Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
19761/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on selvä,että Käärijä tulee vielä tippumaan tuolta. Suomen euroviisutkin julkaistiin ekojen joukossa. Olis kannattanut ehkä julkistaa hiukan myöhemmin. Moni on jo kyllästynyt. Uskon silti,että suomi sijoittuu suhteellisen hyvin.

Enää kuuden maan viisut julkaisematta. Eiköhän Käärijä pysy Top-kympissä.

Vierailija
19762/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa Käärijän musiikkivideolla katsojamäärät ovat nousseet miljoonan kymmenesosalla päivää kohden tällä viikolla.

Hurja suosio on nyt Käärijällä.

Odotukseni ovat korkealla euroviisuissa Suomen pärjäämisessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19763/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahooko Käärijällä pää kohta, kun räpsiminen lisääntynyt huomattavasti.

Voipi olla mahdollista.

Vierailija
19764/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreenin kappale muistuttaa Loreenin omaa voittobiisiä ja vähänAbbaa ja vähän jotain muutakin. Ja Loreen on jotenkin synkän näköinen ihminen esiintyessään. Marokkolaisesta Loreenista tuli joskus dokumentti. Siinä vaikutti ihan miellyttävältä.

Vierailija
19765/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas, hullu-Tonin dissausvideo (älkää painako playtä, tuo ei ansaitse yhtään katselukertaa) Käärijästä on edelleen YouTubessa, on muuttanut kuvausta sen jälkeen kun ilmiannoin videon, nyt yrittää epätoivoisesti selittää kyseessä olevan "meemi", dissaa meitä "stalkkauksesta" (voi jeesus, aivan kuin meitä kiinnostaisi tuollainen idiootti) ja selittää ummet ja lammet Oksasesta ja tuosta valkeellisesta Venäjä-kohusta. Uskomattoman lapsellista käytöstä, että ei anna kenellekään mitään mahdollisuutta oikaista asiaa, koska kommentointimahdollisuus on suljettu:

Aika kuvaavaa ettei tää häiskä anna kommentoida. Koska jos joku kommentoisi se voisi vesittää hänen tyhmät väitteensä.

No, se ettei videota voi kommentoida, kertoo varmaan jo monelle paljon.

Eikä ko. henkilöstä ole mitään tietoja, edes kotimaastaan, eli hän haluaa olla anonyymi.

Suomalainenhan tuo on, ainakin taustaltaan puoliksi, koska tämän maan uutisointi on hyvon hallussa. Ruotsimielinen maanpetturi siis suorastaan, heh. ;-) Mahtaa Loreen olla ylpeä soturistaan...

Oikea artisti häpeää tuollaista menoa. Loreenia on turha hörhön juttuihin sotkea.

Mistäs sinä sen Lortikan mielenmaailman tiedät?

Eikö tämä Lortikka ole vähän epäkunnioittava nimi? Kuulostaa joltai satamalortolta

Tottakai se on pejorisoiva nimitys, miksi sitä joku muuten käyttäisikään? 

Olisipa hienoa, jos Käärijän kannattajat olisivat fiksuja ja lähtisivät siitä että Käärijä ja Loreen tai joku muu ennakkosuosikki tai jopa vain ihan samassa skabassa kilpailija onkin juuri kanssakilpailija eikä mikään vihollinen tai sellainen jota pitäisi edes nimittelyllä kiusata, saati että jotain herjausvideoita järjestää someen nähtäväksi. Menee musiikkikilpailu ja -tapahtuma vähän mauttomaksi, vai sanoisinko happamaksi, jos ei osata pysyä aikuisina.

Vierailija
19766/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä luotan Käärijään ja siihen että saadaan hyvä sijoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19767/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Im so horny 😍Käärijä.......

Mee too..😍😍💦💦

Vierailija
19768/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on näköjään tuo eilen julkaistu Israelin "Unicorn" ponkaissut useilla Top-listoilla youtubessa ykköseksi (tai ainakin ohi Käärijän). Aika geneerinen viisu Israelilta. Saa nähdä, millaisen shown rakentavat tuon biisin ympärille.

Noo, muutama päivä vielä ja Loreen-täti tulee ja näyttää kaapin paikan.

Loreen vankistaa asemiaan vedonlyönnissä sitä mukaa kun näitä maasta taivaisiin hypetettyjä bängereitä julkaistaan.

Valitettavasti niin käy, mutta hopea ei oo häpeä. Tosin, euroviisuissa muistetaan vain voittajat...

Ei aina. Verka oli toinen, mutta kuka voitti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19769/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahooko Käärijällä pää kohta, kun räpsiminen lisääntynyt huomattavasti.

En ole kiinnittänyt mitään huomiota tuohon, miksi sinäkään laskisit räpsimistä?

Vierailija
19770/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on joissakin videoissa ääneltään kuin Vesku nuorena, ja liikkeiltään ja ulkonäöltään kuin Spede nuorena. Kumma yhdistelmä.

Nasse-setä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19771/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Non niin eurovision betting oddseissa ollaan taas tasan Ukrainan kanssa 15 % voittotodennäköisyydellä. Ehditiin jo olla parin prosentin johdossa

Ettei vaan nää viime aikojen mediaöyhötykset ois maksanu sijoituksen tippumista....

CCC ei kestä montaa kuulemiskertaa. Kyllästyy nopeasti jolloin biisi alkaa kuulostamaan yksinkertaiselta, ärsyttävältä.

Vierailija
19772/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Non niin eurovision betting oddseissa ollaan taas tasan Ukrainan kanssa 15 % voittotodennäköisyydellä. Ehditiin jo olla parin prosentin johdossa

Ettei vaan nää viime aikojen mediaöyhötykset ois maksanu sijoituksen tippumista....

CCC ei kestä montaa kuulemiskertaa. Kyllästyy nopeasti jolloin biisi alkaa kuulostamaan yksinkertaiselta, ärsyttävältä.

Mustakin tuntuu aina tuollaiselta.

Ja sit joskus taas käyn piipahtamassa lukemassa uusimmat kommentit youtubevideon alta ja pyöräytän biisin päälle.

Ja bängggg.. ! Taas lähtee! 💯💃💃🔥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19773/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin videolla esitellään Käärijän "kielitaitoa":

On ihan positiivista, jos edustajamme päätyy tuollaisille videoille. herättää ainakin ihmisten huomiota ja kiinnostusta. Ei joku mitäänsanomaton kappale ja esiintyjä juuri kellekään jää mieleen. Käärijä on oikein hyvä hahmo viisuihin, sopivan erikoinen, ja viihdyttävä mutta kuitenkin persoonana helposti pidettävä ja aito.

Ei hahmo voi koskaan olla aito.

Vierailija
19774/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on joissakin videoissa ääneltään kuin Vesku nuorena, ja liikkeiltään ja ulkonäöltään kuin Spede nuorena. Kumma yhdistelmä.

Z-junan alku on tasan kuin jostain Uuno-elokuvasta, ja oudon hyvällä tavalla. En ole kauheasti viettänyt aikaa Vantaalla, mutta Käärijän puhetapa on melko eklektinen sekoitus suomen murteita, välillä kuulostaa aika turkulaiselta jopa. Ja se ärrä on ehdottomasti keskisuomea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19775/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on näköjään tuo eilen julkaistu Israelin "Unicorn" ponkaissut useilla Top-listoilla youtubessa ykköseksi (tai ainakin ohi Käärijän). Aika geneerinen viisu Israelilta. Saa nähdä, millaisen shown rakentavat tuon biisin ympärille.

Noo, muutama päivä vielä ja Loreen-täti tulee ja näyttää kaapin paikan.

Loreen vankistaa asemiaan vedonlyönnissä sitä mukaa kun näitä maasta taivaisiin hypetettyjä bängereitä julkaistaan.

Valitettavasti niin käy, mutta hopea ei oo häpeä. Tosin, euroviisuissa muistetaan vain voittajat...

Ei aina. Verka oli toinen, mutta kuka voitti?

Serbian Marija voitti Molitva-kappaleellaan, mutta totta, että Verka muistetaan paremmin. Hän on ollut paljon näkyvillä euroviisukuvioissa siitä lähtien.

Vierailija
19776/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Non niin eurovision betting oddseissa ollaan taas tasan Ukrainan kanssa 15 % voittotodennäköisyydellä. Ehditiin jo olla parin prosentin johdossa

Ettei vaan nää viime aikojen mediaöyhötykset ois maksanu sijoituksen tippumista....

CCC ei kestä montaa kuulemiskertaa. Kyllästyy nopeasti jolloin biisi alkaa kuulostamaan yksinkertaiselta, ärsyttävältä.

Pidät muutaman päivän tauon, eiköhän helpota.

Vierailija
19777/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on näköjään tuo eilen julkaistu Israelin "Unicorn" ponkaissut useilla Top-listoilla youtubessa ykköseksi (tai ainakin ohi Käärijän). Aika geneerinen viisu Israelilta. Saa nähdä, millaisen shown rakentavat tuon biisin ympärille.

Noo, muutama päivä vielä ja Loreen-täti tulee ja näyttää kaapin paikan.

Loreen vankistaa asemiaan vedonlyönnissä sitä mukaa kun näitä maasta taivaisiin hypetettyjä bängereitä julkaistaan.

Valitettavasti niin käy, mutta hopea ei oo häpeä. Tosin, euroviisuissa muistetaan vain voittajat...

Ei aina. Verka oli toinen, mutta kuka voitti?

Serbian Marija voitti Molitva-kappaleellaan, mutta totta, että Verka muistetaan paremmin. Hän on ollut paljon näkyvillä euroviisukuvioissa siitä lähtien.

Luotin Serbian Molitvaan, löin vedon ja voitin 500 euroa. Verkaa en enää muistanutkaan.

Vierailija
19778/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on näköjään tuo eilen julkaistu Israelin "Unicorn" ponkaissut useilla Top-listoilla youtubessa ykköseksi (tai ainakin ohi Käärijän). Aika geneerinen viisu Israelilta. Saa nähdä, millaisen shown rakentavat tuon biisin ympärille.

Noo, muutama päivä vielä ja Loreen-täti tulee ja näyttää kaapin paikan.

Loreen vankistaa asemiaan vedonlyönnissä sitä mukaa kun näitä maasta taivaisiin hypetettyjä bängereitä julkaistaan.

Siltähän se näyttää, että Ruotsi vie jälleen kerran Euroviisuvoiton muilta kopioidulla melodialla. Onkohan edes esityksen idea tällä kertaa oma, vai onko sekin pöllitty kuten viimeksi Månsin kohdalla?

Vierailija
19779/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kakkosesta tuleekin ykkönen. Niin kävi tasan 50v.sitten kun espanjan kakkoseksi jääneestä kappaleesta tuli maailmanlaajuinen hitti. Eres tu soi joskus vieläkin radiossa.

Vierailija
19780/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on näköjään tuo eilen julkaistu Israelin "Unicorn" ponkaissut useilla Top-listoilla youtubessa ykköseksi (tai ainakin ohi Käärijän). Aika geneerinen viisu Israelilta. Saa nähdä, millaisen shown rakentavat tuon biisin ympärille.

Noo, muutama päivä vielä ja Loreen-täti tulee ja näyttää kaapin paikan.

Loreen vankistaa asemiaan vedonlyönnissä sitä mukaa kun näitä maasta taivaisiin hypetettyjä bängereitä julkaistaan.

Siltähän se näyttää, että Ruotsi vie jälleen kerran Euroviisuvoiton muilta kopioidulla melodialla. Onkohan edes esityksen idea tällä kertaa oma, vai onko sekin pöllitty kuten viimeksi Månsin kohdalla?

Samahan se olisi, jos Suomi veisi tänä vuonna voiton. Ihan yhtä "kopioitu" biisi on kuin Loreenilla.

Ketju on lukittu.