Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EI anneta Kakin voittaa!!

Vierailija
14.11.2006 |

Kaki tuntui aluksi hauskalta ja persoonalliselta tyypiltä, mutta nyt on

alkanut ällöttää seksipuheet ja VARSINKIN nämä pedofiiliset puheet.

Siis millainen nuoriso-ohjaaja voi puhua tuollaista?!

Olisi kuvottavaa, jos Kaki voittaisi BB:n. Eihän anneta sen tapahtua?!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaki oli se joka huonosti käyttäytyi. Vai voinko mä ruveta tuolla liikenteessä sun mielestä testailee kaikkien jalkoväliä ja kattoa kuka " antais" ? Kyllä vissiin kaikki, joita kävis koplaa kokisivat yksityisyyttään loukatun.

Vierailija
22/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaki oli se joka huonosti käyttäytyi. Vai voinko mä ruveta tuolla liikenteessä sun mielestä testailee kaikkien jalkoväliä ja kattoa kuka " antais" ? Kyllä vissiin kaikki, joita kävis koplaa kokisivat yksityisyyttään loukatun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esmes Mira sillon Mika/Sorella iltana.

Kampesi sammuneen Miran päälle sohvalla.

Toisen repivät Karin naisen kimpusta.

Ja kappas, tätä ei näytetty koosteessa.

Säälittävää miten Kakista leivotaan voittajaa..

Vierailija
24/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tunge kättään ensimmäisenä jalkoväliin. Ei ole muuten koskaan yksikään poikaystäväni niin tehnyt. Kyllä siinä ensin kattellaan, että molempien mielestä tilanne on miellyttävä. Yläaste ikäisenä on pari poikaa luokallani tätä ahdistelua harrastanut ja olen siksi heidän kanssaan nyrkein tapellut. Mulla on aina ollut selvää, missä mulla menee rajat. Monilla ei tunnu olevan. En esim. ymmärrä baareissa perseelle läppiviä miehiä pätkääkään. Avaudun aiheesta heti. En todellakaan ala kenenkään " koealustaksi"

Vierailija
25/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies kopeloi kun vieras marsunnäköinen pervo..

Vierailija
26/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette syytä ollia pervoksi, kun " ahdisteli" hannea.

Vierailija
27/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksette syytä ollia pervoksi, kun " ahdisteli" hannea.

Hanne _tykkää_ Ollista. Kakista ei tykkää (ainakaan siinä mielessä) kukaan.

Vierailija
28/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Olli ole kertaakaan sitä " väkisin" alkanut kuoputtamaan. Kyllä se Hanne on sinne sen peiton alle ihan itse eksynyt.

Vierailija
29/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs on haukut PERHEENISÄÄ ja VARATTUA Tatua kohtaan. Pani kätensä argentiinalaisbileissä Sarin rinnoille ja puristi Sarin rintoja, mutta eipä Tatua missään haukuta. Kari ei ole kyllä koskaan tehnyt noin törkeää kenellekään BB-talossa! Sarikin on ollut Kakin jutuissa aina täysillä mukana, mutta eipä Sari Tatun kanssa ollut mitenkään " sinut" .

Vierailija:

Ei se Olli ole kertaakaan sitä " väkisin" alkanut kuoputtamaan. Kyllä se Hanne on sinne sen peiton alle ihan itse eksynyt.

Vierailija
30/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanmieliset pervot kääntävät jokaisen kiven Kakin puolustamiseksi..

Vierailija
31/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Missäs on haukut PERHEENISÄÄ ja VARATTUA Tatua kohtaan. Pani kätensä argentiinalaisbileissä Sarin rinnoille ja puristi Sarin rintoja, mutta eipä Tatua missään haukuta. Kari ei ole kyllä koskaan tehnyt noin törkeää kenellekään BB-talossa!

Ai sun mielestä käden tunkeminen toisen jalkoväliin (Mian) tai esim. vihjailut joissa sormia ollaan " leikisti" työntää toisen sisään (teki niin mm. Jennille) ei ole törkeää. Mites on kun sun tyttärellesi/pojallesi joku tekee samoin? Ihan ok? Antaa mennä vaan? Ei tollaset ole koskaan ok.

Omassa kaveriporukassa on todella ronski huumorintaju ja vaikka mistä vitsaillaan, mutta ei kukaan koskaan ala toista lääppimään. Joku roti.

ps. kyllä se Tatukin käyttäytyi huonosti. Sillä vaan ei ole mitään mahdollisuuksia voittaa 50 000 tästä kansan " viihdyttämisestä" .

Vierailija
32/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Missäs on haukut PERHEENISÄÄ ja VARATTUA Tatua kohtaan. Pani kätensä argentiinalaisbileissä Sarin rinnoille ja puristi Sarin rintoja, mutta eipä Tatua missään haukuta. Kari ei ole kyllä koskaan tehnyt noin törkeää kenellekään BB-talossa!

Ai sun mielestä käden tunkeminen toisen jalkoväliin (Mian) tai esim. vihjailut joissa sormia ollaan " leikisti" työntää toisen sisään (teki niin mm. Jennille) ei ole törkeää. Mites on kun sun tyttärellesi/pojallesi joku tekee samoin? Ihan ok? Antaa mennä vaan? Ei tollaset ole koskaan ok.

Omassa kaveriporukassa on todella ronski huumorintaju ja vaikka mistä vitsaillaan, mutta ei kukaan koskaan ala toista lääppimään. Joku roti.

ps. kyllä se Tatukin käyttäytyi huonosti. Sillä vaan ei ole mitään mahdollisuuksia voittaa 50 000 tästä kansan " viihdyttämisestä" .

Vierailija
33/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihan varmasti lapsen isä on raiskannut lapsen äidin, kun on oikein lapsi tehtynä!

Vierailija
34/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki olisi ollut ihan jees, olisi varmaan suorassa " muistanut" tämän kähminnän. Nyt vaan kielsi, ettei mitään ole tapahtunut. Kyllä se Kaki sairas on, kun noin toisille tekee. Käyttekö itse tunkemassa kättänne kaikkien tuttujenne jalkoväliin, jos ne vaikka sattuis siitä tykkäämään? Ei ainakaan meilläpäin kuulu käytöstapoihin.

Vierailija
35/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole puhunut nyt mistään ihmisten " normaalista" seksistä mitään. Ja painotan: mielestäni aikuiset ihmiset saavat tehdä keskenään ihan mitä lystää, jos se on kaikille ok. Lääppimiset yms. kuuluvat parisuhteeseen tai yhdenillanjuttuihin tms. ei siihen, että joku vaan sattuu seisoo vieressä ja sillä on hyvä perse.

Vierailija
36/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittamalla Miran kaveri kuvitteli olevansa hyvä viihdyttäjä ja on lisännyt sittemmin vettä myllyyn.

Illan kooste on ihan tuottajan varassa, mutta 24/7:n katsojana en mitenkään voisi väittää Saria tai Hannea seinäruusuksi, kyllä tytöt tekee ja puhuu paljonkin hauskaa. Mitä tulee eilisiltaan, Jani oli eniten tapettia ja Ollin puhekone (tarinat naisistaan) sai eilisiltana muut lähinnä nauramaan miten jätkä sekoilee omissa jutuissaan niin ristiin. Kaki veti pokerina Sarinkin Kukot illalla ja nauroi paskasesti päälle. " Pientä" ylimielisyyttä pojilla!!

Vierailija
37/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mia ei ollut asiasta moksiskaan, kun se tapahtui, joten ihan turha ketään syyttää mistään.

Vierailija:

Jos kaikki olisi ollut ihan jees, olisi varmaan suorassa " muistanut" tämän kähminnän. Nyt vaan kielsi, ettei mitään ole tapahtunut. Kyllä se Kaki sairas on, kun noin toisille tekee. Käyttekö itse tunkemassa kättänne kaikkien tuttujenne jalkoväliin, jos ne vaikka sattuis siitä tykkäämään? Ei ainakaan meilläpäin kuulu käytöstapoihin.

Vierailija
38/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mia ei ollut asiasta moksiskaan, kun se tapahtui, joten ihan turha ketään syyttää mistään.

Siltä se Mia mun mielestä näytti. Noh, jokainen tulkitsee toista niin kuin tulkitsee, mutta Kakia tässä kuuluu osoittaa eikä Miaa. En minä ainakaan hyväksy seuraani ihmistä, josta ei voi tietää meinaako se alkaa kähmimään, taputtelemaan perseelle, pakottamaan muut kuuntelemaan sen jatkuvia pillun ruikutus/virpomis juttuja tai esim. panoeleillä vihjailemisia. Ei ole toisia kunnioittavan ihmisen käytöstä.

Vierailija
39/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Siltä se Mia mun mielestä näytti. Noh, jokainen tulkitsee toista niin kuin tulkitsee, mutta Kakia tässä kuuluu osoittaa eikä Miaa. En minä ainakaan hyväksy seuraani ihmistä, josta ei voi tietää meinaako se alkaa kähmimään, taputtelemaan perseelle, pakottamaan muut kuuntelemaan sen jatkuvia pillun ruikutus/virpomis juttuja tai esim. panoeleillä vihjailemisia. Ei ole toisia kunnioittavan ihmisen käytöstä.

Vierailija
40/47 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaako sinun osaamisesi, että kaikki muut ihmiset maailmassa osaavat? Oletko niin taitava tunnistamaan tilanteita, että sinulle ei koskaan ole jäänyt jostain paha mieli, että " annoit" sen tapahtua, vaikka olisit voinut sanoa vastaan. (esim. töissä/koulussa sinut jyrätään enemmistön mielipiteellä, etkä juuri sillä hetkellä keksi mitä sanoa.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän