Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet vienyt epähuomiossa kaupasta kotiin maksamatta?

Vierailija
05.01.2023 |

Tajusin juuri kotiin tullessani etten maksanut kardemummaa.. pidin sitä kassalla vain kädessä kun muut viikonloppuostokset olivat hihnalla ja juttelin myyjän kanssa mukavia. Ajattelematta kuitenkin pakkasin sen kestokassiin muiden ostosten kanssa, siinäkään ei kellot soinut. Myyjä ei myöskään näköjään kiinnittänyt huomiota kun juteltiin niitä näitä.

Nyt olen omantunnontuskissa että pitääkö lähteä kauppaan takaisin maksamaan tuo.. tiedän ettei se kaupan tulosta heilauta mihinkään suuntaan mutta silti, olisi periaattessa oikein mennä takaisin. Mitä jos vartija näki?
Haluaisinkin kuulla mitä itse olet epähuomiossa vienyt kotiin maksamatta?

Kommentit (140)

Vierailija
21/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen epähuomiossa laittanut hameen alle mm. moottorisahan, vaatteita ja ruokatarvikkeita. Epähuomiossa kävellyt kassan ohi maksamatta.

Mulla oli jääkaappipakastin.

Vierailija
22/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä yllätä, että naispummien keskustelupalsta on täynnä varkaita.

Ei yllätä että toimettomalla yksinäisellä miesulisijalla ei ole loppiaisaattona parempaa tekemistä kuin vuodattaa katkeraa naisvihaansa vauvapalstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin miehen (tai se oli oikeasti poikaystävä) kanssa metsästystarvikeliikkeessä. Myöhemmin tajusin, että hameenhelmassa roikkui uistin.

Vierailija
24/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keissin olutta. Oli ostoskärryjen alaritilillä kun ei muualle mahtunut. En muistanut sitä kun kassalla maksoin.

Vierailija
25/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksisiteet. Prismasta valitsin sukset ja siteet ja ne siteet laitettiin suksiin kiinni osastolla myyjän puolesta. Lähdin sitten kassan kautta kotiin ja kotona kassakuitista huomasin, että myyjä oli ottanut vain suksien hinnan, ei siteiden.

Vierailija
26/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sixpäkin ilmasta olutta. maksoin kortilla ja ja myöhemmin laskua katsoessani huomasin että myyjä ei ollut näpytellyt kuin irtotölkit. En mennyt takaisin kun ajattelin että olisin vain nolannut nuoren myyjän.

Vierailija
27/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran olin miehen (tai se oli oikeasti poikaystävä) kanssa metsästystarvikeliikkeessä. Myöhemmin tajusin, että hameenhelmassa roikkui uistin.

😆😆koukku oli siis ainakin terävä

Vierailija
28/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vahingossa meni pelikonsoli.

Vierailija
29/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo viisi varasta on ilmoittautunut.

Älä jaksa. Olet umpisäälittävä.

Lisäksi näköjään lukutaidoton, vai käsityskykykö puuttuu?

Vierailija
30/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin siskon kanssa  äidin asialla, tästä on jo tosi kauan.

Oli sellainen pieni kauppa omakotitalon kivijalassa missä käytiin ostamassa äidin pyytämiä asioita.

Tätä kauppaa piti sellainen hiemna vanhempi,  - ei kuitenkaan mikään vanhus- mies, ja kuinka ollakaan alkoi palvella uutta asiakasta kun me olimme valmiit ja unohti ottaa maksun!

Me sitten lähdettiin hyvin hämillämme kotiin tavaroitten kanssa, minä alle kouluikäinen sisko jo koulussa alaluokilla.

Kotona äiti ihmetteli kun rahaa jäi niin paljon ja sanottiin sitten että ei se ottanut maksua. Siitä paikasta takaisin kauppaan ja maksamaan. Sitä en muista mitä se kauppias tuumasi, tuttu mies oli ja pienessä kylässä asuttiin. Tuskin mitään sen kummempaa.

Vierailija
31/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastaminen on sitä että tahallaan vie.

