Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
22681/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaako joku kertoa minulle jotain esim Portion Boysista? Antaa tulla!

Käärijä ja Aapo viettivät kiihkeän hetken viime yönä, tätäkö sä halusit kuulla vai? Kuva heidän hikisistä vartalostaan tulee koristamaan uuden harlekiini kirjan kantta. Kirjoittaja toimii Anna-Liisa Kouvolasta.

Vierailija
22682/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat  palstan ns. fantasiat muistuttaa lähinnä rippikouluikäisten poikien pikkutuhmia kaksimielisyyksiä. Ei vaan jaksa.

Olenkohan väärässä, että lapsellisemmat fanit tässä ketjussa löytyy aikuisista ihmisistä?

Parikymppiset ei enää kirjoittele fantasioistaan täällä, ne toteuttaa niitä.

Mutta sitä vanhemmat - onko niillä elämää enää muuta kuin päänsä sisällä? Onko muuta elämää?

Parikymppisille ei oo kertynyt vielä tarpeeksi "materiaalia"....samasta syystå menestyskirjojakaan ei tavallisesti kirjoiteta kovin nuorina. Päänsisäinen elämähän ja todellisuus eivät sulje toisiaan pois

Ainiin, neinas unohtua se mun pääasia, eli

---->> Euroviisut 23 Offiicial

Nämä Anna-Liisa 62 veen fantasiat Käärijästä täyttävät menestyskirjan kriteerit.

:D Nähtävästi täyttävät.

Ne ovat selvästi uineet alitajuntaasi ja koet tarvetta avautua lukemastasi Se on vaikuttavan teoksen yksi tunnusmerkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22683/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ja Aapo viettivät kiihkeän hetken viime yönä, tätäkö sä halusit kuulla vai? Kuva heidän hikisistä vartalostaan tulee koristamaan uuden harlekiini kirjan kantta. Kirjoittaja toimii Anna-Liisa Kouvolasta.

Unohdit lisätä, kuinka heidän silmänsä pyörivät päässä, kuin keväästå villiintyneillä lehmillä laitumella 🤪

Vierailija
22684/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä seuraavaksi Bacheloriksi ja me annaliisat sinne jonoon.

annaliisat - naiseutensa jo menettäneet, eivät haise eivätkä maistu enää millekään kiitos estrogeenitason laskun ja alkavien vaihdevuosien.

Jäljelle ovat jääneet vain muistot sekä unelmat, millaista olisi jos vielä kuitenkin viisari vähän värähtäisi...

Vierailija
22685/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siis ole tuossa vastannur lisäkysymykseem 'with or without shoes"...

Oikeesti, mitä väliä?

Annaliisat pilvilinnoissaan vissiin pohtii nyt joukolla, voisivatko kuvitella seurustelevansa itseään lyhyemmän miehen kanssa. X-D Siksi se sentintarkka pituus on niin tärkeä, että tietää, joutuuko itse esim. pussatessa kumartumaan alaspäin!

Vaakatasossa pussailussa ei oo tuota ongelmaa

Miten olet vammautunut?

Vierailija
22686/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti, mitä väliä?

Annaliisat pilvilinnoissaan vissiin pohtii nyt joukolla, voisivatko kuvitella seurustelevansa itseään lyhyemmän miehen kanssa. X-D Siksi se sentintarkka pituus on niin tärkeä, että tietää, joutuuko itse esim. pussatessa kumartumaan alaspäin!

Miten olet vammautunut?

Kertoisitko hieman lempibändistäsi/heidän musiikistaan?

Vierailija
22687/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti, mitä väliä?

Miten olet vammautunut?

Haluan tietää, miksi pitää pussailla vaakatasosssa.

Vierailija
22688/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti, mitä väliä?

Miten olet vammautunut?

Haluan tietää, miksi pitää pussailla vaakatasosssa.

Ehkä ne tietää vastauksen

--->> Euroviisut 23 official -ketjussa

Täällä ollaan enempi fiilispohjalla. Käypä kysymässä sieltä!

Vierailija
22689/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat  palstan ns. fantasiat muistuttaa lähinnä rippikouluikäisten poikien pikkutuhmia kaksimielisyyksiä. Ei vaan jaksa.

Olenkohan väärässä, että lapsellisemmat fanit tässä ketjussa löytyy aikuisista ihmisistä?

Mutta sitä vanhemmat - onko niillä elämää enää muuta kuin päänsä sisällä? Onko muuta elämää?

Parikymppisille ei oo kertynyt vielä tarpeeksi "materiaalia"....samasta syystå menestyskirjojakaan ei tavallisesti kirjoiteta kovin nuorina. Päänsisäinen elämähän ja todellisuus eivät sulje toisiaan pois

Nämä Anna-Liisa 62 veen fantasiat Käärijästä täyttävät menestyskirjan kriteerit.

En usko että kirjaksi asti, mutta Nyyrikkiin.

Vierailija
22690/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyy olevan aika arvokas lehti. Ja luet täällä materiaalia ilmaiseksi. Voisit kyllä jotain maksaakin.

Vierailija
22691/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vitsi mä tunnen jotenkin sellaistaa kivaa yhteenkuuluvutta tässä ketjussa ja tuntuu, että tunnen tän ketjun kirjoittajat, vaikka en edes tiedä teidän nimiä, kasvoja tai oikein mitään muutakaan. :D

Tää oli kivasti sanottu. :) Mä mietin jo jossain kohtaa miettinyt että pitäiskö kerätä kasaan täältä annaliisojen keikkarinki (en tarkoita pelkästään Käärijän keikkoja :D) kun mulla ei ainakaan ole oikein enää sellaisia kavereita jotka jaksaa tai innostuu keikoille mutta itellä olisi vielä kiinnostusta mennä. Täällä voisi olla otollisia ihmisiä sellaiseen toimintaan.

Mä kans kaipaisin et vois jakaa viisufinaalin katsomisen muiden yhtä sekaisin olevien fanien kanssa. Ei jaksais mitään ankeuttajia, jotka "Suomi ei kuitenkaan pärjää" ja "hyi tää Käärijä on ihan p*ska" -kommentaattoreita. :D

Tulkaa tänne Tampereelle Tavara-aseman euroviisubileisiin! :D

https://tavara-asema.fi/ohjelma/euroviisubileet-juontajana-stella-polai…

Tampereella on viisuvalvojaiset myös G Livelabissa. Parempi äänentoisto.

Vierailija
22692/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukevat tätä palstaa tarkasti. Kun täällä on ihmetelty meisselin ja jaloviinan liiton laatua, rouva kopeloi suu messingillä toisia miehiä kanssa ja sepaluksetkin avaa, niin tuotapikaa tuli rakkaushaastattelu meisseliltä ja viinalta.

Vierailija
22693/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt. Ikinä en ole ollut rippikouluikäinen poika, mutta minua ei yhtään häiritse fantasiointisisältö, vaikkei Käärijä minua siinä mielessä kiinnosta. Kyllä maailmaan aitoja tunteita ja tuoksuja mahtuu. Mukavampaa tuollainen fantasiointi on kuin tämän palstan normaali haukkuminen ja vähättely.

Vierailija
22694/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti, mitä väliä?

Miten olet vammautunut?

Kuumaa on aivan ihana suomalainen bändi. Hyvää musiikkia ja bändin pojat ovat symppiksiä. Heillä on hieno ura edessä. Käärijä on silti hieno edustaja Suomelle, vaikka Kuumaa oli mun suosikki.

Vierailija
22695/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Nähtävästi täyttävät.

Ne ovat selvästi uineet alitajuntaasi ja koet tarvetta avautua lukemastasi Se on vaikuttavan teoksen yksi tunnusmerkki.

Ne?! No huh huh, puhut Käärijästä jo monikossa. Eikö kannattaisi pitää pieni tauko palstailusta, jos näet Käärijää jo joka puolella.

Vierailija
22696/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti, mitä väliä?

Miten olet vammautunut?

Kuumaa on aivan ihana suomalainen bändi. Hyvää musiikkia ja bändin pojat ovat symppiksiä. Heillä on hieno ura edessä. Käärijä on silti hieno edustaja Suomelle, vaikka Kuumaa oli mun suosikki.

Kuumaa oli myös mun suosikki, mutta Käärijä menettelee myös. Oli toiseksi paras.

Vierailija
22697/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjalle taitaa käydä kuin Kiiran runoille.

Vierailija
22698/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Suomi koskaan aiemmin saanut esiintyä viimeisenä semifinaalissa tai finaalissa?

Vierailija
22699/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Suomi koskaan aiemmin saanut esiintyä viimeisenä semifinaalissa tai finaalissa?

Millä numerolla Waldos people esiintyi finaalissa, hmmm.? Täytyy tarkistaa.

Vierailija
22700/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En malta odottaa miten paljon Käärijän liveä ollaan paranneltu Euroviisuihin. Toivottavasti se entistä paremmin häikäisee katsojat ja millä tavalla sitä ollaan paranneltu?

Millä tavalla sitä pitäisi parantaa? Esityksestä on selvästi tykätty, joten eikö se ole aikamoinen riski, jos kaikki tai edes suuri osa laitetaan uusiksi?

Ketju on lukittu.