Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
22641/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on sitten vajottu horisemaan horoskoopeista ja tähtimerkeistä.

Alkaa olla lopun enteitä tällekin ketjulle.

Johtuisko siitä että alkaa jo käydä työstä tää fanittaminen. Mä oon aivan loppu. En jaksanut tänään edes kuunnella Käärijää toista kuukautta kestäneen putken jälkeen. Tule jo toukokuu.

Tuossa oli se esiintymisjärjestys 🥳

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/5147d7c1-9b2a-4215-9836-3ff275…

Vierailija
22642/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä esiintyy viimeisenä semissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22643/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OMG

Vierailija
22644/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuun välissä on vielä huhtikuu, joten ei todellakaan ole lopussa tämä ketju. :D T: Annaliisa, joka on myös astrologiahörhö

Vierailija
22645/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen paikka.

Vierailija
22646/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toukokuun välissä on vielä huhtikuu, joten ei todellakaan ole lopussa tämä ketju. :D T: Annaliisa, joka on myös astrologiahörhö

Ei jaksaaaaaahh.... :D

Vierailija
22647/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällainen haastis :)

Meille Annaliisoillekin pieni piikki sydämeen kun tongitaan seurustellut, pituudet ja kengännumerot vai miten se meni 🥺

Käärijällä aina hienovaraista hämmennystä ja ristiviestintää.

'Ei ymmärrä, että jotain kiinnostaa joku artistin seurustelu tai poliittiset kannat."

Kuitenkin vetää UMKin finaalissa aivan puun takaa sakean poliittiset "Kansan puolella"-setit ja yhdessä podcastissa ilmoittaa tietoisesti valinneensa linjan olla puhumatta seurusteluistaan, jotta naiset saavat kuvitella, että "teen tosta vielä itelleni miehen".

Kyllä hänkin pelata osaa eikä ylienergisten annaliisojen tarvitse tuntea kohtuuttomia tunnontuskia...

Mutta silloin kuin pötkötetään, se on jämpti.

Kyllä vain, ristiriitaista viestintää.

Käärijän mukaan biisi ei kannusta juomaan, mutta viikonloppuisin voi ilolientä ottaa ja sitten uskaltaa pyytää jotakuta tanssimaan..

Hän puhuu paljon, mutta ei sano mitään. Pelimies.

Tyypillinen vaaka

Mä meinasin eilen kommentoida ihan samoin. :D Jos joku on ilmetty aurinkomerkkinsä niin se on Käärijä. :D 

Kyllä nuo on tosiaan vahvoja vaa'an piirteitä. :D Lämpimikseen ja paljon puhuminen, halu miellyttää joka suuntaan, puoleensavetävyys

Ja ihana, jään murtava hymy, lisäks tykkää huomiosta. Lisäks on kauneudentajuinen, lapsena saattavat tykätä jo esim. sisustaa. Haluaisin nähdä Käärijän sisustamat Habbo Hotel -huoneet. XD 

Toritaidetta + tekokukkaa maljassa ja valkoista seinää bongattu reaalimaailmassa. Ehkä se oli jonkun tylsän neitsytfrendin kämppä

Vierailija
22648/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs, muut annaliisat, oottte horoskoopeiltanne? Mä oon aurinkokauris nouseva kaksonen, kuu skorppari....

Vierailija
22649/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksaaaaaahh.... :D

"Mä oon aivan loppu, loppu,

on se rankkaa kun fanittaa

ja mielenterveyttä koetellaan

nyt mun on pakko saada välikuolema"

Nojoo myönnetään on tämä annaliisakin vähän loppu, mutta toisaalta tää tuo myös lisäenergiaa päiviin, niin en voi täysin vielä lopettaa. :D Ja onhan se mukavaa kun kesken työpäivän näkee yhtäkkiä Käärijän paidattoman kropan mielessään.... 

Vierailija
22650/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs, muut annaliisat, oottte horoskoopeiltanne? Mä oon aurinkokauris nouseva kaksonen, kuu skorppari....

Aurinko oinas, nouseva leijona ja kuu vesimies. Oinas ja vaaka on vastamerkit, joten ois aika hyvä match polariteetin kannalta. Lisäksi oon alle 160 cm, joten hän ois mua yli 10 senttiä pidempi. :D

Vierailija
22651/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä noita nousevaa, laskevaa, kuuta.. olen vain perusvaaka

Vierailija
22652/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus Euroviisut oli semmoinen nolo paikka, mutta nykyään se vaikuttaa olevan hyvä ponnahduslauta musiikkiuraa tekeville. Jopa pelkkä Umk:kin on hyvä nosteenpaikka artisteille ja bändeille.

On se kiva, että Umk näkyy myös ulkomaalaisillekin. Näkevät suomalaista viihdettä :)

Henkilökohtaisesti minua kyllä häiritsee yllättävän paljon juuri tuo, että ainakin Blind Channel joka stanan välissä kokee tarpeelliseksi lähteä euroviisuista kysyttäessä selittelemään, että "koettiin se vaan hyvänä ponnahduslautana". Siinäkin kohtaa kun saivat finaalissa paljon pisteitä, niin kertoivat reaktion olleen luokkaa -voi ei, ei kai me voiteta-. Kiva että saivat nosteensa, mutta en tykkään tästä asenteesta.

Joelhan oli sitä mieltä, että ei kai me voiteta, mutta Nikohan oli ihan voitto fiiliksillä Euroviisuissa ainakin yhden haastattelun mukaan.

Jokainenhan valehtelisi jos sanoisi Umk:ssa tai Euroviisuissa, ettei ole suosion perässä.

Vierailija
22653/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vain hiukan ollut tänään tässä ketjussa ja muutenkin netissä (kun olin töissä, syömässä, elokuvissa ja syömässä), joten äsken vasta bongasin uutisen, jossa Käärijä sanotaan olevan semin viimeinen esiintyjä.

Aika vahvalta paikalta vaikuttaa.

Mä jo aikaisemmin ajattelin tänään, että jos ei Käärijä pääsekkään finaaliin asti.

Hyvä sitä on varautua, jos Euroviisupäivistä tuleekin katastrofi, mutta toivoa menestykseen on huimasti ja onneksi niin.

Vierailija
22654/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi mä tunnen jotenkin sellaistaa kivaa yhteenkuuluvutta tässä ketjussa ja tuntuu, että tunnen tän ketjun kirjoittajat, vaikka en edes tiedä teidän nimiä, kasvoja tai oikein mitään muutakaan. :D

Vierailija
22655/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vitsi mä tunnen jotenkin sellaistaa kivaa yhteenkuuluvutta tässä ketjussa ja tuntuu, että tunnen tän ketjun kirjoittajat, vaikka en edes tiedä teidän nimiä, kasvoja tai oikein mitään muutakaan. :D

Mä tykkään siitä kun on mukavaa kirjoittelua ja se tuntuu oikein mukavalta jutella heidän kanssaan, jotka kirjoittelevat mukavasti.

Mä en edes malta, kunnes semit tulee, eikä edes ole hajuakaan siitä milloin ne ovat.

Molemmat semit ja finaalinkin tulen katsomaan, jos vain oon tietonen niiden ajankohdista ajoissa.

Mä mietin tässä sitäkin, että onkohan Käärijälläkin sitten Euroviisuissa yhtä railakas kannustus, kuin silloisella Blind Channelilla.

Vierailija
22656/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä ole annaliisaa vaan alakerran ankerias ja horoskooppini on kalat.

Montako meikäläistä Käärijä puntaroi? Kun olin kuulevani, että hän olisi vaaka.

Vierailija
22657/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten Cha cha cha:ta kuunneltu yli 10 miljoonaa kertaa spotifyssa!

Vierailija
22658/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli kivasti sanottu. :) Mä mietin jo jossain kohtaa miettinyt että pitäiskö kerätä kasaan täältä annaliisojen keikkarinki (en tarkoita pelkästään Käärijän keikkoja :D) kun mulla ei ainakaan ole oikein enää sellaisia kavereita jotka jaksaa tai innostuu keikoille mutta itellä olisi vielä kiinnostusta mennä. Täällä voisi olla otollisia ihmisiä sellaiseen toimintaan.

Vierailija
22659/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihana ketju just siksi, että tätä ei voi poistaa. Yleensähän tällä palstalla poistetaan kaikki ketjut, joihin minä kirjoitan, joten ei ikinä saa rauhassa puhua mistään asiasta. Kiva, että UMK on palstamoden erityissuojeluksessa.

Vierailija
22660/34469 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha ha haa 😂

Käärijästä:

Kivaa läpän heittoa tuossa ja mä arvelin, että hänen inhokki aineensa koulussa olisi ollut englanti.

Ketju on lukittu.