Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
24201/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24188: ei ole. Jos syntymättömän lapsen toinen vanhempi on täysin valkoihoinen ja toisen vanhemman vanhempi tummaihoinen on aivan luonnollista miettiä tuollaista. Samoin kuin silmien tai hiusten väriä. Jos kauhisteltaisiin ettei vain tulisi tumma lapsi SE olisi rasismia. Välillä tuntuu että he jotka näkevät rasismia tuollaisessa viattomassa normaalissa pohdiskelussa ovatkin itse niitä joille tietty ihonväri on ongelma vaikka kovaan ääneen tuomitsevat muita (syyttä).

En usko että sinä olet ollut paikanpäällä kuulemassa mitä sanottiin ja mitä sanoja käytettiin. 

Vierailija
24202/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

24188: ei ole. Jos syntymättömän lapsen toinen vanhempi on täysin valkoihoinen ja toisen vanhemman vanhempi tummaihoinen on aivan luonnollista miettiä tuollaista. Samoin kuin silmien tai hiusten väriä. Jos kauhisteltaisiin ettei vain tulisi tumma lapsi SE olisi rasismia. Välillä tuntuu että he jotka näkevät rasismia tuollaisessa viattomassa normaalissa pohdiskelussa ovatkin itse niitä joille tietty ihonväri on ongelma vaikka kovaan ääneen tuomitsevat muita (syyttä).

En usko että sinä olet ollut paikanpäällä kuulemassa mitä sanottiin ja mitä sanoja käytettiin. 

Etpä taatusti ollut sinäkään. Sinä et tiedä yhtään mitään mistään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24203/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etpä taatusti ollut sinäkään. Sinä et tiedä yhtään mitään mistään. 

Ja sinä muka tiedät?

Vierailija
24204/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prinssi Harry kamppailee jälleen turvallisuusongelmien äärellä. Prinssin saapumispäivämäärä ja kellonaika Invictus Games -tapahtuman 10. vuosipäivän jumalanpalvelukseen St Paulin katedraalissa 8. toukokuuta on julkistettu.

...

Harry tunnistaa mahdolliset turvallisuusriskit, varsinkin kun otetaan huomioon arkaluontoiset asiat, joista hän kertoi muistelmissaan, lähde sanoo.

Tästä syystä Harryn esiintymiset synnyinmaansa tapahtumissa on tiedotettu viime vuosina viime tinkaan.

...

https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/6869dcd7-1d99-47e8-a26c-296ba…

Harryn suurin ongelma on ettei hän kestä buuausta. Turvallisuusongelma on täyttä 💩.

Älä sä ainakaan siirry turvallisuusalalle. Et näy tajuavan tuon taivaallista riskeistä, joiden kanssa maailmankuulut julkkikset elävät joka päivä. Harry on Briteissä poikkeuksellisen vihattu kuninkaallinen, saanut pilvin pimein uhkauksia, ja on ihan selvää että sieltä löytyisi moniakin hulluja jotka ovat valmiita mihin tahansa. 

Vierailija
24205/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghania pidetään jopa vihaajien toimesta superlahjakkaana:

-on salaa kirjoittanut Harryn 400-sivuiset muistelmat

-vihaajien mukaan maksaa puolustajilleen somessa :D

-feikkasi kuulemma raskautensa ja lapsensa

-pilasi hovin maineen

Jne. 

Teille nauraa variksetkin pihalla, vihaajat.

Vierailija
24206/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämä ketju on kyökkipsykologien temmellyskenttä. Väliin ei tiedä itkeäkö vai nauraa😂

Olen joskus kuvitellut tyypillisen postaajan jonka päämäärä on vain ilkeät ja negatiiviset "muka paljastukset" Harrysta ja Meghanista.  En viitsi kiteyttää lopputulosta tänne😂

Vierailija
24207/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä ketju on kyökkipsykologien temmellyskenttä. Väliin ei tiedä itkeäkö vai nauraa😂

Olen joskus kuvitellut tyypillisen postaajan jonka päämäärä on vain ilkeät ja negatiiviset "muka paljastukset" Harrysta ja Meghanista.  En viitsi kiteyttää lopputulosta tänne😂

On kuulemma tervettä osata nauraa itselleen, vai mitä, kyökkipsykologi?

Vierailija
24208/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se olisi, Mexuhullu. Osaatko sinä? :) 

Vierailija
24209/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäivätkö keltanaamat toiseen laitteeseen?

Vierailija
24210/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun moni näyttää viittaavan Harryn Varamies kirjaan, niin ootteko edes lukeneet sitä? Minä olen. Ja vaikka kuin etsin skandaalia tms niin en löytänyt. Ihan normaaleja kokemuksia, tuntemuksia joita me jokainen kohtaamme elämän varrella. Ei nimittelyjä, haukkumista, mollaamista jne. Mieleen jäi miten kauniisti muisteli Katea kun William ja Kate seurustelivat. Joidenkin käytöstä ihmetteli ( isänsä) tietyissä tilanteissa ja se on normaalia niin tuntea.

Harry mm. nimitteli muita sukuun naituja naisia tylsiksi ja muottiin istuviksi, joihin kuninkaallisen suvun miehet ovat tyytyneet. Aika helvetin rumasti sanottu.

Jestas sentään mitä mollaamista ja haukkumista tuokin on. 🤣 Jo on aikoihin eletty jo

------------

Mollaamista ja haukkumista, valheeseen perustuvaa koska ei tiedä totuutta, on väittää että Kate on rsistinen ja miettinyt negatiiviseen sävyyn tuleeko sukuun nyt musta vauva.

Mustaahan ei edes olisi voinut syntyä, kun ei Meghankaan ole sitä kuin osittain, ja Harry täysin valkoihoinen. Enemmän Meghan vieläpä näyttää latinolta kuin mustalta. Ja jos oman rotunsa miettimisestä suuttuu, ei ole sinut itsensä kanssa. Huono itsetunto. Häpeää alkuperäänsä. On täysin normaalia arvailla lapsen tulevia piirteitä, ja siihen kuuluu myös ihonväri, ihan kuten silmien ja hiustenkin. 

Myös luonteenpiirteiden miettiminen on luonnollista.

Mollaaja ei tiedä mitä siellä on puhuttu, joten niele ne paskapuheesi ja pidä sisälläsi.

Vierailija
24211/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun moni näyttää viittaavan Harryn Varamies kirjaan, niin ootteko edes lukeneet sitä? Minä olen. Ja vaikka kuin etsin skandaalia tms niin en löytänyt. Ihan normaaleja kokemuksia, tuntemuksia joita me jokainen kohtaamme elämän varrella. Ei nimittelyjä, haukkumista, mollaamista jne. Mieleen jäi miten kauniisti muisteli Katea kun William ja Kate seurustelivat. Joidenkin käytöstä ihmetteli ( isänsä) tietyissä tilanteissa ja se on normaalia niin tuntea.

Harry mm. nimitteli muita sukuun naituja naisia tylsiksi ja muottiin istuviksi, joihin kuninkaallisen suvun miehet ovat tyytyneet. Aika helvetin rumasti sanottu.

Jestas sentään mitä mollaamista ja

En usko että koko pohdintaakaan on tapahtunut.

Vierailija
24212/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas sentään mitä mollaamista ja

Meghan nimenomaan peittelee rotuaan kosmeettisella kirurgialla ja piilottamalla afronsa. Toki hänelle sopii uhriutua ja päteäkin välillä perimänsä avulla, mutta itsensä näköinen hän ei halua olla.

Vierailija
24213/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät siis aivan varmasti että Meghan on käynyt kirurgilla? Taitaa olla samaa satua kuin ne Lego-hampaat.

Vierailija
24214/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanhan väitti koulutovereilleen Dorian olevan heidän kotiapulaisensa, koska häpesi mustaa äitiä. Ja jos hovissa joku on ollut rasisti, niin nimenomaan Harry. Korosti aikanaan mm että vaikka hänen tyttöystävänsä (Chelsy) on Afrikasta, ei hän sentään ole mikään musta.

Paraskin pariskunta syyttelemään ketään rasismista!

Vierailija
24215/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry mm. nimitteli muita sukuun naituja naisia tylsiksi ja muottiin istuviksi, joihin kuninkaallisen suvun miehet ovat tyytyneet. Aika he

Ravinnon puutteestako se nenä kutistui puoleen ja muuttui kuperasta koveraksi?

Vierailija
24216/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavinta on että eipä ollut Meghankaan.

Vierailija
24217/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mollaaja ei tiedä mitä siellä on puhuttu, joten niele ne paskapuheesi ja pidä sisälläsi."

Olipa rumasti sanottu. Selvää kuitenkin on että et ole koskaan UK:ssa asunut. Kyllä siellä on kansa sitä mieltä että he ovat parempia kuin kukaan muu maailmassa eivätkä usko että Imperiumi romahti jo viime vuosisadalla.

Vierailija
24218/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäivätkö keltanaamat toiseen laitteeseen?

Eli et osaa nauraa itsellesi. Projisoit pilkkaa ja omaa pahaa oloasi Meghaniin ja Harryyn. Surullinen elämä sinulla.

Vierailija
24219/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghanhan väitti koulutovereilleen Dorian olevan heidän kotiapulaisensa, koska häpesi mustaa äitiä. Ja jos hovissa joku on ollut rasisti, niin nimenomaan Harry. Korosti aikanaan mm että vaikka hänen tyttöystävänsä (Chelsy) on Afrikasta, ei hän sentään ole mikään musta.

Paraskin pariskunta syyttelemään ketään rasismista!

Eli salaperäiset hovin rasistit olivatkin Meghan ja Harry!!! Ei ihme etteivät halunneet paljastaa nimiä.

Vierailija
24220/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mollaaja ei tiedä mitä siellä on puhuttu, joten niele ne paskapuheesi ja pidä sisälläsi."

Olipa rumasti sanottu. Selvää kuitenkin on että et ole koskaan UK:ssa asunut. Kyllä siellä on kansa sitä mieltä että he ovat parempia kuin kukaan muu maailmassa eivätkä usko että Imperiumi romahti jo viime vuosisadalla.

Sehän on sitten hienoa jos kansa itse siellä on sitä mieltä että kuninkaalliset ovat parempia kuin muut. Monarkia on turvassa.

Ketju on lukittu.