Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset jotka ette halua omia lapsia niin mikä siihen on syynä?

Vierailija
26.12.2022 |

Mitä vanhempasi ajattelee kun et jatka sukua?
Jos olisit halunut perustaa perheen etkä saanut lapsia niin mikä siihen johti?

Kommentit (5302)

Vierailija
3841/5302 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se äitiys ole joidenkin unelma.

Unelma ja unelma... Mikä on velan unelma?

Jaa... Tämän velan unelma on ostaa iso kerrostaloasunto (3-4 huonetta, 80 - 100 neliötä, kerrostalo koska omakotitalon työleiri ei kiinnosta, mökissä on liiankin paljon tekemistä), jonne saa yhteen huoneeseen ison kirjaston (mulla on jo muutama tuhat kirjaa). Seinät täyteen taidetta. Kauniita ja mukavia huonekaluja. Yksi tai kaksi huonetta vierailulle tuleville kavereille yöpymiseen. 

Sitten se, että mukava ja stressitön työni jatkuu vielä virallisen eläkeiänkin jälkeen (asiantuntijatyö, tekisin mieluusti osa-aikatöitä eläkkeellä, koska silloin ehtisin keskittyä tutkimustyöhön). Palkankorotus olisi kyllä kiva jo nyt. :D 

Ilmaisia elokuvalippuja jatkossakin. Rauhalliset, hiljaiset naapurit. Lomilla eri tapahtumissa käyntiä, ehkä yksi tai kaksi pidempää ulkomaanmatkaa vuodessa (tykkään museoista ja linnoista). Itseäni miellyttävää elämää, kuten tähänkin asti, mutta vielä vähän paremmin.

Tuhlaat siis surutta yhteisen maapallomme rajallisia resursseja. Taas on itsekkyys huipussaan.

Anteeksi vain, mutta kuinka paljon itse sitten tuhlaat jos vielä lapsillesi kaikenlaista ostat?

Ja nämä lapsetkin pahimmillaan vielä eksponentiaalisesti sikiävät (ja taas sikiävät...) yhä uusia kuluttajia.

Vierailija
3842/5302 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

elän ja tuhlaan niin kuin haluan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3843/5302 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se äitiys ole joidenkin unelma.

Unelma ja unelma... Mikä on velan unelma?

Jaa... Tämän velan unelma on ostaa iso kerrostaloasunto (3-4 huonetta, 80 - 100 neliötä, kerrostalo koska omakotitalon työleiri ei kiinnosta, mökissä on liiankin paljon tekemistä), jonne saa yhteen huoneeseen ison kirjaston (mulla on jo muutama tuhat kirjaa). Seinät täyteen taidetta. Kauniita ja mukavia huonekaluja. Yksi tai kaksi huonetta vierailulle tuleville kavereille yöpymiseen. 

Sitten se, että mukava ja stressitön työni jatkuu vielä virallisen eläkeiänkin jälkeen (asiantuntijatyö, tekisin mieluusti osa-aikatöitä eläkkeellä, koska silloin ehtisin keskittyä tutkimustyöhön). Palkankorotus olisi kyllä kiva jo nyt. :D 

Ilmaisia elokuvalippuja jatkossakin. Rauhalliset, hiljaiset naapurit. Lomilla eri tapahtumissa käyntiä, ehkä yksi tai kaksi pidempää ulkomaanmatkaa vuodessa (tykkään museoista ja linnoista). Itseäni miellyttävää elämää, kuten tähänkin asti, mutta vielä vähän paremmin.

Tuhlaat siis surutta yhteisen maapallomme rajallisia resursseja. Taas on itsekkyys huipussaan.

Voisitko umpitollo selvittää miten vähemmän ihmisiä (velat) kuluttavat enemmän kuin enemmän ihmisiä?

Vierailija
3844/5302 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

elän ja tuhlaan niin kuin haluan

Siihen sinulla on täysi oikeus ja tästä huolimatta olet aina silti velana paljon ekologisempi kuin (sarja)sikiäjät.

Vierailija
3845/5302 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se minun vikani ole, että lapseton ei voi millään saavuttaa samaa ymmärryksen tasoa kuin lapsia saanut? Se nyt vain on totuus.

Niin, onhan se sääli, että kokemuksen perusteella jokaisen äidiksi tulleen järki katoaa ja itsekkyys nousee saman tien, kun niitä haaroja aletaan levitellä.

Huomaa kyllä, että olet pitänyt haarasi kiinni. Jatka pihtaamista, vaikka se ei sulle ymmärrystä tuo.

Eipä tarvitse pihdata vaikka ei lisäänny. Sinä et kenenkään muun seksiasioista tiedä eivätkä ne sinulle kuulu. Hoida oma haarakonttorisi ja nauti onnestasi sekä valintojesi seurauksista kun kerran itse olet ne valikoinut.

Vierailija
3847/5302 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en hirveästi välitä lapsista, esimerkiksi vauvan itku ei tunnu pahalta, sen sijaan herättää aggressiivisia tunteita, itse laittaisin huutavalle penskalle kapulan suuhun. Tämän takia kukaan muukaan ei luultavasti halua minun hankkivan lapsia.

Vierailija
3848/5302 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hiljaisuudesta, en huutamisesta. Siksi en halua lapsia.

Vierailija
3849/5302 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vaan ekan sivun, mutta onpa aika surullista että tyypit oikeasti ajattelee että raskaus pilaa kropan, tai että se menee jotenkin rikki raskauden vuoksi.

Tämä ei ole mikään automaatio ja asioille voi hyvin paljon myös tehdä itse.

Olen synnyttänyt 3 lasta, enkä koe että minulla olisi yhtään mitään mennyt rikki missään mielessä. En ole koskaan kärsinyt mistään vaivoista, jotka olisi raskauksien seurausta. Kaiken lisäksi olen vielä ihan helvetin kuuma.

Vierailija
3850/5302 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia otsikon mukainen henkilö käy ylipäätään lukemassa VAUVApalstaa ja vastaisi tällaisiin kyselyihin?

Vierailija
3851/5302 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni niin hyvin että tiedän kestäväni huonosti melua ja epäjärjestystä.

Samoin ajatuskin suunnitelluista aterioista monta kertaa päivässä tökkii.

Nautimme mieheni kanssa leppoisasta rauhallisesta elämästä.

Vierailija
3852/5302 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan halunnut lapsia. Syynä tähän on erakkomainen luonteeni, jonka takia tarvitsen paljon aikaa yksin etten sekoa päästäni.  Minulla ei ole mitään lapsia vastaan, mutta en kestäisi sitä että joku olisi minusta niin riippuvainen kuin lapsi on äidistään. Rakastan myös hiljaisuutta ja rauhaa, ja yleensä lapset on aika äänekkäitä. En usko että olisin kovin hauska äiti, koska en ole heittäytyjä ja inhoan kaikkia pelejä ja aktivitetteja joita lapset rakastavat. Siksi parempi kaikille etten hanki lapsia. Toki jos sattuisi vahinko niin kyllä minä sen lapsen pitäisin , rakastaisin, ja antaisin sille kaikkeni, mutta kokisin sen enemmänkin velvollisuutena kuin ilona. On ihmisiä jotka ovat syntyneet äideiksi ja isiksi mutta minä en kuulu heihin. 

Vanhempani eivät kannusta minua hankkimaan lapsia, ovat aika neutraaleja asian suhteen. Jotkut sukulaiset hokevat aina sitä samaa "kyllä sinulla se mieli vielä muuttuu", mutta olen jo melkein 30v eikä mieli ole vielä muuttunut mihinkään, eikä tule muuttumaankaan. 

Vierailija
3853/5302 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kynnyskysymys lapsen tekoon oli raskaus ja synnytys. En kertakaikkiaan pysty moiseen, niin kammottava ajatus kaikkine mahdollisine vaivoineen ja riskeineen. Jos haikara oikeasti toisi lapsen sitten olisin voinut lasta harkita.

Inhoan lääkärissä käyntejä ja jos sinne ei ole aivan pakko mennä niin en mene.

Joten turha tulla ehdottelemaan mitään keisarinleikkauksia synnytyksen sijaan. Vatsan avaaminen vapaaehtoisesti...kuka sellaista edes harkitsee?!

Vierailija
3854/5302 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan olla mieheni kanssa kahdestaan. Näin jo 10 vuotta.

Keski-ikäistyviä ollaan, kumpikaan ei vaan koskaan ole kaivannut lapsia. Näin on hyvä.

Vierailija
3855/5302 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperhe-elämä ei kiinnosta pätkääkään. Vihaan sotkua ja meteliä enkä kestäisi sitä, että joutuisin olemaan jonkun saatavilla 24/7 monen vuoden ajan ja että jonkun elämä riippuisi minusta. Velana saan tulla, mennä ja matkustella miten haluan ja syödä mitä ja milloin haluan. Voin lentää vaikka tänään toiselle puolen maapalloa ilman huolta lapsen tarhoista, koulunkäynneistä ym. Rahaakin riittää ihan kivasti kun sitä ei tarvitse laittaa vaippoihin, Kiinassa tehtyihin muovileluihin ja muuhun turhaan lasten krääsään.

Vierailija
3856/5302 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia otsikon mukainen henkilö käy ylipäätään lukemassa VAUVApalstaa ja vastaisi tällaisiin kyselyihin?

Voit itse olla käymättä. lukematta ja vastaamatta, mutta muita et sinäkään missään määrää tai hiljennä.

AIHE VAPAA CHA CHA CHA

Vierailija
3857/5302 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät toisi lisäarvoa elämääni. Pidän elämästäni tällaisenaan ja lapsi muuttaisi siinä kaiken, mistä pidän.

En elä elämääni vanhempien, tai kenenkään muidenkaan mielipiteiden mukaisesti, joten en ole kiinnostunut muiden mielipiteistä.

Vierailija
3858/5302 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rahat ei riittäisi kahteen hevoseen, kahteen koiraan ja omakotitaloon sekä vielä lapseen. Karsin lapsesta, koska koen noiden muiden asioiden olevan mulle tärkeämpiä. Enkä oikeastaan pidä muista ihmisistä.

3859/5302 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan lapsesta asti tiennyt etten halua lapsia. Minulla oli ihan hyvät vanhemmat, tosin lapsuus oli ehkä hiukan tunneköyhää, kuten 1960-luvulla monien taisi olla. Minulle kyllä sanottiin kotona, että lapsista on riesaa ja vaivaa, joten sekin vaikutti. Enkä koskaan ollut sellainen kuin olisi pitänyt olla vanhempien mielestä. Parisuhdekin kaatui aikoinaan ehdottomuuteeni tässä ei-lapsia asiassa. Nyt kyllä olen ollut jo 30-vuotta aviossa ja tein heti ensi treffeillä selväksi tämän lapsiasian. Löysin miehen, jolla sama ajatusmaailma. En ole koskaan katunut tai halunnut lapsia, vaikka lähipiirissä niitä toki on ja hoitanutkinheitä olen. Eläimet ovat olleet aina minulle tärkeämpiä.

Vierailija
3860/5302 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin vaan ekan sivun, mutta onpa aika surullista että tyypit oikeasti ajattelee että raskaus pilaa kropan, tai että se menee jotenkin rikki raskauden vuoksi.

Tämä ei ole mikään automaatio ja asioille voi hyvin paljon myös tehdä itse.

Olen synnyttänyt 3 lasta, enkä koe että minulla olisi yhtään mitään mennyt rikki missään mielessä. En ole koskaan kärsinyt mistään vaivoista, jotka olisi raskauksien seurausta. Kaiken lisäksi olen vielä ihan helvetin kuuma.

Kovin käy taas 1 rivisynnytyskone kuumana velapalstalla pakkokäännyttämässä ainoaan oikeaan totuuteen.

Rautalankaa: veloilla se raskaus tms. mikään siihen liittyvä tai lopputuote ei pilaa kroppaa/elämäävalinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi