Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
19821/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi voittaa käärijä vai käämijä?

Vierailija
19822/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä usko että Käärijä on mikään viaton kultapoika missään mielessä vaan eiköhän sekin osaa olla kova suustaan ja käyttäytyä huonosti ja tehdä kaikkea typerää. :D Tuo rooli johtaa harhaan.

Eikös se ole ihan itsestään selvää, että kaikissa on huonoja puolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19823/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä oli mulle ihan tuntematon ennen UMK finaalia. Sen jälkeen menin kuuntelemaan hänen aiempaa musiikkia ja tykästyin. Suomi-räppi ei oo koskaan iskenyt mutta tässä oli jotain. Uskon että ajan myötä tulee vielä paljon hyvää musiikkia. Musiikki ja sanoitukset kehittyy lisää ajan myötä ja löytää vielä isompaa kuulijakuntaa.

Katsoin myös monet haastattelut tubesta ja kaverista piirtyi hyvin miellyttävä kuva. Aito, sympaattinen, rehellinen ja luonnollinen. Toki hänellä on hahmo jota esittää mutta noista videoista näki hänen oman itsensä ja oli hyvin samanlainen ukko. Hän vaikuttaa todella hauskalta tyypiltä jonka seurassa ei tule tylsää. Itseeni hauskat miehet on aina tehneet vaikutuksen joten sekin nosti pisteitä. Oli jo aikakin saada suomalaiseen julkkispiiriin joku uusi naama ja tämä vaikuttaa oikein hyvältä.

En vaadi välttämättä voittoa, top 5 sija olis jo ihan hyvä. Käärijän uran kannalta hän on jo saavuttanut sen mitä lähti hakemaan eli maksimaalisen näkyvyyden. Tulee olemaan suurimmilla festareilla jo tänä kesänä.

Vierailija
19824/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä usko että Käärijä on mikään viaton kultapoika missään mielessä vaan eiköhän sekin osaa olla kova suustaan ja käyttäytyä huonosti ja tehdä kaikkea typerää. :D Tuo rooli johtaa harhaan.

Eikös hän ole sitä sanonutkin, että on ollut ikävä ihminen peittääkseen omia epävarmuuksiaan. Ei varmasti ole mikään pyhimys sen enempää kuin kukaan meistä muistakaan. Käsitin, että tuo mainittu ruman kommentin kirjoittaminen (oliko nyt jodelissa vai missä lie) oli ollut se hetki, kun tunsi itse menneensä liian pitkälle ja tekevänsä juuri sitä mitä monet tekee - oksentavansa omaa huonoa oloaan muiden niskaan. Nythän Kärtsä on antanut itsestään haastatteluissa hyvin ystävällisen ja asiallisen kuvan, puhuu kohteliaasti muista ja henkii ulospäin sitä mitä "saarnaa", positiivisuutta, itsestään (ja muista) tykkäämistä ja iloa. Ei tunnu diivailevan vaan vaikuttaa olevan ihan jalat maassa. 

Vierailija
19825/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä usko että Käärijä on mikään viaton kultapoika missään mielessä vaan eiköhän sekin osaa olla kova suustaan ja käyttäytyä huonosti ja tehdä kaikkea typerää. :D Tuo rooli johtaa harhaan.

Eikös se ole ihan itsestään selvää, että kaikissa on huonoja puolia.

Tottakai on mutta täällä välillä maalataan kuvaa 100% viattomasta symppiksestä vaikka totuushan voi olla ihan muuta. Ehkä se tämä av-mammuus mikä sen tekee, iskee hoivaamisvietti moneen.

Vierailija
19826/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä usko että Käärijä on mikään viaton kultapoika missään mielessä vaan eiköhän sekin osaa olla kova suustaan ja käyttäytyä huonosti ja tehdä kaikkea typerää. :D Tuo rooli johtaa harhaan.

Eikös hän ole sitä sanonutkin, että on ollut ikävä ihminen peittääkseen omia epävarmuuksiaan. Ei varmasti ole mikään pyhimys sen enempää kuin kukaan meistä muistakaan. Käsitin, että tuo mainittu ruman kommentin kirjoittaminen (oliko nyt jodelissa vai missä lie) oli ollut se hetki, kun tunsi itse menneensä liian pitkälle ja tekevänsä juuri sitä mitä monet tekee - oksentavansa omaa huonoa oloaan muiden niskaan. Nythän Kärtsä on antanut itsestään haastatteluissa hyvin ystävällisen ja asiallisen kuvan, puhuu kohteliaasti muista ja henkii ulospäin sitä mitä "saarnaa", positiivisuutta, itsestään (ja muista) tykkäämistä ja iloa. Ei tunnu diivailevan vaan vaikuttaa olevan ihan jalat maassa. 

... jatkan sen verran, että samalta vaikuttaa kuin joissain vuosien takaisissa. Ystävällisen ja kivan oloinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19827/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä usko että Käärijä on mikään viaton kultapoika missään mielessä vaan eiköhän sekin osaa olla kova suustaan ja käyttäytyä huonosti ja tehdä kaikkea typerää. :D Tuo rooli johtaa harhaan.

Kukaan ei ole täydellinen. Käärijä on itsekin kertonut esim., kuinka nuoruudessaan on käyttäytynyt huonosti, mutta on sittemmin löytänyt itsestään toisen paremman puolen. Ei varmasti ole täydellinen edelleenkään eikä kukaan aikuinen täällä niin varmasti ihan tosissaan kuvittele.

Vierailija
19828/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihdoin taitaa Käärijä kääriä sitä mitä sen on koko ajan pitänytkin :D

Av-mammojen pikkareita nilkkoihin... ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19829/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä usko että Käärijä on mikään viaton kultapoika missään mielessä vaan eiköhän sekin osaa olla kova suustaan ja käyttäytyä huonosti ja tehdä kaikkea typerää. :D Tuo rooli johtaa harhaan.

Eikös se ole ihan itsestään selvää, että kaikissa on huonoja puolia.

Tottakai on mutta täällä välillä maalataan kuvaa 100% viattomasta symppiksestä vaikka totuushan voi olla ihan muuta. Ehkä se tämä av-mammuus mikä sen tekee, iskee hoivaamisvietti moneen.

Onko sulle joku yllättävä asia, että yleensä kun fanitetaan mitä tahansa, keskitytään lähinnä niihin hyvinä pidettyihin juttuihin. Mahd. huonoja puolia ei ole tapana kaivella, ellei fanituksen kohde tee sitten jotain ikävää vähän isommassa mittakaavassa, käytä esim. huumeita tms., mistä aiheutuu isompaa haittaa tai isoja uutisjuttuja.

Vierailija
19830/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihdoin taitaa Käärijä kääriä sitä mitä sen on koko ajan pitänytkin :D

Ei se Käärijä ihan taitamaton sokkolottoaja ollu ennenkään.

Löysi ylikertoimia monivedossa ja kääräisi 14 000e kuuden euron panoksella.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19831/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä usko että Käärijä on mikään viaton kultapoika missään mielessä vaan eiköhän sekin osaa olla kova suustaan ja käyttäytyä huonosti ja tehdä kaikkea typerää. :D Tuo rooli johtaa harhaan.

Eikös se ole ihan itsestään selvää, että kaikissa on huonoja puolia.

Tottakai on mutta täällä välillä maalataan kuvaa 100% viattomasta symppiksestä vaikka totuushan voi olla ihan muuta. Ehkä se tämä av-mammuus mikä sen tekee, iskee hoivaamisvietti moneen.

Onko sulle joku yllättävä asia, että yleensä kun fanitetaan mitä tahansa, keskitytään lähinnä niihin hyvinä pidettyihin juttuihin. Mahd. huonoja puolia ei ole tapana kaivella, ellei fanituksen kohde tee sitten jotain ikävää vähän isommassa mittakaavassa, käytä esim. huumeita tms., mistä aiheutuu isompaa haittaa tai isoja uutisjuttuja.

Ajatusleikkinä, minkähänlainen esim. tämä palsta olisi, jos keskityttäisiin kirjoittamaan ihmisistä ja ilmiöistä positiiviselta kantilta tarkasteltuna :D

Vierailija
19832/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihdoin taitaa Käärijä kääriä sitä mitä sen on koko ajan pitänytkin :D

Av-mammojen pikkareita nilkkoihin... ?

Tervetuloa vaan :-p 

Mutta joo, ihan tosimielellä ajateltuna, jos olisin sinkku, ja olisin tekemisissä Kärtsän tyylisen miehen kanssa, varmasti herättäisi kiinnostuksen. Nyt kun asiaa ajattelen, kaikkia miehiä, joiden kanssa olen ollut lyhemmässä tai pidemmässä suhteessa, yhdistää hyväntahtoisuus ja sellainen tietynlainen synnynnäinen positiivisuus ja kiva suhtautuminen kanssaihmisiin. Oli sitten kyseessä muusikonretku tai kalliisti palkattu it-ammattilainen tai jotain siitä väliltä. En viehäty enkä jaksa katsella mitään kroonisia ruttunaamoja ja kaikesta/kaikista urputtajia, joiden muki on aina puoliksi tyhjä. Itse hieman melankolisuuteen taipuvaisena koen, että toinen samanlainen tyyppi molskauttaa pahimmillaan molemmat siihen samaan puddleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19833/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista Käärijän kehumisista miten on mahdollista että musta ei täällä ole vielä mainittu ollenkaan sitä että Käärijällä on verhoilijan tms. koulutus. Siis mies jolla on silmää sisustusjutuille (ja osaa ommella), olen myyty. Käärijä on täykky

Vierailija
19834/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä on av-mamma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19835/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin täällä yritettiin muistella sitä puolalaista biisiä, jonka on yhtenä sanottu muistuttavan kovasti Loreenin Tattoota. Yritin asiasta kiinnostuneena löytää sitä tuloksetta, syynä taisi olla, että ko. biisi ei ole puolalainen vaan ukrainalainen. Tässä linkki (kannattaa kuunnella hieman pidemmälle kuin ihan alkua):

Vierailija
19836/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista Käärijän kehumisista miten on mahdollista että musta ei täällä ole vielä mainittu ollenkaan sitä että Käärijällä on verhoilijan tms. koulutus. Siis mies jolla on silmää sisustusjutuille (ja osaa ommella), olen myyty. Käärijä on täykky

Varmaan siksi, että ei liity kauheasti musiikin tekoon. Olen aika varma, että hän on opiskellut sisustussuunnittelua peruskoulun jälkeen, ei verhoilua. Töitä tehnyt kuitenkin sittemmin mm. valokuvaamalla autoja myynti-ilmoituksiin.

Vierailija
19837/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko harvinainen ammatti kun en tiedä ketään. Onneksi ei liikaa innostunut alastaan vaan kiinnostui musiikista enemmän.

Vierailija
19838/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä on av-mamma?

No mikäköhän. Vinkkinä, että saattaa jotenki liittyä tämän palstan nimeen ja palstan stereotyyppiseen kirjoittajaan, koska tämä on vauvapalsta.

Vierailija
19839/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso urbaanista sanakirjasta mitä tarkoittaa av-mamma.

Vierailija
19840/34469 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin täällä yritettiin muistella sitä puolalaista biisiä, jonka on yhtenä sanottu muistuttavan kovasti Loreenin Tattoota. Yritin asiasta kiinnostuneena löytää sitä tuloksetta, syynä taisi olla, että ko. biisi ei ole puolalainen vaan ukrainalainen. Tässä linkki (kannattaa kuunnella hieman pidemmälle kuin ihan alkua):

Kiiitos!!!🙏🙏🙏

Ketju on lukittu.