Vierailija
32/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin aikoinaan bikinit ja kotona hintalappuja irrotellessa huomasin, että molemmat osat maksoivatkin erikseen ja kassa ottanut vain yhden hinnan. En lähtenyt asiaa selvittämään jälkikäteen.

Vierailija
33/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää niin kokiksen (1,5 l) tuplapäkin. Poika oli silloin pieni ja laitoin tuon päkin käsistäni siihen rattaissa olevan "hupun" sisään ja sinnehän se näköjään upposi ja jäi maksamatta. Kotiin tullessa toki huomattiin tämä ja soitettiin heti siihen kauppaan että näin oli käynyt joten maksetaan ensi kerralla pois (käytiin siinä kaupassa vähintään kaksi kertaa päivässä). Kauppias kiitti ja sanoi ettei tarvitse maksaa ja rehellisyydestä tarjosi vielä kahvipaketinkin ilmaiseksi seuraavalla kerralla. Tämä tosin sattui vuonna 2003 joten en tiedä mikä käytäntö on nykyään. Kyseessä Citymarket.

Vierailija
34/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain sixpäkin ilmasta olutta. maksoin kortilla ja ja myöhemmin laskua katsoessani huomasin että myyjä ei ollut näpytellyt kuin irtotölkit. En mennyt takaisin kun ajattelin että olisin vain nolannut nuoren myyjän.

Sama käynyt minulle.

Myös niin on käynyt että selkeästi ekoja päiviä töissä ollut myyjä naputteli vahingossa -60% alennuksen kaikista ostoksista, ei vain yhdestä tuotteesta.

Vierailija
35/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viherkasvin. Olin ostamassa sekä kasvia, että siihen uutta ruukkua. Nostin kasvin ruukkuun liukuhihnalle, jotta multaa ei varise joka paikkaan. Myyjä oli ottanut hinnan vain ruukun pohjasta, eikä lainkaan kasvista. Ostin myös paljon muuta kerralla niin en osannut edes ihmetellä hintaa. Kotona vasta huomasin katsoessani kuittia.

Vierailija
36/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo viisi varasta on ilmoittautunut.

Älä jaksa. Olet umpisäälittävä.

Lisäksi näköjään lukutaidoton, vai käsityskykykö puuttuu?

Se trollaa sua ja jatkaa niin pitkään kun vastaat sille.

Vierailija
37/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten ostin semmosen teräksisen ohuen vatkauskulhon kokoisen kulhon. En itse huomannut että niitä oli kaksi sisäkkäin eikä kassakaan veloittanut kuin yhdestä. Kotona huomasin asian ja mietin pitäiskö mennä viemään tarjoustaloon takaisin. En vienyt.

Tousen ketran ostin anttilasta elektronisen kuumemittarin. Se meni kassanauhaa pitkin mutta jostain syystä kassa ei ollut sitä näpytellyt. Ei ees ollut isoja ostoksia, joku lasten video, joku ankan taskukirja ,jotsin tuon tapaista , ei ruokapuolella käyty. Mittari ei toiminut, ruvettiin palautusta suunnittelemaan mutta sitä ei ollut kassanauhassa. Mitä lie kassalle sattunut.

Vierailija
38/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta vaunuissa työntäessä on joskus jäänyt jotain sinne alaritsille. Muistaakseni kerran ainakin vaippapaketti. Käyn pääosin aina samassa kaupassa, niin luonnollisesti seuraavan kerran vaippoja ostaessani selitin tilanteen ja maksoin tuplat. Inhottaisi jäädä varkaaksi.

Vierailija
39/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. En ole varas.

Mutta siitä huolimatta olet kaupasta joskus jotain vienyt maksamatta.

Vierailija
40/140 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kardemummaputkilon ja leipäpussin. Kardemumma oli "piiloutunut" kärryihin. Leipäpussi oli lapseni kädessä kun tämä istui siinä kärryjen istuimella. Kassalla en sitten vain muistanut/huomannut sitä eikä huomannut myöskään myyjä, tai ainakaan hän ei maininnut mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme