Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
19741/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow mikä yllätys Käärijälle järjestetty vaasalaisessa hotellissa.

Vierailija
19742/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas, hullu-Tonin dissausvideo (älkää painako playtä, tuo ei ansaitse yhtään katselukertaa) Käärijästä on edelleen YouTubessa, on muuttanut kuvausta sen jälkeen kun ilmiannoin videon, nyt yrittää epätoivoisesti selittää kyseessä olevan "meemi", dissaa meitä "stalkkauksesta" (voi jeesus, aivan kuin meitä kiinnostaisi tuollainen idiootti) ja selittää ummet ja lammet Oksasesta ja tuosta valkeellisesta Venäjä-kohusta. Uskomattoman lapsellista käytöstä, että ei anna kenellekään mitään mahdollisuutta oikaista asiaa, koska kommentointimahdollisuus on suljettu:

Aika kuvaavaa ettei tää häiskä anna kommentoida. Koska jos joku kommentoisi se voisi vesittää hänen tyhmät väitteensä.

No, se ettei videota voi kommentoida, kertoo varmaan jo monelle paljon.

Eikä ko. henkilöstä ole mitään tietoja, edes kotimaastaan, eli hän haluaa olla anonyymi.

Suomalainenhan tuo on, ainakin taustaltaan puoliksi, koska tämän maan uutisointi on hyvon hallussa. Ruotsimielinen maanpetturi siis suorastaan, heh. ;-) Mahtaa Loreen olla ylpeä soturistaan...

Oikea artisti häpeää tuollaista menoa. Loreenia on turha hörhön juttuihin sotkea.

Mistäs sinä sen Lortikan mielenmaailman tiedät?

Eikö tämä Lortikka ole vähän epäkunnioittava nimi? Kuulostaa joltai satamalortolta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19743/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wow mikä yllätys Käärijälle järjestetty vaasalaisessa hotellissa.

Ai kun oli imuroitu ja kaikkea?! 😅 (ei vaan, kyllä mä näin sen mitä sä tarkoitat 😅)

Vierailija
19744/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas, hullu-Tonin dissausvideo (älkää painako playtä, tuo ei ansaitse yhtään katselukertaa) Käärijästä on edelleen YouTubessa, on muuttanut kuvausta sen jälkeen kun ilmiannoin videon, nyt yrittää epätoivoisesti selittää kyseessä olevan "meemi", dissaa meitä "stalkkauksesta" (voi jeesus, aivan kuin meitä kiinnostaisi tuollainen idiootti) ja selittää ummet ja lammet Oksasesta ja tuosta valkeellisesta Venäjä-kohusta. Uskomattoman lapsellista käytöstä, että ei anna kenellekään mitään mahdollisuutta oikaista asiaa, koska kommentointimahdollisuus on suljettu:

Aika kuvaavaa ettei tää häiskä anna kommentoida. Koska jos joku kommentoisi se voisi vesittää hänen tyhmät väitteensä.

No, se ettei videota voi kommentoida, kertoo varmaan jo monelle paljon.

Eikä ko. henkilöstä ole mitään tietoja, edes kotimaastaan, eli hän haluaa olla anonyymi.

Suomalainenhan tuo on, ainakin taustaltaan puoliksi, koska tämän maan uutisointi on hyvon hallussa. Ruotsimielinen maanpetturi siis suorastaan, heh. ;-) Mahtaa Loreen olla ylpeä soturistaan...

Oikea artisti häpeää tuollaista menoa. Loreenia on turha hörhön juttuihin sotkea.

Ymmärsit väärin viimeisen lauseeni. Se oli lähinnä ironiaa. Tuo tyyppi kuvittelee ehkä idiotismissaan tekevänsä jonkun palveluksen hänelle (vaikka voi olla että trollaa lähinnä tarkoituksenaan saada Loreenin ja Käärijän fanit kääntymään toisiaan vastaan, trollit kun tykkäävät moisesta), vaikka Loreen ei takuulla hyväksy moista käytöstä. En siis ole sotkemassa häntä yhtään mihinkään.

Joku kommentoi jossain, että ruotsalaiset vaan haukkuvat Käärijää eikä sieltä ole ääniä meille tulossa (oliko se täällä vai viisuketjussa?). Ei kyllä vastaa omaa havaintoani. Tosi moni ruotsalainen on kehunut CCC:ta YouTuben kommenteissa, ja onhan se ollut myös maan viraalilistan ykkösenä. Varmaan joku on kuunnellut biisiä ihan ilokseenkin. ;-) vähän tulee vibat, että noillakin kommenteilla yritetään nyt väkisin saada tästä jotain "sotaa" aikaiseksi Suomen ja Ruotsin viisufanien välille.

Nuo trollit haluavat viedä pois muilta sen viisukevään ilon ja jännityksen. Itse viisuissa ihminen äänestää sen mukaan, että mikä esitys on eniten koskettanut häntä. Ei sen mukaan, että joku Turo on haukkunut sen, sen ja sen viisuestyksiä ja koko persoonaa siinä samalla.

Trolli elää huomiosta. Nykyään ladataan YT:n niin nopeasti uutta materiaalia, että trollilla on kova työ yrittää päästä kaikkien muiden ohi. Ei kannata antaa trollille huomiota. Onhan tuo merkki, ettei hänelle voi laittaa videon alle kommenttia.

Vierailija
19745/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna suomea edustaa Mika Lintilä ja kappale on nimeltään pikkuserkku.

Vierailija
19746/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä on noussut tänään ESPANJAN viraalilistalle, suoraan sijalle 2. Wohoo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19747/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tuli äsken töistä ja sanoi aiemmin Käärijää hehkuttanut työkaveri oli nyt sanonut että väärä voitti.

Että Käärijän ja biisi ei olekaan mitään. Ei saa edes sanoista selvää.

Sinulla noita kavereita riittää... :D Uskoo ken tahtoo.

Vierailija
19748/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas, hullu-Tonin dissausvideo (älkää painako playtä, tuo ei ansaitse yhtään katselukertaa) Käärijästä on edelleen YouTubessa, on muuttanut kuvausta sen jälkeen kun ilmiannoin videon, nyt yrittää epätoivoisesti selittää kyseessä olevan "meemi", dissaa meitä "stalkkauksesta" (voi jeesus, aivan kuin meitä kiinnostaisi tuollainen idiootti) ja selittää ummet ja lammet Oksasesta ja tuosta valkeellisesta Venäjä-kohusta. Uskomattoman lapsellista käytöstä, että ei anna kenellekään mitään mahdollisuutta oikaista asiaa, koska kommentointimahdollisuus on suljettu:

Aika kuvaavaa ettei tää häiskä anna kommentoida. Koska jos joku kommentoisi se voisi vesittää hänen tyhmät väitteensä.

No, se ettei videota voi kommentoida, kertoo varmaan jo monelle paljon.

Eikä ko. henkilöstä ole mitään tietoja, edes kotimaastaan, eli hän haluaa olla anonyymi.

Suomalainenhan tuo on, ainakin taustaltaan puoliksi, koska tämän maan uutisointi on hyvon hallussa. Ruotsimielinen maanpetturi siis suorastaan, heh. ;-) Mahtaa Loreen olla ylpeä soturistaan...

Oikea artisti häpeää tuollaista menoa. Loreenia on turha hörhön juttuihin sotkea.

Ymmärsit väärin viimeisen lauseeni. Se oli lähinnä ironiaa. Tuo tyyppi kuvittelee ehkä idiotismissaan tekevänsä jonkun palveluksen hänelle (vaikka voi olla että trollaa lähinnä tarkoituksenaan saada Loreenin ja Käärijän fanit kääntymään toisiaan vastaan, trollit kun tykkäävät moisesta), vaikka Loreen ei takuulla hyväksy moista käytöstä. En siis ole sotkemassa häntä yhtään mihinkään.

Joku kommentoi jossain, että ruotsalaiset vaan haukkuvat Käärijää eikä sieltä ole ääniä meille tulossa (oliko se täällä vai viisuketjussa?). Ei kyllä vastaa omaa havaintoani. Tosi moni ruotsalainen on kehunut CCC:ta YouTuben kommenteissa, ja onhan se ollut myös maan viraalilistan ykkösenä. Varmaan joku on kuunnellut biisiä ihan ilokseenkin. ;-) vähän tulee vibat, että noillakin kommenteilla yritetään nyt väkisin saada tästä jotain "sotaa" aikaiseksi Suomen ja Ruotsin viisufanien välille.

Nuo trollit haluavat viedä pois muilta sen viisukevään ilon ja jännityksen. Itse viisuissa ihminen äänestää sen mukaan, että mikä esitys on eniten koskettanut häntä. Ei sen mukaan, että joku Turo on haukkunut sen, sen ja sen viisuestyksiä ja koko persoonaa siinä samalla.

Trolli elää huomiosta. Nykyään ladataan YT:n niin nopeasti uutta materiaalia, että trollilla on kova työ yrittää päästä kaikkien muiden ohi. Ei kannata antaa trollille huomiota. Onhan tuo merkki, ettei hänelle voi laittaa videon alle kommenttia.

Alusta asti on ollut selvää, että on trolli. Parhaamme mukaan ollaan oltu antamatta hänelle huomiota tai katselukertoja. Silti olisi kiva saada se paskavideo kokonaan poistumaan, ellei ole jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19749/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tuli äsken töistä ja sanoi aiemmin Käärijää hehkuttanut työkaveri oli nyt sanonut että väärä voitti.

Että Käärijän ja biisi ei olekaan mitään. Ei saa edes sanoista selvää.

Sinulla noita kavereita riittää... :D Uskoo ken tahtoo.

Jep. Ennen sai ilmeisesti työkaveri sanoistakin selvää kun niin kovasti on hehkuttanut. Nyt ei sitten saakaan enää :'-D On vaan tainnut tykittää biisiä kuulokkeilla niin, että korvat alkaneet tuottaa ihan kunnolla vaikkua suojaamaan korvia, ja nyt ovat tukossa. ;-) Huvittavia muutenkin nämä "mun kaveri sanoi..."-kommentit, joillla sit perustellaan, että KUKAAN ei voi tykätä (koska kaverikaan ei). Oma veljeni sanoi myös, että Käärijä on ihan sysipaska ja nauroi räkäisesti päälle (en tiedä kuinka monta sekuntia on biisiä edes kuullut). Tämä varmaan vahvistaa asian?

Vierailija
19750/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wow mikä yllätys Käärijälle järjestetty vaasalaisessa hotellissa.

Ai kun oli imuroitu ja kaikkea?! 😅 (ei vaan, kyllä mä näin sen mitä sä tarkoitat 😅)

Glögiä 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19751/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, miten vaikeaa noitten videoitten poistaminen näyttää olevan. 

No äläpä. Selvästi on tekijälle tullut noottia asiasta ilmiantojen kautta tai sitten lueskelaa tätä palstaa, koska videon kuvaus on Käärijän osalta mennyt uusiksi. Nyt ihan suoraan valehtelee, että hän olisi ollut venäjämielisen anti-vaxxer -ryhmän JÄSEN. No, tulipahan jälleen syytä ilmiantaa valheellisena tieotona. Ihan uskomatonta, että jollain voikin olla noin paljon energiaa mustamaalaamiseen ihan vain siksi, että pelkää oman suosikkinsa Loreenin häviävän Käärijälle. Eikö tätä Tonia yhtään pelota se mahdollisuus, että Loreenin mainostaminen toisen (mahdollisesti jopa oman) maan ehdokasta vastaan tehdyllä loanheittokampanjalla kääntyy vielä häntä vastaan, ja kukaan ei enää tämän vuoksi halua äänestää Loreenia?

Suomen ammattilaisraati äänestää kyllä autopilotilla joka vuosi täysin pistein Ruotsia. Suomalaiset eivät välttämättä tiedä tuon taivaallista trolleista ja äänestävät kuten äänestävät.

Juu, lähinnä ajattelin sellaista skenaariota, että tuon trollin pilkkavideo ja -kommentit viisusivustoilla yms. päätyvät ajan myötä useamman viisufanin silmiin ja asiasta nousee isompi haloo (tuosta dissaamisesta siis). Voisihan sitä alkaa Loreenin videon kommenteissa vaikka alkaa itkeä, että ilkeät Loreen-fanit heittävät julkisesti paskaa Käärijän niskaan.

Aina on suosiotaan nopeasti kasvattaneiden kimppuun käyty säälittä. Lähinnä pelosta siksi, että uutuus on liian vahva. Eivät trollit käy minkään hissukan kimppuun ainakaan viisuympyröissä.

Olen niin kauan viisuja fanittanut, että olen nähnyt kuukausia kestäneen väännän, jossa trolli haukkui ukrainalaisia horoiksi jne. Tyhmyyttään hän käytti viisublogissaan samaa nimeä kuin YT:ssa.

Eipä aikaakaan kun ukrainalaiset löysivät hänen bloginsa. YT:n profiilikuva oli sama kuin blogissa. Sai h_orittelija oikein olan takaa vastinetta suoraan blogiinsa. Selitti sitten, ettei tiedä miksi ukrainalaiset naiset ovat hänelle niin vihaisia. Kyllä hänen haukkumakommenttinsa saa esiin ihan Googlen avulla.

Toivottavasti suomalaiset ovat fiksumpaa sakkia. Suomalaisten pitää kerätä mieluummin niitä ystäviä kuin vihollisia. Rasittavan mielipiteen esittäjälle voi todeta, että se on hänen mielipiteensä eikä nyt ole viitsimistä alkaa kumota perättömiä juttuja.

Vierailija
19752/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi vuonna suomea edustaa Mika Lintilä ja kappale on nimeltään pikkuserkku.

Reps 🤣!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19753/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on näköjään tuo eilen julkaistu Israelin "Unicorn" ponkaissut useilla Top-listoilla youtubessa ykköseksi (tai ainakin ohi Käärijän). Aika geneerinen viisu Israelilta. Saa nähdä, millaisen shown rakentavat tuon biisin ympärille.

Vierailija
19754/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Im so horny 😍Käärijä.......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19755/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on näköjään tuo eilen julkaistu Israelin "Unicorn" ponkaissut useilla Top-listoilla youtubessa ykköseksi (tai ainakin ohi Käärijän). Aika geneerinen viisu Israelilta. Saa nähdä, millaisen shown rakentavat tuon biisin ympärille.

Israelin Noalla on yli miljoona seuraajaa. Vaikuttaa kunnon euroviisutyrkyltä. Voi kuvitella, kuinka hän lipuu seurueineen voittajan elkein Liverpoolissa punaiselle (siniselle?) matolle salamavalojen räiskiessä ympärillä.

Vierailija
19756/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tuli äsken töistä ja sanoi aiemmin Käärijää hehkuttanut työkaveri oli nyt sanonut että väärä voitti.

Että Käärijän ja biisi ei olekaan mitään. Ei saa edes sanoista selvää.

Sinulla noita kavereita riittää... :D Uskoo ken tahtoo.

Jep. Ennen sai ilmeisesti työkaveri sanoistakin selvää kun niin kovasti on hehkuttanut. Nyt ei sitten saakaan enää :'-D On vaan tainnut tykittää biisiä kuulokkeilla niin, että korvat alkaneet tuottaa ihan kunnolla vaikkua suojaamaan korvia, ja nyt ovat tukossa. ;-) Huvittavia muutenkin nämä "mun kaveri sanoi..."-kommentit, joillla sit perustellaan, että KUKAAN ei voi tykätä (koska kaverikaan ei). Oma veljeni sanoi myös, että Käärijä on ihan sysipaska ja nauroi räkäisesti päälle (en tiedä kuinka monta sekuntia on biisiä edes kuullut). Tämä varmaan vahvistaa asian?

Mten on niin vaikea uskoa, ettei läheskään kaikki tykkää. Ei herätä mitään tunteita. Sen keikalla varmaan kaikki on ihan kännissä, koska biisin sanat ymmärtää vain he, jotka on joka vkl kännissä.

Tytär tuli juuri yövuorosta ja kertoi aamuvuoroon tulleen työkaverinsa (kun olivat olleet PB:n keikalla Raumalla, työkaveri ensimäistä kertaa) sanoneen että heti kun hän aamulla oli avannut silmänsä PB:n biisi soi päässä. Se kuulemma soi ihan repeatilla koko ajan ja nyt on jo torstai!

Noin siinä käy. Ja sitten kun lakkaa soimasta, täytyy päästä uudelleen PB:n keikalle.

Jään odottamaan taas paskapalautetta. Ettäs uskalsinkin tässä ketjussa mainita Portion Boysin, joka tuli UMKssa kakkoseksi jos nyt joku sen on unohtanut :D

Vierailija
19757/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tuli äsken töistä ja sanoi aiemmin Käärijää hehkuttanut työkaveri oli nyt sanonut että väärä voitti.

Että Käärijän ja biisi ei olekaan mitään. Ei saa edes sanoista selvää.

Sinulla noita kavereita riittää... :D Uskoo ken tahtoo.

Jep. Ennen sai ilmeisesti työkaveri sanoistakin selvää kun niin kovasti on hehkuttanut. Nyt ei sitten saakaan enää :'-D On vaan tainnut tykittää biisiä kuulokkeilla niin, että korvat alkaneet tuottaa ihan kunnolla vaikkua suojaamaan korvia, ja nyt ovat tukossa. ;-) Huvittavia muutenkin nämä "mun kaveri sanoi..."-kommentit, joillla sit perustellaan, että KUKAAN ei voi tykätä (koska kaverikaan ei). Oma veljeni sanoi myös, että Käärijä on ihan sysipaska ja nauroi räkäisesti päälle (en tiedä kuinka monta sekuntia on biisiä edes kuullut). Tämä varmaan vahvistaa asian?

Mten on niin vaikea uskoa, ettei läheskään kaikki tykkää. Ei herätä mitään tunteita. Sen keikalla varmaan kaikki on ihan kännissä, koska biisin sanat ymmärtää vain he, jotka on joka vkl kännissä.

Tytär tuli juuri yövuorosta ja kertoi aamuvuoroon tulleen työkaverinsa (kun olivat olleet PB:n keikalla Raumalla, työkaveri ensimäistä kertaa) sanoneen että heti kun hän aamulla oli avannut silmänsä PB:n biisi soi päässä. Se kuulemma soi ihan repeatilla koko ajan ja nyt on jo torstai!

Noin siinä käy. Ja sitten kun lakkaa soimasta, täytyy päästä uudelleen PB:n keikalle.

Jään odottamaan taas paskapalautetta. Ettäs uskalsinkin tässä ketjussa mainita Portion Boysin, joka tuli UMKssa kakkoseksi jos nyt joku sen on unohtanut :D

???

Vierailija
19758/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on näköjään tuo eilen julkaistu Israelin "Unicorn" ponkaissut useilla Top-listoilla youtubessa ykköseksi (tai ainakin ohi Käärijän). Aika geneerinen viisu Israelilta. Saa nähdä, millaisen shown rakentavat tuon biisin ympärille.

Noo, muutama päivä vielä ja Loreen-täti tulee ja näyttää kaapin paikan.

Loreen vankistaa asemiaan vedonlyönnissä sitä mukaa kun näitä maasta taivaisiin hypetettyjä bängereitä julkaistaan.

Vierailija
19759/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on selvä,että Käärijä tulee vielä tippumaan tuolta. Suomen euroviisutkin julkaistiin ekojen joukossa. Olis kannattanut ehkä julkistaa hiukan myöhemmin. Moni on jo kyllästynyt. Uskon silti,että suomi sijoittuu suhteellisen hyvin.

Vierailija
19760/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on näköjään tuo eilen julkaistu Israelin "Unicorn" ponkaissut useilla Top-listoilla youtubessa ykköseksi (tai ainakin ohi Käärijän). Aika geneerinen viisu Israelilta. Saa nähdä, millaisen shown rakentavat tuon biisin ympärille.

Noo, muutama päivä vielä ja Loreen-täti tulee ja näyttää kaapin paikan.

Loreen vankistaa asemiaan vedonlyönnissä sitä mukaa kun näitä maasta taivaisiin hypetettyjä bängereitä julkaistaan.

Valitettavasti niin käy, mutta hopea ei oo häpeä. Tosin, euroviisuissa muistetaan vain voittajat...

Ketju on lukittu.