EI anneta Kakin voittaa!!
Kaki tuntui aluksi hauskalta ja persoonalliselta tyypiltä, mutta nyt on
alkanut ällöttää seksipuheet ja VARSINKIN nämä pedofiiliset puheet.
Siis millainen nuoriso-ohjaaja voi puhua tuollaista?!
Olisi kuvottavaa, jos Kaki voittaisi BB:n. Eihän anneta sen tapahtua?!
Kommentit (47)
Molemmat on aika höpsöjä kyllä. Mutta mitkä on vaihtoehdot? Kari? *oksennus* Olli? *oksennus*
Se iljettävä limanuljaska ulos talosta ja sassiin!
Hanne oli 9 viikkoa Jennin selän takana ja ei tehnyt oikein mitään. Samoin Sari ollut todella näkymätön talossa.
KAKI <3
Se on ollut Kakin kiimaisuudenkin takia keskiössä koko ajan. Lähinnä se on ehkä katsottu vaarattomaksi.
Laulanut sitä puhkikulunutta vainnnn-lauluaan, mielistellyt muita tarpeen tullessa, ollut sellainen tunteita herättämätön tyttö jne.
Varmasti on kiva tyttö, mutta TV:ssä pitkälti tylsää katsottavaa.
Ajatelkaa jos teiän töissä joku käyttäytyis noin. Mä oisin jo aikaa sitten tehnyt valituksen. Mun jalkoväliin ei ainakaan käsiä tungeta, eikä siitä myöskään vihjailla. Ehkä olen tiukkis, mutta tollasta ei todellakaan kenenkään tartte hyväksyä. YÖK!
Vierailija:
Ajatelkaa jos teiän töissä joku käyttäytyis noin. Mä oisin jo aikaa sitten tehnyt valituksen. Mun jalkoväliin ei ainakaan käsiä tungeta, eikä siitä myöskään vihjailla. Ehkä olen tiukkis, mutta tollasta ei todellakaan kenenkään tartte hyväksyä. YÖK!
omalla tyhjäpäisehköllä tavallaan. En tajua miten joku voi sanoa että Sari on näkymätön. Jenni joka on erittäin fiksu muija veikkasi Saria voittajaksi. Silloin ajattelin että mitä hittoa, mutta pakko myöntää että nyt voin hyvin uskoa että vois voittaakin.
Eivät raukat tiedä kuinka " antaa takas" . Ei se ole sikaillut lainkaan samalla tavalla mimmeille, jotka paremmin tietävät omat rajansa (mm. Hanne, Jenni, Mira), mutta esim. Miaa pisti tosi halvalla. Onko Mian vika, jos on liian hölmö itseään puolustamaan? Kannustetaan vaan, että Go Kaki! Go Kaki!
Vierailija:
Vierailija:
Jatkuvasti Sarin kimpussa ja niin hyvää pataa..
Nimeää kuitenkin jo ainakin toistamiseen Sarin naurettavilla verukkeilla ( Sari jättää vaatteitaan pitkin.. hohhoijakkaa! )
Sari ressukka ei tätä tiedä vaan pitää Kakin puolia, eli ei äänestä tätä.
Vierailija:
Nimeää kuitenkin jo ainakin toistamiseen Sarin naurettavilla verukkeilla ( Sari jättää vaatteitaan pitkin.. hohhoijakkaa! )
Se testaa koko ajan missä on muiden rajat. Ihmiset tekevät itse itselleen omat rajansa, eivätkä yritä hiipiä muiden rajojen yli. Se ei selkeesti tiedä mikä on normaalia käytöstä ja ei siksi osaa itselleen rajaa vetää. Jos joutuisin sen kyytiin Turun yössä olisin kauhuissani.
Vierailija:
KAKI ULOS!
Mitäs käytti minihametta!
Kuule, kyllä se on miehen vika jos ahdistelee. Turha siitä on naista syyttää tai syyllistää. Jos kohtaa elämässään ekaa kertaa tommosta käytöstä ei välttämättä heti edes tajua missä mennään. Yritä siinä sitten puolustautua.
Kasvatat varmaan terveitä lapsia. Se on uhrin vika, jos joutuu kiusatuks/raiskatuks/piestyks... Mitäs on niin munaton!
Vierailija:
Mitäs käytti minihametta!Kuule, kyllä se on miehen vika jos ahdistelee. Turha siitä on naista syyttää tai syyllistää. Jos kohtaa elämässään ekaa kertaa tommosta käytöstä ei välttämättä heti edes tajua missä mennään. Yritä siinä sitten puolustautua.
On näköjään mammojen vaikea uskoa, että Miakin oli siinä leikissä mukana, mutta niinhän se on, että mies aina syyllinen.
Tilanne oli kahden aikuisen välinen ja kumpikaan ei valittanut eli ei mitään ahdistelua tai muutakaan.
KAKI <3
Vierailija:
Kasvatat varmaan terveitä lapsia. Se on uhrin vika, jos joutuu kiusatuks/raiskatuks/piestyks... Mitäs on niin munaton!
En kestä jos BB:n voittaa joku seinäruusu kuten Jani, Sari tai Hanne.