Miehellä on ystävä, jonka kanssa pettänyt exäänsä
Olen seurustellut reilut puoli vuotta miehen kanssa ja suhteessa menee pääsääntöisesti hyvin. En kuitenkaan pääse yli siitä, että miehellä on tärkeä naisystävä, johon tutustui baarireissulla ja petti hänen kanssaan silloista vaimoaan. Mies sanoo häpeävänsä pettämistä ja tehneensä se vain, koska avioliitossa meni todella huonosti. Tämä baaripano on siis ollut jo vuosia vain ystävä eikä mies halua hänestä luopua. En usko miehen pettävän minua, mutta tällainen ystävyys tuntuu minusta todella vaikealta hyväksyä. Miten te muut suhtautuisitte tilanteessani asiaan? Täytyykö asia vain hyväksyä ja yrittää päästä yli vaikeista tunteista?
Kommentit (29)
Pään sisälle?
Tiedän vastaavan. Ei ystäväni. Hän esittäytyi minulle eräissä juhlissa ukkomiesten ilmaiseksi rakastajattareksi ja on valmis vaihtamaan miestä, jos miehen perhetilanne niin vaatii. Kysyin, että mitä hän saa, niin vastaus oli seksiä, seuraa ja läheisyyttä. Syy miksi tekee oli, että hän ei voi saada lapsia, joten hän nauttii vain seksiseurasta, mutta miehet tahtovat jonkun, jonka kanssa voivat myös lisääntyä. Hän koki sen olevan epäreilua, että ei voi saada lapsia. Ukkomiehet ovat myös varminta seuraa. Hän tarjoaa myös keskusteluja ja rentoa yhdessä oloa.
Ei sun mitään täydy, päätä itse mitä haluat.
Itse en hengaa muiden muijien kans eikä oma muija käytä aikaansa mies seurassa eikä varsinkaan intiimisti, mut nykyään on muotia teeskennellä et kaikki tarvii keksiä uusiks joten viime kädessä kaikki on väärin, tee mitä tykkäät ja haluat.
Aloittaja täydentää, että nainen ei tiennyt miehen olevan naimisissa...
Mies vaihtoon. Tulee tekemään saman sinulle jos teillä on joskus vaikeaa. Tekosyitä.
Tuohan kertoo kaiken, kun on sanonut, että ei aio luopua ystävyyssuhteesta. Eli se nainen menee sinun edellesi. Valitsee ennemmin hänet kuin sinut.
Vierailija kirjoitti:
Mies vaihtoon. Tulee tekemään saman sinulle jos teillä on joskus vaikeaa. Tekosyitä.
Älä kerro miehelle miksi jätät händt,niin me muutkin naiset saadaan tietää tästä pettämisestä.
Mitähän niin hirveän tärkeää tuossa ystävyydessä on, onko mies kertonut?
MIehen ikiaikainen selitys "avioliitossa menee huonosti". Jos mies on pettänyt yhtä, niin pettää toista ja kolmattakin.
Satavarmasti panee sitä edelleen. Pakon edessä sinulle kertoi, koska tiesi asian tulevan ilmi muutenkin. Ai että se tuntuu kivalle vieraissa käynnin jälkeen palata kotipesälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kerro miehelle miksi jätät händt,niin me muutkin naiset saadaan tietää tästä pettämisestä.
Tämä. Nyt jos sanot miehelle, että et jatka suhdetta tuon baaripanokaverin takia, niin seuraavalle naiselleen mies ei enää kerro, miten tapasi ko. naisen. Että sano, että sä nyt et vaan sittenkään ole itse sopivassa elämäntilanteessa parisuhteen kannalta tms.
Vierailija kirjoitti:
Nainen toimi tukena ennen ja jälkeen eron. Oli ainoa, joka ymmärsi. Eivät yrittäneet suhdetta eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Satavarmasti panee sitä edelleen. Pakon edessä sinulle kertoi, koska tiesi asian tulevan ilmi muutenkin. Ai että se tuntuu kivalle vieraissa käynnin jälkeen palata kotipesälle.
Jep.
Kannattaa tehdä jokin ansa. Lähde vaikka pariksi päiväksi jonnekin ja huolehdi että saat jollain tapaa selville, jos se toinen nainen on yötä miehesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen toimi tukena ennen ja jälkeen eron. Oli ainoa, joka ymmärsi. Eivät yrittäneet suhdetta eron jälkeen.
Eli sai pussit tyhjennettyä, kun vaimolta ei enää saanut.
Jos tämä aloitus ei ole keksitty vain huvin vuoksi, niin lähde pois tuollaisesta suhteesta. Ei se nainen ole pelkkä kaveri, se on varmaa. Ja jossain kohtaa se sinullekkin sitten selviää. Älä jää odottamaan sitä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan kertoo kaiken, kun on sanonut, että ei aio luopua ystävyyssuhteesta. Eli se nainen menee sinun edellesi. Valitsee ennemmin hänet kuin sinut.
Vuosia kestänyt ystävyys vs. tuore seurustelusuhde, kumman itse valitsisit?
Ei sopisi minulle moinen ystävyys.