Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaiset eivät välitä minusta. Kukaan ei esimerkiksi ilmoittanut tädin kuolemasta, sain lukea sen lehdestä

suvun mustalammas
08.11.2018 |

Olin aika hämmentynyt nähdessäni tätini kuolinilmoituksen lehdessä, jossa kiiteltiin osanotosta ja hautajaiset oli pidetty lähimpien läsnäollessa. Soitin siskolleni (joka on minua paljon vanhempi) ja kysyin, tietääkö mitään. Kertoi olleensa hautajaisissa ja myös lähes muunkin suvun.

En ole siskoni kanssa kovinkaan läheinen. vanhemmat erosi kun olin pieni ja sisko jäi isän kanssa kotipaikkakunnalle, jossa oli jo koulu ja kaverit. Äidin kanssa muutimme toisaalle.
Olen miespuolinen henkilö, joka viimeaikoina on kiinnostunut suvustaan ja juuristaan, nyt kun vanhemmatkin ovat kuolleet
Suku vaan ei välitä. Muut tuntuu pitävän keskenään yhteyttä ja olevan häissä ja syntymäpäivillä, mutta minua ei kutsuta.
Olen lähentynyt sukulaisiani, kuten serkkuja ja pikkuserkkuja Facebookissa, mutta kaveripyynnöt ja viestit eivät tuota tulosta.
Avauduin tällä palstalla joskus siitäkin, miten isotätini hautajaisissa, jonne lehdessä kuolinilmoituksessa kutsuttiin, yritin viimeiseen asti ottaa sukulaisiini tuloksetta kontaktia ja lähdin pahoilla mielin viimeisten joukossa seurakuntatalosta pois.
Tuntuu kurjalle, kun suku ei välitä.
Pitääkö tässä ihan aikuisten oikeasti lähteä kukkapuskan ja kahvipaketin kanssa ovelta ovelle kiertämään ja esittelemään itsensä, että minäkin olen olemassa ja sinun sukulaisesi voidaanko jutella ja tutustua?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun ovelleni et olisi tervetullut, jos sukulaiseni olisit.

Vierailija
2/11 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt joutuaksesi tällaiseen asemaan? Älä väitä ettet mitään, joku syy täytyy olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun ovelle olet tervetullut sukulaisena. keitän kahvit ja jutellaan hetki.

Vierailija
4/11 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa antaa mitään vinkkejä, mutta saat yhden virtuaalihalauksen \o/

Vierailija
5/11 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nuo ihmiset isäsi sukulaisia? Jotkut riitaantuvat erossa puolisonsa suvun kanssa niin pahasti, että välit laitetaan poikki kokonaan. Valitettavasti lapsi, joka ei voi asialle mitään, on kärsijä.

Vierailija
6/11 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee itseäsi naurettavammaksi

Vierailija
7/11 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ovelleni olet tervetullut. Ei aina ole niin että henkilö itse on syyllinen. Joitakin ei vain hyväksytä sukuun. On ehkä henkisesti liian erilainen tms.

Vierailija
8/11 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaiset ei ole mikään suvun kokoontumisjuhla, jonne mennään tutustumaan tuntemattomiin ihmisiin

Vierailija
9/11 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään velvollisuus ei ole tutustua sukulaisiinsa

Vierailija
10/11 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiinnostui VASTA vanhempien kuoleman jälkeen? Oishan sulla ollut mahis ottaa yhteyttä jo  aiemminkin.Sä olet varmaan 10 vuotta myöhässä.

Vierailija
11/11 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitkeäati vaan. Ehkä joku kiinnostuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi