Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58486)
Maarit Salin
Käyttäytyy, oudosti tuo nainen. Näyttäytyy, vain juovuksissaan. Ryyppäämään, muita kutsuu illoin. Tanssimaan, jää ja silloin yössä gin tonicit räjähtää!
Hän on Salin Kuningatar, juttujaan värittää. Hän on Salin Kuningatar, joukkoon takertuu. Hän on Salin Kuningatar, "viinaa juomaan tuu", hän kutsuu ja muu unohtuu. Wow!
Noelin hyvä ja seksikäs perse!
Dahlia Mustavaara
Eikö tuon Kajanderin perheen voisi poistaa jo sarjasta! Ovat kaiken kukkuraksi vielä syyttä suotta minun kimpussani, kuin jotkut hyeenat! 😡
Saga Korkiakoski
Wettermannit toimistolla, eikä Sabrinaa näy!
JP Kokko
Henu ansaitsee vähän nahkapiiskaa!
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Eikö tuon Kajanderin perheen voisi poistaa jo sarjasta! Ovat kaiken kukkuraksi vielä syyttä suotta minun kimpussani, kuin jotkut hyeenat! 😡
Gunnar Mustavaara
Eikös se poikanen ole ihan sakkolihaa?
Ulla Taalasmaa
En kai minä lähde mistään ulkolavasteen edestä taksilla!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Gunnar Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Miten se liittyy siihen jos koko asia on keksitty minun lynkkaukseeni!? 😡
Mervi Tuomi
Nyt minä laitan sen kovaäänisen naikkosen kuriin Ullan lähdettyä! 😡
Inka-Liina
On siis kevät, kuljen Munkkivuoren rantaan. Juonet ei kulje mutta katsojat jaksaa. Kevät, pystyykö sarja mitään antaa? Juhlajakson koin, en haluaa enää maksaa. Kevät, kuljen Munkkivuoren rantaan. Sarjaa en tunne mutta mieli vielä jaksaa. Kevät, pystyykö sarja mitään antaa?
On siis kevät, uskoin vakavaa valaa. No tuotanto on tuotanto ne lupaa mut ei osaa. Kevät, kaiketi hahmot vielä kestää. Lavasteet katsoin, ei epäaitoutta voi estää. Kevät, uutta jaksoa pelkään. Minä olin hölmö annoin sille elämästäni aikaa. Kevät, tosiaan sarjaa pelkään.
Sinä tarjosit ehdotuksia, minä olin hölmö panin peliin koko sarjan. Vaikka tarjosit vain ehdotuksia, minä olin hölmö panin peliin koko sarjan.
Mirkku Mattila
Meidän Salla ei enää pyöritä tätä kopperohotellia. Nyt valtaa liekit tämän pimeyden!
Esteri Elsten
Tulta pesään, pyromaani!
Inka-Liina
"Oh my god, sähän olet saanut käyrät nousuun!" "Tota, se en ollu minä, vaan Saga." "Kuka helvetti on Saga?"
Yhtiössämme on nainen joka meidät pelastaa. Hän on Saga Korkiakoski ja hän kaiken osaa. Hän saa käyrät nousemaan hyvin nopeaa. Tiedä en miten tuli mutta iloinen mä oon. Sillä tämä nainen tietää miten yhtiö rikastuu. Kaikki sujuu niin hyvin mitä hittoa tää on?
Pitäis soittaa tuotannolle ja antaa Sagalle ruutuaikaa. Ehkä sihteerikin jossain odottaa vuoroaan. Missä käsikirjoituksenne oikein on? Lisätkää sinne Saga, hänestä tulee tähti.
1200. Oota pieni hetki ja noissa sekunneissa näyt. Kameran ulkopuolella saa vähän vaikuttaa. Tuotanto ei nää Sagan loistoa. 1200, 1200, 1200. Ei Saga vaan näy. Ugh.
Kuule tuottajani! Minulla on Sagasta haave! Kuule tuottajani! Minulla on Sagasta haave!
Vierailija kirjoitti:
Ulla Taalasmaa
En kai minä lähde mistään ulkolavasteen edestä taksilla!?
Seppo Taalasmaa
Todella nöyräättävää meille legendaarisille hahmoille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Gunnar Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Susu Honkanen
Väitätkö sä että mun poikani on keksinyt koko jutun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Gunnar Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Susu Honkanen
Väitätkö sä että mun poikani on keksinyt koko jutun?
Dahlia Mustavaara
Minä en väitä vaan kerroin totuuden etten ole ollut sen teinin kanssa missään tekemisissä! Hän haluaa vainota minua jostain käsittämättömästä syystä, mutta en minä voi myöskään luontaiselle vetovoimalleni mitään jos se siitä johtuu!
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Minä en väitä vaan kerroin totuuden etten ole ollut sen teinin kanssa missään tekemisissä! Hän haluaa vainota minua jostain käsittämättömästä syystä, mutta en minä voi myöskään luontaiselle vetovoimalleni mitään jos se siitä johtuu!
Jutta Korhonen
Tai sitten sä vaan olet käyttänyt häntä hyväksesi ja hän on mennyt pahemman kerran sekaisin.
Susu Honkanen
Jätä sinä kehdonryöstäjä mun poikani rauhaan! Saa ta na! 😡