Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58486)
Dahlia Mustavaara
Luuletko kyökkipiika että minä sinua ilmaiseksi majoitan. Nyt tottelet ja menet leipomaan minulle ja pupulle! Tai saat häipyä, mihin sinä muka menisit, kadulle varmaan.
Dahlia Mustavaara
Miksi ihmeessä katsojat kannattaisivat Moosen tai kunnallisen sairaalan remonttia? Tämä sarja on pelkkää halpaa viihdettä!
Henrikin iso jöpöttävä pipuli.
Dahlia Mustavaara
Kyökkipiika lähti kartanolta noin vain? Sano nyt vielä että se valitsi jonkun meluisen työpaikkaruokalan? Sun piikaparillasi viiraa pahemman kerran lentää nyt jonkun itsepäisen palvelijan perään! 😡
Saga Korkiakoski
Yhtiön ravintola on vaakalaudalla näiden linjastotasoisten ruokien takia.
Ismo Laitela
Hakataan Delismo päreiksi kuten se meikäläisen viimeisin Ismon Valinta!
Dahlia Mustavaara
Jyrätkää pois vaan! Vai pelkäätkö sä että Aaro pahastuu?
Dahlia Mustavaara
Oletko sä tosissasi, että jokalauantainen lottoarvonta ja makaronilaatikko riittää sinulle?!
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Oletko sä tosissasi, että jokalauantainen lottoarvonta ja makaronilaatikko riittää sinulle?!
Salla Mattila
No, sinä saat nyt tyytyä Amandan makaronilaatikkoon, sillä mulla ei nyt ole aikaa hankkia laadukkaita raaka-aineita. Tukku on nyt etusijalla.
Maarit Salin
Joo joo, älkää nyt nipottako! Mun pää halkee!
Laila Kajander
Is it worth it? Let me work it. I put my thang down, flip it and reverse it. Ti esrever dna ti pilf nwod gnaht ym tup i. Ti esrever dna ti pilf nwod gnaht ym tup i.
Jutta Korhonen
Aamu tekee kyllä hyvää työtä. Eiköhän sairaalasta saada hieno!
Jutta Korhonen
Ihana hiljaisuus. Ei kuulu kotkan vikinää.
Susu Honkanen
Onneksi palasin. Lapsiani on kaltoinkohdeltu tarpeeksi! 😡
Laila Kajander
If you got a big, let me search ya. To find out how hard I gotta work ya. Ti esrever dna ti pilf nwod gnaht ym tup i. Ti esrever dna ti pilf nwod gnaht ym tup i.
Kalle Laitela
Panettaa niin paljon!
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Aamu tekee kyllä hyvää työtä. Eiköhän sairaalasta saada hieno!
Dahlia Mustavaara
Ketään täysijärkistä ei kiinnosta purkukuntoinen vanerisairaala, kun se siirretään roskalavan perään! 😡
Marianna Kurki
mulle ei kannata uhota. siinä voi käydä huonosti. mä varoitan sua.