Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58482)
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
V i t t u mitä paskaa!!!
Ulla Taalasmaa
Ei ne nuoret osaa muita sanoja käyttää! Sääliks käy!
Vierailija kirjoitti:
Maailman paskin ohjelma.
Dahlia Mustavaara
Samaa mieltä mutta meidän Mustavaarojen pörssisarja olisi maailman paras! Wettermannit toisivat kielinä myös sveitsiä ja englantia mukaan!
Monica Mustavaara
Äläs nyt äiti hätäile, olinhan mäkin Severin kanssa.
Salla Mattila
Mulla ei nyt ole aikaa huolehtia Amandan raaka-aineita. Lämmittäkää mikrossa jotain ohukaisia. Ja Dahlialle vaikka jotain bolognesea. Mun pitää nyt mennä huolehtimaan Tukusta. Heippa!
Kalle Laitelaa
Hitto mä kaipaan munaa. Kunpa joku seksikäs twinkki vois ottaa mut.
Olli
Vai en mä kelpaa enää Lailalle. No ei haittaa. Se olikin mulle vaan pelkkä ok pano. Mä meen nyt vaikka ryöstää Delismon. Kartanonkin vois tsekata. Pyydän Matiaksen ja Leon mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Monica Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Minä en siihen Matiakseen edes sekaantuisi vaikka se olisi viimeinen miessukupuolinen maan päällä! Benjamin ja Severi ovat iältäänkin paljon potentiaalisempia ja olihan se Benjamin hetken minun Pupunani!
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Mulla ei nyt ole aikaa huolehtia Amandan raaka-aineita. Lämmittäkää mikrossa jotain ohukaisia. Ja Dahlialle vaikka jotain bolognesea. Mun pitää nyt mennä huolehtimaan Tukusta. Heippa!
Dahlia Mustavaara
Vai Bolognesea! Minä en sellaiseen vaakumimoskaan koske! 😡 Lähdenpäs tästä taksilla minun ja Pupun suosikkiravintolaan!
Vierailija kirjoitti:
Olli
Vai en mä kelpaa enää Lailalle. No ei haittaa. Se olikin mulle vaan pelkkä ok pano. Mä meen nyt vaikka ryöstää Delismon. Kartanonkin vois tsekata. Pyydän Matiaksen ja Leon mukaan.
Dahlia Mustavaara
Turha mennä lähellekään! Vartiointi on valppaana teitä huligaaneja varten! 😡
Lasse Sievinen
Hirvipaistia Lassen salaisella reseptillä. Onkos halukkaita istumaan pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monica Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Minä en siihen Matiakseen edes sekaantuisi vaikka se olisi viimeinen miessukupuolinen maan päällä! Benjamin ja Severi ovat iältäänkin paljon potentiaalisempia ja olihan se Benjamin hetken minun Pupunani!
Matias Kajander
Sanoit kuitenkin ettet ole nähnyt niin isoa kuin mulla! 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monica Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Matias Kajander
Susu Honkanen
Nyt poikakulta kerrot äidille kaiken niin minä laitan sen lapsiin sekaantujan vastuuseen!
Daniela Honkanen
Kyllähän mun ja Noelinkin suhde toimii suuresta ikäerosta huolimatta. En kyllä siitä Dahliasta tykkää mutta Mmutts päättää elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Daniela Honkanen
Kyllähän mun ja Noelinkin suhde toimii suuresta ikäerosta huolimatta. En kyllä siitä Dahliasta tykkää mutta Mmutts päättää elämästään.
Daniela Honkanen
Niin siis Matias päättää. 😅
Maarit Salin
NO NYT OSU TUNNELMA KOHDILLEEN, HÄVIS PANIIKKI, SYDÄN LYÖ TAHDILLEEN. MUT VOIS KAI PIKKASEN SKARPIMPI OLLA, KUN TODELLA HEIKOSTI TOIMII TÄÄ POLLA. MÄ HÖRPIN KAI LIIKAA TAIKAJUOMAA. EI KOMMENTEISTA SELVÄÄ ERKKIKÄÄN SAA!
Maarit Salin
Lasse! Minä voin tulla kanssasi syömään hirvipaistia. Otan myös ruokajuomat mukaan. Koska tulen?
Laila Kajander
Mä on niin kiltti ja söötti, et multa saattaa tulla hirvee töötti. Jos faija kuulis et oon peliluolassa täällä, se näkis sen tyttären pelkät pikkarit päällä. Hei oikeesti hei, aina mä saan, kauheen paljon mähän hymyilin vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monica Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Matias Kajander
Dahlia Mustavaara
Hävytön kakara fantasioineen! Heittäkää hänet ulos täältä! 😡
Laila Kajander
V i t t u mitä paskaa!!!