Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet vienyt epähuomiossa kaupasta kotiin maksamatta?

Vierailija
05.01.2023 |

Tajusin juuri kotiin tullessani etten maksanut kardemummaa.. pidin sitä kassalla vain kädessä kun muut viikonloppuostokset olivat hihnalla ja juttelin myyjän kanssa mukavia. Ajattelematta kuitenkin pakkasin sen kestokassiin muiden ostosten kanssa, siinäkään ei kellot soinut. Myyjä ei myöskään näköjään kiinnittänyt huomiota kun juteltiin niitä näitä.

Nyt olen omantunnontuskissa että pitääkö lähteä kauppaan takaisin maksamaan tuo.. tiedän ettei se kaupan tulosta heilauta mihinkään suuntaan mutta silti, olisi periaattessa oikein mennä takaisin. Mitä jos vartija näki?
Haluaisinkin kuulla mitä itse olet epähuomiossa vienyt kotiin maksamatta?

Kommentit (140)

Vierailija
61/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun tytär oli noin 2v ostin kahden pullon kokispakkauksen jonka nostin rattaiden alaosaan . Kassalla maksoin kaikki ostoskorissa olleet tuotteet ja vasta kun olin rämpinyt räntäsateessa rattaita työntåen 3km kotiin huomasin, että kokis unohtui maksaa! En tosiaan lähtenyt takaisin.

Vierailija
62/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan se oli miehen syy. Useita sammakkoaiheisia lasten paitoja samalla kerralla. Laitoin ne roikkumaan hengareistaan kärryyn ja mies ei huomannut laittaa niitä kassalle. Hän nosti ruokaostokset kassalle ja minä latasin ruokaa kasseihin toisessa päässä. En huomioinut, että ei nostanut paitoja hihnalle kärrystä roikkumasta. Vilkaisin kuittia myöhemmin mökillä ja huomasin tilanteen ja mietittiin pitääkö lähteä sinne kauas niitä maksamaan vai mitä tässä tehdään ja tuleeko poliisit perässä. Ei kehdattu käydä siellä pitkään ja ei otettu yhteyttäkään sinne noista. 

Hienosti on siellä syyllinen löydetty. Toivottavasti mies tajuaa häipyä tuollaisesta suhteesta.

Vaikka tuo viesti alkaa aika syyttävään sävyyn, niin tottahan se on että miehen syy. Vai olisiko mielestäsi ollut naisen syy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsilakkapullon. Se oli jäänyt ostoskärryyn ja huomasin parkkipaikalla, kun nostin kassit autoon, että lakkapullo oli kärryn nurkassa. Kävin maksamassa sen infoon.

Vierailija
64/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävi mulle just niin, että oli jäänyt lukulasit kärryyn, huomasin autolla. En menny takasin, niissä hinta 2,90€

Vierailija
65/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kaikkea millään muistaa.

Rahtihame

Vierailija
66/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa ei oo muistaakseni käynyt mitään, mutta kerran olen lähtenyt ravintolassa maksamatta lounasta, kiirehdin työkavereiden pöytään ja menin suoraan buffaan maksamatta.

Tajusin asian vasta muutaman päivän päästä ja kävin maksamassa.

Toisen kerran puuhasin innoissani vanhempainkokousta ja olin ehtinyt juoda glögin ensin ja sitten vielä viinilasillisen. Jostain syystä vaan lähdin maksamatta eikä tarjoilijakaan huomauttanut.

Tämänkin kävin nolona maksamatta.

Nykyään olen tarkempi 😊

Vierailija
67/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen epähuomiossa laittanut hameen alle mm. moottorisahan, vaatteita ja ruokatarvikkeita. Epähuomiossa kävellyt kassan ohi maksamatta.

Oletko romaani?

Vierailija
68/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräässä liikkeessä epähuomiossa lähti ostoskori ja jotain pikkusälää siinä. Odottelin, kun mies maksoi omat ostoksensa. Myyjä sanoi arasti minulle että on täällä näitä ostos kassejakin. Totesin, ettemme tarvitse. Vasta kävelykadulla havahduin siihen, että mulla oli se kori ostoksineen siinä kädessä.

En ymmärrä, miksi myyjä ei estänyt lähtemistäni maksamatta?! Kori on ollut kyllä tosi kätevä kauppakorina ja mökille ruokien viemisessä.

Menikö maksamaan? En kerta kaikkiaan kehdannut. Välttelin kauppaa hyvän aikaa.

Vierailija
69/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen epähuomiossa laittanut hameen alle mm. moottorisahan, vaatteita ja ruokatarvikkeita. Epähuomiossa kävellyt kassan ohi maksamatta.

Olisiko kovin väärin olettaa etnisyytesi?

Vierailija
70/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran eräässä liikkeessä epähuomiossa lähti ostoskori ja jotain pikkusälää siinä. Odottelin, kun mies maksoi omat ostoksensa. Myyjä sanoi arasti minulle että on täällä näitä ostos kassejakin. Totesin, ettemme tarvitse. Vasta kävelykadulla havahduin siihen, että mulla oli se kori ostoksineen siinä kädessä.

En ymmärrä, miksi myyjä ei estänyt lähtemistäni maksamatta?! Kori on ollut kyllä tosi kätevä kauppakorina ja mökille ruokien viemisessä.

Menikö maksamaan? En kerta kaikkiaan kehdannut. Välttelin kauppaa hyvän aikaa.

Tää oli hieno :DD aina ei vihjailu vaan toimi.. Onnea kätevästä korista!

Vierailija
71/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaippapaketin. Oli laittanut vaunujen alle, kun kävin vauvan kanssa kaupassa. Kotona vasta huomasin, soitin kauppaan ja maksoin ensi kerralla kun asioin.

Itsellä käynyt täysin samalla tavalla. Onneksi kauppa ymmärsi

Vierailija
72/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pari tarjotinta. Ne olivat kassahihnalla päällekkäin. Huomasin myöhemmin, että toisesta ei veloitettu. Olen miettinyt, että pitäisi käydä maksamassa.

Vierailija
73/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko romaani?

Kirjat ei varasta!

Vierailija
74/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Minulla ei ole semmoisia "epähuomioita".

Vierailija
75/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein kerran vahingossa juuston. Juusto oli jäänyt vaunujen  alustaan sinne tavaratilaan. 

Vierailija
76/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuaine jäi kerran maksamatta. Olin laittanut sen rattaiden alaosaan ja huomasin ulkona, että en maksanut sitä. Menin heti takaisin kauppaan ja maksoin pesuaineen. Nolotti, vaikka kukaan ei edes tajunnut asiaa.

Vierailija
77/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sixpackin kokista ja kotona huomasin kuitista, että myyjä oli veloittanut vain yhden tölkin hinnan. Jos olisin huomannut asian jo kaupassa, olisin varmaan mennyt huomauttamaan asiasta ja maksamaan täyden hinnan, vaikka eihän se minun mokani ollutkaan.

Vierailija
78/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten olin baarissa töissä, johon aina hain aikakausilehdet aamuisin. Sinä aamuna oli tarkoitus ostaa lisäksi purkka. Latasin lehdet kassalle, otin purkkakädellä lompakon taskusta ja maksoin. Vasta perillä töissä huomasin, että olin samalla laittanut purkan taskuun, kun otin lompakon. Kävin kaupassa usein ja toivoin, että olisi sama(mukava) myyjä paikalla. Kesti varmaan 3 viikkoa, ennenkuin oli, selitin tilanteen ja maksoin. En varmaan nukkunut yksiäkään kunnon yöunia tuolla ajalla. Myyjä myös oli kovin hämmentynyt, kun näinpienen asian vuoksi tunnustin. Ei oo mulle toi kriminaalin ura varmaan paras

Vierailija
79/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juusto-osaston tuote-esittelijän. Ei malttanut edes tarjotinta laskea käsistään kun sielut kohtasivat niin kiihkeästi. Olipahan sitten aamulla jotain hiukopalaakin.

Vierailija
80/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison vappupallon, olin sitonut sen käsilaukun kahvaan ja marssin iloisesti kassalle. Myyjäkään ei huomannut mitään, kun en yrittänyt piilotella palloa (jonka olin unohtanut).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan