Tiedättekö tunteen, kun toiset luulevat tietävän toisen asian paremmin, kuin sinä itse?
Tiedättekö tunteen, kun toiset luulevat tietävän toisen asian paremmin, kuin sinä itse?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ai jonkun toisen, eli aivan ulkopuolisen? No, miksi sinun se pitäisi edes tietää?
Ei vaan ulkopuoliset (tuttuja) ja sitten luulevat ihmisistä, että "ihminen on muuttunut" ja muita syytöksiä
Sehän on ennemmin sääntö kuin poikkeus, varsin tavallista. Ei kannata välittää, antaa niiden rauhassa luulla vaikka mitä - ennemminkin vaan vettä myllyyn! Sillä itsehän tiedät mikä on totuus.
Jep, nuo besserwisserit kyllä tietävät kaikista kaiken. Joskus oikein hämmästyy, mitä kaikkea olenkaan tehnyt tietämättäni🤯
Vierailija kirjoitti:
Sehän on ennemmin sääntö kuin poikkeus, varsin tavallista. Ei kannata välittää, antaa niiden rauhassa luulla vaikka mitä - ennemminkin vaan vettä myllyyn! Sillä itsehän tiedät mikä on totuus.
Kyllä ja ei. Kun on ulkopuolisia hämmentäjiä niin tulee lisäongelmia. Tuppaavat vaan kasaantumaan yhdelle ihmisille
Kyllä. Tunnen yhden tällaisen. Todella paha besserwisser ja samaan aikaan julistava salaliittoteoreetikko. On "kaikkien alojen asiantuntija" ja myös utelee ja "tietää" kaikkien tuttujensa asiat paremmin kuin nämä itse. Luulee paljon ja uskoo luulojensa olevan totta. Hämmästyy suuresti, jos joskus joutuu huomaamaan, ettei asia ollutkaan ihan niin kuin hän luuli.
En ole hänen kanssaan tekemisissä enempää kuin on ihan pakko.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tunnen yhden tällaisen. Todella paha besserwisser ja samaan aikaan julistava salaliittoteoreetikko. On "kaikkien alojen asiantuntija" ja myös utelee ja "tietää" kaikkien tuttujensa asiat paremmin kuin nämä itse. Luulee paljon ja uskoo luulojensa olevan totta. Hämmästyy suuresti, jos joskus joutuu huomaamaan, ettei asia ollutkaan ihan niin kuin hän luuli.
En ole hänen kanssaan tekemisissä enempää kuin on ihan pakko.
Tarkoititko ap:ta?
Asia menee sitten varmasti molempiin suuntiin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tunnen yhden tällaisen. Todella paha besserwisser ja samaan aikaan julistava salaliittoteoreetikko. On "kaikkien alojen asiantuntija" ja myös utelee ja "tietää" kaikkien tuttujensa asiat paremmin kuin nämä itse. Luulee paljon ja uskoo luulojensa olevan totta. Hämmästyy suuresti, jos joskus joutuu huomaamaan, ettei asia ollutkaan ihan niin kuin hän luuli.
En ole hänen kanssaan tekemisissä enempää kuin on ihan pakko.
Sillä yhdellä digitaalisilla kaksosilla on asian kanssa paljon tekemistä. Antaa harhaanjohtavaa tietoa. "epävirallinen sovittelu" jne jne
Parii koomisinta kokemusta omasta elämästä:
Minulla oli kuulemma Hodginin tauti. Työkaverini tuli kertomaan tämän uutisen minulle. En ollut itse moisesta kuullutkaan, enkä ollut käynyt lääkärissä saati tutkimuksissa. Halusi hyvästellä ja kiitteli, kuinka oli mukavaa olla samoussa työvuoroissa. Minä siihen, että kiitos-kiitos. Törmäilimme jatkossakin välillä kylillä ja kaupoilla, mutta jostsin kumman syystä ei tullut enää jutun juurta.
Olin maanomistaja, kuulemma. "Myö ollaan tyttöjen kanssa nietitty, ettän kuin sie kehtaan tehä ennää näitä hommia, siulla on niin isot metsätkii, että eihä siun tarvis ikinä tehä työtä." Jaa. Kas kun en ole itse asiasta tietoinen, nutta paha kai vastaankaan väittää kun tunnutte tietävän asian paremmin.
Lähdin työvuorosta bussilla kotiin X. Työkaveri koohkas hätääntyneenä, wttä et sä voi sillä bussilla mennä, ethän sä sillä kotiin pääse. Ei rauhoittubut, vaikka kerroin, että on tällä jo vuosia perille päästy.
Absurdia. Arvatkaa huviksenne millä toimialla näitä aivovirran tonavia löytyy..
Vierailija kirjoitti:
Parii koomisinta kokemusta omasta elämästä:
Minulla oli kuulemma Hodginin tauti. Työkaverini tuli kertomaan tämän uutisen minulle. En ollut itse moisesta kuullutkaan, enkä ollut käynyt lääkärissä saati tutkimuksissa. Halusi hyvästellä ja kiitteli, kuinka oli mukavaa olla samoussa työvuoroissa. Minä siihen, että kiitos-kiitos. Törmäilimme jatkossakin välillä kylillä ja kaupoilla, mutta jostsin kumman syystä ei tullut enää jutun juurta.
Olin maanomistaja, kuulemma. "Myö ollaan tyttöjen kanssa nietitty, ettän kuin sie kehtaan tehä ennää näitä hommia, siulla on niin isot metsätkii, että eihä siun tarvis ikinä tehä työtä." Jaa. Kas kun en ole itse asiasta tietoinen, nutta paha kai vastaankaan väittää kun tunnutte tietävän asian paremmin.
Lähdin työvuorosta bussilla kotiin X. Työkaveri koohkas hätääntyneenä, wttä et sä voi sillä bussilla mennä, ethän sä sillä kotiin pääse. Ei rauhoittubut, vaikka kerroin, että on tällä jo vuosia perille päästy.
Absurdia. Arvatkaa huviksenne millä toimialla näitä aivovirran tonavia löytyy..
"Absurdia. Arvatkaa huviksenne millä toimialla näitä aivovirran tonavia löytyy"
Nuo ovat sairaanhoitajia, terveydenhoitajia tai lähihoitajia. Osuinko oikeaan?
No joo, tavallaan. Meidän perheestä kolme ihmistä kuoli Kaakkois-Aasian tsunamissa, ja esimerkiksi koulussa ja harrastuksissa toiset ihmiset tuntuivat tietävän paremmin mitä oli tapahtunut, koska olivat lukeneet juttuja netistä tai lehdestä.
Ai jonkun toisen, eli aivan ulkopuolisen? No, miksi sinun se pitäisi edes tietää?