Mies, kumman valitsisit? Unelmiesi naisen VAI menestyksekkään uran ja loputtomasti rahaa?
Nyt saa vain jomman kumman.
Unelmiesi nainen on juuri sellainen kuin itse haluat (fiksu, kiltti, huumorintajuinen, kaunis, seksikäs, luotettava, arvostava, rakastava, antava, muiden miesten himoitsema...mitä vaan).
Mutta olet köyhähkö, toimeentuleva duunari.
Toisessa vaihtoehdossa sinulla on unelmiesi työ ja voit käyttää rahaa mihin vaan (miksei naisiinkin, mutta et saa aitoa yhteyttä tai rakkautta näiltä). Olet siis vapaa ja elämäsi on täynnä hienoja mahdollisuuksia.
Kumman valitsisit? :)
Kommentit (253)
Mitä vikaa on olla toimeentuleva duunari? Olen palkanlaskija ja en minä tarvitse korkeakoulutusta tai hienoa työtä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa on olla toimeentuleva duunari? Olen palkanlaskija ja en minä tarvitse korkeakoulutusta tai hienoa työtä.
Se vika, että naisista olet epäsivistynyt junttiamis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*käsienheiluttajanaisista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin.
jos se unelmien nainen pysyy mulla loppu elämän, niin sitten se
mutta jos lähtee toisen rahojen perään, niin rahat mulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä copettaa täällä ja sanoo vaihtoehdon 2.
Koska suurin osa miehistä ajattelee järkevästi, eikä pelkällä tunteella.
Miehille työ on tärkeä. Ja sen kautta myös ura ja uralla eteenpäin meneminen.
Se unelmien nainen voi jäädä kotirouvaksi, mutta kukasn mies ei halua pelkäksi kotimieheksi.
Terveellä, normaalilla ei aika kulu, kotona oleskemalla. Ei koskaan.
Lukuunottamatta lyhyitä isyyslomia.Miehet ne edelleen pitävät tämän yhteiskunnan pystyssä, tekevät suurimmat keksinnöt, ovat suurimpia yrittäjiä ja käyvät henkensä kaupalla sotimassa.
Aloitus on jonkun typerän, lapsellisen palstama tekemä.
Tai toimittajan, joka haluaa palstalle vilskettä.
Ei minun tuttavapiirissäni (akateemisesti koulutettuja työssäkäyviä ihmisiä) yksikään mies ole tehnyt suurta keksintöä, perustanut suurta yritystä tai sotinut henkensä kaupalla 😂. Kuinka monta tuollaista miestä sinä tunnet?
Onks tää joku kompa? Toki valkkaisin unelmieni naisen ja hän olisi sitten myös rikas. Saisin naiseni, rahat eikä mun tarttisi edes tehdä töitä jossen haluisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas outo kysymys, kun todellisuus on juuri päinvastainen. Menestyksekäs ura ja loputtomasti rahaa tarkoittaa että on mahdollisuus unelmiesi naiseen, ja köyhyys tarkoittaa, että ei ole. Naiset juoksevat menetyksen perässä, siis miehen menestyksen. Vielä voimakkaammin, jos itsekin ovat menestyneitä.
Tässä täysin epärealistisessa kuvitteellisessä valinnassa, valintani olisi helppo, se nainen.
Vähän yleistät. No, ehkä kohdallesi ei ole osunut sitä rakkautta, joka ei katso ulkoiseen. Sellaistakin on, mutta ei tietenkään kaikille. Ei ainakaan niille, joille se mammona on jumala.
Eli naisille. Eikä harvinainen poikkeus muuta säääntöä.
Naisetko täällä on järkiään valinneet rahan ja uran?
Vierailija kirjoitti:
Mikä unelmanaisen se sellainen on joka lähtee toisen mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen.
Eihän teille työttömät amikset kelpaa. Aina etsitään hyvin koulutettua ja työllistynyttä miestä.
Eli suominainen.
Jatkokysely on varmaan vaihtaisitko nykyisen unelmien kumppaniisi.
Vatataan huvikseen.
Varallisuus vaihtuisi mutta niin vaihtuisi nyxäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen.
Eihän teille työttömät amikset kelpaa. Aina etsitään hyvin koulutettua ja työllistynyttä miestä.
Eli suominainen.
Eikös koulutus ja työssäkäynti ole hyviä asioita? Miksi joku ei arvostaisi ja haluaisi niitä kumppanissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen.
Eli suominainen.
Eikös koulutus ja työssäkäynti ole hyviä asioita? Miksi joku ei arvostaisi ja haluaisi niitä kumppanissa?
Naisten tulisi etsiä miehessä ihan muita asioita, kuin palkkanauhaa ja diplomeita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas outo kysymys, kun todellisuus on juuri päinvastainen. Menestyksekäs ura ja loputtomasti rahaa tarkoittaa että on mahdollisuus unelmiesi naiseen, ja köyhyys tarkoittaa, että ei ole. Naiset juoksevat menetyksen perässä, siis miehen menestyksen. Vielä voimakkaammin, jos itsekin ovat menestyneitä.
Tässä täysin epärealistisessa kuvitteellisessä valinnassa, valintani olisi helppo, se nainen.
Vähän yleistät. No, ehkä kohdallesi ei ole osunut sitä rakkautta, joka ei katso ulkoiseen. Sellaistakin on, mutta ei tietenkään kaikille. Ei ainakaan niille, joille se mammona on jumala.
Eli naisille. Eikä harvinainen poikkeus muuta säääntöä.
Naisetko täällä on järkiään valinneet rahan ja uran?
Tosielämässä valitsee, siis miehen rahan ja uran mukaan, mutta eivät yleensä sitä myönnä. Se näkyy selvästi tilastoissa, mutta ei aina kyselyissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan rahat, tottakai.
Minä kolmipyörän.
Jos oot mies, mä otan sut. Ja sen kolmipyörän.
Vierailija kirjoitti:
Rahan tietenkin.
Mulla ei ole koskaan ollut mitään "unelmien juttuja". En siis osaa sanoa, millainen olisi minun unelmien nainen.
Ei ole ollut unelma-ammattia, unelmanaista, unelma-autoa, unelma-asuntoa tms..
Toki olen taloudellisella mittapuulla elämässäni menestynyt ihan realismipohjalta, minulla on ollut jatkuvasti tavoitteita, ei unelmia.
Helppoa se on silti miettiä, millainen semmoinen olisi. Paitsi jos viestin tarkoitus on tuoda esille oman erinomaisuutensa, eikä niinkään ottaa osaa itse aiheeseen, keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen.
Eli suominainen.
Suominainen on sun unelmanainen, vaikka lähtee toisen mukaan? Olet outo.
Jep täällä on aika pienet toiveet unelmien naisille: semmoinen nainen johon itse kyllästyy, tai joka on kiinnostunut vain rikkaista miehistä tai joka jättää..onko tämä nyt sitä aisankannatusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen.
Eli suominainen.
Naisten tulisi etsiä miehessä ihan muita asioita, kuin palkkanauhaa ja diplomeita...
Hmm, unelmanainen on sellainen, joka etsii työtöntä sossupummia eikä yhtään arvosta koulutusta tai työssäkäyntiä? Ok. Yhdessä onnellisina makoilisitte työttöminä?
Palstan miesasiamiehet eivät nyt taida olla tästä iloisia, kun kuulemma maa pyörii raatavien miesraukkojen varassa, mutta unelmanaiset ne vaan loisii yhteiskunnan lompakolla työmien miestensä kanssa.
Rahan tietenkin.
Mulla ei ole koskaan ollut mitään "unelmien juttuja". En siis osaa sanoa, millainen olisi minun unelmien nainen.
Ei ole ollut unelma-ammattia, unelmanaista, unelma-autoa, unelma-asuntoa tms..
Toki olen taloudellisella mittapuulla elämässäni menestynyt ihan realismipohjalta, minulla on ollut jatkuvasti tavoitteita, ei unelmia.