla, parikymppisistä yli kahdeksankymppisiin ja taustoja, koulutusta/kouluttautumattomuutta, työnkuvaa/työttömyyttä, kansallisuuksia, mitä vielä, laidasta laitaan. Ei ikä ole este eikä erilainen elämäntilanne/kokemus jne jos muuten on sielujen sympatiaa.
Hartsa on ainakin jutellut Barakin kanssa,
Eikös Obamat olleet Kensingtonin palatsissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan, kun Harry leikkii New Yorkissa kiireistä maailmanparantajaa, Markle yrittää putsata omaa mainettaan. Lakimies on pantu asialle kehottamaan entisiä palkollisia kertoilemaan, kuinka ihanan huolehtivainen pomo Markle oli. Myös pariskunnan ensitapaamisesta on vuodatettu julkisuuteen uusi versio. Sen mukaan Harryn ja Rachelin tutustutti toisiinsa itse Michelle Obama Invictus Gamesissa. Oli surkeaa, kun hovin linjausten mukaan Michelleä ei voitukaan kutsua mukaan häihin. Voi voi.
Markle on niin "ihana", että kierrättää kaikki Archien ja Lilin pieneksi jääneet vaatteet palkollisilleen. Toivottavasti kyse on paremmista juhlavaatteita, eikä niistä rievuista, joita lasten päällä nähtiin Harry&Meghan-dokumentissa. Eikö lasten "ikoniset" vaatteet kannattaisi kuitenkin säästää ja myydä joskus 30 vuoden päästä kalliiseen hintaan jossain hyväntekeväisyyshuutokaupassa?
Kyllä! Daily mailista voi sitten lukea "totuuden" H&M nykyinen PR- päällikkö Ashley Hansen kuvailee laveasti että kun hän otti aikaa toipuakseen leikkauksesta "Harry ja Meghan kohtelivat minua sellaisella huolehtimisella ja hoivalla jota vanhemmat voisivat osoittaa lapsilleen..." , " et ymmärrä mitä tuonkaltainen ystävällisyys ja ajattelevaisuus merkitsevät ennen kun olet sen tarpeessa..."
"ystävällisyys, mentorointi ja tukeminen jota saa Herttuaparilta tapahtuu hiljaisuudessa suljettujen ovien takana..." joku toteaa.
"parhaita muistojani oli viikottaiset tapaamiset Montecitossa missä Meghan aina tarjoili mitä uskomattomimpia lounaita ja pikkupurtavaa ja hänen viimeisintä kaunista "concortion"? (jotain sekoitusta sekametelijuttua?)
"Another anomymous source insists the Duke and Duchess "water the seeds" for them to flourish". Mitä sitten tuo sanasalaatti tarkoittaakaan???? Eli megsi "kasteli siemeniä" heille ( työntekijöille) jotta he voisivat kukoistaa...
Kommenttikenttä on lukemisen arvoinen. Kaikki epäilivät tietävänsä kuka nuo "suitsutukset" on "säveltänyt". Meghanin tyylin alkaa jo tunnistaa..
Vierailija kirjoitti:
"Eikös olekin osuva kuvateksti? Ei ole ollenkaan mahdotonta, että Meghan, jonka ymmärrys kulttuurieroista on vain vähäinen, olisi alkujaan pähkäillyt, että kyllä tuokin sana varmaan kirjoitetaan brittienglannissa o-kirjaimella, ja jättänyt sitten tarkistamatta."
On todellakin aivan mahdotonta edes kuvitella että joku englantia osaava tekisi tuollaisen virheen. Seli, seli.
Miksi olisi mahdotonta, kun jatkuvasti näkee esimerkiksi sitä, että tuiki tavallisia muotoja they're/their ja its/it's ei eroteta toisistaan, vaikka on käyty high schoolkin loppuun asti?
Sitä paitsi minä loin tuon jutun itse Meghanin laaja-alaiseen törppöyteen sopivaksi. Jos hänen oikeinkirjoituksensa on samaa lajia kuin hänen kalligrafiansa, on ihan mahdollista, että minun näkemykseni on oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#33625:
Kyllä se sinun armas Meksulisi on ihan sitä syvien rivien rahvasta. Michelle on kouluttautunut ja jopa (ex) USA:n presidentin puoliso, oli USA:n ensimmäinen nainen. Hänellä on myös fiksu, rakastava ja sosiaalisesti taitava aviomies. Todistettavasti heillä on jopa lapsia. Meghan elää ihan eri maailmassa eikä tule koskaan samaa saavuttamaan.
Ihan turha taas tyhjasta hermostua! Michellen aiti oli kotirouva ja isa Chicagon vedenpuhdistamolla toissa. Michelle on kouluttautunut, Meghan on kouluttautunut ja Barack on kouluttautunut. Miksi yritat opettaa usalaiselle usan historiaa? Barack oli ensin Illinoisin osavaltion senaattori, sitten US senaattori Washingtonissa ennenkuin aanestettiin presidentiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#33625:
Presidentti miehensä oli ja Michelle juristi.
Barack ja Michelle ovat kumpikin oikeustieteen tohtoreita.
Juuri näin. Harry oli aikoinaan ihan mukava mies, mutta kaikki muuttui.
Obamat sitä paitsi pääsevät pelkällä puhelinsoitolla melkein mihin vain läntisen ja muunkin maailman häihin. Monia muita kimallus houkuttelee, mutta Obamat ovat sitä nähneet jo niin paljon, ettei tarvitse merkityksettömien ihmisten vuoksi osallistua.