Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saapa nähdä ilmestyykö pariskunta St Paulin katedraaliin toukokuussa. Vai pelottaako buuaukset liikaa?
Ei pelota raavasta miesta mutta valkoisen rodun valioiden uhkaukset ampua Harry ja Archie mietityttaa.
Juujuu😂😂😂 10 vuoden takainen huhu. Mutta toki kannatti leuhkia afgaanien tappamisella ja hankkia kirous ylleen.
Olihan siella Afganistanissa suomalaisiakin taistelemassa. Onko tullut paljon talebaaneja metsatamaan suomalaisia? Sinakaan et ole lukenut Harryn kirjaa.
Harry nyt kuitenkin vaikka hovista on lähtenyt on vähän eri asia kuin tavikset. Brittimonarkia taatusti edustaa afgaaneillekin jotain enemmän symbolisesti. Ja kuinka moni suomalainen omalla nimellään kehuskelee julkisuudessa kuin
Harry oli helikopterissa tulenjohtajana, antamassa koordinaatteja maassa oleville ampujille. Ei sielta helikopterista kataan ammuttu. Ei taaskaan ole luettu Harryn kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saapa nähdä ilmestyykö pariskunta St Paulin katedraaliin toukokuussa. Vai pelottaako buuaukset liikaa?
Markle ei ilmesty koska sillä on porttikielto.
Varmuuden vuoksi sakastissa on kaapillinen töyhtöjä, lampetteja ja muuta rekvisiittaa, jolla saadaan rouvan mutruileva naama piiloon.
Ei Markle paikalle tule. Hän ei ole kenellekään edes sukua, ja hänen roolinsa on vain olla Harryn Harha-Askel.
Muistelmissaan H ihan itse kertoi ampuneensa 25 talebaania.
Vierailija kirjoitti:
"Mollaaja ei tiedä mitä siellä on puhuttu, joten niele ne paskapuheesi ja pidä sisälläsi."
Olipa rumasti sanottu. Selvää kuitenkin on että et ole koskaan UK:ssa asunut. Kyllä siellä on kansa sitä mieltä että he ovat parempia kuin kukaan muu maailmassa eivätkä usko että Imperiumi romahti jo viime vuosisadalla.
Rumasti sanottua on syytellä täysin tietämättömänä jotakuta tuntematonta rsistiksi. Ja siihenkään ei tarvita asumista UK:ssa. Tämä ketju on täynnä mielipiteitä, ja ehkä pari hassua asuu UK:ssa.
Kansasta ei ole nyt kyse, vaan siitä mitä M&H ovat väittäneet. Ja jos kehotin nielemään paskapuheet, ei kyse ollut ulosteesta, vaan ilkeämielisistä ja vailla totuuspohjaa olevista mollaamisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanhan väitti koulutovereilleen Dorian olevan heidän kotiapulaisensa, koska häpesi mustaa äitiä. Ja jos hovissa joku on ollut rasisti, niin nimenomaan Harry. Korosti aikanaan mm että vaikka hänen tyttöystävänsä (Chelsy) on Afrikasta, ei hän sentään ole mikään musta.
Paraskin pariskunta syyttelemään ketään rasismista!
Eli salaperäiset hovin rasistit olivatkin Meghan ja Harry!!! Ei ihme etteivät halunneet paljastaa nimiä.
Doria taitaa edelleen olla kotiapulaisen tai lastenhoitajan tehtävissä.
Markkeli on itse varsinainen kolonialisti, päästyään kiipimään kultaiselle oksalle. Äiti hoitaa lapset ja tekee kotityöt. Pian on puuvillapelto Montecitossa, ja mamma siellä töissä.
Suuttui, kun lapsen tulevaa ulkonäköä mietittiin, hän kun on kai edelleen kaukasialainen malli :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmuuden vuoksi sakastissa on kaapillinen töyhtöjä, lampetteja ja muuta rekvisiittaa, jolla saadaan rouvan mutruileva naama piiloon.
Ei Markle paikalle tule. Hän ei ole kenellekään edes sukua, ja hänen roolinsa on vain olla Harryn Harha-Askel.
Millaistahan huhua se tällä kertaa levittää syyksi, että ei tule paikalle? Oikeaa syytä kun ei kerro vaikka sen kaikki tietää.
Hotlassakin joutuisi yöpymään ja siihenkin pitäisi keksiä valhe vaikka siihenkin oikean syyn tietävät kaikki.
Voi Markle parkaa. On sillä rankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pelota raavasta miesta mutta valkoisen rodun valioiden uhkaukset ampua Harry ja Archie mietityttaa.
Juujuu😂😂😂 10 vuoden takainen huhu. Mutta toki kannatti leuhkia afgaanien tappamisella ja hankkia kirous ylleen.
Olihan siella Afganistanissa suomalaisiakin taistelemassa. Onko tullut paljon talebaaneja metsatamaan suomalaisia? Sinakaan et ole lukenut Harryn kirjaa.
Harry nyt kuitenkin vaikka hovista on lähtenyt on vähän eri asia kuin tavikset. Brittimonarkia taatusti edustaa afgaaneillekin jotain enemmän symbolisesti. Ja kuinka moni suomalai
Harry kertoi taas satujaan. Harrylta puuttui vielä viimeinen koulutus eli hänellä ei ollut lupaa osallistua taisteluihin. Harry ei voinut osallistua taisteluihin vaan hän keitteli kahvia ja pelasi bunkerissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanhan väitti koulutovereilleen Dorian olevan heidän kotiapulaisensa, koska häpesi mustaa äitiä. Ja jos hovissa joku on ollut rasisti, niin nimenomaan Harry. Korosti aikanaan mm että vaikka hänen tyttöystävänsä (Chelsy) on Afrikasta, ei hän sentään ole mikään musta.
Eli salaperäiset hovin rasistit olivatkin Meghan ja Harry!!! Ei ihme etteivät halunneet paljastaa nimiä.
Tämä on juuri sitä piilorasismia mitä puhuja itse ei edes tunnista rasismiksi. Mustaa isoäitiä kuvitellaan kotiapulaiseksi tai nannyksi. Ei valkoista mummoa noin nimiteltäisi.
Yritä miettiä mitä suustasi päästät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri sitä piilorasismia mitä puhuja itse ei edes tunnista rasismiksi. Mustaa isoäitiä kuvitellaan kotiapulaiseksi tai nannyksi. Ei valkoista mummoa noin nimiteltäisi.
Yritä miettiä mitä suustasi
Miksi haukut Meghania? Hän ei halunnut näyttäytyä äitinsä seurassa ja kertoi äitinsä olevan kotiapulainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä miettiä mitä suustasi
Meghan siis käyttää jopa äitiään palvelijana. Ihan sama minkävärinen se äiti on. Valkoisen isänsä pusersi kuiviin ja dumppasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaistahan huhua se tällä kertaa levittää syyksi, että ei tule paikalle? Oikeaa syytä kun ei kerro vaikka sen kaikki tietää.
Hotlassakin joutuisi yöpymään ja siihenkin pitäisi keksiä valhe vaikka siihenkin oikean syyn tietävät kaikki.
Voi Markle parkaa. On sillä rankkaa.
Jaa, minä en tiedä oikeaa syytä sille miksi Meghan ei tule paikalle, kertokaa haluan tietää
Jaa, minä en tiedä oikeaa syytä sille miksi Meghan ei tule paikalle, kertokaa haluan tietää
Opettele ottamaan asioista itse selvää ja lakkaa passuuttamasta.
Vierailija kirjoitti:
No kun se oikea syy on joku muu kuin se mitä Meghan itse kertoo, miten sen saa selville???? Lukemalla sun ajatukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun se oikea syy on joku muu kuin se mitä Meghan itse kertoo, miten sen saa selville???? Lukemalla sun ajatukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri sitä piilorasismia mitä puhuja itse ei edes tunnista rasismiksi. Mustaa isoäitiä kuvitellaan kotiapulaiseksi tai nannyksi. Ei valkoista mummoa noin nimi
Lähde tähän "kertomukseen" tai ei ole tapahtunut. Taitaa olla niitä pikkulinnun viserryksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri sitä piilorasismia mitä puhuja itse ei edes tunnista rasismiksi. Mustaa isoäitiä kuvitellaan kotiapu
Osaatko keskustella ollenkaan vai kyseletkö vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oikea syy: Cate ja William ystävineen uhkailevat Harrya ja Meghania sekä heidän lapsiaan!!! Cate kaikista pahin, rasisti akka, lietsoaa vihaa Meghanin lapsien kustannuksella.
Meghan ei tule koska pelkää lapsiensa puolesta mitä tuo hirviö pariskunta keksii.
Okei, kiitos! Olen lukenut ett syy olisi ollut synttärit mutta nyt ymmärrän miksi ei tu
Ahaa eli osaat kysellä, valehdella ja vastailla itsellesi. Huvittavaa. Mitään et itse aiheesta tiedä,mutta jostain mystisestä syystä sinulla on pakkomielle notkua ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oikea syy: Cate ja William ystävineen uhkailevat Harrya ja Meghania sekä heidän lapsiaan!!! Cate kaikista pahin, rasisti akka, lietsoaa vihaa Meghanin lapsien kustannuksella.
Meghan ei tule koska pelkää lapsiensa puolesta mitä tuo hirviö pariskunta keksii.
Katehan tuon kaiken kiusaamisen takana on. Ei kukaan halua viedä lapsiaan sen lähelle. Esittää kyllä niin suloista mutta takanapäin on oikea hirviö, siksi Eugenie tai kukaan muukaan ei halua hänen lähellään lastensa kanssa jos ei ole pakko.
Okei, kiitos! Olen lukenut ett syy olisi ollut synttärit mutta nyt ymmärrän miksi ei tu
Meghan ei tule viemään ikinä lapsiaan hovin lähelle. Se on varma.