UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Youtubessa Käärijän musiikkivideolla katsojamäärät ovat nousseet miljoonan kymmenesosalla päivää kohden tällä viikolla.
Hurja suosio on nyt Käärijällä.
Odotukseni ovat korkealla euroviisuissa Suomen pärjäämisessä.
Vierailija kirjoitti:
Lahooko Käärijällä pää kohta, kun räpsiminen lisääntynyt huomattavasti.
Voipi olla mahdollista.
Loreenin kappale muistuttaa Loreenin omaa voittobiisiä ja vähänAbbaa ja vähän jotain muutakin. Ja Loreen on jotenkin synkän näköinen ihminen esiintyessään. Marokkolaisesta Loreenista tuli joskus dokumentti. Siinä vaikutti ihan miellyttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, hullu-Tonin dissausvideo (älkää painako playtä, tuo ei ansaitse yhtään katselukertaa) Käärijästä on edelleen YouTubessa, on muuttanut kuvausta sen jälkeen kun ilmiannoin videon, nyt yrittää epätoivoisesti selittää kyseessä olevan "meemi", dissaa meitä "stalkkauksesta" (voi jeesus, aivan kuin meitä kiinnostaisi tuollainen idiootti) ja selittää ummet ja lammet Oksasesta ja tuosta valkeellisesta Venäjä-kohusta. Uskomattoman lapsellista käytöstä, että ei anna kenellekään mitään mahdollisuutta oikaista asiaa, koska kommentointimahdollisuus on suljettu:
Aika kuvaavaa ettei tää häiskä anna kommentoida. Koska jos joku kommentoisi se voisi vesittää hänen tyhmät väitteensä.
No, se ettei videota voi kommentoida, kertoo varmaan jo monelle paljon.
Eikä ko. henkilöstä ole mitään tietoja, edes kotimaastaan, eli hän haluaa olla anonyymi.
Suomalainenhan tuo on, ainakin taustaltaan puoliksi, koska tämän maan uutisointi on hyvon hallussa. Ruotsimielinen maanpetturi siis suorastaan, heh. ;-) Mahtaa Loreen olla ylpeä soturistaan...
Oikea artisti häpeää tuollaista menoa. Loreenia on turha hörhön juttuihin sotkea.
Mistäs sinä sen Lortikan mielenmaailman tiedät?
Eikö tämä Lortikka ole vähän epäkunnioittava nimi? Kuulostaa joltai satamalortolta
Tottakai se on pejorisoiva nimitys, miksi sitä joku muuten käyttäisikään?
Olisipa hienoa, jos Käärijän kannattajat olisivat fiksuja ja lähtisivät siitä että Käärijä ja Loreen tai joku muu ennakkosuosikki tai jopa vain ihan samassa skabassa kilpailija onkin juuri kanssakilpailija eikä mikään vihollinen tai sellainen jota pitäisi edes nimittelyllä kiusata, saati että jotain herjausvideoita järjestää someen nähtäväksi. Menee musiikkikilpailu ja -tapahtuma vähän mauttomaksi, vai sanoisinko happamaksi, jos ei osata pysyä aikuisina.
Kyllä mä luotan Käärijään ja siihen että saadaan hyvä sijoitus.
Vierailija kirjoitti:
Im so horny 😍Käärijä.......
Mee too..😍😍💦💦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on näköjään tuo eilen julkaistu Israelin "Unicorn" ponkaissut useilla Top-listoilla youtubessa ykköseksi (tai ainakin ohi Käärijän). Aika geneerinen viisu Israelilta. Saa nähdä, millaisen shown rakentavat tuon biisin ympärille.
Noo, muutama päivä vielä ja Loreen-täti tulee ja näyttää kaapin paikan.
Loreen vankistaa asemiaan vedonlyönnissä sitä mukaa kun näitä maasta taivaisiin hypetettyjä bängereitä julkaistaan.
Valitettavasti niin käy, mutta hopea ei oo häpeä. Tosin, euroviisuissa muistetaan vain voittajat...
Ei aina. Verka oli toinen, mutta kuka voitti?
Vierailija kirjoitti:
Lahooko Käärijällä pää kohta, kun räpsiminen lisääntynyt huomattavasti.
En ole kiinnittänyt mitään huomiota tuohon, miksi sinäkään laskisit räpsimistä?
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on joissakin videoissa ääneltään kuin Vesku nuorena, ja liikkeiltään ja ulkonäöltään kuin Spede nuorena. Kumma yhdistelmä.
Nasse-setä.
Vierailija kirjoitti:
Non niin eurovision betting oddseissa ollaan taas tasan Ukrainan kanssa 15 % voittotodennäköisyydellä. Ehditiin jo olla parin prosentin johdossa
Ettei vaan nää viime aikojen mediaöyhötykset ois maksanu sijoituksen tippumista....
CCC ei kestä montaa kuulemiskertaa. Kyllästyy nopeasti jolloin biisi alkaa kuulostamaan yksinkertaiselta, ärsyttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Non niin eurovision betting oddseissa ollaan taas tasan Ukrainan kanssa 15 % voittotodennäköisyydellä. Ehditiin jo olla parin prosentin johdossa
Ettei vaan nää viime aikojen mediaöyhötykset ois maksanu sijoituksen tippumista....
CCC ei kestä montaa kuulemiskertaa. Kyllästyy nopeasti jolloin biisi alkaa kuulostamaan yksinkertaiselta, ärsyttävältä.
Mustakin tuntuu aina tuollaiselta.
Ja sit joskus taas käyn piipahtamassa lukemassa uusimmat kommentit youtubevideon alta ja pyöräytän biisin päälle.
Ja bängggg.. ! Taas lähtee! 💯💃💃🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin videolla esitellään Käärijän "kielitaitoa":
On ihan positiivista, jos edustajamme päätyy tuollaisille videoille. herättää ainakin ihmisten huomiota ja kiinnostusta. Ei joku mitäänsanomaton kappale ja esiintyjä juuri kellekään jää mieleen. Käärijä on oikein hyvä hahmo viisuihin, sopivan erikoinen, ja viihdyttävä mutta kuitenkin persoonana helposti pidettävä ja aito.
Ei hahmo voi koskaan olla aito.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on joissakin videoissa ääneltään kuin Vesku nuorena, ja liikkeiltään ja ulkonäöltään kuin Spede nuorena. Kumma yhdistelmä.
Z-junan alku on tasan kuin jostain Uuno-elokuvasta, ja oudon hyvällä tavalla. En ole kauheasti viettänyt aikaa Vantaalla, mutta Käärijän puhetapa on melko eklektinen sekoitus suomen murteita, välillä kuulostaa aika turkulaiselta jopa. Ja se ärrä on ehdottomasti keskisuomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on näköjään tuo eilen julkaistu Israelin "Unicorn" ponkaissut useilla Top-listoilla youtubessa ykköseksi (tai ainakin ohi Käärijän). Aika geneerinen viisu Israelilta. Saa nähdä, millaisen shown rakentavat tuon biisin ympärille.
Noo, muutama päivä vielä ja Loreen-täti tulee ja näyttää kaapin paikan.
Loreen vankistaa asemiaan vedonlyönnissä sitä mukaa kun näitä maasta taivaisiin hypetettyjä bängereitä julkaistaan.
Valitettavasti niin käy, mutta hopea ei oo häpeä. Tosin, euroviisuissa muistetaan vain voittajat...
Ei aina. Verka oli toinen, mutta kuka voitti?
Serbian Marija voitti Molitva-kappaleellaan, mutta totta, että Verka muistetaan paremmin. Hän on ollut paljon näkyvillä euroviisukuvioissa siitä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Non niin eurovision betting oddseissa ollaan taas tasan Ukrainan kanssa 15 % voittotodennäköisyydellä. Ehditiin jo olla parin prosentin johdossa
Ettei vaan nää viime aikojen mediaöyhötykset ois maksanu sijoituksen tippumista....
CCC ei kestä montaa kuulemiskertaa. Kyllästyy nopeasti jolloin biisi alkaa kuulostamaan yksinkertaiselta, ärsyttävältä.
Pidät muutaman päivän tauon, eiköhän helpota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on näköjään tuo eilen julkaistu Israelin "Unicorn" ponkaissut useilla Top-listoilla youtubessa ykköseksi (tai ainakin ohi Käärijän). Aika geneerinen viisu Israelilta. Saa nähdä, millaisen shown rakentavat tuon biisin ympärille.
Noo, muutama päivä vielä ja Loreen-täti tulee ja näyttää kaapin paikan.
Loreen vankistaa asemiaan vedonlyönnissä sitä mukaa kun näitä maasta taivaisiin hypetettyjä bängereitä julkaistaan.
Valitettavasti niin käy, mutta hopea ei oo häpeä. Tosin, euroviisuissa muistetaan vain voittajat...
Ei aina. Verka oli toinen, mutta kuka voitti?
Serbian Marija voitti Molitva-kappaleellaan, mutta totta, että Verka muistetaan paremmin. Hän on ollut paljon näkyvillä euroviisukuvioissa siitä lähtien.
Luotin Serbian Molitvaan, löin vedon ja voitin 500 euroa. Verkaa en enää muistanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on näköjään tuo eilen julkaistu Israelin "Unicorn" ponkaissut useilla Top-listoilla youtubessa ykköseksi (tai ainakin ohi Käärijän). Aika geneerinen viisu Israelilta. Saa nähdä, millaisen shown rakentavat tuon biisin ympärille.
Noo, muutama päivä vielä ja Loreen-täti tulee ja näyttää kaapin paikan.
Loreen vankistaa asemiaan vedonlyönnissä sitä mukaa kun näitä maasta taivaisiin hypetettyjä bängereitä julkaistaan.
Siltähän se näyttää, että Ruotsi vie jälleen kerran Euroviisuvoiton muilta kopioidulla melodialla. Onkohan edes esityksen idea tällä kertaa oma, vai onko sekin pöllitty kuten viimeksi Månsin kohdalla?
Joskus kakkosesta tuleekin ykkönen. Niin kävi tasan 50v.sitten kun espanjan kakkoseksi jääneestä kappaleesta tuli maailmanlaajuinen hitti. Eres tu soi joskus vieläkin radiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on näköjään tuo eilen julkaistu Israelin "Unicorn" ponkaissut useilla Top-listoilla youtubessa ykköseksi (tai ainakin ohi Käärijän). Aika geneerinen viisu Israelilta. Saa nähdä, millaisen shown rakentavat tuon biisin ympärille.
Noo, muutama päivä vielä ja Loreen-täti tulee ja näyttää kaapin paikan.
Loreen vankistaa asemiaan vedonlyönnissä sitä mukaa kun näitä maasta taivaisiin hypetettyjä bängereitä julkaistaan.
Siltähän se näyttää, että Ruotsi vie jälleen kerran Euroviisuvoiton muilta kopioidulla melodialla. Onkohan edes esityksen idea tällä kertaa oma, vai onko sekin pöllitty kuten viimeksi Månsin kohdalla?
Samahan se olisi, jos Suomi veisi tänä vuonna voiton. Ihan yhtä "kopioitu" biisi on kuin Loreenilla.
Enää kuuden maan viisut julkaisematta. Eiköhän Käärijä pysy Top-kympissä.