Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
24161/46129 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinssi Harry kamppailee jälleen turvallisuusongelmien äärellä. Prinssin saapumispäivämäärä ja kellonaika Invictus Games -tapahtuman 10. vuosipäivän jumalanpalvelukseen St Paulin katedraalissa 8. toukokuuta on julkistettu.

...

Harry tunnistaa mahdolliset turvallisuusriskit, varsinkin kun otetaan huomioon arkaluontoiset asiat, joista hän kertoi muistelmissaan, lähde sanoo.

Tästä syystä Harryn esiintymiset synnyinmaansa tapahtumissa on tiedotettu viime vuosina viime tinkaan.

...

https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/6869dcd7-1d99-47e8-a26c-296ba…

Vierailija
24162/46129 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prinssi Harry kamppailee jälleen turvallisuusongelmien äärellä. Prinssin saapumispäivämäärä ja kellonaika Invictus Games -tapahtuman 10. vuosipäivän jumalanpalvelukseen St Paulin katedraalissa 8. toukokuuta on julkistettu.

...

Harry tunnistaa mahdolliset turvallisuusriskit, varsinkin kun otetaan huomioon arkaluontoiset asiat, joista hän kertoi muistelmissaan, lähde sanoo.

Tästä syystä Harryn esiintymiset synnyinmaansa tapahtumissa on tiedotettu viime vuosina viime tinkaan.

...

Harryn suurin ongelma on ettei hän kestä buuausta. Turvallisuusongelma on täyttä 💩.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24163/46129 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

...

Harryn suurin ongelma on ettei hän kestä buuausta. Turvallisuusongelma on täyttä 💩.

Harryn ongelmat ovat itse aiheutettuja ongelmia. Olisi pitänyt suunsa kiinni, niin saisi matkustella rauhassa.

Vierailija
24164/46129 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

...

Harryn ongelmat ovat itse aiheutettuja ongelmia. Olisi pitänyt suunsa kiinni, niin saisi matkustella rauhassa.

Harryn pahin vihollinen on Harry itse.  Nyt kun ei ole hoviherroja huolehtimassa, niin hankkiutuu koko ajan itseään vahingoittaviin tilanteisiin.  Ei hän voi olla turvallinen aikuinen lapsilleenkaan.

Vierailija
24165/46129 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

...

Harryn ongelmat ovat itse aiheutettuja ongelmia. Olisi pitänyt suunsa kiinn

Miten jaksat tuota yksinpuheluasi päivästä toiseen? Sinulla on noista ongelmista parempaa tietoa kuin Scotland Yardilla?

Vierailija
24166/46129 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

...

Harryn ongelmat ovat itse aiheutettuja ongelmia. Olisi pitänyt suunsa kiinn

Harryn lapsista on nyt tulossa iso lehtijuttu koska Meghan markkinoi uusinta hankettaan.

Vierailija
24167/46129 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun moni näyttää viittaavan Harryn Varamies kirjaan, niin ootteko edes lukeneet sitä? Minä olen. Ja vaikka kuin etsin skandaalia tms niin en löytänyt. Ihan normaaleja kokemuksia, tuntemuksia joita me jokainen kohtaamme elämän varrella. Ei nimittelyjä, haukkumista, mollaamista jne. Mieleen jäi miten kauniisti muisteli Katea kun William ja Kate seurustelivat. Joidenkin käytöstä ihmetteli ( isänsä) tietyissä tilanteissa ja se on normaalia niin tuntea.

Vierailija
24168/46129 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittilehditä tuo kaikki on käännetty suomeksi. "Kuninkaallisasiantuntijat" eivät millään saaneet sanottua American Riviera Orchard kun se oli niin kummallinen, ihan piti naamaa vääristellä kun natiivipuhujalta ei meinannut onnistua.

Vierailija
24169/46129 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun moni näyttää viittaavan Harryn Varamies kirjaan, niin ootteko edes lukeneet sitä? Minä olen. Ja vaikka kuin etsin skandaalia tms niin en löytänyt. Ihan normaaleja kokemuksia, tuntemuksia joita me jokainen kohtaamme elämän varrella. Ei nimittelyjä, haukkumista, mollaamista jne. Mieleen jäi miten kauniisti muisteli Katea kun William ja Kate seurustelivat. Joidenkin käytöstä ihmetteli ( isänsä) tietyissä tilanteissa ja se on normaalia niin tuntea.

Teillä on ihan normaalia keskustella toisten seksielämästä ja syyttää muita omista virheistään?

Vierailija
24170/46129 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä on ihan normaalia keskustella toisten seksielämästä ja syyttää muita omista virheistään?

Kenen seksielämästä Harry on kirjoittanut?

Vierailija
24171/46129 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kiristeli hampaitaan sukulaistensa kanssa. Kun mentiin naimisiin niin antoi tulla täyslaidallisen heille kaikille ja purki kaunansa vuosikausien takaa. Arvatkaa kenen syy se oli? Hah! 

Jos minä soittelisin sukulaisilleni niin heillä ei takuullakaan tulisi mieleen että joku on pistänyt minut asialle. Tietävät kyllä että olen tarpeeksi älykäs enkä johdateltavissa. 

Vierailija
24172/46129 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä näemmä vaaditaan jotakuta "todistamaan" englannintaitonsa.

Millä tavalla tämä pitäisi todistaa? Kirjoittamalla essee? Kopioimalla tekstiä ja esittelemällä se omakseen? Heittelemällä englanninkielisiä sanontoja?

How about just answering a simple question in English instead of badmouthing others.

Tarkoitat siis sitä, että kuka tahansa voi vastata kielitaitoon katsomatta? Google nimittäin tarjoaa näppärän apuvälineen tähän tehtävään.

Mikä se kysymys muuten on?

Ei sillä mitään kysymystä ole. Se vain ei tiedä mitään ketjun aiheesta, jankuttaa ja vänkyttää ja sitten alkaa sössöttää ns englantia.

Tänään sillä toimii ääkköset, yleensä ei.

Oletko sinä se tollo joka on haukkumassa muiden kielitaitoa mutta ei itse osaa vastata yksinkertaiseen kommenttiin englanniksi?

Vierailija
24173/46129 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä se tollo joka on haukkumassa muiden kielitaitoa mutta ei itse osaa vastata yksinkertaiseen kommenttiin englanniksi?

TÄMÄ ON SUOMENKIELINEN PALSTA. JA SINÄ ET EDES OSAA ITSE ENGLANTIA, JOTEN MIKSI IHMEESSÄ SINULLE PITÄISI VASTATA ENGLANNIKSI????

Vierailija
24174/46129 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harry mm. nimitteli muita sukuun naituja naisia tylsiksi ja muottiin istuviksi, joihin kuninkaallisen suvun miehet ovat tyytyneet. Aika helvetin rumasti sanottu.

Vierailija
24175/46129 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ ON SUOMENKIELINEN PALSTA. JA SINÄ ET EDES OSAA ITSE ENGLANTIA, JOTEN MIKSI IHMEESSÄ SINULLE PITÄISI VASTATA ENGLANNIKSI????

Suomenkielinen palsta mutta aihe on täysin englanninkielinen ja kaikki häneen liittyvä raportoidaan englanniksi. Sinä olet  ihan muiden kiellitaidon varassa koska et osaa englantia ollenkaan, nimrod.

Vierailija
24176/46129 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aika helvetin rumasti sanottu."

Et sinäkän mikään kaunokirjailija ole. 😁

Vierailija
24177/46129 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä viittaillaan taas johonkin englanninkieliseen kysymykseen, johon jonkun kuulemma pitäisi vastata. Kyselin jo eilen, mikä tämä kysymys mahtaa olla, mutta vastausta ei tullut.

Onnistuisiko nyt, kun näemmä asianomainen on taas paikalla?

Vierailija
24178/46129 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä viittaillaan taas johonkin englanninkieliseen kysymykseen, johon jonkun kuulemma pitäisi vastata. Kyselin jo eilen, mikä tämä kysymys mahtaa olla, mutta vastausta ei tullut.

No ko häirikkö tyypillisesti alkaa tinkaamaan kysymyksiä tyyliin mikä se hovi on, kuka Harry muka jne. Loputtomiin jotain täysin itsestäänselvää, mutta hänelle uppo-outoa. Kun ei oikeasti MITÄÄN TIEDÄ.

Vierailija
24179/46129 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomenkielinen palsta mutta aihe on täysin englanninkielinen ja kaikki häneen liittyvä raportoidaan englanniksi. Sinä olet  ihan muiden kiellitaidon varassa koska et osaa englantia ollenkaan, nimrod.

Niin, lähteet voi laittaa englanniksi. Se on ok. Mutta minkään valtakunnan järkeä ei ole alkaa suomalaisten keskustella englanniksi, varsinkaan kun et edes osaa englantia ja englanniksi sinä ns. keskustelet ottamalla ptikiä pätkiä sieltä täältä ymmärtämättä edes, mitä niissä sanotaan. Ja sitten heittelet typeriä solvauksia.

Vierailija
24180/46129 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ko häirikkö tyypillisesti alkaa tinkaamaan kysymyksiä tyyliin mikä se hovi on, kuka Harry muka jne. Loputtomiin jotain täysin itsestäänselvää, mutta hänelle uppo-outoa. Kun ei oikeasti MITÄÄN TIEDÄ.

Ahaa, tuo ei siis ole mikään tietty kysymys, vaan jokin muu ilmiö. Oudolta se kyllä tuntuikin.

Tällä palstalla ei muuten kukaan ole todistanut osaavansa englantia hyvin. Sitä ei täällä vain pysty todistamaan.

Ketju on lukittu.