Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset jotka ette halua omia lapsia niin mikä siihen on syynä?

Vierailija
26.12.2022 |

Mitä vanhempasi ajattelee kun et jatka sukua?
Jos olisit halunut perustaa perheen etkä saanut lapsia niin mikä siihen johti?

Kommentit (5302)

Vierailija
3781/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se äitiys ole joidenkin unelma.

Unelma ja unelma... Mikä on velan unelma?

Vierailija
3782/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä puhut veloista ihan kuin vauvapalstamiehet naisista :D

Heille nainen ja sulle vela on ei-ihminen, abstrakti käsite, jotain saavuttamatonta ja mystistä, mutta kuitenkin kaiken pahan alku ja juuri joka toteuttaa aina sen mitä sinä pidät pahimpana, edustaa sinulle myyttistä pahaa ja pimeyttä, etkä edes halua tuntea todellisuutta joka löisi särön luomiisi mielikuviin.

Mustavalkoinen hyvän ja pahan dikotomia kuin pikkulasten saduissa. Kai ymmärrät, että se tulee omasta päästäsi, omista peloistasi, vihasi on uhatuksi itsensä kokevan hyökkäys, mutta uhan kokemus tulee itsesi sisältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3783/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun syy lapsivapauteen on sama kuin lapsellisilla lapsiin, eli haluan elää ilman omia lapsia, aivan kuten sitten taas lapselliset haluaa niitä lapsia. Kumpaakaan valintaa ei tarvitse perustella millään, lapsellisten kohdalla heitä vain pitää pitää silmällä etteivät lapsiaan satuta.

Myönnän, että tunnen usein sääliä lapsellisia läheisiäni kohtaan, vanhemmuus tai siis äitiys on raskasta. Käännän tän säälin kuitenkin myötätunnoksi.

Vaikka itse elänkin perustyytyväisenä, onnelisena ja vapaana, en ole mitään velkaa kellekään. En isänmaalle, en lapsellisille, en yhtään kellekään.

Tämä on vapaa maa, kukin tehkööt mitä tahtoo. Ja kantakoot vastuun omista valinnoista. Lapsellisten kärsimys ei ole minun vastuulla.

Teidän pe*seiden peseminen ei ole sitten myöskään minun lasteni vastuulla, kun vanhenette.

Kenen vastuulla on sinun perseesi peseminen ja millä perusteella? Entä jos kaikki kieltäytyvät kunniasta? Sitä vaihetta kun omat lapsesi ovat väistämättä vuorostaan siinä tilanteessa et tule edes näkemään, aijai.

Ei se ainakaan sinun jälkikasvusi vastuulla ole ja hoitajia ei ole sitäkään vähää kun olen vanha. Kiitos itsekkäiden velojen.

Omasta olemassaolostasi (syntymä on aina tuomio kuolemasta) saat kiittää omia vanhempiasi, eivätkö he epäitsekkäästi etukäteen tiedustelleet halukkuuttasi syntyä tähän julmaan ja epätäydelliseen maailmaan, jossa sinunkaan omasta mielestäsi muita arvokkaampaa, parempaa sankarisikiäjän marttyyripyllyäsi ei ehkä silti kukaan pyyhi?

Vierailija
3784/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia hankkivat: MINÄ hankin lapsia koska MINÄ haluan! Niiden elämäntehtävä on hoitaa MINUA kun MINÄ olen vanha!

Lapsia hankkivat myös: TE olette itsekkäitä!!

Asia selvä...

Vierailija
3785/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Nämä pohdinnat ovat velojen huvia. Me muut kasvatamme oikeasti niitä lapsia ja minä olen onnistunut hyvin. Toki velat kuvittelevat, että olisivat parempia lastenkasvattajia, tietenkin, kun todellista vastuuta ei oteta.

Ei mitään tarvitse kuvitella, sen kun lukee päivän uutisista, mitä kaikkea ihmiset törttöilevät :D

Ja jokaisen takana on vanhempi, joka kuvitteli olevansa maailman paras kasvattaja ja kuinkas sitten kävikään...

Minä en ainakaan kuvittele, että olisin saanut aikaan yhtään sen ihmeempää kuin perusvanhemmat, joiden lapset touhuavat kaikkea mitä nyt ympärillesi katsoessa näet niiden touhuavan. Toki olisin ollut parempi kuin kaikki vanhemmat jotka eivät viitsi huolehtia lapsistaan, näistäkin voit lukea uutisista joka päivä niin paljon kuin jaksat.

Toki olisit parempi kuin vanhemmat itse. Tietenkin. Luonnollisesti vela on parempi kasvattaja kuin vanhemmat itse. Tuollaiset suuruuskuvitelmat katoavat siinä vaiheessa, kun on oikeasti VASTUU, mutta mitäpä sinä siitä tietäisit.

Vierailija
3786/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luopua seksistä kokonaan. Asua metsässä luonnon helmassa. Oppia kalastamaan ja käyttämään hollantilaista patakattilaa. Ladata puhelinta energiatehokkaalla aurinkopaneelilla. Käyttää autoa lähinnä töihin menoon johon yhdistetään viikottainen kaupassakäynti.

Elää vapaana.

Vierailija
3787/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Nämä pohdinnat ovat velojen huvia. Me muut kasvatamme oikeasti niitä lapsia ja minä olen onnistunut hyvin. Toki velat kuvittelevat, että olisivat parempia lastenkasvattajia, tietenkin, kun todellista vastuuta ei oteta.

Ei mitään tarvitse kuvitella, sen kun lukee päivän uutisista, mitä kaikkea ihmiset törttöilevät :D

Ja jokaisen takana on vanhempi, joka kuvitteli olevansa maailman paras kasvattaja ja kuinkas sitten kävikään...

Minä en ainakaan kuvittele, että olisin saanut aikaan yhtään sen ihmeempää kuin perusvanhemmat, joiden lapset touhuavat kaikkea mitä nyt ympärillesi katsoessa näet niiden touhuavan. Toki olisin ollut parempi kuin kaikki vanhemmat jotka eivät viitsi huolehtia lapsistaan, näistäkin voit lukea uutisista joka päivä niin paljon kuin jaksat.

Toki olisit parempi kuin vanhemmat itse. Tietenkin. Luonnollisesti vela on parempi kasvattaja kuin vanhemmat itse. Tuollaiset suuruuskuvitelmat katoavat siinä vaiheessa, kun on oikeasti VASTUU, mutta mitäpä sinä siitä tietäisit.

Tälle velalle riittää verojen maksu ja lahjoitusten keruu Hopelle.

Vierailija
3788/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo tätä nykyajan lasten ja nuorten pahoinvointia voi todeta, että aika monen muunkin olisi pitänyt jättää ne lapset tekemättä.

Aina on ollut pahoinvoivia, kaikkina aikoina. Ties vaikka olisit sinäkin.

No ei kyllä minun nuoruudessa lapset puukottaneet ja ryöstelleet toisiaan kaduilla päivänvalossa.

Tätähän te haluatte. Työvoimapulaa paikkaamaan vierstyövoimaa. Oma vastuu asioista pitkällä tähtäimellä ei niin kuin millään tule kysymykseenkään?

Vierailija
3789/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun syy lapsivapauteen on sama kuin lapsellisilla lapsiin, eli haluan elää ilman omia lapsia, aivan kuten sitten taas lapselliset haluaa niitä lapsia. Kumpaakaan valintaa ei tarvitse perustella millään, lapsellisten kohdalla heitä vain pitää pitää silmällä etteivät lapsiaan satuta.

Myönnän, että tunnen usein sääliä lapsellisia läheisiäni kohtaan, vanhemmuus tai siis äitiys on raskasta. Käännän tän säälin kuitenkin myötätunnoksi.

Vaikka itse elänkin perustyytyväisenä, onnelisena ja vapaana, en ole mitään velkaa kellekään. En isänmaalle, en lapsellisille, en yhtään kellekään.

Tämä on vapaa maa, kukin tehkööt mitä tahtoo. Ja kantakoot vastuun omista valinnoista. Lapsellisten kärsimys ei ole minun vastuulla.

Teidän pe*seiden peseminen ei ole sitten myöskään minun lasteni vastuulla, kun vanhenette.

Kenen vastuulla on sinun perseesi peseminen ja millä perusteella? Entä jos kaikki kieltäytyvät kunniasta? Sitä vaihetta kun omat lapsesi ovat väistämättä vuorostaan siinä tilanteessa et tule edes näkemään, aijai.

Ei se ainakaan sinun jälkikasvusi vastuulla ole ja hoitajia ei ole sitäkään vähää kun olen vanha. Kiitos itsekkäiden velojen.

Omasta olemassaolostasi (syntymä on aina tuomio kuolemasta) saat kiittää omia vanhempiasi, eivätkö he epäitsekkäästi etukäteen tiedustelleet halukkuuttasi syntyä tähän julmaan ja epätäydelliseen maailmaan, jossa sinunkaan omasta mielestäsi muita arvokkaampaa, parempaa sankarisikiäjän marttyyripyllyäsi ei ehkä silti kukaan pyyhi?

Ei minulla ole ongelmia elää täällä, vaikka sinulla onkin. Minulla on arvot, joita kunnioitan ja elän niiden mukaan.

Vierailija
3790/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo tätä nykyajan lasten ja nuorten pahoinvointia voi todeta, että aika monen muunkin olisi pitänyt jättää ne lapset tekemättä.

No ei kyllä minun nuoruudessa lapset puukottaneet ja ryöstelleet toisiaan kaduilla päivänvalossa.

Tätähän te haluatte. Työvoimapulaa paikkaamaan vierstyövoimaa. Oma vastuu asioista pitkällä tähtäimellä ei niin kuin millään tule kysymykseenkään?

Koetko tosissaan lapsista kasvavan täyspäisiä laitoksessa? Adoptiojonossa on tällä hetkellä 49 hakijaa. Hakuvaiheeseen liittyvälle johdantokurssille hakeutuu vuoden aikana päälle 400 hakijaa. Nuo 7000 abortti lasta jos päästettäisiin läpi menisi iso osa silti laitokseen.

Vierailija
3791/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, ryhdistäydypäs nyt kuule vähän ja ala lukea äläkä vain palata tuota samaa virttä lukematta edes mitä vastataan.

Minäpäs vähän selvennän sinulle laiskalle lukijalle mitä juuri sanoin:

1) Minä EN kuvittele, että olisin ollut yhtään parempi kuin perusvanhemmat.

2) Mutta fakta on, että OLISIN ollut parempi vanhempi ja parempi ihminen kuin ne maailman kaikki lukemattomat vanhemmat, jotka ensin tekevät lapsia ja sitten jättävät ne eri tavoin heitteille. Perustelu: he tekevät aktiivisesti pahaa lapsille. Minun takiani yksikään lapsi maailmassa ei ole koskaan kärsinyt yhtään mistään, päinvastoin eräs intialainen lapsi saa tälläkin hetkellä joka kuukausi minulta rahaa. Näin ollen, kyllä olisin ollut parempi kuin huonot vanhemmat. Jos et kuulu heihin, et varmaan tunne pistoa omassatunnossasi.

Minusta kyllä kuulostaa että nimenomaan tämä vastuukysymys hiertää sinulla nyt tosi pahasti kun viestisi keskittyvät aggressiivisesti peräämään vastuuta. Alkaa kuulostaa projisoinnilta - taitaa olla omassa elämässäsi käsittelemättömiä asioita tämän vastuukysymyksen ympärillä? Vain sinä voit ne ratkaista, me emme voi tehdä sitä puolestasi.

Vierailija
3792/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kun katselee kaupungilla ympärilleen ja telkkarista uutislähetyksiä ja lukee sanomalehtiä ja tabloideja, tulee kertakaikkisen selväksi, etteivät ainakaan lasten vanhemmat ole osanneet lapsistaan kasvattaa hyviä yhteiskunnan jäseniä. Ehkä vanhempien pitäisikin antaa lapsensa meille veloille kasvatettavaksi. Ties vaikka onnistuisimme paremmin asiassa kuin he. Huonommin ei ainakaan.

Vierailija
3793/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat, että pellavapäät eivät osaa puukkoa heiluttaa? Siinä olet kyllä väärässä.

Vierailija
3794/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heille nainen ja sulle vela on ei-ihminen, abstrakti käsite, jotain saavuttamatonta ja mystistä, mutta kuitenkin kaiken pahan alku ja juuri joka toteuttaa aina sen mitä sinä pidät pahimpana, edustaa sinulle myyttistä pahaa ja pimeyttä, etkä edes halua tuntea todellisuutta joka löisi särön luomiisi mielikuviin.

Mustavalkoinen hyvän ja pahan dikotomia kuin pikkulasten saduissa. Kai ymmärrät, että se tulee omasta päästäsi, omista peloistasi, vihasi on uhatuksi itsensä kokevan hyökkäys, mutta uhan kokemus tulee itsesi sisältä.

Huh huh. Olipas purkaus.

Vierailija
3795/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiljaisuus maailmassa ilman rähiseviä, räkättäviä, räpättäviä, kirkuvia, kiljuvia vaaveja, lapsia, teinejä.

Se on minun unelmani. Mikä on sinun?

Vierailija
3796/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh. Olipas purkaus.

Täyttä totta.

Vierailija
3797/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kun katselee kaupungilla ympärilleen ja telkkarista uutislähetyksiä ja lukee sanomalehtiä ja tabloideja, tulee kertakaikkisen selväksi, etteivät ainakaan lasten vanhemmat ole osanneet lapsistaan kasvattaa hyviä yhteiskunnan jäseniä. Ehkä vanhempien pitäisikin antaa lapsensa meille veloille kasvatettavaksi. Ties vaikka onnistuisimme paremmin asiassa kuin he. Huonommin ei ainakaan.

Onneksi nyt sentään ei nykypäivänäkään kaikki lapset ja lastenlapset ole kaupungin kaduilla eikä tekemässä noita pahojaan.

Vierailija
3798/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auktoriteettihakuiset ihmiset kärsivät siitä, että maailma muuttuu ja muuttuu yhä monimutkaisemmaksi. Näin on aina ollut ja tätä tälläkin palstalla vihareaktioita tahallaan provosoivat tahot hyödyntävät.

Ihmisellä on myös toistamispakko sellaisten ajatusten suhteen jotka lisäävät itsehavaintoa että itse on ehjä, eheämpi kuin muut ja itse on tehnyt oikeita valintoja. Itsensä rauhoittamiskeinoja monimutkaisemmaksi käyvässä maailmassa jossa ei oikein enää tolkkua saa, mitä pitäisi ajatella siitä naapurista, jolla on toiset arvot ja toiset elämisen valinnat.

Tällaiselle palstalle on kysyntää, ja se vetoaa huonoimpiin vaistoihimme. Mihin muuhun sitä voisi elämänsä luppoajat käyttääkään.

Vierailija
3799/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en aio osallistua sinun enkä lastesi sosiaalitukien maksamiseen. 😁

Vierailija
3800/5302 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiljaisuus maailmassa ilman rähiseviä, räkättäviä, räpättäviä, kirkuvia, kiljuvia vaaveja, lapsia, teinejä.

Se on minun unelmani. Mikä on sinun?

Hullua, mutta en ole koskaan oikein pitänyt tuosta unelma-sanasta. Enkä taida olla unelmoinutkaan. Kaikki on vaan tapahtunut. Ja siinä on onnellisesti sitten oltu tapahtuneen edessä. Ja välillä tietysti ei niin onnellisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä