Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
22661/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä seuraavaksi Bacheloriksi ja me annaliisat sinne jonoon.

Vierailija
22662/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vitsi mä tunnen jotenkin sellaistaa kivaa yhteenkuuluvutta tässä ketjussa ja tuntuu, että tunnen tän ketjun kirjoittajat, vaikka en edes tiedä teidän nimiä, kasvoja tai oikein mitään muutakaan. :D

Tää oli kivasti sanottu. :) Mä mietin jo jossain kohtaa miettinyt että pitäiskö kerätä kasaan täältä annaliisojen keikkarinki (en tarkoita pelkästään Käärijän keikkoja :D) kun mulla ei ainakaan ole oikein enää sellaisia kavereita jotka jaksaa tai innostuu keikoille mutta itellä olisi vielä kiinnostusta mennä. Täällä voisi olla otollisia ihmisiä sellaiseen toimintaan.

Mä kans kaipaisin et vois jakaa viisufinaalin katsomisen muiden yhtä sekaisin olevien fanien kanssa. Ei jaksais mitään ankeuttajia, jotka "Suomi ei kuitenkaan pärjää" ja "hyi tää Käärijä on ihan p*ska" -kommentaattoreita. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22663/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siis ole tuossa vastannur lisäkysymykseem 'with or without shoes"...

Oikeesti, mitä väliä?

Annaliisat pilvilinnoissaan vissiin pohtii nyt joukolla, voisivatko kuvitella seurustelevansa itseään lyhyemmän miehen kanssa. X-D Siksi se sentintarkka pituus on niin tärkeä, että tietää, joutuuko itse esim. pussatessa kumartumaan alaspäin!

Vaakatasossa pussailussa ei oo tuota ongelmaa

Aaa....😍💦hyi minua!!!!

No eipä kyllä olekaan. Mulla on sellainen outo vaiva, etten ollessani ihan kunnolla ihastunut johonkin ihmiseen osaa kuvitella mitään vaakatason juttuja ollenkaan ennen kuin vasta sitten, kun se vaakataso on tosielämässä saavutettu. Muuten onnistuu kyllä siitäkin haaveilu, mutta ei tuoreen ihastuksen kohteen kanssa. Olen outo, tiedän.

Palstamammojen vaakatason jutut ja kuvitelmat ei oikeasti kiinnosta ketään.

Pyydän anteeksi, arvon palstapoliisi!

En ajatellutkaan, että ketään omat kuvitelmani suoranaisesti kiinnostaisi, se ei ollut tuossa se pointti. Tämä on keskustelupalsta ja yritin vain jatkaa keskustelua (kun pieni sellainen oli päässyt tuossa syntymään) kommentoimalla sitä, miksi Annaliisa-kommentissani ei tullut mieleeni ajatella asioita horisontaalisesti.

Ei muakaan huvita täällä toisten fantasioista lueskella, siksipä juuri vitsailin annaliisoista. Musta on kuitenkin aika ikävää käytöstä tuollainen toisten mollaaminen "KETÄÄN EI KIINNOSTA!"-tyylisillä huuteluilla. Asiasta voi huomauttaa nätimminkin, mutta lienee anonyyminä turhan työlästä?

Vierailija
22664/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte höpsöjä 🙂

Vierailija
22665/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Englannissakaan helppoa ollut tuo euroviisun löytäminen.

Vierailija
22666/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malta odottaa miten paljon Käärijän liveä ollaan paranneltu Euroviisuihin. Toivottavasti se entistä paremmin häikäisee katsojat ja millä tavalla sitä ollaan paranneltu?

Vierailija
22667/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vitsi mä tunnen jotenkin sellaistaa kivaa yhteenkuuluvutta tässä ketjussa ja tuntuu, että tunnen tän ketjun kirjoittajat, vaikka en edes tiedä teidän nimiä, kasvoja tai oikein mitään muutakaan. :D

Tää oli kivasti sanottu. :) Mä mietin jo jossain kohtaa miettinyt että pitäiskö kerätä kasaan täältä annaliisojen keikkarinki (en tarkoita pelkästään Käärijän keikkoja :D) kun mulla ei ainakaan ole oikein enää sellaisia kavereita jotka jaksaa tai innostuu keikoille mutta itellä olisi vielä kiinnostusta mennä. Täällä voisi olla otollisia ihmisiä sellaiseen toimintaan.

Mä kans kaipaisin et vois jakaa viisufinaalin katsomisen muiden yhtä sekaisin olevien fanien kanssa. Ei jaksais mitään ankeuttajia, jotka "Suomi ei kuitenkaan pärjää" ja "hyi tää Käärijä on ihan p*ska" -kommentaattoreita. :D

Tulkaa tänne Tampereelle Tavara-aseman euroviisubileisiin! :D

https://tavara-asema.fi/ohjelma/euroviisubileet-juontajana-stella-polai…

Vierailija
22668/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä esiintyy viimeisenä semissä.

Eli ihan järkyttävän jännittävää.

Vierailija
22669/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällainen haastis :)

Meille Annaliisoillekin pieni piikki sydämeen kun tongitaan seurustellut, pituudet ja kengännumerot vai miten se meni 🥺

Käärijällä aina hienovaraista hämmennystä ja ristiviestintää.

'Ei ymmärrä, että jotain kiinnostaa joku artistin seurustelu tai poliittiset kannat."

Kuitenkin vetää UMKin finaalissa aivan puun takaa sakean poliittiset "Kansan puolella"-setit ja yhdessä podcastissa ilmoittaa tietoisesti valinneensa linjan olla puhumatta seurusteluistaan, jotta naiset saavat kuvitella, että "teen tosta vielä itelleni miehen".

Kyllä hänkin pelata osaa eikä ylienergisten annaliisojen tarvitse tuntea kohtuuttomia tunnontuskia...

Mutta silloin kuin pötkötetään, se on jämpti.

Kyllä vain, ristiriitaista viestintää.

Käärijän mukaan biisi ei kannusta juomaan, mutta viikonloppuisin voi ilolientä ottaa ja sitten uskaltaa pyytää jotakuta tanssimaan..

Hän puhuu paljon, mutta ei sano mitään. Pelimies.

Tyypillinen vaaka

Mä meinasin eilen kommentoida ihan samoin. :D Jos joku on ilmetty aurinkomerkkinsä niin se on Käärijä. :D 

"Seksuaalisesti Vaaka on viileä tyyppi, joka kyllä osaa saada toisen ihastumaan itseensä lumoavalla flirtillään, mutta ei vahingossakaan päästä ohjia käsistään ennen kuin on varma vastapuolen sopivuudesta omaan elämäänsä tai sen hetkiseen tilanteeseensa."

Piti höpö höpönä tai ei, niin on kyllä erittäin osuvaa. :D

"Seksuaalisesti viileä tyyppi"...hah. Ylivoimaisesti intohimoisimmat ja mielikuvitusrikkaimmat mulla ollu jostain syystä vaakamiehiä.

Vierailija
22670/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti, mitä väliä?

Annaliisat pilvilinnoissaan vissiin pohtii nyt joukolla, voisivatko kuvitella seurustelevansa itseään lyhyemmän miehen kanssa. X-D Siksi se sentintarkka pituus on niin tärkeä, että tietää, joutuuko itse esim. pussatessa kumartumaan alaspäin!

Aaa....😍💦hyi minua!!!!

No eipä kyllä olekaan. Mulla on sellainen outo vaiva, etten ollessani ihan kunnolla ihastunut johonkin ihmiseen osaa kuvitella mitään vaakatason juttuja ollenkaan ennen kuin vasta sitten, kun se vaakataso on tosielämässä saavutettu. Muuten onnistuu kyllä siitäkin haaveilu, mutta ei tuoreen ihastuksen kohteen kanssa. Olen outo, tiedän.

En ajatellutkaan, että ketään omat kuvitelmani suoranaisesti kiinnostaisi, se ei ollut tuossa se pointti. Tämä on keskustelupalsta ja yritin vain jatkaa keskustelua (kun pieni sellainen oli päässyt tuossa syntymään) kommentoimalla sitä, miksi Annaliisa-kommentissani ei tullut mieleeni ajatella asioita horisontaalisesti.

Ei muakaan huvita täällä toisten fantasioista lueskella, siksipä juuri vitsailin annaliisoista. Musta on kuitenkin aika ikävää käytöstä tuollainen toisten mollaaminen "KETÄÄN EI KIINNOSTA!"-tyylisillä

huuteluilla. Asiasta voi huomauttaa nätimminkin, mutta lienee anonyyminä turhan työlästä?

Miksi sanoa kierrellen, kun sen voi sanoa suoraan yhdellä lauseella niin että sen kaikki ymmärtää; ei kiinnosta toisten fantasiat tässä ketjussa. Ihmettelen mikä tarve niistä yleensäkään on avautua muille. Onhan se paljon herkullisempaa herkutella sillä vain hiljaa itekseen

Mutta sitä se tekee, kun kaikki on pakko laittaa someen yms muiden silmille. Tietäkää kuitenkin että se on tärkä asia teille,mutta ei kiinnosta muita.

Henkilökohtaisia asioita, pidä ittelläs tai spekloi ystävien/läheisten kanssa jos sellaiseen koet tarvetta tärkeetä.

Tänne voisi perustaa Käärijän fantasiointi ketjun!!

Vierailija
22671/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti, mitä väliä?

Aaa....😍💦hyi minua!!!!

Ei muakaan huvita täällä toisten fantasioista lueskella, siksipä juuri vitsailin annaliisoista. Musta on kuitenkin aika ikävää käytöstä tuollainen toisten mollaaminen "KETÄÄN EI KIINNOSTA!"-tyylisillä huuteluilla. Asiasta voi huomauttaa nätimminkin, mutta lienee anonyyminä turhan työlästä?

"Ketään ei kiinnosta" on laimeaa oman raivoamisesi rinnalla.

Vierailija
22672/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En malta odottaa miten paljon Käärijän liveä ollaan paranneltu Euroviisuihin. Toivottavasti se entistä paremmin häikäisee katsojat ja millä tavalla sitä ollaan paranneltu?

Miten huonoa nuottikorvaa voi parantaa?

Käärijän/biisin yhteydessä ei valitettavasti voi puhua häikäistymisestä :D

Kummastelusta kylläkin.

Vierailija
22673/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat  palstan ns. fantasiat muistuttaa lähinnä rippikouluikäisten poikien pikkutuhmia kaksimielisyyksiä. Ei vaan jaksa.

Vierailija
22674/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille Annaliisoillekin pieni piikki sydämeen kun tongitaan seurustellut, pituudet ja kengännumerot vai miten se meni 🥺

'Ei ymmärrä, että jotain kiinnostaa joku artistin seurustelu tai poliittiset kannat."

Kuitenkin vetää UMKin finaalissa aivan puun takaa sakean poliittiset "Kansan puolella"-setit ja yhdessä podcastissa ilmoittaa tietoisesti valinneensa linjan olla puhumatta seurusteluistaan, jotta naiset saavat kuvitella, että "teen tosta vielä itelleni miehen".

Kyllä hänkin pelata osaa eikä ylienergisten annaliisojen tarvitse tuntea kohtuuttomia tunnontuskia...

Käärijän mukaan biisi ei kannusta juomaan, mutta viikonloppuisin voi ilolientä ottaa ja sitten uskaltaa pyytää jotakuta tanssimaan..

Tyypillinen vaaka

Mä meinasin eilen kommentoida ihan samoin. :D Jos joku on ilmetty aurinkomerkkinsä niin se on Käärijä. :D 

Kyllä nuo on tosiaan vahvoja vaa'an piirteitä. :D Lämpimikseen ja paljon puhuminen, halu miellyttää joka suuntaan, puoleensavetävyys

Ja ihana, jään murtava hymy, lisäks tykkää huomiosta. Lisäks on kauneudentajuinen, lapsena saattavat tykätä jo esim. sisustaa. Haluaisin nähdä Käärijän sisustamat Habbo Hotel -huoneet. XD 

Hymy, on kyllä vähän vino. Ja alaleuka eteenpäin työntyvä. Hyi kun olen kriittinen, mutta sanon sen mitä näen.

Vierailija
22675/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat  palstan ns. fantasiat muistuttaa lähinnä rippikouluikäisten poikien pikkutuhmia kaksimielisyyksiä. Ei vaan jaksa.

Olenkohan väärässä, että lapsellisemmat fanit tässä ketjussa löytyy aikuisista ihmisistä?

Parikymppiset ei enää kirjoittele fantasioistaan täällä, ne toteuttaa niitä.

Mutta sitä vanhemmat - onko niillä elämää enää muuta kuin päänsä sisällä? Onko muuta elämää?

Vierailija
22676/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan väärässä, että lapsellisemmat fanit tässä ketjussa löytyy aikuisista ihmisistä?

Mutta sitä vanhemmat - onko niillä elämää enää muuta kuin päänsä sisällä? Onko muuta elämää?

Parikymppisille ei oo kertynyt vielä tarpeeksi "materiaalia"....samasta syystå menestyskirjojakaan ei tavallisesti kirjoiteta kovin nuorina. Päänsisäinen elämähän ja todellisuus eivät sulje toisiaan pois

Ainiin, neinas unohtua se mun pääasia, eli

---->> Euroviisut 23 Offiicial

Vierailija
22677/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti, mitä väliä?

Aaa....😍💦hyi minua!!!!

Ei muakaan huvita täällä toisten fantasioista lueskella, siksipä juuri vitsailin annaliisoista. Musta on kuitenkin aika ikävää käytöstä tuollainen toisten mollaaminen "KETÄÄN EI KIINNOSTA!"-tyylisillä

huuteluilla. Asiasta voi huomauttaa nätimminkin, mutta lienee anonyyminä turhan työlästä?

Miksi sanoa kierrellen, kun sen voi sanoa suoraan yhdellä lauseella niin että sen kaikki ymmärtää; ei kiinnosta toisten fantasiat tässä ketjussa. Ihmettelen mikä tarve niistä yleensäkään on avautua muille. Onhan se paljon herkullisempaa herkutella sillä vain hiljaa itekseen

Mutta sitä se tekee, kun kaikki on pakko laittaa someen yms muiden silmille. Tietäkää kuitenkin että se on tärkä asia teille,mutta ei kiinnosta muita.

Henkilökohtaisia asioita, pidä ittelläs tai spekloi ystävien/läheisten kanssa jos sellaiseen koet tarvetta tärkeetä.

Tänne voisi perustaa Käärijän fantasiointi ketjun!!

Täytäpä tätä ketjua nyt jollain asiapitoisemmalla. Ole hyvä! Areena on vapaa.

Annaliisat ovat sävyisää porukkaa, ja heidän kokoontumisajonsa on sitten ehkä illemmalla kun te asiatykit olette päivän työnne täällä palstalla tehmeet

Peace & love, AL💓

Vierailija
22678/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen vaaka

Kyllä nuo on tosiaan vahvoja vaa'an piirteitä. :D Lämpimikseen ja paljon puhuminen, halu miellyttää joka suuntaan, puoleensavetävyys

Ja ihana, jään murtava hymy, lisäks tykkää huomiosta. Lisäks on kauneudentajuinen, lapsena saattavat tykätä jo esim. sisustaa. Haluaisin nähdä Käärijän sisustamat Habbo Hotel -huoneet. XD 

Hymy, on kyllä vähän vino. Ja alaleuka eteenpäin työntyvä. Hyi kun olen kriittinen, mutta sanon sen mitä näen.

Sis just onkin sellainen "jäänmurtava".

Ns täydellinen amerikkalainen sttandardihymy on särmätön ja kliininen

Vierailija
22679/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako joku kertoa minulle jotain esim Portion Boysista? Antaa tulla!

Vierailija
22680/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisille ei oo kertynyt vielä tarpeeksi "materiaalia"....samasta syystå menestyskirjojakaan ei tavallisesti kirjoiteta kovin nuorina. Päänsisäinen elämähän ja todellisuus eivät sulje toisiaan pois

Ainiin, neinas unohtua se mun pääasia, eli

---->> Euroviisut 23 Offiicial

Nämä Anna-Liisa 62 veen fantasiat Käärijästä täyttävät menestyskirjan kriteerit.

Ketju on lukittu.