Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
22702/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

He he. Loro on joutunut luopumaan grillistään esiintymisvuoron perusteella. Se on sille oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22703/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö. Mun äskeinen pieni kaunis Nyyrikkitarina ei sisältänyt mitään rasvaista 😢

Vierailija
22704/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He he. Loro on joutunut luopumaan grillistään esiintymisvuoron perusteella. Se on sille oikein.

Ei voi päätellä mitään. Mainoskatkon jälkeen on hänen vuoronsa

Vierailija
22705/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/CqGgRP_t28S/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Tekeeköhän muut euroviisuedustajat ollenkaan samanlaista sissimarkkinointia kuin Käärijä? Kovin on virallisen näköisiä poseerauksia instassa, mutta eipä juuri muuta.

Vierailija
22706/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeeköhän muut euroviisuedustajat ollenkaan samanlaista sissimarkkinointia kuin Käärijä? Kovin on virallisen näköisiä poseerauksia instassa, mutta eipä juuri muuta.

UMKn haastatteluhan tuokin on. Eikö muiden maiden kisaorganisaation osaa tehdä raflaavaa sisältöä..

Vierailija
22707/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En malta odottaa miten paljon Käärijän liveä ollaan paranneltu Euroviisuihin. Toivottavasti se entistä paremmin häikäisee katsojat ja millä tavalla sitä ollaan paranneltu?

Millä tavalla sitä pitäisi parantaa? Esityksestä on selvästi tykätty, joten eikö se ole aikamoinen riski, jos kaikki tai edes suuri osa laitetaan uusiksi?

Anna-Liisat voisivat nyt vähän rauhoittua. Se että jotakin parannellaan ei tarkoita sitä, että jokin tai kaikki laitetaan uusiksi. Käärijä itsekin sanoi, että live-esitys laitetaan kuntoon. Usein se tarkoittaa sitä, että hiotaan ja viimeistellään asiat esim. mietitään kuvakulmia, valaistusta sekä tanssijoiden ja itse artistin näkyvyyttä lavalla. Ehkä lisätään jokin pieni elementti, kuten pyroja sopivaan kohtaan.

Vierailija
22708/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat  palstan ns. fantasiat muistuttaa lähinnä rippikouluikäisten poikien pikkutuhmia kaksimielisyyksiä. Ei vaan jaksa.

Olenkohan väärässä, että lapsellisemmat fanit tässä ketjussa löytyy aikuisista ihmisistä?

Parikymppiset ei enää kirjoittele fantasioistaan täällä, ne toteuttaa niitä.

Mutta sitä vanhemmat - onko niillä elämää enää muuta kuin päänsä sisällä? Onko muuta elämää?

Parikymppisille ei oo kertynyt vielä tarpeeksi "materiaalia"....samasta syystå menestyskirjojakaan ei tavallisesti kirjoiteta kovin nuorina. Päänsisäinen elämähän ja todellisuus eivät sulje toisiaan pois

Ainiin, neinas unohtua se mun pääasia, eli

---->> Euroviisut 23 Offiicial

Nämä Anna-Liisa 62 veen fantasiat Käärijästä täyttävät menestyskirjan kriteerit.

En usko että kirjaksi asti, mutta Nyyrikkiin.

Kirjalle taitaa käydä kuin Kiiran runoille.

Niin, nimeksi voisi laittaa esim. "Auts"

Vierailija
22709/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

UMKn haastatteluhan tuokin on. Eikö muiden maiden kisaorganisaation osaa tehdä raflaavaa sisältöä..

Tuo on kyllä UMK:n, mutta Käärijä itsekin on instassa aktiivinen ja hänen faninsa tuottavat myös nettiin materiaalia kiitettävästi. Esim. armenialaiset kehuvat ärsyttävän aktiivisesti omaansa kaikilla mahdollisilla kv-keskustelupalstoilla, mutta siihen se sitten jääkin. 

Vierailija
22710/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän herää kysymys onks Kärtsä vikana esiintymässä, koska show:ssa on jotain isoa mikä sen vaatii 😏

Vierailija
22711/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän herää kysymys onks Kärtsä vikana esiintymässä, koska show:ssa on jotain isoa mikä sen vaatii 😏

Jotakin isoa? Ööö, Anna-Liisat?

Vierailija
22712/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen haastis :)

Haastiksen loppu mun sydän sulaa 😭😍😭😍😭😍

Vierailija
22713/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En malta odottaa miten paljon Käärijän liveä ollaan paranneltu Euroviisuihin. Toivottavasti se entistä paremmin häikäisee katsojat ja millä tavalla sitä ollaan paranneltu?

Millä tavalla sitä pitäisi parantaa? Esityksestä on selvästi tykätty, joten eikö se ole aikamoinen riski, jos kaikki tai edes suuri osa laitetaan uusiksi?

No ne lavat hittoon sieltä lavalta. Suomeksi toimii, kun yleisö tajuaa vitsin, mutta ei anna ulkkareille mitään. En tosin tiedä, mitä tilalle, ehkä suomalaiskansallinen tanssilava. Ou nou, taas sama ongelma.

Vierailija
22714/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä sairastuu ja laittavat Mika Lintilän hänen tilalleen. Mika ainakin osaa lausua drinkkien nimet.

Vierailija
22715/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se koko, vaan miten tekniikka toimii.  Kansa täytyy ikään kuin kutsua hengessään vaakamamboon.

Vierailija
22716/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tänne hyvin mahtuu vähän haaveilua ja pientä yhteishenkeä nostattavaa fanittamista. Menkää euroviisuketjuun puhumaan asiaa. Tv. Anna-Liisan pikkuserkku Riitta Jyväskylästä

Vierailija
22717/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna-Liisat ovat keskimäärin 70-90-vuotiaita, joten eikö nämä Käärijän fanit ole paremminkin 40-60-vuotiaita eli Kaijoja ja Sareja.

Vierailija
22718/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa täydellinen esiintymispaikka. Mitkä on todennäköisyydet että sellainen tulee myös finaalissa (jossa siitä oikeasti on jopa hyötyä, semeistä päästään oli järjestys mikä vaan), ikinä oo Suomella niin hyvä tuuri käynyt KAHDESTI. Ruotsilla senkin edestä.

Vierailija
22719/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna-Liisat ovat keskimäärin 70-90-vuotiaita, joten eikö nämä Käärijän fanit ole paremminkin 40-60-vuotiaita eli Kaijoja ja Sareja.

Kaijoja? Ainoat Kaijat, jotka itse tunnen, ovat juurikin noita 80-vuotiaita. Sari voisi olla viiskymppinen. Tai Katja, Johanna, Satu, jopa Mervi, Anu, Minna.

Vierailija
22720/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaijoja? Ainoat Kaijat, jotka itse tunnen, ovat juurikin noita 80-vuotiaita. Sari voisi olla viiskymppinen. Tai Katja, Johanna, Satu, jopa Mervi, Anu, Minna.

Lapseni tarhassa on 3-vuotias Kaija.

Ketju on lukittu.