Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta hän ei mitenkään voi olla tyhmä, kun hän oli armeijassa kapteenina.
Ei siihen arvoon tyhmä pääse. Jos pääsisi, koko porukka alapuolella vaarantuisi.
Hän toimi helikopterilentäjänä. Myös hänen isänsä, veljensä ja setänsä ovat saaneet koulutuksen helikopterilentäjäksi. Kukaan heistä ei ole tunnettu poikkeuksellisesta älystään.
Tyhmän ja poikkeuksellisen älykkään väliin ei mahdu mitään, niinkö? Luulenpa, että Harryn järjenjuoksu on yleisesti mitattuna keskitasoa. Traumatisoituminen heikentää myös kognitiivisia kykyjä, nyt on kai meneillään joku siivousvaihe ja tämän jälkeen ukko hiljenee.
Siltikään en ymmärrä, miten hän ei näe vaimonsa esittämisen läpi. Tai jos näkee, miksi se ei häiritse häntä. Ehkä sekin johtuu traumasta.
Yksi vaihtoehto voi olla kiristäminen. Naisia ymmärretään paremmin, jos on väkivaltaisesta suhteessa miehen kanssa. Siitä on vaikea lähteä.
Harryn suhde voi olla hyvin väkivaltainen, vähintään henkisesti.
Et sitten parempaa keksinyt? Pinnistä pinnistä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kiusaamisketju. Eipä ihme, että kiusaaminen vaan yleistyy. Eikö yhtään hävetä?
Sussexit ovat kiusaajia.
Miksi tuokin mekkojuttu piti kaivaa esiin tismalleen Katen syntymäpäivänä? Miksi siitä ylipäätään pitää jauhaa 5. vuotta?
Pakko-oireinen häiriö, kun on tällaisia pakkoajatuksia viisi vuotta. Eikä päästä eteenpäin millään.
Ajatukset jumittaa samoja asioita vuodesta toiseen.
Diana oli samanlainen sekopää, samoin Margaret. Ja myös kruunusta luopunut Edward aukoinaan. Päihteitä kului. Nyt Henry hoitoon ja pian. Muuten käypi huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Saisi Charles olla kiitollinen Harryn kirjan aiheuttamasta kohusta kun rahvaalta jaa huomaamatta etta ensimmaisen kerran Englanti saa eronneen kuninkaan joka teki aviorikoksen ja sitten avioitui eronneen naisen kanssa.
Kirkonmiehet ovat jakautuneet kahteen leiriin 1. ei missaan tapauksessa voida kruunata kuninkaaksi ja 2. mita valia, kruunataan vain.
Ei pida unohtaa etta Charlesin ensimmainen vaimo joutui laakarin kopeloimaksi todistaakseen olevansa neitsyt. Tama toinen ei ollut.
Edward joutui luopumaan kruunustaan naidakseen Wallisin mutta nyt ihan sama vaikka olisi ihan oikeudenmukaista etta Charles astuisi syrjaan.
Ei mitään uutta Englannissa.
Kuningas Henry VIII tapatti aina vanhan vaimon, että sai uuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kiusaamisketju. Eipä ihme, että kiusaaminen vaan yleistyy. Eikö yhtään hävetä?
Sussexit ovat kiusaajia.
Miksi tuokin mekkojuttu piti kaivaa esiin tismalleen Katen syntymäpäivänä? Miksi siitä ylipäätään pitää jauhaa 5. vuotta?
Pakko-oireinen häiriö, kun on tällaisia pakkoajatuksia viisi vuotta. Eikä päästä eteenpäin millään.
Ajatukset jumittaa samoja asioita vuodesta toiseen.
Olemme kyllä huomanneet pakkoajatuksesi. Et pääse eteenpäin millään. Jos kokeilisit terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös sellanen olo, et Harrylla on epävakaa persoonallisuushäiriö, kannattaa lukea oireistosta luotettavasta lähteistöstä. Mutta sen lisäksi hän on hyvin traumatisoitunut äitinsä kuolemasta, ja niinkuin yksi Britannia aamutv:n juontaja sanoi, "Harry on juuttunut täysin siihen aikaan, kun äiti kuoli".
Todella surullinen koko juttu, ja Harryn pitäisi kyllä saada apua oikeilta lääkäreiltä ja psykiatreilta. Tuskin itse edes tietää, mitä tekee tällä hetkellä.
Kaverilla oli se epävakaa, ja oli kyllä niin sekaisin välillä kuin voi olla, ihan selkeitä vainoharhoja mm. siitä, miten valtio seuraa meitä joidenkin implanttien avulla, mikään ei ikinä ollut hänen vikansa, aina muiden. Syytti omia vanhempiaan aivan kaikesta, mikä oli vialla hänen elämässään, ja ihan jostain lapsuuden jutuista kuten, ettei saanut tukea harrastukseensa. Ja nainen oli 50-vuotias!
Lisäksi tunnetilat hänellä vaihteli usein, ja myös usein puhui itsensä pussiin, eli väitti ensin yhtä asiaa, ja sitten aivan toista eikä itse edes huomannut tätä ja kielsi, jos yrität ottaa asiaa esille. Raskasta sellasen ihmisen seura.
Harryn terapiat ja muut hoitokontaktit ovat nyt kaikenmaailman puoskareita, ja lopputulos on sitten tämä.
Ei ole Harryn eduksikaan tällainen esiintyminen.
Kuka tästä hyötyy?Kirjassaan Harry ylistää energiaparantajaa nimeltä John Amaral, jota on kuulemma kiittäminen Harryn nykyisestä henkisestä vahvuudesta ( :D ). Amaral on Hollywood-starojen suosikki, ja on kehunut jopa parantaneensa rintasyövän energiavirtojen avulla.
Seuraava etappi on varmaan skientologia.
Meghan käyttää samaa parantajaa
Loistava työnjälki näkyvissä nyt molemmissa.
Harry on nyt sitten ilmeisesti jättänyt kaikki oikeat lääkityksensäkin sitten ottamatta.
On. Ja lääkitsee itseään kokaiinilla. Sehän niiskuttaa jatkuvasti haastatteluissa ja painelee nenänpieltään. Selvä merkki kokaiinista.
Täällä meidän seudulla onkin sitten paljon kokaiinin käyttäjiä. Hitto vieköön.
Häh? Etkö ole nähnyt pätkiä niistä haastatteluista? Kyllä se pöllyissä on, hirveä kiiluva tuijotus ja se niiskauttelu kyllä kertovat selkeää tarinaa, paljon selkeämpää luin Harryn suu. Sen tarinoinnissa ei olekaan mitään mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Diana oli samanlainen sekopää, samoin Margaret. Ja myös kruunusta luopunut Edward aukoinaan. Päihteitä kului. Nyt Henry hoitoon ja pian. Muuten käypi huonosti.
Aina sä olet laittamassa muita hoitoon. :D
Mihin traumaasi tämä liittyy, oletko itse jäänyt vaille tarpeellista hoitoa vai oletko itse joutunut sinne tahdonvastaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös sellanen olo, et Harrylla on epävakaa persoonallisuushäiriö, kannattaa lukea oireistosta luotettavasta lähteistöstä. Mutta sen lisäksi hän on hyvin traumatisoitunut äitinsä kuolemasta, ja niinkuin yksi Britannia aamutv:n juontaja sanoi, "Harry on juuttunut täysin siihen aikaan, kun äiti kuoli".
Todella surullinen koko juttu, ja Harryn pitäisi kyllä saada apua oikeilta lääkäreiltä ja psykiatreilta. Tuskin itse edes tietää, mitä tekee tällä hetkellä.
Kaverilla oli se epävakaa, ja oli kyllä niin sekaisin välillä kuin voi olla, ihan selkeitä vainoharhoja mm. siitä, miten valtio seuraa meitä joidenkin implanttien avulla, mikään ei ikinä ollut hänen vikansa, aina muiden. Syytti omia vanhempiaan aivan kaikesta, mikä oli vialla hänen elämässään, ja ihan jostain lapsuuden jutuista kuten, ettei saanut tukea harrastukseensa. Ja nainen oli 50-vuotias!
Lisäksi tunnetilat hänellä vaihteli usein, ja myös usein puhui itsensä pussiin, eli väitti ensin yhtä asiaa, ja sitten aivan toista eikä itse edes huomannut tätä ja kielsi, jos yrität ottaa asiaa esille. Raskasta sellasen ihmisen seura.
Harryn terapiat ja muut hoitokontaktit ovat nyt kaikenmaailman puoskareita, ja lopputulos on sitten tämä.
Ei ole Harryn eduksikaan tällainen esiintyminen.
Kuka tästä hyötyy?Kirjassaan Harry ylistää energiaparantajaa nimeltä John Amaral, jota on kuulemma kiittäminen Harryn nykyisestä henkisestä vahvuudesta ( :D ). Amaral on Hollywood-starojen suosikki, ja on kehunut jopa parantaneensa rintasyövän energiavirtojen avulla.
Seuraava etappi on varmaan skientologia.
Meghan käyttää samaa parantajaa
Loistava työnjälki näkyvissä nyt molemmissa.
Harry on nyt sitten ilmeisesti jättänyt kaikki oikeat lääkityksensäkin sitten ottamatta.
On. Ja lääkitsee itseään kokaiinilla. Sehän niiskuttaa jatkuvasti haastatteluissa ja painelee nenänpieltään. Selvä merkki kokaiinista.
Täällä meidän seudulla onkin sitten paljon kokaiinin käyttäjiä. Hitto vieköön.
Häh? Etkö ole nähnyt pätkiä niistä haastatteluista? Kyllä se pöllyissä on, hirveä kiiluva tuijotus ja se niiskauttelu kyllä kertovat selkeää tarinaa, paljon selkeämpää luin Harryn suu. Sen tarinoinnissa ei olekaan mitään mieltä.
Hold your horses.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hovi käy lakimiesten kanssa kirjaa läpi. Toivottavasti tuo merkitsee sitä, että ainakin Williamilta on kärsivällisyys loppunut ja tulee edes jonkinlainen vastaisku. Charles on aivan liian pehmeä moiseen, ikävä kyllä.
Ja mistä tällainen uutinen on tullut?
Yhden (tahallisen?) väärinymmärryksen olen huomannut, jota raportoidaan Twitterissä uutisena. ABC-kanava oli pyytänyt hovilta kommenttia Harryn haastatteluun. Hovi oli vastannut lakimiesten välityksellä, että saisiko tietää mihin pyydetään kommenttia. Ei kai kukaan voi kommentoida tietämättä mitä kommentoi. Tätä sitten raportoidaan sellaisena, että "hovin lakimiehet vaativat nähdä Harryn haastattelun etukäteen". :D
Sori vaan ketjun ääkkös-amerikkalaiselle, mutta kyllä amerikkalaiset sitten on tyhmiä. Ei voi mitään.
Ihminen, joka jankuttaa lausetta kaikki amerikkalaiset ovat tyhmiä, on joko itse sellainen tai trolli-igor.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli miten oli, minusta on epäeettistä ja tuomittavaa julkaista kahdenkeskistä viestittelyä vuosien varrelta. Ellei ole rikoksesta ja sen selvittelystä kyse. Paha mieli ei täytä rikoksen merkkejä.
Se ei kai edes ole luvallista?
Niinpä. Meghan itse närkästyi kun isänsä antoi lehdelle otteita hänen kirjoittamastaan kirjeestä jonka kirjoitti julkaistavaksi...
Nyt olisi mielenkiintoista tietää, kuka nuo viestit on edes kirjoittanut.
Ja onko ne edes totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin traumaasi tämä liittyy, oletko itse jäänyt vaille tarpeellista hoitoa vai oletko itse joutunut sinne tahdonvastaisesti?
Ketä muita olen laittamassa hoitoon? Ekaa kertaa kommentoin aiheeseen. Siellä jotkut harhat päällä myös?
Mutta Diana-kirjat ja dokumentit hovista olen kyllä katsonut. Margaret oli kova käyttämään kokaiinia. Poikansa entinen tyttöystäväkin (Savannah) tästä aikoinaan kertoi. Margaret saikin sitten kuusikymppisenä aivohalvauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hovi käy lakimiesten kanssa kirjaa läpi. Toivottavasti tuo merkitsee sitä, että ainakin Williamilta on kärsivällisyys loppunut ja tulee edes jonkinlainen vastaisku. Charles on aivan liian pehmeä moiseen, ikävä kyllä.
Yhden (tahallisen?) väärinymmärryksen olen huomannut, jota raportoidaan Twitterissä uutisena. ABC-kanava oli pyytänyt hovilta kommenttia Harryn haastatteluun. Hovi oli vastannut lakimiesten välityksellä, että saisiko tietää mihin pyydetään kommenttia. Ei kai kukaan voi kommentoida tietämättä mitä kommentoi. Tätä sitten raportoidaan sellaisena, että "hovin lakimiehet vaativat nähdä Harryn haastattelun etukäteen". :D
Sori vaan ketjun ääkkös-amerikkalaiselle, mutta kyllä amerikkalaiset sitten on tyhmiä. Ei voi mitään.
Brittimediassa oli otsikko. Muuta en tiedä. Mutta jo aikaa sitten arveltiin, että kirjan tutkivat myös hovin lakimiehet ja luultavasti myös sen Netflix-saastankin. Eihän se vielä tarkoita muuta kuin että tutkitaan.
Harry on amerikkalaistunut. Koko hässäkkä on kuin kuninkaallista Jerry Springer showta.
Riitoja pikkutytön helman pituudesta ja mitä joku ehkä joskus sanoi yllättävässä tilanteessa tai itketti Meghania.
Nolointa Harryn kirjapaljastuksissa on se, että hänellä on ollut runsaasti aikaa miettiä, miten hyödyntää kirjan saamaa julkisuutta. Ja kirja on täynnä negatiivisia juttuja kuninkaallisten yksityiselämästä. Ei mitään myönteistä.
Oliko todellinen syy lähteä hovista kuitenkin se, että nyt saa haukkua veljeä ja äitipuolta eikä näillä ole edes mahdollisuutta antaa omaa haastattelua ja kertoa totuutta? Olen aina aiemmin ihaillut hovin linjaa asettua huhujen yläpuolelle ja olla kommentoimatta niitä, mutta Harry käyttää sitä häikäilemättä hyväkseen ja antaa tulla tuutin täydeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, joka jankuttaa lausetta kaikki amerikkalaiset ovat tyhmiä, on joko itse sellainen tai trolli-igor.
OhisAaah, okei. Nyt ollaan jo siinä asteella, ettei ketään amerikkalaista saa sanoa tyhmäksi, tai muuten tulee Igor-leima otsaan. Ymmärretty.
On sulla sitten vikaa ymmärryksessä. Ketään tai kaikkia ei ole ollenkaan sama asia. Jos tajuat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry oli kyllä ihan oikeassa Camillasta. En ole koskaan tykännyt tuosta haahkasta. Vokotteli charlesia vaikka tämä oli naimisissa toisen naisen kanssa. Ja kyllä nämä nykyiset kuninkaallisest ovat sahanneet omaa oksaansa jo kauan. Ei kyllä mitään arvostusta ole ketään kohtaan.
Juuri näin. Katestakin paljastunut "uusi" puoli eli ei niin mukava. Suhtautuivat Williamin kanssa alusta asti Meghaniin kylmästi, eivätkä antaneet mahdollisuutta ystävyyteen. WC:llä pelko takamuksissa, että pari vie kaiken huomion ja niinhän HM tekikin. Selkeästi Kate oli huonojen välien syypukki. Selvisipä tämäkin.
Täytyy sano, että minulle ei koskaan tullut edes mieleeni, että pitäisi ystävystyä entisen kälyni kanssa. Olimme neutraalin ystävällisissä väleissä, mutta mitään ystävyyden kaltaista minulla ei ollut tarvetta viritellä.
Jos käly olisi sattunut olemaan ihminen, jonka kanssa olisin tullut poikkeuksellisen hyvin toimeen, niin ehkäpä sitten. Kävi tosin ilmi, että hän on äkkipikainen, vähän itsekeskeinen ja turhia uhkailuja harrastava ihminen. Toisinaan ihan mukava, mutta yleensä aika tylsää seuraa. En nähnyt syytä tutustua paremmin.
Kate ja William olivat kahden pienen lapsen vanhempia, kun Harry ja Meghan alkoivat seurustella. William lopetti työskentelyn lentäjänä, he muuttivat Norfolkista Lontooseen, George aloitti koulun ja pari alkoi työskennellä täysipäiväisesti "firmalle". Kate alkoi odottaa Louisia ja kärsi taas erittäin vaikeasta raskaudesta. Eiköhän siinä ollut oman perheen asioissa ihan riittävästi tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin traumaasi tämä liittyy, oletko itse jäänyt vaille tarpeellista hoitoa vai oletko itse joutunut sinne tahdonvastaisesti?Ketä muita olen laittamassa hoitoon? Ekaa kertaa kommentoin aiheeseen. Siellä jotkut harhat päällä myös?
Mutta Diana-kirjat ja dokumentit hovista olen kyllä katsonut. Margaret oli kova käyttämään kokaiinia. Poikansa entinen tyttöystäväkin (Savannah) tästä aikoinaan kertoi. Margaret saikin sitten kuusikymppisenä aivohalvauksen.
Harrya harvasa tunti.
Joo, ei mene läpi ekaa kertaa kommentoimassa-juttusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telegraphin otsikko ja jutun ingressi. Ne pääsee näkemään, vaikka muuta ei. Telegraph ei ole tabloidi.
https://www.telegraph.co.uk/royal-family/2023/01/09/royal-family-lawyer…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry oli kyllä ihan oikeassa Camillasta. En ole koskaan tykännyt tuosta haahkasta. Vokotteli charlesia vaikka tämä oli naimisissa toisen naisen kanssa. Ja kyllä nämä nykyiset kuninkaallisest ovat sahanneet omaa oksaansa jo kauan. Ei kyllä mitään arvostusta ole ketään kohtaan.
Juuri näin. Katestakin paljastunut "uusi" puoli eli ei niin mukava. Suhtautuivat Williamin kanssa alusta asti Meghaniin kylmästi, eivätkä antaneet mahdollisuutta ystävyyteen. WC:llä pelko takamuksissa, että pari vie kaiken huomion ja niinhän HM tekikin. Selkeästi Kate oli huonojen välien syypukki. Selvisipä tämäkin.
Täytyy sano, että minulle ei koskaan tullut edes mieleeni, että pitäisi ystävystyä entisen kälyni kanssa. Olimme neutraalin ystävällisissä väleissä, mutta mitään ystävyyden kaltaista minulla ei ollut tarvetta viritellä.
Jos käly olisi sattunut olemaan ihminen, jonka kanssa olisin tullut poikkeuksellisen hyvin toimeen, niin ehkäpä sitten. Kävi tosin ilmi, että hän on äkkipikainen, vähän itsekeskeinen ja turhia uhkailuja harrastava ihminen. Toisinaan ihan mukava, mutta yleensä aika tylsää seuraa. En nähnyt syytä tutustua paremmin.
Kate ja William olivat kahden pienen lapsen vanhempia, kun Harry ja Meghan alkoivat seurustella. William lopetti työskentelyn lentäjänä, he muuttivat Norfolkista Lontooseen, George aloitti koulun ja pari alkoi työskennellä täysipäiväisesti "firmalle". Kate alkoi odottaa Louisia ja kärsi taas erittäin vaikeasta raskaudesta. Eiköhän siinä ollut oman perheen asioissa ihan riittävästi tekemistä.
Ei sulla mitään kälyä edes ole. Ihme tarinointia harrastat. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charles on kaikesta huolimatta isä. Rakkaus ei kuole. Kaiken se kestää, kaiken se kärsii...mutta monarkia ensin.
Charles ei ole Meghanin isä.
Ai, mä kun jo ihan luulin. Tais kuitenkin olla Harryn kirjasta nyt kyse kuitenkin. "Hovi käy lakimiesten kanssa kirjaa läpi"...joten sun näsäviisaus ei nyt oikein purrut ;D Vahinko, näit turhan vaivan...
Hah, joo.
Ja samalla Harry on isokenkä jossain mielenterveysyrityksessä, mikä Better Up se nyt onkaan. Tällä hetkellä Harry on kyllä huomattavasti enemmän Down, mikä toivottavasti ei jää huomaamatta muilta siinä yrityksessä, jotka koettavat nyhtää rahaa oikeasti mielenterveysongelmaisilta. Huono keulakuva, potkut vaan Harrylle.