Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EI anneta Kakin voittaa!!

Vierailija
14.11.2006 |

Kaki tuntui aluksi hauskalta ja persoonalliselta tyypiltä, mutta nyt on

alkanut ällöttää seksipuheet ja VARSINKIN nämä pedofiiliset puheet.

Siis millainen nuoriso-ohjaaja voi puhua tuollaista?!

Olisi kuvottavaa, jos Kaki voittaisi BB:n. Eihän anneta sen tapahtua?!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä jos BB:n voittaa joku seinäruusu kuten Jani, Sari tai Hanne.

Vierailija
2/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on aika höpsöjä kyllä. Mutta mitkä on vaihtoehdot? Kari? *oksennus* Olli? *oksennus*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se iljettävä limanuljaska ulos talosta ja sassiin!

Vierailija
4/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanne oli 9 viikkoa Jennin selän takana ja ei tehnyt oikein mitään. Samoin Sari ollut todella näkymätön talossa.

KAKI <3

Vierailija
5/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut Kakin kiimaisuudenkin takia keskiössä koko ajan. Lähinnä se on ehkä katsottu vaarattomaksi.

Vierailija
6/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulanut sitä puhkikulunutta vainnnn-lauluaan, mielistellyt muita tarpeen tullessa, ollut sellainen tunteita herättämätön tyttö jne.

Varmasti on kiva tyttö, mutta TV:ssä pitkälti tylsää katsottavaa.

Vierailija
7/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa jos teiän töissä joku käyttäytyis noin. Mä oisin jo aikaa sitten tehnyt valituksen. Mun jalkoväliin ei ainakaan käsiä tungeta, eikä siitä myöskään vihjailla. Ehkä olen tiukkis, mutta tollasta ei todellakaan kenenkään tartte hyväksyä. YÖK!

Vierailija
8/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ajatelkaa jos teiän töissä joku käyttäytyis noin. Mä oisin jo aikaa sitten tehnyt valituksen. Mun jalkoväliin ei ainakaan käsiä tungeta, eikä siitä myöskään vihjailla. Ehkä olen tiukkis, mutta tollasta ei todellakaan kenenkään tartte hyväksyä. YÖK!

Vierailija
9/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla tyhjäpäisehköllä tavallaan. En tajua miten joku voi sanoa että Sari on näkymätön. Jenni joka on erittäin fiksu muija veikkasi Saria voittajaksi. Silloin ajattelin että mitä hittoa, mutta pakko myöntää että nyt voin hyvin uskoa että vois voittaakin.

Vierailija
10/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät raukat tiedä kuinka " antaa takas" . Ei se ole sikaillut lainkaan samalla tavalla mimmeille, jotka paremmin tietävät omat rajansa (mm. Hanne, Jenni, Mira), mutta esim. Miaa pisti tosi halvalla. Onko Mian vika, jos on liian hölmö itseään puolustamaan? Kannustetaan vaan, että Go Kaki! Go Kaki!

Vierailija
11/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
12/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti Sarin kimpussa ja niin hyvää pataa..

Nimeää kuitenkin jo ainakin toistamiseen Sarin naurettavilla verukkeilla ( Sari jättää vaatteitaan pitkin.. hohhoijakkaa! )

Sari ressukka ei tätä tiedä vaan pitää Kakin puolia, eli ei äänestä tätä.

Vierailija
13/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nimeää kuitenkin jo ainakin toistamiseen Sarin naurettavilla verukkeilla ( Sari jättää vaatteitaan pitkin.. hohhoijakkaa! )

Vierailija
14/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se testaa koko ajan missä on muiden rajat. Ihmiset tekevät itse itselleen omat rajansa, eivätkä yritä hiipiä muiden rajojen yli. Se ei selkeesti tiedä mikä on normaalia käytöstä ja ei siksi osaa itselleen rajaa vetää. Jos joutuisin sen kyytiin Turun yössä olisin kauhuissani.

Vierailija
15/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

KAKI ULOS!

Vierailija
16/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaki on paras <3

Vierailija
17/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs käytti minihametta!

Kuule, kyllä se on miehen vika jos ahdistelee. Turha siitä on naista syyttää tai syyllistää. Jos kohtaa elämässään ekaa kertaa tommosta käytöstä ei välttämättä heti edes tajua missä mennään. Yritä siinä sitten puolustautua.

Vierailija
18/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatat varmaan terveitä lapsia. Se on uhrin vika, jos joutuu kiusatuks/raiskatuks/piestyks... Mitäs on niin munaton!

Vierailija
19/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitäs käytti minihametta!

Kuule, kyllä se on miehen vika jos ahdistelee. Turha siitä on naista syyttää tai syyllistää. Jos kohtaa elämässään ekaa kertaa tommosta käytöstä ei välttämättä heti edes tajua missä mennään. Yritä siinä sitten puolustautua.

Vierailija
20/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näköjään mammojen vaikea uskoa, että Miakin oli siinä leikissä mukana, mutta niinhän se on, että mies aina syyllinen.

Tilanne oli kahden aikuisen välinen ja kumpikaan ei valittanut eli ei mitään ahdistelua tai muutakaan.

KAKI <3

Vierailija:

Kasvatat varmaan terveitä lapsia. Se on uhrin vika, jos joutuu kiusatuks/raiskatuks/piestyks... Mitäs on niin munaton!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi