Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, jotka olette todella harvoin kipeitä

Vierailija
04.01.2023 |

Millainen ruokavalio teillä on? Stressitaso? Harrastatteko mitä liikuntaa?

Kommentit (173)

Vierailija
161/173 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvissyöjä, ja syön erittäin harvoin maitoa/kananmunaa sisältäviä ruokia. Syön monipuolisesti, mutta syön kyllä eineksiä, karkkia ja sipsejäkin viikoittain. Liikun aika vähän, mutta harrastan säännöllistä kotijumppaa. Pureskelen kynsiäni ja sormieni ihoa, sekä kaivan nenääni.

Lapsena perheessäni oli jatkuvasti joku räkätauti tai vatsatauti, joilta en säästynyt.

Vierailija
162/173 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaruokaa syövä keski-ikäinen ylipainoinen nainen. Liikunta lähinnä koirien kanssa ulkoilua. Stressitaso kohtalaisen korkea työpäivinä, muutoin ei. En juuri koskaan ole sairaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/173 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun huonosti, juon ihan liikaa kahvia, tupakoin ja syön miten sattuu, liikunta rajoittuu aika pitkälti kaupassa käyntiin.

Mutta uskon olevani sitä sorttia, että sitten kun sairastun, niin se on kerrasta joku jokaiseen soluun levinnyt maksasyöpä. Tai vaihtoehtoisesti siinä eläkeiän kynnyksellä kaikki mahdolliset ei-tappavat vaivat päälle ja kidun niiden kanssa joku 30 vuotta.

Vierailija
164/173 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeripainotteinen. Stressitaso olematon. En harrasta liikuntaa.

Vierailija
165/173 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli muuten sellainenkin mieleen, että sairastitteko te superterveet lapsena paljon? Jos siitä olisi kertynyt hyvä vastustuskyky erilaisille pöpöille.

Täällä yksi ei koskaan sairaana. Myös koronalta vältyin vaikka kaikki ympärillä sairastuivat, osa moneen kertaan. Lapsena sairastin korvatulehduksia muutama, perinteisen vatsataudin useampaan kertaan ja vesirokon. Flunssia ei ole ollut lapsenakaan kun pari kertaa.

Vierailija
166/173 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis. Ootteko te harvoin sairastavat koronarokottamattomia? Ei oo tarkoitus öyhöttää aiheesta sen emempi. Mietin vaan kun immuniteetti huonontunut ja ajallinen yhteys ois piikkiin. Huolestuttaa.

Ei. Rokote otettu. En vaan sairastu. Joskus nuorempana ja alipainoisena oli flunssa, mutta esim. vatsatautia en ole tietääkseni sairastanut koskaan. Myöskään sisarukseni tai vanhempani eivät ole sairastelleet, joten pidän geenejä tärkeimpänä tekijänä.

Vierailija
167/173 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julma stressitaso, ruokavalio persiillään ja ei liikuntaa. 

Mulla on autoimmuuneja, mutta lentävät (norot, koronat, influenssat) menevät usein ohi, jokaista on ollut kerran 20 vuoteen. 

Vierailija
168/173 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman puhdasta ja prosessoimatonta ruokaa. Paljon luomua ja kasvispainitteista. Joka aamu alkaa isolla kannullaisella smoothieta, jossa marjoja, avokadoa, banaania, pinaattia yms.

Ei juurikaan maitotuotteita eikä vehnää.

Vahva D-vitamiini +muita luonnollisia (ei symteettisiä) lisäravinteita

Vierailija
169/173 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön miten sattuu, liikun vain jalan kauppaan ja ostoksille. Minulla ei kuitenkaan ole lapsia ja teen töitä etänä. Töistä, koulusta ja päiväkodista ne pöpöt helposti leviävät, sekä julkisessa liikenteessa ruuhkahuippuina. Geenit varmasti auttavat myös, koska sisaruksenikaan eivät ole kipeinä oikeastaan ollenkaan.

Mutta, sitten kun sairastun, olen sairaana kuukauden, vähintään.

Vierailija
170/173 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli muuten sellainenkin mieleen, että sairastitteko te superterveet lapsena paljon? Jos siitä olisi kertynyt hyvä vastustuskyky erilaisille pöpöille.

En ollut lapsenakaan sairaana juuri koskaan. Ns. lastentaudeista olen sairastanut vihurirokon ja vesirokon.

Vierailija
171/173 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julma stressitaso, ruokavalio persiillään ja ei liikuntaa. 

Mulla on autoimmuuneja, mutta lentävät (norot, koronat, influenssat) menevät usein ohi, jokaista on ollut kerran 20 vuoteen. 

Minulla sama, myös autoimmuunisairauksia, ja norot, koronat, influenssat ja muut menevät ohi. Tuntuu, että lähipiiri sairastaa koko ajan, elivätpä miten terveellisesti ja reippaasti tahansa. Vaikka autoimmuunien puolesta on p4skat geenit  niin tämän osalta ei ole.

Vierailija
172/173 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut lapsenakaan sairaana juuri koskaan. Ns. lastentaudeista olen sairastanut vihurirokon ja vesirokon.

Minulla oli vesirokko ja muutaman kerran oksennustauti. Teininä oli kerran angiina ja korvatulehdus. Vauvana oli kuulemma ensimmäisen vuoden aikana useampi korvatulehdus.

Vierailija
173/173 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös laiska, liikkumaton, syö mitä sattuu tai on syömättä-tapaus, joka on viimeksi sairastanut 2017. Sitä edellistä kertaa en muista. Olisiko ollut 2005? En sairastanut lapsenakaan.