Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset jotka ette halua omia lapsia niin mikä siihen on syynä?

Vierailija
26.12.2022 |

Mitä vanhempasi ajattelee kun et jatka sukua?
Jos olisit halunut perustaa perheen etkä saanut lapsia niin mikä siihen johti?

Kommentit (5302)

Vierailija
3801/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun syy lapsivapauteen on sama kuin lapsellisilla lapsiin, eli haluan elää ilman omia lapsia, aivan kuten sitten taas lapselliset haluaa niitä lapsia. Kumpaakaan valintaa ei tarvitse perustella millään, lapsellisten kohdalla heitä vain pitää pitää silmällä etteivät lapsiaan satuta.

Myönnän, että tunnen usein sääliä lapsellisia läheisiäni kohtaan, vanhemmuus tai siis äitiys on raskasta. Käännän tän säälin kuitenkin myötätunnoksi.

Vaikka itse elänkin perustyytyväisenä, onnelisena ja vapaana, en ole mitään velkaa kellekään. En isänmaalle, en lapsellisille, en yhtään kellekään.

Tämä on vapaa maa, kukin tehkööt mitä tahtoo. Ja kantakoot vastuun omista valinnoista. Lapsellisten kärsimys ei ole minun vastuulla.

Teidän pe*seiden peseminen ei ole sitten myöskään minun lasteni vastuulla, kun vanhenette.

Sulla sama ongelma kuin muillakin että kuka sinunkaan bebaa alkaa pesemään. 

Ketään vanhusta en ole tuntenut joita olisi omat lapset hoitaneet. Omaishoitaja on yleensä vähän parempikuntoinen puoliso. 

Vierailija
3802/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se äitiys ole joidenkin unelma.

Unelma ja unelma... Mikä on velan unelma?

Jaa... Tämän velan unelma on ostaa iso kerrostaloasunto (3-4 huonetta, 80 - 100 neliötä, kerrostalo koska omakotitalon työleiri ei kiinnosta, mökissä on liiankin paljon tekemistä), jonne saa yhteen huoneeseen ison kirjaston (mulla on jo muutama tuhat kirjaa). Seinät täyteen taidetta. Kauniita ja mukavia huonekaluja. Yksi tai kaksi huonetta vierailulle tuleville kavereille yöpymiseen. 

Sitten se, että mukava ja stressitön työni jatkuu vielä virallisen eläkeiänkin jälkeen (asiantuntijatyö, tekisin mieluusti osa-aikatöitä eläkkeellä, koska silloin ehtisin keskittyä tutkimustyöhön). Palkankorotus olisi kyllä kiva jo nyt. :D 

Ilmaisia elokuvalippuja jatkossakin. Rauhalliset, hiljaiset naapurit. Lomilla eri tapahtumissa käyntiä, ehkä yksi tai kaksi pidempää ulkomaanmatkaa vuodessa (tykkään museoista ja linnoista). Itseäni miellyttävää elämää, kuten tähänkin asti, mutta vielä vähän paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3803/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siten jäi aikaa opetella oikeakielisyyden alkeet.

"Te naiset jotka ette halua omia lapsia niin mikä siihen on syynä?" Voi jumankauta, oletkohan ikinä kuullut pilkusta tai ylipäätään mistään kirjoittamiseen liittyvästä käytännöstä? Hienoa, että kaikesta päätellen tunnistat monta kirjainta ja ymmärrät, miten niillä voi nappia painamalla muodostaa jopa sanoja.. Opit sen varmaankin ennen kuin sinusta tuli ihmistehdas ja imetysautomaatti, lihamaitomöykky.

Vierailija
3804/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

syöpäätarjoanteille666 kirjoitti:

tervetuloa kohdunkaulan ja rintasyöpä mikä on 500% yleisempää naisilla kellä ei ole lapsia

No onneksi on varaa käydä testeissä kerran vuodessa niin ei pääse yllättämään. Kaikki me täällä johonkin kuollaan.

Näinpä juuri. Ja mun isoäitini kuoli rintasyöpään (molemmat rinnat poistettiin, mutta levisi lopulta mahaan), vaikka oli neljän lapsen äiti. Ei se paksuksi pamahtaminen suojaa syövältä.

Vierailija
3805/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[qu

ote=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hassu tuo joka väittää vehtaavansa varatun kanssa, mutta ei ole maksua ottava. Luulee että sillä miehellä on vaan se ykkösnainen, niitähän on useampia. Olen itsekin ollut yksi sellainen monista joskus, tosin se päättyi klamydiaan, joten suosittelen olemaan tarkka kumin kanssa. Ja tiedoksi, olet aina kakkonen, pelkkä kakkonen

Voi sinua....etkö käsitä millään, että EN HALUAkaan olla mitään muuta, kuin 'kakkonen"!!!! En halua siitä miehestä mitään muuta, kuin satunnaisia tapaamisia; välillä pelkkää s****ä ja välillä vaikkapa kivaa matkaseuraa. Miten voi olla noin vaikeaa ymmärtää???

Itse olet näköjään katkeroitunut ja se johtuu tietenkin siitä, että olit rakastunut kyseiseen mieheen. Me taas tapaamme ihan puhtaalla friends with benefits-ajatuksella!

Olet siis miehelle ilmainen pi**u. Kovastipa arvostat itseäsi.

Eri

Sivusta, eihän tuo liity siihen mitä mies siitä saa, vaan siihen mitä tämä nainen siitä saa. Ei halua ja tarvitse maksua, ihan se tapahtuma on se mitä halutaan. Näin ei vissiin sinulla ole, haluat maksun, etkä "antaa ilmaiseksi". Minusta alkaa näyttää, että sinä olet se maksullinen, se joka jotain korvausta vaatii. Maksuna käynee satasen setelin sijaan perhe, elintaso ja sormukset, jonka mies ottaa pois viikonloppuisin. Miksi itket, sait jo varsin ruhtinaalisen maksun. Mitään et antanut ilmaiseksi.

Uu, kadehdin naista joka jakaa itseään miehelle, joka puolestaan dippailee itseään myös vaimoonsa? En ehkä ihan hirveän kateellinen ole. Hyi hitto!

Tietysti kateuksissasi syyllistät vain naisen eikä häntäheikilläsi joka kärttää jakolinjaa ole mitään vastuuta.

-Eri, joka säälii sinua ja erityisesti mahdollisia lapsiasi epätoivoisessa loputtomassa myrkynkylvössäsi.

No, helpolta teidän velojen huudattaminen kyllä on toistaiseksi tuntunut, ei ollenkaan epätoivoiselta.

Kyllä se sinun lapsellisen lapsellinen epätoivosi vaan huokuu kaikesta, vaikka kuinka yrität sitä projisoida.

Pidä koneesi kunnossa ainaisessa toimintavalmiudessa, häntäheikkisi tiukassa hihnassa ja nauti onnestasi.

Olen edelleen leski, joten häntäheikkiä ei ole, itse taidat tässä projisoida. Mutta mietityttää, että oletko itse vanhapiika, kun luulet parisuhteen toimivan niin, että toista tarvitsee pitää hihnassa joidenkin velahutsujen takia. Ei tarvitse. Vai pelkäätkö, että oma ukkosi käy ' veloissa' (eli vieraissa).

Irrelevantti lillukanvarsi, kts otsikko. Älä turhaan avaudu pyytämättä, koska 1 ainoa ihminen ei voi muiden puolesta puhua, äläkä utele muidenkaan yksilöiden yksityisasioita. Yritä pysyä asiassa yleistasolla ja/tai vastaa omakohtaisesti otsikon kysymykseen tai etsi sopivampi ketju. Nyt ei kysytä keidenkään muiden ei-velojen tuomiota "väärineläville" veloille.

No, ehkä ketju katoaa, mene ja tiedä. Mutta onhan se nyt huvittavaa, että velat täällä arvelevat edesmenneen mieheni käyvän heidän luonaan paneskelemassa, mutta arvoisien velojen mielestä se on sopivaa. Sopii toki velojen elämänfilosofiaan, joka on " Minä, minä, minä"

Nuorempi polvi tietää miesten luonteista. Mitä hittoa? Suorassa podcast lähetyksessä mies tulee kertomaan tietävänsä ettei enemistölle miehistä merkitse kotona oleva perhe, jos merkitsisi ei hän juoksisi vieraissa. Mies hakee perheestä kulissia minkä turvin ratsastaa elämässään eteenpäin. Naisille myytiin vuosikymmeniä harhakuvaa rakastavasta satujen prinssistä joka palvoo rakastaan ja perhettään. Ei palvo. Saat kyllä maksajan perheidyllille muttet kiitosta. Ukko ravaa perheen ohessa omissa menoissaan ODOTTAEN saavansa kotona täyden 5 tähden hotellimajoituksen. Miehet syyttää nykyajan naisia sitoutumiskyvyttömiksi. Oisko tässä syy? Kerta mulle myönnetään biologisen munakkaan toimesta etten ole mitään vaikka tekisin kaiken oikein. Suotta vaivaudun. Mä en halua olla niitä naisia jotka mahdollistaa perseilyn kotiin tuodun rahatukun avulla.

Oli muuten aika karu juttu Iltasanomissa. Noin puolet suomalaismiehistä ei pidä sitä pettämisenä, jos ehdottaa sekstailua vieraalle naiselle.

"Naisista 75 prosenttia pitää suutelua pettämisenä, miehistä 58 prosenttia.

Lähes puolet miehistä on sitä mieltä, ettei s3ksin ehdottaminen ole pettämistä. Naisista taas noin 70 prosenttia on sitä mieltä, että ehdottelu menee pettämiseksi."

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009526359.html

Vierailija
3806/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Nämä pohdinnat ovat velojen huvia. Me muut kasvatamme oikeasti niitä lapsia ja minä olen onnistunut hyvin. Toki velat kuvittelevat, että olisivat parempia lastenkasvattajia, tietenkin, kun todellista vastuuta ei oteta.

Ei mitään tarvitse kuvitella, sen kun lukee päivän uutisista, mitä kaikkea ihmiset törttöilevät :D

Ja jokaisen takana on vanhempi, joka kuvitteli olevansa maailman paras kasvattaja ja kuinkas sitten kävikään...

Minä en ainakaan kuvittele, että olisin saanut aikaan yhtään sen ihmeempää kuin perusvanhemmat, joiden lapset touhuavat kaikkea mitä nyt ympärillesi katsoessa näet niiden touhuavan. Toki olisin ollut parempi kuin kaikki vanhemmat jotka eivät viitsi huolehtia lapsistaan, näistäkin voit lukea uutisista joka päivä niin paljon kuin jaksat.

Toki olisit parempi kuin vanhemmat itse. Tietenkin. Luonnollisesti vela on parempi kasvattaja kuin vanhemmat itse. Tuollaiset suuruuskuvitelmat katoavat siinä vaiheessa, kun on oikeasti VASTUU, mutta mitäpä sinä siitä tietäisit.

No niin, ryhdistäydypäs nyt kuule vähän ja ala lukea äläkä vain palata tuota samaa virttä lukematta edes mitä vastataan.

Minäpäs vähän selvennän sinulle laiskalle lukijalle mitä juuri sanoin:

1) Minä EN kuvittele, että olisin ollut yhtään parempi kuin perusvanhemmat.

2) Mutta fakta on, että OLISIN ollut parempi vanhempi ja parempi ihminen kuin ne maailman kaikki lukemattomat vanhemmat, jotka ensin tekevät lapsia ja sitten jättävät ne eri tavoin heitteille. Perustelu: he tekevät aktiivisesti pahaa lapsille. Minun takiani yksikään lapsi maailmassa ei ole koskaan kärsinyt yhtään mistään, päinvastoin eräs intialainen lapsi saa tälläkin hetkellä joka kuukausi minulta rahaa. Näin ollen, kyllä olisin ollut parempi kuin huonot vanhemmat. Jos et kuulu heihin, et varmaan tunne pistoa omassatunnossasi.

Minusta kyllä kuulostaa että nimenomaan tämä vastuukysymys hiertää sinulla nyt tosi pahasti kun viestisi keskittyvät aggressiivisesti peräämään vastuuta. Alkaa kuulostaa projisoinnilta - taitaa olla omassa elämässäsi käsittelemättömiä asioita tämän vastuukysymyksen ympärillä? Vain sinä voit ne ratkaista, me emme voi tehdä sitä puolestasi.

Suuruuskuvitelmia jälleen. Et voi mitenkään tietää vanhemmuudestasi yhtään mitään. Toisin on meillä, jotka olemme tehneet suuren työn teidän puolesta. Vanhemmuus ei ole aina helppoa, mutta palkitsevaa kylläkin. Mitä tulee vastuukysymyksiin, niin velat ovat vastuuttomia ja vastuuttoman vastakohta on vastuullinen. Ei se ole sen kummempaa.

Vierailija
3807/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Nämä pohdinnat ovat velojen huvia. Me muut kasvatamme oikeasti niitä lapsia ja minä olen onnistunut hyvin. Toki velat kuvittelevat, että olisivat parempia lastenkasvattajia, tietenkin, kun todellista vastuuta ei oteta.

Ei mitään tarvitse kuvitella, sen kun lukee päivän uutisista, mitä kaikkea ihmiset törttöilevät :D

Ja jokaisen takana on vanhempi, joka kuvitteli olevansa maailman paras kasvattaja ja kuinkas sitten kävikään...

Minä en ainakaan kuvittele, että olisin saanut aikaan yhtään sen ihmeempää kuin perusvanhemmat, joiden lapset touhuavat kaikkea mitä nyt ympärillesi katsoessa näet niiden touhuavan. Toki olisin ollut parempi kuin kaikki vanhemmat jotka eivät viitsi huolehtia lapsistaan, näistäkin voit lukea uutisista joka päivä niin paljon kuin jaksat.

Toki olisit parempi kuin vanhemmat itse. Tietenkin. Luonnollisesti vela on parempi kasvattaja kuin vanhemmat itse. Tuollaiset suuruuskuvitelmat katoavat siinä vaiheessa, kun on oikeasti VASTUU, mutta mitäpä sinä siitä tietäisit.

No niin, ryhdistäydypäs nyt kuule vähän ja ala lukea äläkä vain palata tuota samaa virttä lukematta edes mitä vastataan.

2) Mutta fakta on, että OLISIN ollut parempi vanhempi ja parempi ihminen kuin ne maailman kaikki lukemattomat vanhemmat, jotka ensin tekevät lapsia ja sitten jättävät ne eri tavoin heitteille. Perustelu: he tekevät aktiivisesti pahaa lapsille. Minun takiani yksikään lapsi maailmassa ei ole koskaan kärsinyt yhtään mistään, päinvastoin eräs intialainen lapsi saa tälläkin hetkellä joka kuukausi minulta rahaa. Näin ollen, kyllä olisin ollut parempi kuin huonot vanhemmat. Jos et kuulu heihin, et varmaan tunne pistoa omassatunnossasi.

Minusta kyllä kuulostaa että nimenomaan tämä vastuukysymys hiertää sinulla nyt tosi pahasti kun viestisi keskittyvät aggressiivisesti peräämään vastuuta. Alkaa kuulostaa projisoinnilta - taitaa olla omassa elämässäsi käsittelemättömiä asioita tämän vastuukysymyksen ympärillä? Vain sinä voit ne ratkaista, me emme voi tehdä sitä puolestasi.

Suuruuskuvitelmia jälleen. Et voi mitenkään tietää vanhemmuudestasi yhtään mitään. Toisin on meillä, jotka olemme tehneet suuren työn teidän puolesta. Vanhemmuus ei ole aina helppoa, mutta palkitsevaa kylläkin. Mitä tulee vastuukysymyksiin, niin velat ovat vastuuttomia ja vastuuttoman vastakohta on vastuullinen. Ei se ole sen kummempaa.

Kuuleppas emäntä. Sinä se et ole muuta kuin säälittävä nettikiusaaja. Vihasi veloja kohtaan kumpuaa sun omasta pahasta olosta. Onko niin, että läheisesi eivät arvosta sinua? Tuntuuko sinusta, että elämä epäreilua, että oma panoksesi ei tule palkituksi? Onko sinulla alemmuuden tunnetta? Oletko yksinäinen? Onko läheinen satuttanut sinua? Onko sinua kaltoinkohdeltu?

Vai oletko vaan v***ttumainen emäntä?

Vierailija
3808/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tääkin jorinointihetki pitäisi käyttää niihin lapsiin?

Vierailija
3809/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millähän tavalla velat ovat vastuuttomia? Höpöhöpö. Vastuutonta on tehdä lapsia vajavaisella kapasiteetilla niinkuin sinä olet tehnyt. Lapsesi taatusti kärsivät, kun vanhempansa on noin vihaa täynnä.

Vierailija
3810/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikun sä jankutat nyt edelleen vaan samaa lukematta ollenkaan. Ilmeisesti argumentit loppuivat ja nyt vaan kiljutaan ja hakataan hiekkalapiolla päähän.

Mä tunnen itseni ja tiedän ihan tasan tarkkaan että olisin ollut parempi vanhempi ja parempi kuin NE vanhemmat, jotka tekevät lapsia ja jättävät huolehtimatta niistä. Koska mä olisin huolehtinut omistani, koska olen vastuullinen ihminen ja kannan päätösteni ja tekojeni seuraukset. Ja vastuuttomia vanhempia on PALJON, luepa vaan päivän uutiset.

Jos sinä kerran olet huolehtinut omistasi, miksi kalikka kalahtaa ja älähdät niin kovasti?

Sinä et kerro mitään meistä. Ainoastaan itsestäsi. Eikä se ole mitään positiivista.

Vierailija
3811/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yksi mun unelma on matkustaa kuukaudeksi kiertelemään Australiaa, ja olen lähdössä sinne huomenna!

Sekin elämä jäisi elämättä jos olisi lapsia...

Vierailija
3812/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sitä vastuullisuutta tarvita ja kehitetä ihan kaikilla elämänalueilla, vanhemmuus yksi näkökulma muiden joukossa.

Ja vastuuttomia vanhempia on hirvittävän paljon ja siinä kärsii vanhemmistaan riippuvaiset lapset. Jos vela perseilee, siitä kärsii lähinnä se vela itse, ei ainakaan lapset.

Vierailija
3813/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuleppas emäntä. Sinä se et ole muuta kuin säälittävä nettikiusaaja. Vihasi veloja kohtaan kumpuaa sun omasta pahasta olosta. Onko niin, että läheisesi eivät arvosta sinua? Tuntuuko sinusta, että elämä epäreilua, että oma panoksesi ei tule palkituksi? Onko sinulla alemmuuden tunnetta? Oletko yksinäinen? Onko läheinen satuttanut sinua? Onko sinua kaltoinkohdeltu?

Vai oletko vaan v***ttumainen emäntä?

Kyllä tän tädin muroihin on joku lorauttanu melkoset satsit kun noin suututtaa :D

Varmaan just sellanen marttyyriäiti joka huokailee teatraalisesti ja häärää koko ajan jotain niin prkleen tärkeetä ja perheenjäsenparat pyörittelee silmiään että relaa ny jumalaut joskus, elämässä on muutakin ku pyykit ja tiskit ja ketään ei --ttu kiinnosta sun kevätpöytäliinas rakas Ritva...

Vierailija
3814/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yksi mun unelma on matkustaa kuukaudeksi kiertelemään Australiaa, ja olen lähdössä sinne huomenna!

Sekin elämä jäisi elämättä jos olisi lapsia...

Kivaa matkaa sulle, kuulostaa ihanalta!

Ja lomamatkat lapsellisilla: it's not a vacation, it's a change of location. Ainakin äitien lomat menee niitten lasten tarpeista huolehtimiseen ja isit murjottaa, kun eivät edes lomallaan saa kaljaa kitata vapaasti tai viettää aikaa vaimon kanssa kaksin.

Vierailija
3815/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen vela, ja olen "vastuuton" ja "itsekäs", vaikka en aiheutakaan mitään vahinkoa kenellekään vaan päinvastoin teen perheenjäseneni onnellisiksi ja huolehdin heistä.

Entäs sitten?

Oliko muuta?

Vierailija
3816/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmuus on vain lisääntymisen valinneilla vanhemmilla ja vanhuus taas on kaikilla vanhaksi elävillä. Arvonsa ja käyttäytymisensä tietää aika tarkalleen jokainen normijärkinen ilman besserwisserhuutelijoita.

Vierailija
3817/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa... Tämän velan unelma on ostaa iso kerrostaloasunto (3-4 huonetta, 80 - 100 neliötä, kerrostalo koska omakotitalon työleiri ei kiinnosta, mökissä on liiankin paljon tekemistä), jonne saa yhteen huoneeseen ison kirjaston (mulla on jo muutama tuhat kirjaa). Seinät täyteen taidetta. Kauniita ja mukavia huonekaluja. Yksi tai kaksi huonetta vierailulle tuleville kavereille yöpymiseen. 

Sitten se, että mukava ja stressitön työni jatkuu vielä virallisen eläkeiänkin jälkeen (asiantuntijatyö, tekisin mieluusti osa-aikatöitä eläkkeellä, koska silloin ehtisin keskittyä tutkimustyöhön). Palkankorotus olisi kyllä kiva jo nyt. :D 

Ilmaisia elokuvalippuja jatkossakin. Rauhalliset, hiljaiset naapurit. Lomilla eri tapahtumissa käyntiä, ehkä yksi tai kaksi pidempää ulkomaanmatkaa vuodessa (tykkään museoista ja linnoista). Itseäni miellyttävää elämää, kuten tähänkin asti, mutta vielä vähän paremmin.

Voi vitsi, täällä toinen vela ja sinun unelma on niin samanlainen kuin omani! Rauhallista elämää isossa talossa, jossa on kirjastohuone ja huone vieraille. Ihanat kylpyhuoneet ja sauna ja amme. Pieni puutarha, jossa kirsikkapuu. Matkustelua museoihin ja linnoihin, jossain hyvässä ja rauhallisessa majoituksessa. Lisää kirjoja ja pelejä. Samaa kuin nyt, mutta muutamaan potenssiin parempaan ja taloudellisesti turvallisempaa :)

Tsemppiä meille molemmille, että saamme haaveet toteutumaan!

Vierailija
3818/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo tätä nykyajan lasten ja nuorten pahoinvointia voi todeta, että aika monen muunkin olisi pitänyt jättää ne lapset tekemättä.

Aina on ollut pahoinvoivia, kaikkina aikoina. Ties vaikka olisit sinäkin.

No ei kyllä minun nuoruudessa lapset puukottaneet ja ryöstelleet toisiaan kaduilla päivänvalossa.

Eikä 19-vuotiaan tytön ammatti ollut "mediapersoona" joka tönii ihmisiä jättisilikonitisseillä ja tehtailee rikosilmoituksia miehistä.

Mieti kun uhraisit koko elämäsi jälkeläiselle ja siitä tulis tuommonen... joo ei mutta kun kyllä MINÄ kasvattaisin sen oikein... jeps, näin jokainen kriminaalin, sometähtösen, tyhjäntoimittajan ja eläkeläisvanhemmiltaan kaljarahat varastavan aikamiespojan äiti ajatteli mutta hupsista saa...

Niin. Nämä pohdinnat ovat velojen huvia. Me muut kasvatamme oikeasti niitä lapsia ja minä olen onnistunut hyvin. Toki velat kuvittelevat, että olisivat parempia _lastenkasvattajia_, tietenkin, kun todellista vastuuta ei oteta.

Miksi äippä yrität puhua velojen suulla velojen puolesta vaikket yhtään edes ymmärrä koko käsitettä vela? Et myöskään ymmärrä että jättämällä tekemättä omat lapset vastuullisesti suojelee heitä kaikelta pahalta.

Sama käännettynä: kun sinä itsekkäästi sikiät niin siinä samalla auttamatta altistat jälkikasvusi kaikelle mahdolliselle epätoivotulle ja pahalle. Olisi minäminäminän kannattanut tätäkin dilemmaa miettiä ennen tuotantoonpanoa.

Vierailija
3819/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertauksena ketjun aihe: Te naiset jotka ETTE HALUA omia lapsia niin mikä siihen syynä? Jos ei päde ole hiljaa.

Kirjoittaa vapaaehtoisesti lapseton, arvatkaa millä alustalla? No, tietenkin Vauvalla! Ihan luonnollista, missäpä muuallakaan?

Kyllä! Tuhannennen kerran: alustan nimi voisi olla VAIVA, VARVI, tms., ja tämä täsmäosio on yhä AIHE VAPAA. Yritä nyt vain kestää fakta että et voi sanella muiden yksityiselämää mieleiseksesi etkä hiljentää keskustelua.

Sinähän täällä käskit minun olla hiljaa. Onks sulla jotain ongelmia?

Viitta joko sopii tai ei sovi. Pyydä joku fiksumpi lukutaitoinen  t avaamaan  ja vääntämään ihan rautalangasta.

Et pysty keskustelemaan muista näkökulmista katsoen kuin omastasi? Se nyt kyllä selittyy lapsettomuudellakin, ellei syy ole pelkkä yksinkertaisuus.

Voi rivisikiäjäressukkaa kun täällä kerrankin nimenomaan kysytään velojen omakohtaisia kokemuksia velavalinnastaan, supersikiäjät lisääntykööt ihan vapaasti kilpaa omissa ketjuissaan, häiriköimättä tänne. Sumuverhoiluyrityksesi kääntää asia päälaelleen on väsynyt ja myötähäpeällinen. Sitä paitsi tutkimusten ja tosielämän havaintojen mukaan se on valitettavasti alkeellisin (primitiivisin), yksinkertaisin aines vailla edellytyksiä ja resursseja, joka itsekkäästi mistään välittämättä armottomammin/vikkelimmin sarjasikiää.

Oletus on, että pienituloiset ovat useammin yksinkertaisia tai vailla muita resursseja kasvattaa lapsia, eikä niin? Miksi sitten hyvätuloiset saavat enemmän lapsia kuin pienituloiset? Oletettavaa lienee, että heillä on asiat paremmin moneltakin kantilta katsottuna? Kaasuvalotuksesi ei oikein onnistunut nyt.

Lässynlää. Lue haastava otsikko aapinen apunasi uudelleen ja uudelleen, niin monta kertaa kuin on tarpeen. 

Lue sinäkin. Älä poikkea aiheesta.

Naiset, jotka ette halua omia lapsia ja miksette halua on juuri tämän ketjun aihe. Minä en ole nyt se sivuraiteilla räksyttävä alati riitaa haastava ja velat sekä muut pyytämättä ja ilman oikeutta tuomitseva (omia moniongelmiaan ja pieleen mennyttä kurjaa elämäänsä siihen syyttömiin projisoiva) sokea sikiämisautomaatti.

Vierailija
3820/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAHA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan