UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Mielestäni euroviisut ei ole tasaarvoiset kun rikkaammilla mailla on varaa pyytää vaikka maailman tähti esiintymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen perheenäiti, jonka makuuhuoneessa on viime aikoina pelkästään hoidettu nukkuminen. Kun kuulin Benjaminin "Hoida mut" biisin ekaa kertaa, niin samantien kuuntelin tätä salaa repeatilla kuulokkeet päässä non-stoppina koko illan. Tää biisi sai mut heräämään ja haluamaan uudelleen muutakin hoitoa makuukammarin puolella kuin nukkuminen. Nauroin (ja ehkä vähän myös itkin), kun mietin missä jamassa oon ja miltä tää mun toiminta näyttäis ulkoapäin tarkasteltuna. 😅 Nyt riittää pelkkä nukkuminen, täytyy alkaa herättelemään kipinää uusiks. Kiitos Benjamin! 🙏
Älä välitä, mulla sama tilanne. Mutta mulla saman hoitaa Käärijä ja cha cha cha video :D
Mä käyn ihan kuumana siihen Käärijän esittämän musavideon hahmoon. Enkä viitsi edes mainita ikääni..
Kun sen musiikki ei näytä olevan pääasia niin eikö niitä sellaisia X-man hahmoja saa kaupastakin.
Ei niillä oo niin kuumia ilmeitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykästyin Irlannin viisuun, paljon. Jos vain soitto kulkee isolla lavalla niin avot!
Se hivelee korvia, mahtava saundi.
Samaa mieltä, ensimmäinen josta tod tykkäsin! Tosi perinteikästä ja kaikki kliseet, mutta saundi just perfect. Laulusaundista tosin sitä mieltä, että liian ''kaukaiselta'' kuulosti kaikkine kaikuineen ynnä muine hienoine juttuineen. Minusta lauluäänet pitäisi kuulostaa ihmisten tuottamilta.
Eniveis, nyt tulikin Käärijälle vähän vapisemista sentään. Hyvä! Ylivoimaisuus käy tylsäksi ajan oloon :)
P.S. Lyriikat (kuten koko sovitus) aika lailla varman päälle ''Euroviisuvoittajan lyriikat'' Piisin nimi enteilee juuri tätä samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykästyin Irlannin viisuun, paljon. Jos vain soitto kulkee isolla lavalla niin avot!
Se hivelee korvia, mahtava saundi.
Samaa mieltä, ensimmäinen josta tod tykkäsin! Tosi perinteikästä ja kaikki kliseet, mutta saundi just perfect. Laulusaundista tosin sitä mieltä, että liian ''kaukaiselta'' kuulosti kaikkine kaikuineen ynnä muine hienoine juttuineen. Minusta lauluäänet pitäisi kuulostaa ihmisten tuottamilta.
Eniveis, nyt tulikin Käärijälle vähän vapisemista sentään. Hyvä! Ylivoimaisuus käy tylsäksi ajan oloon :)
P.S. Lyriikat (kuten koko sovitus) aika lailla varman päälle ''Euroviisuvoittajan lyriikat'' Piisin nimi enteilee juuri tätä samaa.
Kiva idea nuo huput ja videon loppuosa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen perheenäiti, jonka makuuhuoneessa on viime aikoina pelkästään hoidettu nukkuminen. Kun kuulin Benjaminin "Hoida mut" biisin ekaa kertaa, niin samantien kuuntelin tätä salaa repeatilla kuulokkeet päässä non-stoppina koko illan. Tää biisi sai mut heräämään ja haluamaan uudelleen muutakin hoitoa makuukammarin puolella kuin nukkuminen. Nauroin (ja ehkä vähän myös itkin), kun mietin missä jamassa oon ja miltä tää mun toiminta näyttäis ulkoapäin tarkasteltuna. 😅 Nyt riittää pelkkä nukkuminen, täytyy alkaa herättelemään kipinää uusiks. Kiitos Benjamin! 🙏
Älä välitä, mulla sama tilanne. Mutta mulla saman hoitaa Käärijä ja cha cha cha video :D
Mä käyn ihan kuumana siihen Käärijän esittämän musavideon hahmoon. Enkä viitsi edes mainita ikääni..
Kun sen musiikki ei näytä olevan pääasia niin eikö niitä sellaisia X-man hahmoja saa kaupastakin.
Etkö ymmärrä että se kokonaisuus on kiehtova. Ei pelkkä ukkeli.
Minua kiehtoo se sekoitus miehekkyyttä, aggressiota, naisellisen puolen ja herkkyyden sekoittumista siihen sekä erityisesti kyky ottaa itsenä kevyesti ja huumorilla.
Käärijän hahmo siinä cha cha cha esiintymisessä on jotakin uutta ja todella vetoavaa. Minusta hän on jollakin selittämättömällä tavalla tosi kuuma ja saa minut naisena todellakin hereille.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni euroviisut ei ole tasaarvoiset kun rikkaammilla mailla on varaa pyytää vaikka maailman tähti esiintymään.
Eipä tuu vastaavaa mieleen kuin vuoden 21 San Marino joka tuotti sen jenkkiräppärin tuekseen. Tais olla kahdeskymmeneskolmas sijoituksissa. Ja se on tasa-arvoiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen perheenäiti, jonka makuuhuoneessa on viime aikoina pelkästään hoidettu nukkuminen. Kun kuulin Benjaminin "Hoida mut" biisin ekaa kertaa, niin samantien kuuntelin tätä salaa repeatilla kuulokkeet päässä non-stoppina koko illan. Tää biisi sai mut heräämään ja haluamaan uudelleen muutakin hoitoa makuukammarin puolella kuin nukkuminen. Nauroin (ja ehkä vähän myös itkin), kun mietin missä jamassa oon ja miltä tää mun toiminta näyttäis ulkoapäin tarkasteltuna. 😅 Nyt riittää pelkkä nukkuminen, täytyy alkaa herättelemään kipinää uusiks. Kiitos Benjamin! 🙏
Älä välitä, mulla sama tilanne. Mutta mulla saman hoitaa Käärijä ja cha cha cha video :D
Mä käyn ihan kuumana siihen Käärijän esittämän musavideon hahmoon. Enkä viitsi edes mainita ikääni..
Kun sen musiikki ei näytä olevan pääasia niin eikö niitä sellaisia X-man hahmoja saa kaupastakin.
Etkö ymmärrä että se kokonaisuus on kiehtova. Ei pelkkä ukkeli.
Minua kiehtoo se sekoitus miehekkyyttä, aggressiota, naisellisen puolen ja herkkyyden sekoittumista siihen sekä erityisesti kyky ottaa itsenä kevyesti ja huumorilla.
Käärijän hahmo siinä cha cha cha esiintymisessä on jotakin uutta ja todella vetoavaa. Minusta hän on jollakin selittämättömällä tavalla tosi kuuma ja saa minut naisena todellakin hereille.
Nyt sanoitit todellakin sanat suustani! 🙏🔥
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Käärijä käärii hyvät fyrkat! 💶
Kaikki hohtonsa menettäneet formaatit kuten putous ja salkkarit kutsuu mukaan. Itsekin katsoin putousta viime la vain ja ainoastaan Käärijän takia. Sitä ennen taisin katsoa kun oli mukana se ay-jyrsijä tai mikä se oli?
Ai hitsi, se oli hauska, mikä sen nimi oli.. Salme Pasi, vai Pena, en muista. Juu, aika väsyneiksi käy formaattituotannot ajan kanssa - sama pätee euroviisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tuli äsken töistä ja sanoi aiemmin Käärijää hehkuttanut työkaveri oli nyt sanonut että väärä voitti.
Että Käärijän ja biisi ei olekaan mitään. Ei saa edes sanoista selvää.
Sinulla noita kavereita riittää... :D Uskoo ken tahtoo.
Jep. Ennen sai ilmeisesti työkaveri sanoistakin selvää kun niin kovasti on hehkuttanut. Nyt ei sitten saakaan enää :'-D On vaan tainnut tykittää biisiä kuulokkeilla niin, että korvat alkaneet tuottaa ihan kunnolla vaikkua suojaamaan korvia, ja nyt ovat tukossa. ;-) Huvittavia muutenkin nämä "mun kaveri sanoi..."-kommentit, joillla sit perustellaan, että KUKAAN ei voi tykätä (koska kaverikaan ei). Oma veljeni sanoi myös, että Käärijä on ihan sysipaska ja nauroi räkäisesti päälle (en tiedä kuinka monta sekuntia on biisiä edes kuullut). Tämä varmaan vahvistaa asian?
Mten on niin vaikea uskoa, ettei läheskään kaikki tykkää. Ei herätä mitään tunteita. Sen keikalla varmaan kaikki on ihan kännissä, koska biisin sanat ymmärtää vain he, jotka on joka vkl kännissä.
Tytär tuli juuri yövuorosta ja kertoi aamuvuoroon tulleen työkaverinsa (kun olivat olleet PB:n keikalla Raumalla, työkaveri ensimäistä kertaa) sanoneen että heti kun hän aamulla oli avannut silmänsä PB:n biisi soi päässä. Se kuulemma soi ihan repeatilla koko ajan ja nyt on jo torstai!
Noin siinä käy. Ja sitten kun lakkaa soimasta, täytyy päästä uudelleen PB:n keikalle.
Jään odottamaan taas paskapalautetta. Ettäs uskalsinkin tässä ketjussa mainita Portion Boysin, joka tuli UMKssa kakkoseksi jos nyt joku sen on unohtanut :D
Sulla on luetun ymmärtämisessä nyt ongelmia. Eihän tuossa ollut kyse siitä, että kyseenalaistettaisiin se, etteikö moni inhoaisi biisiä (siinähän annattiin jopa omakohtainen esimerkki moisesta!), vaan naureskeltiin sille, kuinka yhden ainoan henkilön mielipiteen pohjalta tehdään yleistyksiä.
Kiva juttu, jos joku tässä maassa saa iloa myös PB:n musiikista. Itse en valitettavasti saa Matti & Teppo -remixiä lukuun ottamatta, koko genre ei ole mun juttu. Ei mene mulla kuitenkaan tunteisiin enkä koe tarvetta väitellä musiikkimausta, kun ei se johda yhtään mihinkään. Kaikki ei pidä kaikesta, se on ihan ok ja kaikki sen tälläkin palstalla kyllä ymmärtää ihan ilman käytännön esimerkkejäkin.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on selvä,että Käärijä tulee vielä tippumaan tuolta. Suomen euroviisutkin julkaistiin ekojen joukossa. Olis kannattanut ehkä julkistaa hiukan myöhemmin. Moni on jo kyllästynyt. Uskon silti,että suomi sijoittuu suhteellisen hyvin.
Tuskin kukaan jaksaa täysillä fanittaa jotain yksittäistä biisiä viikkotolkulla, kaikkeen kyllästyy ajan myötä, jos koko ajan kuuntelee eikä mikään hype kestä ikuisesti. Vastaava ilmiö voi tapahtua kaikille muiöekin kisakappaleille, myös esim. Loreenille - omasta mielestäni biisi tosin on liian tylsä jo alkujaankin, vaikka muuten ihan ok sinänsä.
Euroviisuihin on onneksi vielä aikaa, tässä ehtii tapahtua vielä vaikka mitä, ja kukaan ei tiedä, miten esityksiä on muokattu itse viisulavaa varten. Siinä voi moni jo tylsäksi käynyt biisi nousta vielä uuteen nosteeseen - tai päin vastoin. Aika näyttää. Täytyy toisaalta muistaa myös se, että valtaosa kisan katsojista näkee esitykset ensimmäistä kertaa vasta karsinnoissa tai finaalissa. Vaikka tosifanit olisivatkin jo kyllästyneet, on merkittävällä osalla katsojia se innostumisen mahdollisuus edessä vasta silloin kriittisellä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on näköjään tuo eilen julkaistu Israelin "Unicorn" ponkaissut useilla Top-listoilla youtubessa ykköseksi (tai ainakin ohi Käärijän). Aika geneerinen viisu Israelilta. Saa nähdä, millaisen shown rakentavat tuon biisin ympärille.
Noo, muutama päivä vielä ja Loreen-täti tulee ja näyttää kaapin paikan.
Loreen vankistaa asemiaan vedonlyönnissä sitä mukaa kun näitä maasta taivaisiin hypetettyjä bängereitä julkaistaan.
Valitettavasti niin käy, mutta hopea ei oo häpeä. Tosin, euroviisuissa muistetaan vain voittajat...
Höps. Esim. Ukrainan Verkan esitys vuodelta 2007 oli vielä viime kuun katsotuimpien viisuesitysten joukossa. Itsekin muistan elävästi vain sen, mutta en voittajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on näköjään tuo eilen julkaistu Israelin "Unicorn" ponkaissut useilla Top-listoilla youtubessa ykköseksi (tai ainakin ohi Käärijän). Aika geneerinen viisu Israelilta. Saa nähdä, millaisen shown rakentavat tuon biisin ympärille.
Noo, muutama päivä vielä ja Loreen-täti tulee ja näyttää kaapin paikan.
Loreen vankistaa asemiaan vedonlyönnissä sitä mukaa kun näitä maasta taivaisiin hypetettyjä bängereitä julkaistaan.
Valitettavasti niin käy, mutta hopea ei oo häpeä. Tosin, euroviisuissa muistetaan vain voittajat...
Höps. Esim. Ukrainan Verkan esitys vuodelta 2007 oli vielä viime kuun katsotuimpien viisuesitysten joukossa. Itsekin muistan elävästi vain sen, mutta en voittajaa.
Ennen vanhaan euroviisuissa kukitettiin ja palkittiin myös toiselle ja kolmannelle sijalle yltäneet artistit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen perheenäiti, jonka makuuhuoneessa on viime aikoina pelkästään hoidettu nukkuminen. Kun kuulin Benjaminin "Hoida mut" biisin ekaa kertaa, niin samantien kuuntelin tätä salaa repeatilla kuulokkeet päässä non-stoppina koko illan. Tää biisi sai mut heräämään ja haluamaan uudelleen muutakin hoitoa makuukammarin puolella kuin nukkuminen. Nauroin (ja ehkä vähän myös itkin), kun mietin missä jamassa oon ja miltä tää mun toiminta näyttäis ulkoapäin tarkasteltuna. 😅 Nyt riittää pelkkä nukkuminen, täytyy alkaa herättelemään kipinää uusiks. Kiitos Benjamin! 🙏
Älä välitä, mulla sama tilanne. Mutta mulla saman hoitaa Käärijä ja cha cha cha video :D
Mä käyn ihan kuumana siihen Käärijän esittämän musavideon hahmoon. Enkä viitsi edes mainita ikääni..
Kun sen musiikki ei näytä olevan pääasia niin eikö niitä sellaisia X-man hahmoja saa kaupastakin.
Itsellä kyllä ainakin ihan ensimmäisenä iski se biisi. Sitten video ja artisti sen kaiken takana.
Ja kyllä, Kääris on kuumis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on näköjään tuo eilen julkaistu Israelin "Unicorn" ponkaissut useilla Top-listoilla youtubessa ykköseksi (tai ainakin ohi Käärijän). Aika geneerinen viisu Israelilta. Saa nähdä, millaisen shown rakentavat tuon biisin ympärille.
Noo, muutama päivä vielä ja Loreen-täti tulee ja näyttää kaapin paikan.
Loreen vankistaa asemiaan vedonlyönnissä sitä mukaa kun näitä maasta taivaisiin hypetettyjä bängereitä julkaistaan.
Valitettavasti niin käy, mutta hopea ei oo häpeä. Tosin, euroviisuissa muistetaan vain voittajat...
Höps. Esim. Ukrainan Verkan esitys vuodelta 2007 oli vielä viime kuun katsotuimpien viisuesitysten joukossa. Itsekin muistan elävästi vain sen, mutta en voittajaa.
Ennen vanhaan euroviisuissa kukitettiin ja palkittiin myös toiselle ja kolmannelle sijalle yltäneet artistit.
Niin?
Uusi levy kohta kaupoissa kautta maan, entinen sähkäri, nyttemmin Käämijä
Vihdoin taitaa Käärijä kääriä sitä mitä sen on koko ajan pitänytkin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen perheenäiti, jonka makuuhuoneessa on viime aikoina pelkästään hoidettu nukkuminen. Kun kuulin Benjaminin "Hoida mut" biisin ekaa kertaa, niin samantien kuuntelin tätä salaa repeatilla kuulokkeet päässä non-stoppina koko illan. Tää biisi sai mut heräämään ja haluamaan uudelleen muutakin hoitoa makuukammarin puolella kuin nukkuminen. Nauroin (ja ehkä vähän myös itkin), kun mietin missä jamassa oon ja miltä tää mun toiminta näyttäis ulkoapäin tarkasteltuna. 😅 Nyt riittää pelkkä nukkuminen, täytyy alkaa herättelemään kipinää uusiks. Kiitos Benjamin! 🙏
Älä välitä, mulla sama tilanne. Mutta mulla saman hoitaa Käärijä ja cha cha cha video :D
Mä käyn ihan kuumana siihen Käärijän esittämän musavideon hahmoon. Enkä viitsi edes mainita ikääni..
Kun sen musiikki ei näytä olevan pääasia niin eikö niitä sellaisia X-man hahmoja saa kaupastakin.
Itsellä kyllä ainakin ihan ensimmäisenä iski se biisi. Sitten video ja artisti sen kaiken takana.
Ja kyllä, Kääris on kuumis.
Muhun iski heti lujaa biisi ja video, myöhemmin lavashow. Artisti ei ole vieläkään mielestäni kuuma, mutta sympaattinen on.
Moni saisi ottaa Käärijästä mallia. Se kertoi vain kerran elämässään kirjoittaneensa nettiin vihakommentin ja järkyttyneensä niin paljon että meni sänkyyn itkemään. 😢
Hiukan kontrastia teihin jotka suollatte niitä liukuhihnalta ilman että edes omatunto hiukkaakaan kolkuttaa.
Mä en kyllä usko että Käärijä on mikään viaton kultapoika missään mielessä vaan eiköhän sekin osaa olla kova suustaan ja käyttäytyä huonosti ja tehdä kaikkea typerää. :D Tuo rooli johtaa harhaan.
Tiina oli paras