Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
22721/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa täydellinen esiintymispaikka. Mitkä on todennäköisyydet että sellainen tulee myös finaalissa (jossa siitä oikeasti on jopa hyötyä, semeistä päästään oli järjestys mikä vaan), ikinä oo Suomella niin hyvä tuuri käynyt KAHDESTI. Ruotsilla senkin edestä.

En usko myöskään hyvään esiintymispaikkaan finaalissa kun kerran semeihin saattin paras. Sen sijaan Ruotsilla varmasti on hyvä.

Vierailija
22722/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän herää kysymys onks Kärtsä vikana esiintymässä, koska show:ssa on jotain isoa mikä sen vaatii 😏

Jotakin isoa? Ööö, Anna-Liisat?

Anna-Liisat ovat keskimäärin 70-90-vuotiaita, joten eikö nämä Käärijän fanit ole paremminkin 40-60-vuotiaita eli Kaijoja ja Sareja.

Kuka tän ärsyttävän Anna-Liisan on tänne tuonut väkisin? Joka kerta häirittee typerä nimi kun ite ei oo lähelläkään edes keski-ikää 🙉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22723/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tänne hyvin mahtuu vähän haaveilua ja pientä yhteishenkeä nostattavaa fanittamista. Menkää euroviisuketjuun puhumaan asiaa. Tv. Anna-Liisan pikkuserkku Riitta Jyväskylästä

Amen to that. Varmaan tuo tosikko olisi poistanut jo tämänkin ketjun, jos olisi pystynyt. Heti kun se havaitsee merkkejä huumorista ja elämänilosta, se pistää ketjun poistoon. Me fanitetaan täällä Kärtsää, Kärdeä, Käärijää, kääriäistä, käärylettä, whatever, ihan niin kuin me halutaan (välillä hieman rasvaisesti). Voisivat voidella kärtsänkin vauvaöljyllä oikein huolella kisoihin.

Vierailija
22724/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän herää kysymys onks Kärtsä vikana esiintymässä, koska show:ssa on jotain isoa mikä sen vaatii 😏

Anna-Liisat ovat keskimäärin 70-90-vuotiaita, joten eikö nämä Käärijän fanit ole paremminkin 40-60-vuotiaita eli Kaijoja ja Sareja.

Kaijoja? Ainoat Kaijat, jotka itse tunnen, ovat juurikin noita 80-vuotiaita. Sari voisi olla viiskymppinen. Tai Katja, Johanna, Satu, jopa Mervi, Anu, Minna.

Vaikka tuntisit 100 vuotiaan Lumi nimisen lehmän, niin tilastot on kuitenkin tilastoja. Ne kertoo faktan.

Vierailija
22725/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tän ärsyttävän Anna-Liisan on tänne tuonut väkisin? Joka kerta häirittee typerä nimi kun ite ei oo lähelläkään edes keski-ikää 🙉

Samaa mieltä sun kanssa.😂 En ole lähelläkään keskimääräisen Anna-Liisan tai Sarin ikää. Paremminkin olisin joku Jannica, vaikka inhoankin sitä nimeä.

Vierailija
22726/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä h****n nimikeskustelu tästä tuli?

Vierailija
22727/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He he. Loro on joutunut luopumaan grillistään esiintymisvuoron perusteella. Se on sille oikein.

Ei ole oikein.

Vierailija
22728/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viimeinen sija oo paras paikka. Siltä paikalta ei oo koskaan voitettu. 13 tais olla tilastojen mukaan paras paikka. Toki viimeisenä parempi kun ekana.

Vierailija
22729/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaijoja? Ainoat Kaijat, jotka itse tunnen, ovat juurikin noita 80-vuotiaita. Sari voisi olla viiskymppinen. Tai Katja, Johanna, Satu, jopa Mervi, Anu, Minna.

Vaikka tuntisit 100 vuotiaan Lumi nimisen lehmän, niin tilastot on kuitenkin tilastoja. Ne kertoo faktan.

Tunnen itse asiassa todella paljon ihmisiä, mutta jos nyt mennään ihan kevyen musiikin julkimoiden mukaan ketjun hengessä, Kaija Pohjola on yli 70-vuotias, Kaija Koo yli 60-vuotias, enkä itse tiedä ketään nuorempaa Kaijaa.  Kolmevuotias on retro-Kaija.

Vierailija
22730/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He he. Loro on joutunut luopumaan grillistään esiintymisvuoron perusteella. Se on sille oikein.

Ei ole oikein.

Onko silti väärinkään? Ei muillakaan ole omaa voileipägrilliä.

Vierailija
22731/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiijä! Ihan lässynlässyn läätä nykyään noi jutut. Aikuisia ihmisiä, kaiketi?

Mut jos ei ole älliä möllissä niin on väärin vaatia tasokkaampaa juttua.

Vierailija
22732/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna-Liisako siellä valittaa?

Vierailija
22733/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikein.

Onko silti väärinkään? Ei muillakaan ole omaa voileipägrilliä.

Kateutta.

Meillä on vaan Käärijä nauhoja viskomassa.

Vierailija
22734/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä sun kanssa.😂 En ole lähelläkään keskimääräisen Anna-Liisan tai Sarin ikää. Paremminkin olisin joku Jannica, vaikka inhoankin sitä nimeä.

Mitä hienommalta kuulostava etunimi, sitä varmemmin ei ole päivääkään työtä tehnyt eikä kouluja käynyt.

Vierailija
22735/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hö. Mun äskeinen pieni kaunis Nyyrikkitarina ei sisältänyt mitään rasvaista 😢

Mä käärin siihen mustanmakkaran, että pysyy lämpösenä.

Vierailija
22736/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tiijä! Ihan lässynlässyn läätä nykyään noi jutut. Aikuisia ihmisiä, kaiketi?

Mut jos ei ole älliä möllissä niin on väärin vaatia tasokkaampaa juttua.

Yksi hakee huomiota kutsumalla itseään anna-liisoiksi. Outoa ja kummallista.

Vierailija
22737/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule nyt on vähän suvantovaihe kun Umk -rintamalla ei oikein tapahtumia. Anna-Liisan keksijä siellä kireenä.

Vierailija
22738/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tänne hyvin mahtuu vähän haaveilua ja pientä yhteishenkeä nostattavaa fanittamista. Menkää euroviisuketjuun puhumaan asiaa. Tv. Anna-Liisan pikkuserkku Riitta Jyväskylästä

Amen to that. Varmaan tuo tosikko olisi poistanut jo tämänkin ketjun, jos olisi pystynyt. Heti kun se havaitsee merkkejä huumorista ja elämänilosta, se pistää ketjun poistoon. Me fanitetaan täällä Kärtsää, Kärdeä, Käärijää, kääriäistä, käärylettä, whatever, ihan niin kuin me halutaan (välillä hieman rasvaisesti). Voisivat voidella kärtsänkin vauvaöljyllä oikein huolella kisoihin.

😂 Hihii, niin voisivat.......

Vierailija
22739/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tahtoisin tuudittaa pyjama-asuisen Kärden käsivarsillani käsivarsillani uneen ja pienen suukon pottatukkaan korkeintaan painaa.

Vierailija
22740/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää äänestäkö Ruotsia. Tiputetaan se finaalista, koska

kisasta veikataan Suomen ja Ruotsin ottelua. Äänestäkää vaikka Norjaa. Ruotsi on jo niin saanut kaiken euroviisuilta. Nyt Käärijällä hyvä paikka semissä.

ÄLÄ ÄÄNESTÄ RUOTSIA!

Ketju on lukittu.