Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
"concortion" ??? There's no such word in English.
Valistetaanpa taas. Lue enemmän, luulet vähemmän.
"A concortion refers to a strange or mysterious mixture or concoction of various elements, typically in a liquid or food form."
Usalainenhan se taas hermostui kun joku kehtasi astua hänen varpaillensa, hän on ainut asiantuntija Amerikkaa koskien tässä ketjussa :D ikävä kyllä se Meghan on rahvasta, edelleen. Obamat eivät, Meghan on. Titteli ei ole kullannut Meghania, samaa silkkoa sisältä on kuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
https://cookpad.com/ke/search/concortion
Ah! Sen tuntee vain todellinen "foodie" kuten esim. Meghan... se mikä meille muille on riisimättöä on Meghanille "concortion".
"Olin aivan oikeassa arvellessani, että sieltä sinä rynnistät ensi töiksesi korjaamaan. Eikä muuten ole ensimmäinen kerta, kun lankeat virittämääni ansaan."
Sina olet kuin ahne ahven noine kuvitteellisine "ansoinesi", mato jo suussa ja koukku huulessa mutta yha vaan hamuat lisaa. Rauhoitu nyt vahaksi aikaa vetamaan henkea ja keksimaan uusia "nolauksia".
Onko ihan täysi mies? Pappi? Uskoa ei ole sisimmässään. Onneksi ymmärtänee, minkä kanssa leikkii. Antanut sielunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah! Sen tuntee vain todellinen "foodie" kuten esim. Meghan... se mikä meille muille on riisimättöä on Meghanille "concortion".
Ja nyt sitten joku luulee etta se on oikea ja kaypa sana englannissa. On concoction ja contortion, concortion on keksitty vitsi.
"Miksi olisi mahdotonta, kun jatkuvasti näkee esimerkiksi sitä, että tuiki tavallisia muotoja they're/their ja its/it's ei eroteta toisistaan, vaikka on käyty high schoolkin loppuun asti?
Sitä paitsi minä loin tuon jutun itse Meghanin laaja-alaiseen törppöyteen sopivaksi. Jos hänen oikeinkirjoituksensa on samaa lajia kuin hänen kalligrafiansa, on ihan mahdollista, että minun näkemykseni on oikea."
Ihan yhta laaja-alaista on oma torppoytesi, kaikilla jotka kirjottavat englantia ja ovat kiinnostuneita tyonsa jaljesta on SPELLCHECK joka automaattisesti oikolukee kirjoitetun tekstin.
Jata jo brittien ja amerikkalaisten mollaaminen asiantuntijoille, olen vasynyt korjailemaan naita sammakoitasi.
Vierailija kirjoitti:
Onko ihan täysi mies? Pappi? Uskoa ei ole sisimmässään. Onneksi ymmärtänee, minkä kanssa leikkii. Antanut sielunsa.
Mihin tuo liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt sitten joku luulee etta se on oikea ja kaypa sana englannissa. On concoction ja contortion, concortion on keksitty vitsi.
Jos sitä käytetään ja se on viitsitty määritelläkin, se on oikea sana. Panepa se hakusanaksi, niin löydät paljon sivustoja, joilla sitä käytetään joko kieli poskessa tai tosissaan.
Sinä, usalainen, olet ihan yhtä tyhmä yhdessä suhteessa kuin idolisi Meghan: teistä kumpikin kuvittelee tietävänsä joko kaiken tai ainakin niin paljon, että enempi on turhaa. Sinulle ei tule edes mieleen vilkaista oman tietämyksesi ulkopuolelle, ja kun sinulle kerrotaan, mitä sieltä löytyy, sinä rupeat keksimään tekosyitä itsellesi. Välillä olet vaikuttanut trollilta, mutta oikeasti sinä vain et pysty parempaan.
Vierailija kirjoitti:
"Olin aivan oikeassa arvellessani, että sieltä sinä rynnistät ensi töiksesi korjaamaan. Eikä muuten ole ensimmäinen kerta, kun lankeat virittämääni ansaan."
Sina olet kuin ahne ahven noine kuvitteellisine "ansoinesi", mato jo suussa ja koukku huulessa mutta yha vaan hamuat lisaa. Rauhoitu nyt vahaksi aikaa vetamaan henkea ja keksimaan uusia "nolauksia".
Siellä ansassa taitaa itkettää. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#33625:
"Michelle O. ei todellakaan ole liikkunut samoissa piireissä Meghanin kanssa, eivätkä he ole olleet tuttavia, saati ystäviä."
Voi reppana. kovasti sinä aina yrität mutta näin siinä sitten käy. - Michellen ja Meghanin ikäero on yli 20 vuotta, vaikea touhuta samoissa piireissä kun toinen on jo valmis juristi ja toinen vasta polkunsa alussa.
Sitäpaitsi Meghan tulee LA:n filmiteollisuuden piiristä ja Michelle Chicagon rahvaan syvistä riveistä.
Kyllä se sinun armas Meksulisi on ihan sitä syvien rivien rahvasta. Michelle on kouluttautunut ja jopa (ex) USA:n presidentin puoliso, oli USA:n ensimmäinen nainen. Hänellä on myös fiksu, rakastava ja sosiaalisesti taitava aviomies. Todistettavasti heillä on jopa lapsia. Meghan elää ihan eri maailmassa eikä tule koskaan samaa saavuttamaan.
Ei todellakaan, ei lähellekään. Pelkkä surkimus se on.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi olisi mahdotonta, kun jatkuvasti näkee esimerkiksi sitä, että tuiki tavallisia muotoja they're/their ja its/it's ei eroteta toisistaan, vaikka on käyty high schoolkin loppuun asti?
Sitä paitsi minä loin tuon jutun itse Meghanin laaja-alaiseen törppöyteen sopivaksi. Jos hänen oikeinkirjoituksensa on samaa lajia kuin hänen kalligrafiansa, on ihan mahdollista, että minun näkemykseni on oikea."
Ihan yhta laaja-alaista on oma torppoytesi, kaikilla jotka kirjottavat englantia ja ovat kiinnostuneita tyonsa jaljesta on SPELLCHECK joka automaattisesti oikolukee kirjoitetun tekstin.
Jata jo brittien ja amerikkalaisten mollaaminen asiantuntijoille, olen vasynyt korjailemaan naita sammakoitasi.
Minä en tarvitse koneita tai ihmisiä oikolukemaan tekstejäni. Sinä tarvitsisit, mutta et käytä. Miksi?
"the Duke and Duchess water the seeds for them to flourish"
Jos sanon huomenna pomolle että "olet kuin vesi joka kastelee siemeniä minulle ja saa minut kukoistamaan..." Luulen että pomo lähettäisi mut loppupäiväksi vähän lepäämään.
usalaisen logiikkaa tai pikemminkin arvomaailmaa: juristit, oikeustieteen tohtorit, presidentti ja hänen puolisonsa ovat rahvasta, filmitähdet/Hollywoodjulkkikset (jota muuten Meghan ei ole, kumpaakaan) ovat eliittiä :)
Vierailija kirjoitti:
"the Duke and Duchess water the seeds for them to flourish"
Jos sanon huomenna pomolle että "olet kuin vesi joka kastelee siemeniä minulle ja saa minut kukoistamaan..." Luulen että pomo lähettäisi mut loppupäiväksi vähän lepäämään.
Ja jos olet sopivan mehevän tuntuinen poimittavaksi, pomo tulee mukaasi vähän lepäämään.
Vierailija kirjoitti:
usalaisen logiikkaa tai pikemminkin arvomaailmaa: juristit, oikeustieteen tohtorit, presidentti ja hänen puolisonsa ovat rahvasta, filmitähdet/Hollywoodjulkkikset (jota muuten Meghan ei ole, kumpaakaan) ovat eliittiä :)
Ja nimenomaan rahvaan syvistä riveistä. Megsu on sentään filmitähti ja kuninkaallinen, oikein prinsessa ja herttuatar vaikka miehenä onkin ihan tavallinen Harry vain.
Meghanin puolustajat (personal): Meghan toi meille munia kanalastaan, vastaleikattuja kukkia ja leivonnaisia ja baakelseja ja tippaleipiä. Kun menin ensimmäistä kertaa kuninkaalliseen gaalaan Meghan silitti vaatteitaan ja tanssi lempikappaleidensa parissa.
Kuka hemmetti (ammattilainen)kertoo pomostaan tällä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Meghanin puolustajat (personal): Meghan toi meille munia kanalastaan, vastaleikattuja kukkia ja leivonnaisia ja baakelseja ja tippaleipiä. Kun menin ensimmäistä kertaa kuninkaalliseen gaalaan Meghan silitti vaatteitaan ja tanssi lempikappaleidensa parissa.
Kuka hemmetti (ammattilainen)kertoo pomostaan tällä tavalla?
Semmoinen, joka on lukenut paljon prinsessasatuja. Muistettiinko mainita pikkulintuset sirkuttamassa Tuhkimon kutrien ympärillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sitä käytetään ja se on viitsitty määritelläkin, se on oikea sana. Panepa se hakusanaksi, niin löydät paljon sivustoja, joilla sitä käytetään joko kieli poskessa tai tosissaan.
Sinä, usalainen, olet ihan yhtä tyhmä yhdessä suhteessa kuin idolisi Meghan: teistä kumpikin kuvittelee tietävänsä joko kaiken tai ainakin niin paljon, e
Sina, suomalainen, et saa edes yhta lausetta kyhattya nimittelematta tuntematonta tyhmaksi. Antaa aika ankean kuvan sivistystasostasi, keskustelemaan et pysty kun aina menee heti nimittelyksi. t. Snuffleupagus,( Panepa hakuun.)