Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58486)
Vierailija kirjoitti:
Ulla Taalasmaa
Kari! Täällä olisi lihapullia ja persikoita! Tulehan syömään.
Salla Mattila
Voi Ulla kulta, minähän se nyt huolehdin Karin syömiset. Lähdepäs nyt siitä, hus!
Jutta Korhonen
mammanpoika Kari. Voi hyvä aika .
Inka-Liina
Surullinen sarja lähestyy. Jonkun tuotannon kaa. Kun typerykset häipyy viimeinkin. Mä sen sarjan saan. En kestä tuota itkua. Tuotanto tutin tarvitsee. He ovat niin rasittavia. Minut voi ottaa heidän tilalleen.
Joku sanoi ettei toisen omaa ottaa saa. Mut sarja on vapaa jos parempaa haluaa.
Olis hiljaa. Tuotanto mua ärsyttää. Valheita vaan. Katsojat ei rakasta enää.
Dahlia Mustavaara
Minä en ole tehnyt tarkkoja suunnitelmia tai sitten minä jään pysyvästi Helsinkiin. Ainakin minun on valvottava kartanon remontti loppuun. Minä ajattelin Amandaa. Katson samalla miten tuuliajolle se paikka on joutunut Camillan jälkeen.
Dahlia Mustavaara
Se pannaan kokonaan uusiksi lattiasta kattoon!
Saga Korkiakoski
Se että Gunnar palasi takaisin oli kieltämättä aika yllättävää, mutta kaikki ovat ottaneet sen vastaan erittäin positiivisesti ja kun tiedotimme Gunnarin paluusta niin pörssikurssi lähti jyrkkään nousuun!
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Aamu Korhonen
niin mikä pannaan uusiksi? meillä ei ole työtilausta niin emme tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Aamu Korhonen
Dahlia Mustavaara
Lattiat ja seinät ensisijaisesti, mutta myös katto vaatii pintaremonttia. Kai teille sentään raha kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Aamu Korhonen
Dahlia Mustavaara
Lattiat ja seinät ensisijaisesti, mutta myös katto vaatii pintaremonttia. Kai teille sentään raha kelpaa?
Jaana Nieminen
Nyt kuule jätät mun tyttöni rauhaan! Se sun projektis ei etene yhtään mihinkään. Aamu menee nyt sairaalalle kunnon remonttitöihin. Jutta on paljon parempi työnantaja ku sinä!
Roosa Kemppainen
Mut äiti hei, mä oon täällä sairaalassa purkuhommissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Aamu Korhonen
Dahlia Mustavaara
Jaana Nieminen
Nyt kuule jätät mun tyttöni rauhaan! Se sun projektis ei etene yhtään mihinkään. Aamu menee nyt sairaalalle kunnon remonttitöihin. Jutta on paljon parempi työnantaja ku sinä!
Dahlia Mustavaara
Anna mun kaikki kestää, että sitä yhtä käytävää alettaisi remontoimaan!? Kyllä se on sairaala jonka seinät tässä kaatuu hyvinkin pian! 😡
Pupu
Jos nämä ihmiset aiheuttavat ongelmia rouvalle, niin minä riennän apuun!
Petunia Pekkinen
Ette kai ole unohtaneet minua? Siskoni ansaitsee vain parasta ja ne semmoiset kunnallisen sairaalan huoneen pätkät joutaa purkulavalle!
Mervi Tuomi
Hani lähtee tästä sarjasta pois, hah!
Saga Korkiakoski
Eikö ne nyt ymmärrä siellä tuotannossa, ettei ketään kiinnosta nähdä jotain työväen sairaalaa tai Eva Tammista moppailemassa ahtaita käytäviä!? Minun työhuoneeni Mustavaaroilla olisi paljon parempi lavaste!
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Eikö ne nyt ymmärrä siellä tuotannossa, ettei ketään kiinnosta nähdä jotain työväen sairaalaa tai Eva Tammista moppailemassa ahtaita käytäviä!? Minun työhuoneeni Mustavaaroilla olisi paljon parempi lavaste!
Eva Tamminen
Että menee hermot kun rikkaat äm mät yrittää viedä vähempiosaisten työt!
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Anna mun kaikki kestää, että sitä yhtä käytävää alettaisi remontoimaan!? Kyllä se on sairaala jonka seinät tässä kaatuu hyvinkin pian! 😡
Jutta Korhoneb
Pitääkö mun taas luetella sulle meidän sairaalan lukuisat tilat? On kuule käytävä, potilashuone, rappukäytävä, mun työhuone, vastaanotto, laboratorio, lääkevarasto... vaikka mitä! On tainnu se Gunnarin muistisairaus siirtyä suhun!
Gunnar Mustavaara
Se alzheimer tuli niin pahaksi, että mä unohdin sen!
Laila Kajander
Mä on nykyään Moosen peliluolassa viihdyttäjänä. Vanhoilta sediltä saa hyvin rahaa ku vähän esiintyy samalla ku ne pelaa pokerii.
Ulla Taalasmaa
Kari! Täällä olisi lihapullia ja persikoita! Tulehan syömään.