Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö täällä käytetä enää ov- ja ev-merkintöjä? (ov)

Vierailija
24.10.2006 |

ennenhän täällä suunnilleen hyökättiin kimppuun, jos ei ollut merkinnyt onko viestiä vai ei...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ev:n tiesin mutta ov:ta olen pohtinut... johan selvisi

-muutaman kuukauden palstaillut

Vierailija
2/7 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi nyt, että oletuksena on viesti. Jonkusortin keskustelupalstahan tämä kuitenkin on olevinaan. Sitten jos ei ole, siitä on hyvä kertoa, ettei tarvitse turhaan aukoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä lupaan, että en KOSKAAN käytä noita

Vierailija
4/7 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se viesti jo yleensä siinä, mikä näkyy tuonne etusivulle! Mitä järkeä on sitten perään laitaa " ei viestiä" ?

Mä en tajua...

Kunnon itseään kunnioittavalla av-mammalla on aikaa avata aloituksia, oli niissä merkintöjä tai ei!

Vierailija
5/7 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keidi79:

ihmetelleeni miksi pitäisi, mutta siihen tottui. kaippa siinä haluttiin säästää aikaa, ettei turhaan klikkaa auki viestiä,jos koko asia on jo otsikkokentässä

Vierailija
6/7 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mä muista, että täällä olisi " aikoinaan" asiasta mitään märinöitä ollut, tällä palstalla olen nyt kuutisen vuotta palstaillut (tosin kolme vuotta olin välillä pois). :-)

Vierailija
7/7 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettävät vielä suuremman osan elämästään verkossa, ovat kiinnostuneita säästämään täällä vähän aikaa, mä sen sijaan toivon vaan, että pääsisin irti tästä addiktoivasta, mutta henkisesti tosi köyhästä toiminnasta. Argh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan