Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
19781/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi laittaa kaiken peliin,että voitto tulee heille. Ruotsalaiset sai haalittua ton norjalaisen veljesparinkin viisuihinsa.

Vierailija
19782/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan kakkonen on ykkönen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19783/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsi laittaa kaiken peliin,että voitto tulee heille. Ruotsalaiset sai haalittua ton norjalaisen veljesparinkin viisuihinsa.

Mahtoiko olla edes vaikeaa?

Vierailija
19784/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useinhan kakkonen on ykkönen

Kyllä!

Vierailija
19785/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsi laittaa kaiken peliin,että voitto tulee heille. Ruotsalaiset sai haalittua ton norjalaisen veljesparinkin viisuihinsa.

Tuskinpa Marcusta ja Martinusta on tarvinnut hirveästi haalia. Sen verran houkutteleva estradi Mellot on. Eikä Ruotsi mielestäni laita nyt sen enempää peliin kuin ennenkin. Iät ja ajathan he ovat toimineet tuolla konseptilla ja menestystä on tullut. Loreenkin on ollut voittonsa jälkeen Melloissa ennen tätä vuotta. Nyt vaan on jälleen kappale, joka on saanut erittäin hyvän vastaanoton. Tattoo on noussut hyvin radiosoittoon ja suoratoistojen kuunnelluimpien top 50 listoille monissa Euroopan maissa.

Vierailija
19786/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannin viisu julkistetaan tänään. Se oli jo vuotanut aamulla youtubeen. Olen yllättynyt miten heikolla biisillä Englanti on liikkeellä. EI taatusti tule uhkaamaan ainakaan Käärijän sijoitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19787/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on selvä,että Käärijä tulee vielä tippumaan tuolta. Suomen euroviisutkin julkaistiin ekojen joukossa. Olis kannattanut ehkä julkistaa hiukan myöhemmin. Moni on jo kyllästynyt. Uskon silti,että suomi sijoittuu suhteellisen hyvin.

käärijän englanti julkaistiin äskettäin!

Vierailija
19788/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käykin niin, ettei Käärijä voita/sijoitu tai taival päättyy semiin, eihän se nyt ole maailmanloppu.

Kyllä siitäkin aivan varmaan joka  tapauksessa seuraa jotain hyvää mistä voitte olla iloisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19789/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on selvä,että Käärijä tulee vielä tippumaan tuolta. Suomen euroviisutkin julkaistiin ekojen joukossa. Olis kannattanut ehkä julkistaa hiukan myöhemmin. Moni on jo kyllästynyt. Uskon silti,että suomi sijoittuu suhteellisen hyvin.

käärijän englanti julkaistiin äskettäin!

Häh?

Vierailija
19790/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mistä tämä suunnaton viha ja kateus Käärijää kohtaan kumpuaa.

Siitäkö että hän ei ole tunnettu? Joku Robin olisi kiusaajille ok koska ovat heikkoluonteisia ihmisiä ja 'menestyneen tyypin' kuuluukin menestyä lisää. Kellä on, sille annettakoon.

Toinen on ettei Käärijä ole mikään 'laatikkoleuka astronautti' vaan lyhyt mies jolla ei ole veistoksellista vartaloa. Itse siis kannattavat sitä ihannemiehen mallia, josta aina valittavat, painamalla siihen sopimatonta miestä alas. Järkevää.

Sitten ovat femagot joiden mielestä kukaan mies ei saa menestyä (ainakaan sellainen joka ei saa omia mahloja liikkeelle). Se on aina jotenkin naisilta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19791/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykästyin Irlannin viisuun, paljon. Jos vain soitto kulkee isolla lavalla niin avot!

Vierailija
19792/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mistä tämä suunnaton viha ja kateus Käärijää kohtaan kumpuaa.

Siitäkö että hän ei ole tunnettu? Joku Robin olisi kiusaajille ok koska ovat heikkoluonteisia ihmisiä ja 'menestyneen tyypin' kuuluukin menestyä lisää. Kellä on, sille annettakoon.

Toinen on ettei Käärijä ole mikään 'laatikkoleuka astronautti' vaan lyhyt mies jolla ei ole veistoksellista vartaloa. Itse siis kannattavat sitä ihannemiehen mallia, josta aina valittavat, painamalla siihen sopimatonta miestä alas. Järkevää.

Sitten ovat femagot joiden mielestä kukaan mies ei saa menestyä (ainakaan sellainen joka ei saa omia mahloja liikkeelle). Se on aina jotenkin naisilta pois.

Aikuiset on nähdäkseni ilahtuneet Käärijän menestyksestä. Sehän on hyvä tyyppi ja musiikki toimii. Ei varmasti ole viemässä Robinilta yleisöä, itse ainakaan en kovin paljon peruspopista perusta. Ja harvassa on ystävällisen oloiset suomalaiset artistit, joilla on itsevarmuutta, luonteva ja välitön asenne ja ylipäätään terve itsetunto. Lisää tällaisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19793/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykästyin Irlannin viisuun, paljon. Jos vain soitto kulkee isolla lavalla niin avot!

Se hivelee korvia, mahtava saundi.

Vierailija
19794/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en näe mitään 'suunnatonta vihaa' ilmassa Käärijää kohtaan. Lapsellista kommentointia hahmoon  liittyvistä piirteistä kylläkin. Minusta se vertautuu kaikkiin kiusaamisen muotoihin, joihin somessa ja oikeassa elämässäkin nykyään törmää päivittäin.

Palaan taas menneisiin ja muistutan mitä BC:n jäsenet sanoivat tuollaisesta kiusaamisesta: 

''Älkää sylkekö niiden päälle, jotka yrittää.''

Jos tarvitsen jonakin päivänä voimabiisiä, niin tällä erää CCC toimii.

Jos tarvitsen hyvää fiilistä ihan muuten vain, katson nyrkkeilykehävideon.

Paras Suomessa tehty video ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19795/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nää oo mitkään haudanvakavat juhlat eikä Wienin laulukilpailut.

Tuonne performanssijuhliin tarvitaan just tommonen erilainen hahmo. Jolla on iskevä kappale. Iskee se sitten toisillä ärsytyshermoon/toisilla energianappiin.

Vierailija
19796/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen perheenäiti, jonka makuuhuoneessa on viime aikoina pelkästään hoidettu nukkuminen. Kun kuulin Benjaminin "Hoida mut" biisin ekaa kertaa, niin samantien kuuntelin tätä salaa repeatilla kuulokkeet päässä non-stoppina koko illan. Tää biisi sai mut heräämään ja haluamaan uudelleen muutakin hoitoa makuukammarin puolella kuin nukkuminen. Nauroin (ja ehkä vähän myös itkin), kun mietin missä jamassa oon ja miltä tää mun toiminta näyttäis ulkoapäin tarkasteltuna. 😅 Nyt riittää pelkkä nukkuminen, täytyy alkaa herättelemään kipinää uusiks. Kiitos Benjamin! 🙏

Älä välitä, mulla sama tilanne. Mutta mulla saman hoitaa Käärijä ja cha cha cha video :D

Mä käyn ihan kuumana siihen Käärijän esittämän musavideon hahmoon. Enkä viitsi edes mainita ikääni..

Vierailija
19797/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykästyin Irlannin viisuun, paljon. Jos vain soitto kulkee isolla lavalla niin avot!

Se hivelee korvia, mahtava saundi.

Helevetti, se on bängeri. Piece and love!

Vierailija
19798/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen perheenäiti, jonka makuuhuoneessa on viime aikoina pelkästään hoidettu nukkuminen. Kun kuulin Benjaminin "Hoida mut" biisin ekaa kertaa, niin samantien kuuntelin tätä salaa repeatilla kuulokkeet päässä non-stoppina koko illan. Tää biisi sai mut heräämään ja haluamaan uudelleen muutakin hoitoa makuukammarin puolella kuin nukkuminen. Nauroin (ja ehkä vähän myös itkin), kun mietin missä jamassa oon ja miltä tää mun toiminta näyttäis ulkoapäin tarkasteltuna. 😅 Nyt riittää pelkkä nukkuminen, täytyy alkaa herättelemään kipinää uusiks. Kiitos Benjamin! 🙏

Älä välitä, mulla sama tilanne. Mutta mulla saman hoitaa Käärijä ja cha cha cha video :D

Mä käyn ihan kuumana siihen Käärijän esittämän musavideon hahmoon. Enkä viitsi edes mainita ikääni..

Kun sen musiikki ei näytä olevan pääasia niin eikö niitä sellaisia X-man hahmoja saa kaupastakin.

Vierailija
19799/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Käärijä käärii hyvät fyrkat! 💶

Kaikki hohtonsa menettäneet formaatit kuten putous ja salkkarit kutsuu mukaan. Itsekin katsoin putousta viime la vain ja ainoastaan Käärijän takia. Sitä ennen taisin katsoa kun oli mukana se ay-jyrsijä tai mikä se oli?

Vierailija
19800/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlanti ei ole tainnut pärjätä Loganin jälkeen erityisen hyvin. Silloin kun niitäei pidetty oli irlannilla melko hyvä kappale.

Ketju on lukittu.