Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
24181/46129 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä viittaillaan taas johonkin englanninkieliseen kysymykseen, johon jonkun kuulemma pitäisi vastata. Kyselin jo eilen, mikä tämä kysymys mahtaa olla, mutta vastausta ei tullut.

Onnistuisiko nyt, kun näemmä asianomainen on taas paikalla?

No ko häirikkö tyypillisesti alkaa tinkaamaan kysymyksiä tyyliin mikä se hovi on, kuka Harry muka jne. Loputtomiin jotain täysin itsestäänselvää, mutta hänelle uppo-outoa. Kun ei oikeasti MITÄÄN TIEDÄ.

Ahaa, tuo ei siis ole mikään tietty kysymys, vaan jokin muu ilmiö. Oudolta se kyllä tuntuikin.

Tällä palstalla ei muuten kukaan ole todistanut osaavansa englantia hyvin. Sitä ei täällä vain pysty todistamaan.

Niin, häirikkö vain on ainoa, joka jatkuvasti kerskuu olemattomalla englannin taidollaan samaan aikaan kun jatkuvasti jää kiinni siitä, ettei edes ymmärrä niitä tekstejä, joita itse tänne tunkee.

Vierailija
24182/46129 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun moni näyttää viittaavan Harryn Varamies kirjaan, niin ootteko edes lukeneet sitä? Minä olen. Ja vaikka kuin etsin skandaalia tms niin en löytänyt. Ihan normaaleja kokemuksia, tuntemuksia joita me jokainen kohtaamme elämän varrella. Ei nimittelyjä, haukkumista, mollaamista jne. Mieleen jäi miten kauniisti muisteli Katea kun William ja Kate seurustelivat. Joidenkin käytöstä ihmetteli ( isänsä) tietyissä tilanteissa ja se on normaalia niin tuntea.

Harry mm. nimitteli muita sukuun naituja naisia tylsiksi ja muottiin istuviksi, joihin kuninkaallisen suvun miehet ovat tyytyneet. Aika helvetin rumasti sanottu.

Ja mitäs sanoikaan Camillasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24183/46129 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä viittaillaan taas johonkin englanninkieliseen kysymykseen, johon jonkun kuulemma pitäisi vastata. Kyselin jo eilen, mikä tämä kysymys mahtaa olla, mutta vastausta ei tullut.

No ko häirikkö tyypillisesti alkaa tinkaamaan kysymyksiä tyyliin mikä se hovi on, kuka Harry muka jne. Loputtomiin jotain täysin itsestäänselvää, mutta hänelle uppo-outoa. Kun ei oikeasti MITÄÄN TIEDÄ.

Ahaa, tuo ei siis ole mikään tietty kysymys, vaan jokin muu ilmiö. Oudolta se kyllä tuntuikin.

Tällä palstalla ei muuten kukaan ole todistanut osaavansa englantia hyvin. Sitä ei täällä vain pysty todistamaan.

Niin, häirikkö vain on ainoa, joka jatkuvasti kerskuu olemat

Sittenpä heitä on täällä kaksi. Minulle on tuttu vain ns. ääkkösetön, jonka lainaukset ovat sotkuisuudessaan ihan omaa luokkaansa. 

Vierailija
24184/46129 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24185/46129 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, häi

Taitaa olla ihan se samainen ääkkösetön tämäkin sössääjä. Monta persoonaa sama kirjoittaja.

Vierailija
24186/46129 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruakkojen kokous torilla taas tänään. Harrysta kun eivät osaa mitään asiallista kirjoittaa niin sitten käyttävät selvänäkijän taitojaan toisten ketjulaisten mollaamiseen.

Vierailija
24187/46129 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja häirikkö ilmoittautuikin taas.

Vierailija
24188/46129 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun moni näyttää viittaavan Harryn Varamies kirjaan, niin ootteko edes lukeneet sitä? Minä olen. Ja vaikka kuin etsin skandaalia tms niin en löytänyt. Ihan normaaleja kokemuksia, tuntemuksia joita me jokainen kohtaamme elämän varrella. Ei nimittelyjä, haukkumista, mollaamista jne. Mieleen jäi miten kauniisti muisteli Katea kun William ja Kate seurustelivat. Joidenkin käytöstä ihmetteli ( isänsä) tietyissä tilanteissa ja se on normaalia niin tuntea.

Harry mm. nimitteli muita sukuun naituja naisia tylsiksi ja muottiin istuviksi, joihin kuninkaallisen suvun miehet ovat tyytyneet. Aika helvetin rumasti sanottu.

Jestas sentään mitä mollaamista ja haukkumista tuokin on. 🤣 Jo on aikoihin eletty jos on.  Olen ulalla ..

Vierailija
24189/46129 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja häirikkö ilmoittautuikin taas.

Ilonpilaaja päivystää.

Vierailija
24190/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas sentään mitä mollaamista ja haukkumista tuokin on. 🤣 Jo on aikoihin eletty jos on.  Olen ulalla ..

Harmillista, kertonee sinusta itsestäsi jos et pidä tuota mollaamisena ja haukkumisena.

Vierailija
24191/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö mollaamista ja haukkumista ole myös Caten rasistinen mietiskely tuleeko sukuun tummaihoinen

Vierailija
24192/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas sentään mitä mollaamista ja haukkumista tuokin on. 🤣 Jo on aikoihin eletty jo

On siinä aihettakin huolestua ja miettiä. Afro ei sovi vuosisataiseen hallitsijasukuun ja vuosituhantiseen kruunuun.

Vierailija
24193/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eli kuka on kuninkaallisista terävin? Veikkaan että prinsessa Anne on. Eikös ole ollut juttuja kauan mm kuninkaasta, jotta ei ole kovin välkky. Edward on tuntematon, Andrew mokasi pahoin, mutta saanut pikkuhiljaa " tilaa " eli kunkkuveli  alkanut joustaa ja mihin vielä johtaakaan.

Vierailija
24194/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas sentään mitä mollaamista ja haukkumista tuokin on. 🤣 Jo on aikoihin eletty jo

Tästähän sulla on vain valehtelijaskoobidoon tarina. En paljon panisi sille arvoa.

Vierailija
24195/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon kirjan haamukirjoittaja haastatteli Harrya kustantajan toiveiden mukaisesti, että saatiin skandaaleja ja sisäpiirijuoruja kuninkaallisesta perheestä.

Vierailija
24196/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli kuka on kuninkaallisista terävin? Veikkaan että prinsessa Anne on. Eikös ole ollut juttuja kauan mm kuninkaasta, jotta ei ole kovin välkky. Edward on tuntematon, Andrew mokasi pahoin, mutta saanut pikkuhiljaa " tilaa " eli kunkkuveli  alkanut joustaa ja mihin vielä johtaakaan.

Anne on käytännön ihminen ja kuin kotonaan hevostalleilla.  Kuningas on enemmän lukuihmisiä, taiteellinen ja herkkä.  Ahkeria työssään molemmat.

Vierailija
24197/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon kirjan haamukirjoittaja haastatteli Harrya kustantajan toiveiden mukaisesti, että saatiin skandaaleja ja sisäpiirijuoruja kuninkaallisesta perheestä.

Ja Harryhan kertoi. Paljon kertomisia piti jättää kirjasta pois, ettei olisi suoraa päätä jouduttu käräjille.

Vierailija
24198/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se yhtään haastatteli, kirja on pääosin Meghanin kynästä. Harry sitten hallusinoi mitä sattuu, kuulemma 400 sivua jäi poiskin noita horinoita.

Vierailija
24199/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

24188: ei ole. Jos syntymättömän lapsen toinen vanhempi on täysin valkoihoinen ja toisen vanhemman vanhempi tummaihoinen on aivan luonnollista miettiä tuollaista. Samoin kuin silmien tai hiusten väriä. Jos kauhisteltaisiin ettei vain tulisi tumma lapsi SE olisi rasismia. Välillä tuntuu että he jotka näkevät rasismia tuollaisessa viattomassa normaalissa pohdiskelussa ovatkin itse niitä joille tietty ihonväri on ongelma vaikka kovaan ääneen tuomitsevat muita (syyttä).

Vierailija
24200/46129 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catherinen syyttäminen rasismista on osa Meghanin lokakampanjaa Catherinea kohtaan. Kulunut sanonta mutta aina joskus pitää myös paikkansa: voisikohan mitenkään johtua kateudesta? Varsinkin kun haukkui Catherinea jo ennen kuin oli Harryansakaan tavannut.

Ketju on lukittu.