Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hyvä Melba.
31.10.2006 |
Lopeta sen " moi! " :n kirjoittaminen otsikko-kenttään. Aivan järkyttävän ärsyttävää. Kiitos.
Kommentit (3)
Minua tuo tapa on lähinnä vain naurattanut, kun muut alkavat kertoa sitä asiaansa jo otsikkokentässä. =)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tulee sellainen avustava, innostunut ja ehkä vähän virallinen kuva.
Alue: Aihe vapaa
Minulla on tapana aloittaa sähköpostit, tekstiviestit ja puhelut jollain terehdyksellä. Jos moi ärsyttää, niin voin toki sitä vaihdella.
t. melba