UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vähän herää kysymys onks Kärtsä vikana esiintymässä, koska show:ssa on jotain isoa mikä sen vaatii 😏
Jotakin isoa? Ööö, Anna-Liisat?
Anna-Liisat ovat keskimäärin 70-90-vuotiaita, joten eikö nämä Käärijän fanit ole paremminkin 40-60-vuotiaita eli Kaijoja ja Sareja.
Kaijoja? Ainoat Kaijat, jotka itse tunnen, ovat juurikin noita 80-vuotiaita. Sari voisi olla viiskymppinen. Tai Katja, Johanna, Satu, jopa Mervi, Anu, Minna.
Vaikka tuntisit 100 vuotiaan Lumi nimisen lehmän, niin tilastot on kuitenkin tilastoja. Ne kertoo faktan.
Tunnen itse asiassa todella paljon ihmisiä, mutta jos nyt mennään ihan kevyen musiikin julkimoiden mukaan ketjun hengessä, Kaija Pohjola on yli 70-vuotias, Kaija Koo yli 60-vuotias, enkä itse tiedä ketään nuorempaa Kaijaa. Kolmevuotias on retro-Kaija.
Se on ihan se ja sama kuinka paljon tunnet ihmisiä tai minkä nimisiä jotkut julkkikset ovat. Tilastot kuitenkin osoittavat faktat, vaikka sun tuntemasi ihmiset siitä poikkeaisivatkin. Ja miksi avaudun tästä, no koska satun itse olemaan 40-vuotias Kaija ja tiedän oman nimeni historian jne. Miten ihmeessä joku tuli täällä nimeni maininneeksi.😂 No takaisin itse asiaan eli Käärijään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä h****n nimikeskustelu tästä tuli?
Kuule nyt on vähän suvantovaihe kun Umk -rintamalla ei oikein tapahtumia. Anna-Liisan keksijä siellä kireenä.
No en todellakaan ole keksinyt kyseistä nimeä täällä. En edes tiedä, milloin joku sai noin typerän nimi idean.
Vierailija kirjoitti:
Amen to that. Varmaan tuo tosikko olisi poistanut jo tämänkin ketjun, jos olisi pystynyt. Heti kun se havaitsee merkkejä huumorista ja elämänilosta, se pistää ketjun poistoon. Me fanitetaan täällä Kärtsää, Kärdeä, Käärijää, kääriäistä, käärylettä, whatever, ihan niin kuin me halutaan (välillä hieman rasvaisesti). Voisivat voidella kärtsänkin vauvaöljyllä oikein huolella kisoihin.
Minä taas tahtoisin tuudittaa pyjama-asuisen Kärden käsivarsillani käsivarsillani uneen ja pienen suukon pottatukkaan korkeintaan painaa.
Hyi
Vierailija kirjoitti:
Älkää äänestäkö Ruotsia. Tiputetaan se finaalista, koska
kisasta veikataan Suomen ja Ruotsin ottelua. Äänestäkää vaikka Norjaa. Ruotsi on jo niin saanut kaiken euroviisuilta. Nyt Käärijällä hyvä paikka semissä.ÄLÄ ÄÄNESTÄ RUOTSIA!
Norjan biisillä on hirveästi kuuntelijoita eri alustoilla ja sitä kehutaan ihan hirveästi (muutkin kuin norjalaiset). Itse olen varma siitä, että Norja voi hyvinkin voittaa koko skaban.
Miksi te pidätte ruotsia niin kovana uhkana? En millään usko, että Loreen voittaa. Voittaja on varmasti joku musta hevonen, sellainen joka yllättää meidät kaikki finaalissa. Käärijä on taatusti top kympissä, jos ei jopa viiden parhaan joukossa.
Vierailija kirjoitti:
kisasta veikataan Suomen ja Ruotsin ottelua. Äänestäkää vaikka Norjaa. Ruotsi on jo niin saanut kaiken euroviisuilta. Nyt Käärijällä hyvä paikka semissä.ÄLÄ ÄÄNESTÄ RUOTSIA!
No tulihan se sieltä! Taisi unohtua, että suomalaiset ei tästä asiasta yksin päätä, muutkin maat saa äänestää. Ja ruotsalaisetkin saavat äänestää, voivat vielä ketkut päättää, että Suomea ei saa äänestää missään tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Nytkö tää taas alkaa. Samaa paskaa kuin ennen UMK-finaalia muita kilpailijoita kohtaan.
ÄLÄ SINÄ PAINOSTA, PELAAT RUMAA PELIÄ!
Mystisen Joensuun Kimmelin keikan salaisuus paljastui. Missään ei näy tapahtumainfoa, lipputietoja, koska kyseessä opiskelijabileet.
Kuitenkin on ilmoitettu, että ovelta saattaa saada liippuja, jos opiskelijoilta tilaa jää..
Minä taas tahtoisin tuudittaa pyjama-asuisen Kärden käsivarsillani käsivarsillani uneen ja pienen suukon pottatukkaan korkeintaan painaa.
Eihän se ole mikään unilelu. Aikuinen mies ja aika härskikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norjan biisillä on hirveästi kuuntelijoita eri alustoilla ja sitä kehutaan ihan hirveästi (muutkin kuin norjalaiset). Itse olen varma siitä, että Norja voi hyvinkin voittaa koko skaban.
Sillä on paljon kuuntelijoita, mutta se on myös yksi ensimmäisinä julkaistuista biiseistä. Pohjoismaissa sitä lähinnä soitetaan ja kuunnellaan, varsinainen listaykkönen taitaa olla vain Norjassa. Noita reippaita soturilauluja on viisuissa ollut aika usein, välillä miesten, välillä naisten esittäminä.
Käärijä on itekin sanonut, ettei elämää pidä ottaa niin vakavasti. Mun mielestä on ihanaa, että täällä voi jutella kevyemminkin ja lennokkaammin eikä tartte olla aina niin ryppy otsassa ja tosikkoasenteella liikkeellä. Ja mä tunnen semmosta kivaa yhteisöllisyyttä tähän ketjuun kirjoittavien kanssa (kuten eilen kirjoitin tänne) ja uskon, että osasyy siihen on just se, että täällä saa olla vähän lennokas ja voi jutella vaikka siitä Käärijän pituuden vaikutuksesta pussailemiseen. :D Oon muuten alle kolmekymppinen, etten ole edes Kaija tai Sari.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on itekin sanonut, ettei elämää pidä ottaa niin vakavasti. Mun mielestä on ihanaa, että täällä voi jutella kevyemminkin ja lennokkaammin eikä tartte olla aina niin ryppy otsassa ja tosikkoasenteella liikkeellä. Ja mä tunnen semmosta kivaa yhteisöllisyyttä tähän ketjuun kirjoittavien kanssa (kuten eilen kirjoitin tänne) ja uskon, että osasyy siihen on just se, että täällä saa olla vähän lennokas ja voi jutella vaikka siitä Käärijän pituuden vaikutuksesta pussailemiseen. :D Oon muuten alle kolmekymppinen, etten ole edes Kaija tai Sari.
Just joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se haittaa, kunhan ei Ruotsi voita.
Norjalaiset äänestää ruotsalaisia ja ruotsalaiset äänestää norjalaisia. Ehkä meidän ei kandee äänestää kumpiakaan. Ketä me äänestetään finaaliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaako joku kertoa minulle jotain esim Portion Boysista? Antaa tulla!
Käärijä ja Aapo viettivät kiihkeän hetken viime yönä, tätäkö sä halusit kuulla vai? Kuva heidän hikisistä vartalostaan tulee koristamaan uuden harlekiini kirjan kantta. Kirjoittaja toimii Anna-Liisa Kouvolasta.
Tässä materiaalia kirjaan.
https://www.instagram.com/reel/CpU-MIOrZwj/?utm_source=ig_web_copy_link
Vierailija kirjoitti:
Miksi te pidätte ruotsia niin kovana uhkana? En millään usko, että Loreen voittaa. Voittaja on varmasti joku musta hevonen, sellainen joka yllättää meidät kaikki finaalissa. Käärijä on taatusti top kympissä, jos ei jopa viiden parhaan joukossa.
Haluaisin, että Ruotsi jäisi rannalle ruikuttamaan, aina niin varman päälle pelaajana. Eli tippuisi Loreineen finaalista!
Vierailija kirjoitti:
Äänestän Ruotsia.
SINÄ ET ÄÄNESTÄ RUOTSIA!!!!🤬 Onko asia ymmärretty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän Ruotsia.
SINÄ ET ÄÄNESTÄ RUOTSIA!!!!🤬 Onko asia ymmärretty?
Kyyllä, kun sen noin ilmaisit Äänestän Ruotsia.
Eli se oli niin lämmin tarina! Oisin halunnut julkaista sen jossain muualla, mutten ehtinyt saada harmillisesti screenshottia