Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet vienyt epähuomiossa kaupasta kotiin maksamatta?

Vierailija
05.01.2023 |

Tajusin juuri kotiin tullessani etten maksanut kardemummaa.. pidin sitä kassalla vain kädessä kun muut viikonloppuostokset olivat hihnalla ja juttelin myyjän kanssa mukavia. Ajattelematta kuitenkin pakkasin sen kestokassiin muiden ostosten kanssa, siinäkään ei kellot soinut. Myyjä ei myöskään näköjään kiinnittänyt huomiota kun juteltiin niitä näitä.

Nyt olen omantunnontuskissa että pitääkö lähteä kauppaan takaisin maksamaan tuo.. tiedän ettei se kaupan tulosta heilauta mihinkään suuntaan mutta silti, olisi periaattessa oikein mennä takaisin. Mitä jos vartija näki?
Haluaisinkin kuulla mitä itse olet epähuomiossa vienyt kotiin maksamatta?

Kommentit (140)

Vierailija
1/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkkuukoukun, ihan samalla tavalla.

Vierailija
2/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran huomasin ostarin parkkihallissa ostoskärryn pohjalla maksamattoman synttärikortin. Myönnetään, en enää mennyt takaisin maksamaan sitä, ehkä yksinäni olisin mennyt mutta mukana oli nälkäiset lapset jotka piti saada päiväunille. Tahallaan en ole mitään jättänyt maksamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kardemumma-putkilon, ja jotain muuta vastaavaa pientä.

Vierailija
4/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kaikkea millään muistaa.

Vierailija
5/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dippipussin. Oli jäänyt yhteen toiseen ostokseen kiinni niin että tipahti vasta ostoksia jääkaappiin purkaessa pois.

Vierailija
6/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En ole varas.

Vierailija
7/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippapaketin. Oli laittanut vaunujen alle, kun kävin vauvan kanssa kaupassa. Kotona vasta huomasin, soitin kauppaan ja maksoin ensi kerralla kun asioin.

Vierailija
8/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperia (oli paljon ennen koronaa) samalla tavalla eli se oli mulla koko ajan kädessä, kun nostelin muut tavarat korista kassalle. Selitin kassalle vielä jotain ja heiluttelin rullapakettia. Pakkasin kamani ja menin autolle. Kotona tajusin, että taisi paperit jäädä maksamatta. En mennyt takaisin ja olen ollut tarkempi sen jälkeen.

Vierailija
9/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietääkseni ole jättänyt maksamatta mitään. Joskus olen kotona huomannut, että punnittu tuote on jotain muuta. Joskus kalliimpaa. Kerran olen saanut kaupalta hyvityksen kun lappu oli kalliimman tuotteen lappu.

Vierailija
10/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmissalaatin. Kaupassa ei ollut sillä kertaa semmosia kärryjä mihin olisi vauvan saanut, niin nostin vauvan kaukalossa sinne kärryihin ja ostokset sitten siihen kärryyn kanssa. Salaattipurkki oli siellä kaukalon ja ostoskärryn keulan välissä, enkä huomannut sitä kassalla. En mennyt takaisin maksamaan, kun huomasin tämän siinä vaiheessa, kun olin purkanut ostokset autoon, laittanut isomman lapsen kiinni turvaistuimeen ja olin laittamassa vauvaan kaukalossa autoon. Aattelin, että ei se Prisma siihen kaadu, että yksi punajuurisalaatti jää maksamatta.

Vierailija
11/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin kerran kärrystä kaiken alta parkihallissa leivän. Olin just jättänyt ko kauppaan yli 300€, joten en sttten jaksanut tuon takia lähteä enää takaisin.. ja olen sen jälkeenkin käyttänyt sellaisen 1000€/kk ko. kauppaan, että eiköhän se leipä ole jo kuitattu.

Vierailija
12/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin, jonka maksoin seuraavalla kerralla. Maksu ei ollut mennyt läpi ja kahvilanpitäjä oli huoamnnut sen vasta lähdettyäni. Olin vakiasiakas joten luotan heihin.

Vierailija
13/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lastaamassa tavaroita ostoskärrystä autoon, huomasin, että yksi ohut suklaapatukka oli jäänyt ovelasti kärryn laitaan, enkä ollut huomannut nostaa sitä kassahihnalle.

En lähtenyt sitä maksamaan, koska oli juhlapyhiä edeltävä hirveä tungos siellä kaupassa. Olin itsekin jo rättiväsynyt töiden jälkeen. Ajattelin, että antaa olla. Olenhan minä vakituinen asiakas ja kannan rahaa paljon siihen kauppaan vuositasolla.

Vierailija
14/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kaksi sisävaatetta. Oli ostoskärryissä lapsen kanssa ostoskeskuksessa ja ulkovaatteet siinä samassa kärryssä. Nostin ostokset kärryyn enkä lähtiessä muistanut koko asiaa. Huomasin asian vasta pitkän ajan päästä käytävällä.

Kartoin kauppaa pitkän aikaa ja nolotti.

Vierailija
15/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epähuomiossa laittanut hameen alle mm. moottorisahan, vaatteita ja ruokatarvikkeita. Epähuomiossa kävellyt kassan ohi maksamatta.

Vierailija
16/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostoskassin, kun siinä tuli joku härdelli itsepalveluautomaatilla. Henkilökunnan edustaja tuli auttamaan ja kuvittelin hänen leimanneen sen kohdalleen, mutta kuitissa ei ollutkaan. Noh, ei se ollut kuin 25 sentin vahinko, varmaan on tullut kupatuksi monin verroin senkin edestä.

Ja vahinko ei tee varkaaksi, te senkin moraaliposeeraajat, jotka ette löydä itsestänne pienintäkään virhettä, vaikka se kirkuisi peilistä täysillä.

Vierailija
17/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa joskus jäänyt maustepussi kärryihin ja vasta autoa lastatessa sen olen huomannut.

Baarista olen kerran kävellyt ulos maksamatta laskua. Juomia tarjoiltiin pöytiin eikä jokaista laskutettu erikseen vaan ne kerääntyi laskulle. Silloin tuo oli niin epätavallinen toimintamalli, että normaaliin tapaan parin juoman jälkeen noustiin vaan pöydästä ja lähdettiin. Tajuttiin moka vasta seuraavana päivänä.

Vierailija
18/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan Anttilasta lehden: se oli sellaisessa metallihäkkyrässä. Luulin että se on ilmainen tuotekuvasto, joten otin yhden, laitoin rauhallisesti laukkuuni ja kävelin ulos.

Kotona kaivoin "kuvaston" esiin. Hiki kihosi otsalle kun näin että siinä oli hinta: 30 markkaa! Se olikin joku pahuksen luksus-aikakauslehti. Miksi pirussa se ei sitten ollut lehtihyllyssä??

Olisipa ollut uskottavaa yrittää vakuuttaa myymäläetsivälle että "Mä luulin että tämä ei maksa mitään.😬

Vierailija
19/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä yllätä, että naispummien keskustelupalsta on täynnä varkaita.

Jo kolme varasta on peukuttanut alas päin.

Vierailija
20/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan se oli miehen syy. Useita sammakkoaiheisia lasten paitoja samalla kerralla. Laitoin ne roikkumaan hengareistaan kärryyn ja mies ei huomannut laittaa niitä kassalle. Hän nosti ruokaostokset kassalle ja minä latasin ruokaa kasseihin toisessa päässä. En huomioinut, että ei nostanut paitoja hihnalle kärrystä roikkumasta. Vilkaisin kuittia myöhemmin mökillä ja huomasin tilanteen ja mietittiin pitääkö lähteä sinne kauas niitä maksamaan vai mitä tässä tehdään ja tuleeko poliisit perässä. Ei kehdattu käydä siellä pitkään ja ei otettu yhteyttäkään sinne noista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi