Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet vienyt epähuomiossa kaupasta kotiin maksamatta?

Vierailija
05.01.2023 |

Tajusin juuri kotiin tullessani etten maksanut kardemummaa.. pidin sitä kassalla vain kädessä kun muut viikonloppuostokset olivat hihnalla ja juttelin myyjän kanssa mukavia. Ajattelematta kuitenkin pakkasin sen kestokassiin muiden ostosten kanssa, siinäkään ei kellot soinut. Myyjä ei myöskään näköjään kiinnittänyt huomiota kun juteltiin niitä näitä.

Nyt olen omantunnontuskissa että pitääkö lähteä kauppaan takaisin maksamaan tuo.. tiedän ettei se kaupan tulosta heilauta mihinkään suuntaan mutta silti, olisi periaattessa oikein mennä takaisin. Mitä jos vartija näki?
Haluaisinkin kuulla mitä itse olet epähuomiossa vienyt kotiin maksamatta?

Kommentit (140)

Vierailija
101/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin teini, kokeilin hametta Teini talossa Kaisaniemenkadulla.

Tykkäsin siitä niin paljon että laitoin samettihousut sen päälle.

Kävelin ulos.

Unohdin maksaa 🤣

Vierailija
102/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuston. Ladtasin ostokset kaupassa kaksosten vaunujen verkkokassiin ja sitten kun olin jo kotona niin huomasin että juusto oli edelleen siellä verkossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muffinipellin, tarkoitus oli ostaa yksi, kotona huomasin, että niitä oli kaksi tiiviisti päällekkäin, eikä kassakaan ollut huomannut, vaan veloitti vain yhdestä. Tosin pelti oli valikoiman halvin, maksoi vain 3,95€, joten kovin suurta tappiota Stockmann ei siitä kärsinyt. Tapahtui joskus vuoden 2005 tienoilla.

Vierailija
104/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun aatonaattona kävin Prismassa.

Ostin mm. 6 kpl olutpakkaus ja jotain muuta. Ihmettelin itsekseni jo kassalla, että tuon verranko nuo ostokset vain maksoivat.

Kotona tarkistin kuitin ja olutpakkauksesta oli peritty vain 1 oluen hinta.

Vierailija
105/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
106/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkolasit. Olin tavaratalossa meikkiosastolla katselemassa ja jossain vaiheessa peruutin toista asiakasta väistäessäni sellaiseen pyörivään aurinkolasitelineeseen. Kotona huomasin, että törmäyksen seurauksena yhdet arskat olivat jääneet muovilenksusta kiinni reppuni vetoketjuun. Harmillisesti eivät sopineet itselleni ollenkaan.

Vierailija
107/140 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaunujen ja rattaiden kanssa meno kauppaan pitäisi kieltää, kun niiden ala koreihin ja kuomuohin "unohtuu" ostoksia

Vierailija
108/140 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvin, jonka maksoin seuraavalla kerralla. Maksu ei ollut mennyt läpi ja kahvilanpitäjä oli huoamnnut sen vasta lähdettyäni. Olin vakiasiakas joten luotan heihin.

Jos olisin kahvilan pitäjä, niin en todellakaan olisi laskuttanut kahvia vakiasiakkaalta jälkikäteen! Miten edes muistaa tuollaista.

Vierailija
109/140 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan Anttilasta lehden: se oli sellaisessa metallihäkkyrässä. Luulin että se on ilmainen tuotekuvasto, joten otin yhden, laitoin rauhallisesti laukkuuni ja kävelin ulos.

Kotona kaivoin "kuvaston" esiin. Hiki kihosi otsalle kun näin että siinä oli hinta: 30 markkaa! Se olikin joku pahuksen luksus-aikakauslehti. Miksi pirussa se ei sitten ollut lehtihyllyssä??

Olisipa ollut uskottavaa yrittää vakuuttaa myymäläetsivälle että "Mä luulin että tämä ei maksa mitään.😬

Luin kerran laivalla lehden kannesta kanteen, kun luulin sen olevan yleinen lukukappale. Olikin myynnissä.

Kaupassa lähes työnsin ison perunasäkin kassan ohi kärryjen alaosassa. Huomasin viime hetkessä.

Vierailija
110/140 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-Karjalanpiirakkaa, huomasin kun olin autolle menossa, etsin kauppiaan ja kerroin tapahtuneen, kauppias joka tunsi minut, nauroi ja sanoi, että olisit varmasti seuraavalla kerralla maksanut, oli muuten huomannut!

Vierailija
111/140 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Omatuntoni ei salli sellaista.

Vierailija
112/140 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännivoiteen. Olin tuore äiti ja pikkuruinen voidetuubi jäi kärryihin ja huomasin vasta ulkona. En lähtenyt takaisin maksamaan. Olin siinä hetkessä liian väsynyt välittämään.

Vierailija
113/140 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran melkein vein Prismasta epähuomiossa yhden muovikassin maksamatta. Jono oli pitkä ja takanani puhisi keski-ikäinen äijä, jolla oli noin 10-vuotias lapsi mukanaan ja ostoksina heillä oli vissiin lapsen viikonloppukarkit. Minulla oli kärry täynnä, viikon ruoat ja niitä pakatessa sanoin kassalle, että otan vielä yhden muovikassin lisää. Kassa viittoili, että ota tuolta vaan. Kävin sen hakemassa ja jatkoin kiireellä pakkaamista. Sitten vaan kasasin ja lähdin. Jonossa takanani ollut mies lähti perääni ja huusi, että "tämä nainen on varas" ja sihisi minulle, että "meinasit olla epärehellinen". Kävin sitten maksamassa itsepalvelukassalla yhden muovikassin. Mies vahti vieressä ja marssi sitten erittäin tyytyväisen näköisenä matkoihinsa ja lapsi kipitti muutaman metrin hänen perässään. 

Vierailija
114/140 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenvarjo, sukat ja yksi kastikeainespussi.

Vierailija
115/140 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Tokmannilla, ja juttelin samalla puhelimessa kaverini kanssa. Etsin tytölleni hiuspampuloita, ja löysinkin sopivan paketin. Olin niin ajatuksissani puhelussa, että kävelin vaan kassan ohi pampulapaketti kädessäni. Noin 100 m kaupasta ulos päästyäni huomasin tapahtuneen ja säikähdin että miten ihmeessä näin on käynyt. Kävelin takaisin kauppaan, ja menin kassajonoon maksamaan tuotteen.

Vierailija
116/140 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plantagenilta vienyt kymmeniä multasäkkejä kun ne ovat kasassa siinä parkkipaikalla.

Nostan kuusi säkkiä autoon, menen kauppaan ostamaan jonkun halvan kukan ja "unohdan mainita multasäkeistä.

Vierailija
117/140 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulun aatonaattona kävin Prismassa.

Ostin mm. 6 kpl olutpakkaus ja jotain muuta. Ihmettelin itsekseni jo kassalla, että tuon verranko nuo ostokset vain maksoivat.

Kotona tarkistin kuitin ja olutpakkauksesta oli peritty vain 1 oluen hinta.

Minulla on käynyt noin kolme kertaa oluiden kanssa.

Olen ollut tyytyväinen oluiden hintaan, suorastaan halpaa 🤣

Vierailija
118/140 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ystävälle Citymarketista lahjaksi  Iittalan taikamukin, niitä oikein korkeita ja itselleni kaikenlaista mm. huulirasvan. Pistin huulirasvan mukiin ettei häviä  ostoskoriin. Kotona ihmettelin mikä mukista tipahti.

Vierailija
119/140 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippapaketin. Laitoin sen rattaiden alakoriin ja unojdin sinne. Kävin maksamassa sen kyllä sitten.

Vierailija
120/140 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaippapaketin. Laitoin sen rattaiden alakoriin ja unojdin sinne. Kävin maksamassa sen kyllä sitten.

Huonomuistiset, älkää laittako ostoksia rattaiden alakoriin, kun ne jää sinne. Vaippapaketeissa pitäisi varmaan olla varashälyttimet, niin loppuu se rattaiden alakoriin vaippojen "unohtelu"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi